Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО

    Съмнявам се, че е толкова трудно достъпен. Най-много да се наложи да свалиш подкартерната защита за да имаш достъп отдолу. Но канал или подемник сигурно биха улеснили нещата....
    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
    Неизвестен мъдрец

    Коментар


    • #32
      До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО

      Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
      Но канал ....
      ......Имам аз ....вие ще си работите на него, а аз ще ви светя (като в онзи виц за стария лорд и иконома)
      Щеше да идваш да ти троша някакъв ключ .....
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • #33
        До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО

        Оф, аз още не мога да се организирам и да ти дойда на гости, че все нещо изниква.... Ама не съм забравил. Обаче ако колегата се притеснява за това налягане толкова много, можем да ти организираме едно посещение и да видим какво толкова я мъчи неговата Фронтера.
        П.П. Ако е за трошене, и аз мога да я свърша тая работа .... Проблемът с тия ключета е, че лампичките вътре са кримпнати (или запоени, не помня точно) и са заврени на ..... Та затова се отказах да го ровя, ама ти щом си по-ентусиазиран и имаш по-здрави нерви, ще ти го донеса някой ден да го бориш ....
        Последно редактирано от kuzdov; 21-02-09, 17:06.
        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
        Неизвестен мъдрец

        Коментар


        • #34
          До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО

          Немога да разбера какво го тормози колегата толкова много тази стрелка!Мойта винаги си е била под първото деление!Имам 3 смени на масло и филтри и винаги си е била там!Та вече 3 години!Зада онагледя за какво иде реч прилагам и малко снимков матерял направен сега спецялно за него!първата снимка е на студен двигател а втората на топъл!
          Прикачени файлове
          Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
          LZ1NES

          Коментар


          • #35
            До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО

            Налягането си е екстра, не ти работи добре алтернатора и не си вземал скоро заплата (щото резервоара ти е празен) .......
            "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
            Неизвестен мъдрец

            Коментар


            • #36
              До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО

              Първоначално публикуван от neshko Преглед на мнение
              Немога да разбера какво го тормози колегата толкова много тази стрелка!Мойта винаги си е била под първото деление!Имам 3 смени на масло и филтри и винаги си е била там!Та вече 3 години!Зада онагледя за какво иде реч прилагам и малко снимков матерял направен сега спецялно за него!първата снимка е на студен двигател а втората на топъл!
              Благодаря, колега.
              Ако това е добре, както пише Куздов, значи и аз съм ОК. Предполагам като загрее до средата на скалата за температурата, стрелката за налягането ще падне още 1мм. При мен е така.
              Започнах с питанките, защото четох, че при загрял ДВГ на празен ход трябва стрелката за налягането да бъде на 1/4. Но щом си изкарал 3 години така...
              ОФА КБ 2.0 '95

              Коментар


              • #37
                До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО

                Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                Налягането си е екстра, не ти работи добре алтернатора и не си вземал скоро заплата (щото резервоара ти е празен) .......
                Ами това за алтернатора съм казвал каква е пречината просто сам като коледна украса!всички задни светлини ми работят !Електреджията ми каза че уреда не ми е много верен и да си го карам така и аз така и карам 3 година!А за резервоара не си много близко!Просто съм на газ и миналата година трябваше да смъквам резервоара с 70 л.бензин заради проблем с помпата и от тогава го карам с бензин колкото да не ми свети лампата!
                Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
                LZ1NES

                Коментар


                • #38
                  До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО

                  Първоначално публикуван от wsi4koznaj Преглед на мнение
                  Благодаря, колега.
                  Ако това е добре, както пише Куздов, значи и аз съм ОК. Предполагам като загрее до средата на скалата за температурата, стрелката за налягането ще падне още 1мм. При мен е така.
                  Започнах с питанките, защото четох, че при загрял ДВГ на празен ход трябва стрелката за налягането да бъде на 1/4. Но щом си изкарал 3 години така...
                  Да пада още малко!Но в никакъв случаи не ми е на средата между 0 и първото деление!
                  Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
                  LZ1NES

                  Коментар


                  • #39
                    До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО

