Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО

    В сервиза обещаха, че ще ми поръчат оригинален филтър от Опел и ще го сменят утре, но ако това не помогне? Защо може да държи ниско налягане на празен ход?
    ОФА КБ 2.0 '95

    Коментар


    • #17
      До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО

      И от менте масло също може. А може и по една камара други причини ...
      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
      Неизвестен мъдрец

      Коментар


      • #18
        До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО

        Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
        И от менте масло също може. А може и по една камара други причини ...
        Маслото Midland, не е голяма марка, но е от вносители... освен фруктиерата, поддържам още 2 коли там и никога не съм имал проблеми. Мой познат търкаля при същите маслари целия служебен автопарк... и всичко си е ОК. След филтъра какво следва като възможна причина?
        ОФА КБ 2.0 '95

        Коментар


        • #19
          До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО

          Първоначално публикуван от wsi4koznaj Преглед на мнение
          Маслото Midland, не е голяма марка, но е от вносители... освен фруктиерата, поддържам още 2 коли там и никога не съм имал проблеми. Мой познат търкаля при същите маслари целия служебен автопарк... и всичко си е ОК. След филтъра какво следва като възможна причина?
          Здравей, аз имам същия проблем. Ако искаш мини през някой сервиз и ги накарай да ти премерят налягането в маслената система и тогава ще имаш отправна точка какъв може да ти е проблема.
          Поздрави
          ОФА 2.0 Спорт "96
          Боян 0898642831

          Коментар


          • #20
            До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО

            Първоначално публикуван от wsi4koznaj Преглед на мнение
            Маслото Midland, не е голяма марка, но е от вносители... освен фруктиерата, поддържам още 2 коли там и никога не съм имал проблеми. Мой познат търкаля при същите маслари целия служебен автопарк... и всичко си е ОК. След филтъра какво следва като възможна причина?
            Може да е тръгнала маслената помпа. Ако с новия филтър не се оправи, сложи му една идея по-гъсто масло. Аз карах с 10W40 и седеше малко ниско, сложих 15W40 нещата заспаха. Сега заради студовете пак сипах 10W40 и налягането пак седи малко по-ниско от нормалното. Отдавам го на това че мотора е поизносен.
            no signature no problems

            Коментар


            • #21
              До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО

              Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
              Може да е тръгнала маслената помпа. Ако с новия филтър не се оправи, сложи му една идея по-гъсто масло. Аз карах с 10W40 и седеше малко ниско, сложих 15W40 нещата заспаха. Сега заради студовете пак сипах 10W40 и налягането пак седи малко по-ниско от нормалното. Отдавам го на това че мотора е поизносен.
              Здравейте, аз също тръгнах по този път и смених няколко пъти филтър и масло. Накрая премерих налягането и се оказа приемливо. На празен ход държи над 1 bar а датчика подава сигнал под 0.7bar (така пише на него). Като цена на датчик ми обявиха цена от 92 лв. и аз си помислих разни неласкави работи и си тръгнах. Двигателя ми е X20SE. Дописвам го защото по каталог има 2 вида датчици и моя е от този с двата изхода.
              Не се опитвам да споря просто целта ми е да помогна максимално на колегата.
              Поздрави
              ПП Ако проверявате налягането в познат сервиз вижте манометъра да е за ниско налягане заради по-голямата точност
              Последно редактирано от Boby; 20-02-09, 09:34. Причина: Допълнение
              ОФА 2.0 Спорт "96
              Боян 0898642831

              Коментар


              • #22
                До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО

                Първоначално публикуван от wsi4koznaj Преглед на мнение
                Смениха я, но при демонтажа, филтърът е бил повреден и ми сложиха нов. След ремонта забелязах, че на празен ход при загрял двигател стрелката за налягането на маслото седи на 1/8 от скалата(м/у 0 и първото деление). .

                Колегата е зебелязъл промяна в стрелката независимо,че може да не е показва реално.Сменила е паказанията след смяна на филтъра,което би трябвало да се почне от него.Поне така мисля аз.

