Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой какво направи днес по Фронтерата?

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от Еделвайс Преглед на мнение
    ...Признавам си че в последно време, започнах да се замсилям каква ще е следващата ми джипка, засега само едно ме привлича - Toyota Land Cruiser 100 4.7i Facelift -...
    Добре, че уцели накрая на екзпемпляр, Павка! Аз си търкалям моята до къщата в планината и съм и свикнал с малкото коне. Тойотата от обявата е яка, но аз като видя двайсетгодишна кола за 50 000лв. и лошо ми става, далеч ми е от масрафа

    ОФА КБ X20SE + метан

    Коментар


    • Еделвайс
      Еделвайс коментира
      Редактиране на коментар
      Още не съм я купил, семейния ни съвет умува още и ще пишем какво решихме.

  • Днес минах ГТП и чудо, от Евро 2 вече съм Евро 3, двата ми оригинални катализатори са си фабричните ми и явно още си вършат работата, да поясна че карам само на бензин, никаква газ нямам монтирана.

    Та покрай прегледа, човека ме викна на канала да ми покаже че преден ляв маншон на полуоската се е скъсал и че цялата автоматична кутия е обляна с флуид, макар че автоматика си бачка нормално и не е показвал никакви признаци, нито студена, нито гореща, работи си нормално, но все пак като видях това се обадих веднага на моя верен майстор Илийката, та другата седмица да оправим всички тези неща, чудя се дали да смени и двата маншона, като покрай свалянето им да смени и долните шарнири при нужда че и техните маншончета са се скъсали, макар че са здрави и не хлопат, друго за което да се смени като така и така ще се разкачват полуоските?

    Според вас на какво може да се дължи обляната кутия с флуид, въпреки че си работи абсолютно нормално във всичките си режими, Илийката като я види ще ми каже, но дотогава бих искал да знам какви може да са причините, не е гарнитурата на картера, защото омасляването с флуид идва от горната част на кутията и не се вижда отдолу на канала?
    Последно редактирано от Еделвайс; 26-06-25, 11:47.

    Коментар


    • sonda
      sonda коментира
      Редактиране на коментар
      Да, знам, че одавна го смени..То ще се види при огледа, дано да е от пробката ..

    • sonda
      sonda коментира
      Редактиране на коментар
      gimax
      #2,537.3
      gimax коментира
      Днес, 14:26
      Отдавна специиалистите от Джемини.барабар с главния инжинер Вальо, имат сервиз.Дивалс оод,търсете ги у Гооглето.реклама да не става.

      Явно са се отделили и са направили собствен. Аз се чудех защо едно време имаше положителни отзиви за Джени, а сега ужас..

    • Еделвайс
      Еделвайс коментира
      Редактиране на коментар
      В нов пост заради снимка
      Последно редактирано от Еделвайс; 26-06-25, 15:20.

  • Проучих че най-честата причина за теч на флуид от скоростната кутия може да е разхлабването на т.нар. резбови връзки, ще се разбере като го види Илийката, а ако работата стане напечена за автоматика, то тогава ще се обърна към Дивалс, дано е малкия дявол.

    Мога ли да ги видя без канал тези резбови връзки, тези връзки в едната посока и за обратно не са ли тръбния път до радиатора за охлаждането на флуида, ще ми трябва ли огледалце с дълга дръжка за да видя откъде е теча отгоре на кутията, как мога да достъпя визуално как е отгоре на кутията без канал?



    Като гледам кутията 4L30-E , снимките са от нета, според вас откъде може да е този теч? Да не е отдушника със жълтото капаче, защото само от него изглежда да е обляна кутията до картерите, или черния маркуч встрани от другата страна, но ако е черния маркуч ще има теч само от едната страна на картера а в моя случая е облян целия?



    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:1.jpg Прегледи:0 Размер:89.3 КБ ID:7003561

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:2.jpeg Прегледи:0 Размер:64.5 КБ ID:7003562
    Последно редактирано от Еделвайс; 26-06-25, 15:58.

    Коментар


    • Току що се връщам от Дивалс ООД, в крайна сметка се оказа малкия дявол, пропуснала е корковата гарнитура от големия картер на кутията, при каране е подлизвала кутията и затова е изглеждало като от горе теча, сега ще чакам да поръчат за Фронтерата нови гарнитури за големия и за малкия картер, филтъра за флуида и на машина ще се смени целия флуид, тъкмо всичко да е сменено и профилактика за автоматика, ще пиша след приключване по кутията.

      Коментар


      • Днес си взех Фронтерата от сервиза за автоматици Дивалт, смениха гарнитурите на двата картера, големия и малкия, филтъра, някаква дихтунга за охлаждането и на машина са преточили с нов флуид 7 литра, RAVENOL ATF DEXRON III H, фронтерата си върви абсолютно нормално както преди, за мой късмет не е имало друг проблем, освен лекия теч от гарнитурата на големия картер, добре че беше вече за смяна на флуида, та АСК то си е обслужена навреме и без това.

        Коментар


        • Вчера с Фронтерата направих първото пътуване в провинцията и обратно след смяната на флуида, гарнитурата и филтъра, тази сутрин видях под гаража че е имало лек теч на червената течност, успях да направя снимка, видях че от дясната страна на големия картер е протекло:

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_5292.jpeg Прегледи:0 Размер:690.8 КБ ID:7005476


          Както се вижда, над торсиона където е лъскавата част е подлизала новата гарнитура, предполагам че не са го стегнали правилно или не е било почистено добре, писах на Дивалс и пратих снимки и днес чакам отговор от нях какво да предприемем, неприятна работа но дано ми уважат рекламацията...
          Последно редактирано от Еделвайс; 14-07-25, 07:55.