                    Майтапя се и знам, че си на газ от една друга тема .... Обаче ако и при по-високи обороти напрежението ти е такова, наистина не е добре алтернатора. А може и да ти приплъзва ремъка и без да "цвили" ако се е спекъл.
                    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                    Неизвестен мъдрец

                    Коментар


                    • #40
                      До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО

                      Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                      Майтапя се и знам, че си на газ от една друга тема .... Обаче ако и при по-високи обороти напрежението ти е такова, наистина не е добре алтернатора. А може и да ти приплъзва ремъка и без да "цвили" ако се е спекъл.
                      Той ако приплъзва постоянно до сега да е станал на въглен . Имах проблем с алтернатора преди време . Сложих по-мощен и сега коледната елха ме краси денонощно без проблем
                      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                      Коментар


                      • #41
                        До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО

                        Първоначално публикуван от wsi4koznaj Преглед на мнение
                        В сервиза отказаха да свалят датчки, за да мерят на негово място с манометър. Казаха, че е мн. трудно достъпен. Без канал и подемник заслужава ли си да го боря сам?
                        Здравейте, датчика се намира малко над масленият филтър. Моя го исвалих без да свалям подкартерната защита вярно е малко тегаво но е възможно. Ако нямаш канал, но можеш да демонтираш гумата и подсигуриш фронтерата от падане с помощ на някой приятел можете да свалите датчика лесно. Единия ляга отдолу и насочва ключа другия клекнал до калника развива понеже отдолу няма "сила" да завъртиш. Ключа е 17 или 19 не помня, но със сигурност трябва да е тънък стандартно дебел ключ не влиза. Ако не си разбрал питай, че малко трудно обяснявам
                        Успех
                        ОФА 2.0 Спорт "96
                        Боян 0898642831

                        Коментар


                        • #42
                          До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО

                          Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                          Той ако приплъзва постоянно до сега да е станал на въглен . Имах проблем с алтернатора преди време . Сложих по-мощен и сега коледната елха ме краси денонощно без проблем

                          То и аз нямам проблеми!все пак откакто съм я взел датчика така си отчита а сам сменил само веднъж акумолатор и то на 31.12.2008г.Което значи че джипката си искаше подарък за нова година!Но сега сериозно!Не е нужно винаги нещо да е сериозен проблем!Защото майстори всякакви!Например този проблем с датчика на алтернатора го имам от както ми сложиха газовата!Когато е на бензин ми отчита вярно но прехваря ли на газ се получава това от снимката!Да и от коледната украса влияе но не чак толкова!Да проверка при маистор електреджия имаше но след като каза че всичко е ок си я карам безгрижно!Просто газовата не е хваната кадето трябва!и влияе на показанията!
                          Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
                          LZ1NES

                          Коментар


                          • #43
                            До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО

                            Първоначално публикуван от wsi4koznaj Преглед на мнение
                            Благодаря, колега.
                            Ако това е добре, както пише Куздов, значи и аз съм ОК. Предполагам като загрее до средата на скалата за температурата, стрелката за налягането ще падне още 1мм. При мен е така.
                            Започнах с питанките, защото четох, че при загрял ДВГ на празен ход трябва стрелката за налягането да бъде на 1/4. Но щом си изкарал 3 години така...

                            А и мои съвет е да не се вкарваш в приключения с всичко което четеш защото ще ти излезе много солено!
                            Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
                            LZ1NES

                            Коментар


                            • #44
                              До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО

                              И при мен показанията са същите, като на колегата Нешко /с изключение на алтернатора/. Мотора е 2,2 бензин. И така са от 9 000 км. Отначало се шашках и задавах въпроси във форума, но при положение, че червената лампа не премигва или светва, реших, че е нормално за ДВГ на 170 000 км /или бог знае на колко /. А и в повечето автомобили разчиташ само на лампата.

                              А и има значение състоянието на "термостата" за масления радиатор, но за това по-знаещите да си кажат мнението.

                              Коментар


                              • #45
                                До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО

                                Първоначално публикуван от wsi4koznaj Преглед на мнение
                                По-нагоре писах, че влязох в бокса за теч от гарнитура на охладителя на маслото.
                                Колега това уплътнение би трябвало да е О-пръстен подобен на уплътнението на масления филтър нали?
                                Ако да, има ли го като резервна част, колко струва и от къде.
                                Благодаря предварително.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X