                Коментар


                • #23
                  До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО

                  Първоначално публикуван от Boby Преглед на мнение
                  Здравейте, аз също тръгнах по този път и смених няколко пъти филтър и масло. Накрая премерих налягането и се оказа приемливо. На празен ход държи над 1 bar а датчика подава сигнал под 0.7bar (така пише на него). Като цена на датчик ми обявиха цена от 92 лв. и аз си помислих разни неласкави работи и си тръгнах. Двигателя ми е X20SE. Дописвам го защото по каталог има 2 вида датчици и моя е от този с двата изхода.
                  Не се опитвам да споря просто целта ми е да помогна максимално на колегата.
                  Поздрави
                  ПП Ако проверявате налягането в познат сервиз вижте манометъра да е за ниско налягане заради по-голямата точност
                  Полезно. Благодаря.
                  no signature no problems

                  Коментар


                  • #24
                    До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО

                    След обяд ще сменя филтъра и ще пиша дали има промяна. В сервиза тръгнаха с идеята, че ще мерят налягането на маслото, но заявиха, че датчикът е много трудно достъпен и рискуват да го счупят при развиването. За това ще сложат първо филтър, след това ще видим....
                    Да попитам отново - ако показанията са верни и налягането е ниско на празен ход, но се вдига при увеличаване на оборотите, опасно ли е да се кара така?
                    ОФА КБ 2.0 '95

                    Коментар


                    • #25
                      До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО

                      Първоначално публикуван от wsi4koznaj Преглед на мнение
                      След обяд ще сменя филтъра и ще пиша дали има промяна. В сервиза тръгнаха с идеята, че ще мерят налягането на маслото, но заявиха, че датчикът е много трудно достъпен и рискуват да го счупят при развиването. За това ще сложат първо филтър, след това ще видим....
                      Да попитам отново - ако показанията са верни и налягането е ниско на празен ход, но се вдига при увеличаване на оборотите, опасно ли е да се кара така?
                      Ако е по-ниско от нормата няма да се дига достатъчно при високи обороти, което както се сещаш води до намалено мазане на мотора...
                      no signature no problems

                      Коментар


                      • #26
                        До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО

                        Смених филтъра отново. На новия пише GM, а на кутията Opel, надявам се - оригинален. Само, че това не реши проблема. Малко по-добре от стария филтър, но отново под 1/4 на празен ход. И в сервиза предложиха по-гъсто масло за проба и едва тогава по-сложни ремонти. Вероятно и аз ще пробвам с 15W40.
                        Благодаря за отзивчивостта.
                        ОФА КБ 2.0 '95

                        Коментар


                        • #27
                          До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО

                          Първо провери дали отворчето в средата на датчика не се е запушило. Отвий го от блока, промий отвора с ВД40 (не рови с тел вътре!), закачи му кабелите, дай контакт и го надуй с компресор. Можеш да сравняваш неговия манометър и показанията на таблото. Максимално отклонение на стрелката е равно на 4,5-5 атм мисля ...
                          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                          Неизвестен мъдрец

                          Коментар


                          • #28
                            До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО

                            Първоначално публикуван от wsi4koznaj Преглед на мнение
                            Колеги, преди 4-5 дни забелязах, че капи масло под джипката. В сервиза казаха, че е гарнитура на охладителя на маслото над масления филтър. Смениха я, но при демонтажа, филтърът е бил повреден и ми сложиха нов. След ремонта забелязах, че на празен ход при загрял двигател стрелката за налягането на маслото седи на 1/8 от скалата(м/у 0 и първото деление). При движение налягането се повишава - при около 2500 оборота е на 1/2, при около 3200 на 3/4. Много ниско ли е налягането на празен ход и може ли новият филтър да е причината? Маслото е 10w40 на около 1000км. Нивото е над средата.
                            Eдин уточняващ въпрос : това първата смяна на маслен филтър ли ти е откакто си я купил или някоя от поредните смени ?
                            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                            Коментар


                            • #29
                              До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО

                              Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                              Eдин уточняващ въпрос : това първата смяна на маслен филтър ли ти е откакто си я купил или някоя от поредните смени ?
                              Купих джипката точно преди Коледа. Смених масло + филтри в началото на януари. От тогава съм минал макс 7-800км. По-нагоре писах, че влязох в бокса за теч от гарнитура на охладителя на маслото и при ремонта прецакаха филтъра, който аз сложих на първата смяна на маслото. Вече не съм много сигурен, но мисля, че преди това държеше по-високо налягане.... а може и просто сега да съм започнал да следя уреда по-внимателно заради проблема... За да не сменям ново малсо, има ли добавки, които могат да помогнат на това и заслужават ли си?
                              ОФА КБ 2.0 '95

                              Коментар


                              • #30
                                До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО

                                Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                                Първо провери дали отворчето в средата на датчика не се е запушило. Отвий го от блока, промий отвора с ВД40 (не рови с тел вътре!), закачи му кабелите, дай контакт и го надуй с компресор. Можеш да сравняваш неговия манометър и показанията на таблото. Максимално отклонение на стрелката е равно на 4,5-5 атм мисля ...
                                В сервиза отказаха да свалят датчки, за да мерят на негово място с манометър. Казаха, че е мн. трудно достъпен. Без канал и подемник заслужава ли си да го боря сам?
                                ОФА КБ 2.0 '95

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X