          Коментар


          • Или картера е бил крив.😉 Ама кой да ги погледне тия работи. Думбур-лумбур и айде следващия да влиза.
            Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

            Коментар


            • Еделвайс
              Еделвайс коментира
              Редактиране на коментар
              Картера не е удрян, няма и грам драскотина по него, така и иначе в четвъртък ми казаха да я докарам и тогава ще се разбере дали ще ми уважат рекламацията или ще трябва да платя още един път 430 лв за същото обслужване за аск с неясен краен резултат...

          • Извинявай. Бях забравил,че си технически неграмотен. То и главите на двигателите никой не ги удря,ама на,кривят се. В не малко случаи и без дори да са прегрявани. Изключвам колите на Спартак. Всичките му са супер дупер ултра извънземни и неповторими.🤣
            Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

            Коментар


            • Първоначално публикуван от kameno karp Преглед на мнение
              Извинявай. Бях забравил,че си технически неграмотен. То и главите на двигателите никой не ги удря,ама на,кривят се. В не малко случаи и без дори да са прегрявани. Изключвам колите на Спартак. Всичките му са супер дупер ултра извънземни и неповторими.🤣
              Не ти прави чест да говориш така, автомата никога не е бил прегряван, за 8 години от първото пълно облужване на автоматика при Gemini 4, никога не е имал проблем освен до миналата седмица, протекла гарнитура на големия картер, което за 8 години е нормално да се амортизира, но сега само за едно каране да просълзи нова гарнитура не е нормално, само да отбележа, предишната гарнитура беше със коркови частици, сегашната новата е само гума, не знам дали има значение, така и иначе в четвъртък ще отида до сервиза и ще се разбере какви са опциите ми и кое как и какво ще се доплаща...

              Приказките че съм технически неграмотен си ги спести за себе си, мисля че ме разбра.....

              Коментар


              • kameno karp
                kameno karp коментира
                Редактиране на коментар
                Че си технически неграмотен си личи от пусканите от теб теми. Не разбрах защотсе засегна от тоя ФАКТ,амаааааа....всеки със своите си бръмбари. Аз например съм компютърен инвалид и няма как да се засегна,ако някой ми го спомене,ЗАЩОТО СИ Е ФАКТ!
                Но при положение,че частите са купувани от сервиза извършил ремонта и ти не си се намесвал с акъли как да си вършат работата,теча трябва да си го отстранят за тяхна сметка.

            • Първоначално публикуван от Еделвайс Преглед на мнение
              Днес си взех Фронтерата от сервиза за автоматици Дивалт, смениха гарнитурите на двата картера, големия и малкия, филтъра, някаква дихтунга за охлаждането и на машина са преточили с нов флуид 7 литра, RAVENOL ATF DEXRON III H, фронтерата си върви абсолютно нормално както преди, за мой късмет не е имало друг проблем, освен лекия теч от гарнитурата на големия картер, добре че беше вече за смяна на флуида, та АСК то си е обслужена навреме и без това.
              Не разбрах какво е наложило намесата на специализиран сервиз за автоматични скоростни кутии?
              Смяна на масло, филтри, че и гарнитурите е рутинна операция която могат да свършат във всеки приличен сервиз.
              Затова се чудя, защо за тия манипулации не си занесъл Фронтерата в сервиза в който я поддържат?
              Не чета коментари и не отговарям на такива.

              И коментаторите...

              Коментар


              • Защото според пусналия темата,смяната на една гарнитура(и то на картер) и мслото е нещо като смяна на звездния ускорител на "Хилядолетния сокол" ! Продължавам да залагам на крив картер,въпреки,че не е удрян и не е прегряван.🤣
                Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                Коментар


                • Еделвайс
                  Еделвайс коментира
                  Редактиране на коментар
                  Оценявам чувството ти за хумор, жалко че Чубака го няма, щеше да го оправи за под секунда работа

              • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                Не разбрах какво е наложило намесата на специализиран сервиз за автоматични скоростни кутии?
                Смяна на масло, филтри, че и гарнитурите е рутинна операция която могат да свършат във всеки приличен сервиз.
                Затова се чудя, защо за тия манипулации не си занесъл Фронтерата в сервиза в който я поддържат?
                Дивалс ООД се намират на 5 минути път от работата ми и ми се видя много удобно като локация да ми обслужат кутията, в четвъртък ще се разбере като им закарам Фронтерата, ще пиша при резултат.
                Последно редактирано от Еделвайс; 14-07-25, 21:58.

                Коментар


                • Без ни най-малко желание да ти се бъркам в делата, но според мен доказал се сервиз, дори и да не е "извънземен" е по-ценен от непроверен извънземен...
                  Не чета коментари и не отговарям на такива.

                  И коментаторите...

                  Коментар


                  • Би трябвало към днешна дата, спрямо преди 8 години, нещо толкова елементарно и рутинна работа като обслужване на кутия да е детска песен особено в специализиран сервиз за автоматици, доколкото разбрах, причините да протече нова гарнитура са няколко:

                    1. Не добро почистване и обезмасляване на картера и откъм кутията където прилепва гарнитурата

                    2. Неправилно стягане на болтовете посредством схема и затягане по спецификация без да се получи сплескване на новата гарнитура

                    3. Крив картер

                    Ако е бил крив картера, би трябвало да са го проверили или видели нали се води рутинна работа, в четвъртък ще се разбере каква е причината.

                    Коментар


                    • Обикновено картер се изкривява при демонтажа...
                      Фиат Купе
                      Опел Фронтера В
                      Мицубиши Паджеро Пинин

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X