Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лек лифт на ОФА-КБ.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Лек лифт на ОФА-КБ.

    Признавам, че и аз не съм видял някой да се е оплакал във форума от фланци. И то за радиално биене. Явно гайките си центрират джантата идеално. Само ме притеснява, че при удар се натоварват само шпилките. Ама и за счупени шпилки или фланец също не съм чувал.
    Последно редактирано от sony bono; 07-08-09, 15:02.

    Коментар


    • #62
      До: Лек лифт на ОФА-КБ.

      Торсионите как се натягат? Когато джипката е стъпила с гумата на земята или като е във въздуха и после се пуска долу да се мери дали е равно.

      Коментар


      • #63
        До: Лек лифт на ОФА-КБ.

        Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
        Торсионите как се натягат? Когато джипката е стъпила с гумата на земята или като е във въздуха и после се пуска долу да се мери дали е равно.
        На земята, но не прекалявай
        0877 83 30 90 - Жоро

        Коментар


        • #64
          До: Лек лифт на ОФА-КБ.

          Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
          Торсионите как се натягат? Когато джипката е стъпила с гумата на земята или като е във въздуха и после се пуска долу да се мери дали е равно.
          слагаш един крик под предпазната ламарина на двигателя и отлепяш двете предни гуми във въздуха,Навърташ колкото на едната толкова и на другата гума после пускаш и ако ти се вижда малко продължаваш по същият начин
          OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

          Коментар


          • #65
            До: Лек лифт на ОФА-КБ.

            Получих две противоположни мнения. Ако я вдигна и тогава навивам мисля, че ще ми и по-лесно, но като я пусна ще стои по-високо от нормалното положение след каране. Мисля, че сте забелязали, че след вдигане на крик отпред и пускане винаги стои по-вдигната. Май на земята е по-точно. Ама по-трудно навиването. Или май е най-точно след навиване да се проздвижи за едно кръгче и след това да се мери пак на равно място.
            То май този разговор аз му обърках мястото. Трябваше да питам в "Как да си повдигна фронтерата", но се надявам Фанатик да не се сърди. Преместете този и предните три поста, ако е необходимо.

            Коментар


            • #66
              До: Лек лифт на ОФА-КБ.

              Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
              Получих две противоположни мнения. Ако я вдигна и тогава навивам мисля, че ще ми и по-лесно, но като я пусна ще стои по-високо от нормалното положение след каране. Мисля, че сте забелязали, че след вдигане на крик отпред и пускане винаги стои по-вдигната. Май на земята е по-точно. Ама по-трудно навиването. Или май е най-точно след навиване да се проздвижи за едно кръгче и след това да се мери пак на равно място.
              То май този разговор аз му обърках мястото. Трябваше да питам в "Как да си повдигна фронтерата", но се надявам Фанатик да не се сърди. Преместете този и предните три поста, ако е необходимо.
              Равен терен,"тръбичка" на тресчотката и равномерно натягане на двата торсиона.После ролетка за реална представа-мериш от веждата до земята.

              Коментар


              • #67
                До: Лек лифт на ОФА-КБ.

                Кратко и ясно.
                Благодаря.

                Коментар


                • #68
                  До: Лек лифт на ОФА-КБ.

                  Като навиеш един оборот на тросиона на крик и един оборот на тросиона когато са стъпили гуми на асвалта,то си остава един оборот.И в двата случая се вдига еднакво.Аз ти казах лесният начин, като искаш да ти е трудно твоя работа
                  OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                  Коментар


                  • #69
                    До: Лек лифт на ОФА-КБ.

                    Не го приемай лично. Явно и в двата случая ще стане, а рано или късно, малко по малко мойта ще трябва да придобива вид на твойта бивша фронтера. Знаеш как е Всички минаваме по един и същи път

                    Коментар


                    • #70
                      До: Лек лифт на ОФА-КБ.

