Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лек лифт на ОФА-КБ.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Лек лифт на ОФА-КБ.

    Просто се чудих кое е по удачно ... фланец или джанти с отрицателно ЕТ?Те джанти с такова ЕТ може би пак ще натоварват и ускоряват износването на лагерите!Та за това питах.
    Божко,извинявай за спама!

    Коментар


    • #47
      До: Лек лифт на ОФА-КБ.

      И фланците, и изнесените джанти товарят лагерите радиално. А колко им се скъсява живота-Божа работа.....
      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
      Неизвестен мъдрец

      Коментар


      • #48
        До: Лек лифт на ОФА-КБ.

        Малко да върнем темата!Специални поздрави към колегата fanatic за информацията и снимките които е споделил с нас,защото предполагам малко хора биха се захванали с подобни подобрения!Въпросчето ми е,как може да си повдигна Фронтерката(дълга база) с около 10см.Става дума за разстоянието между земята и двата диференциала?Само с по-големи гуми ли е вариантът или...?
        Последно редактирано от STROIL; 23-07-09, 08:17. Причина: Допълнение

        Коментар


        • #49
          До: Лек лифт на ОФА-КБ.

          Не само така,става и с редукторни мостове
          OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

          Коментар


          • #50
            До: Лек лифт на ОФА-КБ.

            Първоначално публикуван от stroil Преглед на мнение
            Малко да върнем темата!Специални поздрави към колегата fanatic за информацията и снимките които е споделил с нас,защото предполагам малко хора биха се захванали с подобни подобрения!Въпросчето ми е,как може да си повдигна Фронтерката(дълга база) с около 10см.Става дума за разстоянието между земята и двата диференциала?Само с по-големи гуми ли е вариантът или...?
            Трябва да направиш подобен лифт на моя и да изрешеш малко броните за да вкараш 35" гуми, тогава спрямо стандартния размер ще получиш 11.6 см. по-голям клиренс. Но фронтерата трудно ще понесе 35" гуми, ще страда трансмисия, мостове и ще се движиш като баба щото двигателя е труп.
            no signature no problems

            Коментар


            • #51
              До: Лек лифт на ОФА-КБ.

              Първоначално публикуван от stroil
              Колега можеш ли да ми обесниш,какво е редукторен мост?Или някакъв линк от форума кадето е обяснено за това!
              Марин се шегува приятелски,но след като ти е интересно-заповядай.Сам се убеди в мащаба на труд,материали,пари и подобни благинки...
              http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=17712

              Коментар


              • #52
                До: Лек лифт на ОФА-КБ.

                Евала Fanatic,евала..........мали много ме кефи така фромтерата.
                И аз имам мераци за нещо подобно,но няма да ме огрее скоро.
                Да те питам като пари...,колко ти излязоха тези чаркуляци?

                А ако мениш мотора на фронтерата,то обезателно и сложи 2.2 16в бензина 136 к.с.
                Иначе се чудя дали може да се сложи 2.0 16в ХЕ от астра гси,
                нямам представа дали ще пасне на кожуха със скоростите.
                Няма лош автомобил.В повечето случаи има лош собственик ;)

                Коментар


                • #53
                  До: Лек лифт на ОФА-КБ.

                  Първоначално публикуван от recaro_7 Преглед на мнение
                  Евала Fanatic,евала..........мали много ме кефи така фромтерата.
                  И аз имам мераци за нещо подобно,но няма да ме огрее скоро.
                  Да те питам като пари...,колко ти излязоха тези чаркуляци?
                  400 лв. амортисьори и биалетки
                  200 лв. фланци
                  240 лв. тампони горни носачи
                  160 лв. шарнири + накрайници
                  100 лв. полиуретанови тампони за ресьорите
                  50 лв. втулки за боди лифта
                  50 лв. уши ресьори + поцинковане

                  Труда си е от мен, пари не съм давал.
                  Първоначално публикуван от recaro_7
                  А ако мениш мотора на фронтерата,то обезателно и сложи 2.2 16в бензина 136 к.с.
                  16В мотор не бих сложил, поради това че много променя въртящия момент спрямо сегашния и ще загинат мостовете и скоростите, пък и преправянето е доста сериозно. Като почине тоя мотор ще сложа 2.4, но преди това предполагам, че ще сменя мостовете с Японски.
                  no signature no problems

                  Коментар


                  • #54
                    До: Лек лифт на ОФА-КБ.

                    Благодаря Ти Фанатик за изчерпателният отговор .
                    Доста пари и труд /нервите не ги смятаме/ си вложил.
                    Поздравления за добрата инвестиция.
                    Мисля,че определено си заслужава,
                    но за съжаление към момента не ми е по силите.
                    Възхищавам се на направеното.
                    Пожелавам Ти поне още 150 000 безаварийни км. с Фронтито !!!
                    Няма лош автомобил.В повечето случаи има лош собственик ;)

                    Коментар


                    • #55
                      До: Лек лифт на ОФА-КБ.

                      Fanatk, Задните фланци нямат водачи за джантата или имат? Какво центрира джантата спрямо оста? Разчита се само на винтовете ли? Няма ли радиално биене?

                      Коментар


                      • #56
                        До: Лек лифт на ОФА-КБ.

                        Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                        Fanatk, Задните фланци нямат водачи за джантата или имат? Какво центрира джантата спрямо оста? Разчита се само на винтовете ли? Няма ли радиално биене?
                        Ами те и предните фланци нямат.
                        Няма как да има биене защото гайките са конусни и шанса да не са легнали всичките 6 е много малък, дори според мен невъзможен.

                        П.С. аз нямах водачи и преди фланците.
                        no signature no problems

                        Коментар


                        • #57
                          До: Лек лифт на ОФА-КБ.

                          Да, ясно е че няма водачи и на предните фланци, но задната част на корпуса на хъба, която остава напред пред фланеца не е ли с диаметъра на джантата и това да играе ролята но водач? Само питам от любопитство не искам да прозвучи като заяждане или нещо подобно.
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                          • #58
                            До: Лек лифт на ОФА-КБ.

                            Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                            Само питам от любопитство не искам да прозвучи като заяждане или нещо подобно.
                            Не съм си и помислил, че е така.
                            Ще погледна после но по спомен диаметъра на корпуса на хъба е една идея по-малък от отвора на джантата. И не играе ролята на водач. Накара ме да се замисля за тия водачи. Другите фронтери имат ли такова животно? Аз не съм имал а не един път съм свалял/качвал гуми пък проблем не съм усетил от това.
                            no signature no problems

                            Коментар


                            • #59
                              До: Лек лифт на ОФА-КБ.

                              На повечето коли няма водачи като при ладата например, а това което центрира джантата е, че тя ляга плътно на централния си отвор върху главината, която стърчи винаги по-напред от диска или барабана. И понеже съм патил, на един нисан сложих джанти с по-голям отвор от леглото на главината и винтовете се оказа, че не могат да я центрират. Биеха радиално и то силно и се усещаше, докато не направих втулки, които да увеличат диаметъра на главината (където ляга джантата). От там се замислих за фланците при джипките. А можеби 6 гайки успяват да центрират точно джантата? Все пак са с две повече от на онзи нисан. А и той беше с болтове. Това се чудя.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Лек лифт на ОФА-КБ.

                                Май се разчита само на конусите на гайките,центриращо удебеление на хъба и да има/моите като съм ги махал не съм усещал някакво фиксиране като ги набия докрай при монтажа/,доста караме с фланци.Бягам от основата на хъба с 38мм.,остават само гайките да фиксират и крепят.Доста всякакви километри минах,но проблем с някакви вибрации и саморазвиване нямам.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X