Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лек лифт на ОФА-КБ.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Лек лифт на ОФА-КБ.

    Първоначално публикуван от drjanton Преглед на мнение
    Сега да очакваме ли нова тема"Колеги,какъв по мощен мотор да сложа".Пък то и място в коша бол
    Да ти кажа, решил съм като сменя мостовете с Исузови и като умре геройски тоя мотор, да му забода една 2.4-а. Поне малко по-добре да върви.
    no signature no problems

    Коментар


    • #32
      До: Лек лифт на ОФА-КБ.

      Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
      Благодаря за информацията. Станала е супер и много добре седи. Направо и аз искам така Мисля да почна като начало от фланците и за това искам да те питам само още нещо: преди да я вдигнеш и като сложи фланците разбрах че опира в бронята, а дали опираше отзад в калника? И аз съм с 31-ци гуми и понеже нямам пари и да я повдигна та затова те питам.
      Опита само отпред в бронята. Ако я изрежеш като мен (само ъгълчето) пак ще опира при обратен завой с газ. Примерно като искаш движейки се рязко да направиш обратен. Но не е болка за умиране, опира съвсем леко, просто се чува леко остъргване.
      no signature no problems

      Коментар


      • #33
        До: Лек лифт на ОФА-КБ.

        Днес завърших и боди лифта. Мога да кажа, че за сега съм доволен.
        Снимки няма много както се сещате.. също така и не съм я мерил колко е станала височка госпожа фруктиерова.



        Отзад и отпред зейнаха дупките



        no signature no problems

        Коментар


        • #34
          До: Лек лифт на ОФА-КБ.

          Как е след бодилифта? Има ли повече клатене на купето или няма разлика? Пробва ли я на стабилност в завоите? В сравнение с преди.

          Коментар


          • #35
            До: Лек лифт на ОФА-КБ.

            Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
            Как е след бодилифта? Има ли повече клатене на купето или няма разлика? Пробва ли я на стабилност в завоите? В сравнение с преди.
            Пробвах веднага. По-стабилна е от преди. Отдавам го на това, че сега тампоните са по-сплескани и не предават от клатенето. Може да имат пръст и фланците но няма и помен от нестабилност.
            no signature no problems

            Коментар


            • #36
              До: Лек лифт на ОФА-КБ.

              Предлагам геройски да пилнеш главата на мАторя с 3мм...Нали си караш на газ...Таман да видиш колко е здрава трансмисията...
              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

              Коментар


              • #37
                До: Лек лифт на ОФА-КБ.

                Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                Предлагам геройски да пилнеш главата на мАторя с 3мм...Нали си караш на газ...Таман да видиш колко е здрава трансмисията...
                Соти и аз имам съчма У главата ама не е колкото твойте.
                Не бих заложил на някаква здравина в тая трансмисия...
                no signature no problems

                Коментар


                • #38
                  До: Лек лифт на ОФА-КБ.

                  Всичко със смяната на окачването много ми харесва.....само не мога да рабера тези фланци за какво ги слагате, има ли някаква реална полза от тях, или са само "гъзария"....не е ли по-добре просто да се сложат по-широки гуми ? Само питам, понеже наистина не ми е ясно.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Лек лифт на ОФА-КБ.

                    Това,че стъпваш 8 см сборно по-широко малко ли е?Отделно по-големи гуми.
                    Има разлика в +,през всички сезони и разнородни настилки и сокаци.
                    Аз май почнах трета година с тях/фланците/ или там някъде.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Лек лифт на ОФА-КБ.

                      Първоначално публикуван от bodo Преглед на мнение
                      Всичко със смяната на окачването много ми харесва.....само не мога да рабера тези фланци за какво ги слагате, има ли някаква реална полза от тях, или са само "гъзария"....не е ли по-добре просто да се сложат по-широки гуми ? Само питам, понеже наистина не ми е ясно.
                      Принципа за запазване на устойчивостта на джипа при повдигане е да се разширява стъпката поне с 50% от повдигането ( или някъде толкова беше ) Аз нямам никакво желание да слагам фланци, но при общо повдигане около 9 см. няма как да мина без тях ако не искам да се катурна на някой страничен сокак.
                      no signature no problems

                      Коментар


                      • #41
                        До: Лек лифт на ОФА-КБ.

                        А пък без повдигане, само с фланци трябва да е още по-малко падатлива на преобръщане при страничен сокак. Макар, че повдигната и широка си е най-добре.
                        Последно редактирано от maxxx; 24-05-09, 00:14. Причина: пг

                        Коментар


                        • #42
                          До: Лек лифт на ОФА-КБ.

                          Наистина фланците не са само гъзария,въпреки ,че гъзарията топли.Слагал съм фланци на Фиат Абарт,става много по стабилна машината по завоите.Има и недостатаци:ускорено износване на лагерите на главините,хвърля кал чак на тавана,ако не са здрави фланците може да си изгубиш колелото някаде,но определено е по добре с фланци за стабилността.
                          Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

                          Коментар


                          • #43
                            До: Лек лифт на ОФА-КБ.

                            Първоначално публикуван от drjanton Преглед на мнение
                            Наистина фланците не са само гъзария,въпреки ,че гъзарията топли.Слагал съм фланци на Фиат Абарт,става много по стабилна машината по завоите.Има и недостатаци:ускорено износване на лагерите на главините,хвърля кал чак на тавана,ако не са здрави фланците може да си изгубиш колелото някаде,но определено е по добре с фланци за стабилността.
                            Колега,това за лагерите ... сигурно ли е?

                            Коментар


                            • #44
                              До: Лек лифт на ОФА-КБ.

                              Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
                              Колега,това за лагерите ... сигурно ли е?
                              Ами то сигурно е дъвкано,ама аз съм с фланци вече 2 години и около 20 хиляди км и нямам проблеми с лагерите,дано и да нямам такива в бъдеще.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Лек лифт на ОФА-КБ.

                                Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
                                Колега,това за лагерите ... сигурно ли е?
                                Зависи от размера на фланците,тежеста на материала от който са направени и наи главното е,че натоварването фърху лагера е вече друго.Ама ти си го знаеш това,незнам що ме питаш?
                                Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X