                      Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                      Не го приемай лично. Явно и в двата случая ще стане, а рано или късно, малко по малко мойта ще трябва да придобива вид на твойта бивша фронтера. Знаеш как е Всички минаваме по един и същи път
                      Не го приемам лично изобщоПросто ти казвам лесният начин защото съм го правил и по двата начина.
                      OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                      Коментар


                      • #71
                        До: Лек лифт на ОФА-КБ.

                        fanatic, можеш ли да ми кажеш какъв е външния диаметър на втулките на обеците, ако помниш. И ако е възможно да ме пратиш да си направя обеци и втулки там където си ги правил и поцинковал, защото много ми харесват.
                        И мога ли да ползвам старите тампони на ресьорите, ако са здрави. Те по принцип не са ли запресоваини с металните втулки? Или втулките оригинално са заварени за външната обеца и трябва да правя нови? Новите обеци трябва ли да са закалени или по-различни като здравина от обикновен стоманен винкел?
                        И може ли вместо да се подрязват отпред дъмпстоперите да се прехвърли горния шарнир отдолу на носача и това да компенсира лифта или не е достатъчно?
                        Трябва ли задължително да слагам по-дълги биелетки при лифт 5 см? Толкова сковано ли става окачването? Имам предвид дали ще има някакви удари със стандартните биелетки?
                        ЧЕ дойде време за повдигане вече.
                        Последно редактирано от sony bono; 02-10-09, 20:13.

                        Коментар


                        • #72
                          До: Лек лифт на ОФА-КБ.

                          Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                          fanatic, можеш ли да ми кажеш какъв е външния диаметър на втулките на обеците, ако помниш. И ако е възможно да ме пратиш да си направя обеци и втулки там където си ги правил и поцинковал, защото много ми харесват.
                          И мога ли да ползвам старите тампони на ресьорите, ако са здрави. Те по принцип не са ли запресоваини с металните втулки? Или втулките оригинално са заварени за външната обеца и трябва да правя нови? Новите обеци трябва ли да са закалени или по-различни като здравина от обикновен стоманен винкел?
                          И може ли вместо да се подрязват отпред дъмпстоперите да се прехвърли горния шарнир отдолу на носача и това да компенсира лифта или не е достатъчно?
                          Трябва ли задължително да слагам по-дълги биелетки при лифт 5 см? Толкова сковано ли става окачването? Имам предвид дали ще има някакви удари със стандартните биелетки?
                          ЧЕ дойде време за повдигане вече.
                          Това са размерите на оригиналния тампон:

                          Но можеш да си купиш дебелостенна тръба с външен диаметър 17 мм. и да използваш готови тампони от Волга.
                          Задните тампони на Фронтерата не са с метална втулка и не са запресовани. Задължително ги смени. Обиците си ги правих сам. Купуваш си шина с дебелина 1 см. и си режеш размер по желание. Пробиваш си отвори, после на поцинковане. Ще ти обясня на ЛС че много сложно. Купи си високоякосни болтове 10.9 и си готов. Преместването на горния шарнир отдолу е добро решение но няма нищо общо с подрязването на дъмпстопера той се реже за да имаш по-голям ход. Слагането на шарнира отдолу ще му скъси живота. Ако караш предимно офроуд е добре но за градско не. Можеш да минеш и без по-дълги биалетки, 5 см. не е много.
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #73
                            До: Лек лифт на ОФА-КБ.

                            Супер си, благодаря! Като съм готов за поцинковане ще те питам на ЛС да ме пратиш.
                            Последен въпрос. Приблизително колко подрязваш дъмпстопера?

                            Коментар


                            • #74
                              До: Лек лифт на ОФА-КБ.

                              Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                              Супер си, благодаря! Като съм готов за поцинковане ще те питам на ЛС да ме пратиш.
                              Последен въпрос. Приблизително колко подрязваш дъмпстопера?
                              1.5-2 см. горе-долу на око го правих че там е доста неудобно.
                              no signature no problems

                              Коментар


                              • #75
                                От: Лек лифт на ОФА-КБ.

                                Ще ме светнете ли какви са плюсовете и минусите от повдигането на фруктиерата както някой се изрази?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X