От: Кой какво направи днес по Фронтерата?
Привет, колегата marinhaker е правил това упражнение и ти поствам неговия труд и решение.
Ето и малко снимки на вече монтираната уредба:
За разлика от резервоара,предпазителя на АГУ-то се вдигна на по голяма височина от земята
ето и разположението на бутилката отдолу
Оригиналната сонда я монтирах по следният начин;след като направих отвор за нея и я поставих в резервоара с два болта М8 захванах скобата която я притисна към резервоара,задължително замасих резервоара
Сложих и оригиналният отдушник
Наложи се да заваря теглича и да махна укрепващите болтове за да спечеля малко място
Ето и отдолу как изглежда
Скобите които притискат бутилката и резервоара
Ауспуха минава на доста голямо разстояние от бутилката,но за всеки случай реших по друг начин проблема по късно в темата.
Захващането към шасито е по същият начин както оригиналният предпазител,взех неговите планки.
Наложи се и лека корекция на маркучите на резервоара
Между бутилката и шасито остана разстояние удобно за по съединяването и .
Размерите на резервоара
отворите ги взимате от оригиналният резервоар,ако някой се интересува предварително за тях мога да ги пусна
размерите на резервоара са 60х21х38 (40л)
Приблизителните размери на предпазителя
Може и да не се променя мястото на ауспуха,трябва само да се изкриви предпазната ламарина,когато се прави всичко трябва да се вземе под внимание боди лифта (моят е 5см),теглича дали е с пручини или ресьори.Общо взето това е,надявам се, че съм бил полезен!!
Първоначално публикуван от basho777
Преглед на мнение
Автор: | marinhaker [ 02 Юли 2009 11:15 ] |
Заглавие: | Поставяне на АГУ под джипа |
Реших да пусна една темичка за поставянето на АГУ под джипа за хора на които им липсва пространство за багаж като мен.Понеже фронтерата има доста ограничено място в багажника една газова бутилка поставена там е в голям тежест особено ако модела е къса база. Първоначалните идеи бяха да използвам оригиналният предпазител на резервоара като монтирам бутилката там с малко резервоарче. Исках да имам достатъчно голямо количество газ и бензин: Първата проба беше с 25л бутилка: Нещо не ми хареса пробвах с друга: Поради малкото им количество,реших да експериментирам; Идеята беше добра,с две бутилки по 22 литра общо 44 литра.В лявата част на предпазителя остана място за резервоарче около 20л.(все пак бензиностанции колкото щеш) Големият проблем възникна при тестовете,оказа се,че при паралелно вързани 2-бутилки остава газ която не може да се използва до край!!(поради изравняване на налягането в бутилките). И тази идея пропадна.Да но бензина е много скъп!!! Отново върнах резервоара на старото си място,и монтирах 22 литрова бутилка вътре в купето.Нея я монтирах Изправена до роубара захваната за него,обърнах сондата обратно за да източва бутилката до край. И този вариант не ми хареса защото при по дълги преходи 22л особено в балкана са си нищо. Спрях се на крайният вариант,нов предпазител бутилка за газ 60л и резервоар 40л. Започнах с вземането на размерите на шасито. Обърнах внимание най вече на следните неща; Захващане на амортисьорите,разтояние на задният диф,разтояние на ресьорите и най важното нещо боди лифта,който се оказа добре дошъл за момента. Всичко си дойде на мястото,ето и предпазителя: след като направих предпазителя от 3мм рифелова ламарина по взетите от мен размери на него наложих бутилката и резервоара Резервоара го направих от 2мм неръждавейка с 4-отвора,един за оргиналната сонда която свалих ор оригиналният резервоармза одушника (оригинално има два,аз сметнах,че и един е достатъчен)който излиза до двигателя,одушника които е за пълненето и отвор за пълнене. Дойде и момента за укрепване на бутилката и резервоара Взех метални скоби за газови бутилки които са облечени с гума |
Ето и малко снимки на вече монтираната уредба:
За разлика от резервоара,предпазителя на АГУ-то се вдигна на по голяма височина от земята
ето и разположението на бутилката отдолу
Оригиналната сонда я монтирах по следният начин;след като направих отвор за нея и я поставих в резервоара с два болта М8 захванах скобата която я притисна към резервоара,задължително замасих резервоара
Сложих и оригиналният отдушник
Наложи се да заваря теглича и да махна укрепващите болтове за да спечеля малко място
Ето и отдолу как изглежда
Скобите които притискат бутилката и резервоара
Ауспуха минава на доста голямо разстояние от бутилката,но за всеки случай реших по друг начин проблема по късно в темата.
Захващането към шасито е по същият начин както оригиналният предпазител,взех неговите планки.
Наложи се и лека корекция на маркучите на резервоара
Между бутилката и шасито остана разстояние удобно за по съединяването и .
Размерите на резервоара
отворите ги взимате от оригиналният резервоар,ако някой се интересува предварително за тях мога да ги пусна
размерите на резервоара са 60х21х38 (40л)
Приблизителните размери на предпазителя
Може и да не се променя мястото на ауспуха,трябва само да се изкриви предпазната ламарина,когато се прави всичко трябва да се вземе под внимание боди лифта (моят е 5см),теглича дали е с пручини или ресьори.Общо взето това е,надявам се, че съм бил полезен!!
Автор: | marinhaker |
Коментар