От една седмица имам нова Фруктиерка Б 98г с климатик и дъра бъра.Но имам странен проблем ,когато запаля лампата за маслото угасва(значи вдига масло),но стрелката забива горе и не мърда.Когато откача кабела от датчика лампата светва но стрелката си стои горе.Чудя се нещо в инсталацията и има или уреда които показва се е прецакал а не знам как да го проверя.Ако някои има някаква идея ще съм много благодарен за съветите.Рових се из старите теми но не открих нищо.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО
Свий
X
-
До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО
Първоначално публикуван от for_ex Преглед на мнениеОт една седмица имам нова Фруктиерка Б 98г с климатик и дъра бъра.Но имам странен проблем ,когато запаля лампата за маслото угасва(значи вдига масло),но стрелката забива горе и не мърда.Когато откача кабела от датчика лампата светва но стрелката си стои горе.Чудя се нещо в инсталацията и има или уреда които показва се е прецакал а не знам как да го проверя.Ако някои има някаква идея ще съм много благодарен за съветите.Рових се из старите теми но не открих нищо.Първоначално публикуван от for_exОт една седмица вече имам нова ФРУКТИЕРА нов внос набор ноември 1997г.с климатик и дъра бъра абе машинката е перфектна без никаква забележка а ето я в пълния и блясък., а и това на снимката е ОФА, не ОФБ... А по темата за калпавото табло на фронтерата има доста написано, провери първо него.
Последно редактирано от fanatic; 21-01-09, 08:17.
Коментар
-
До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО
Първоначално публикуван от for_ex Преглед на мнениеОт една седмица имам нова Фруктиерка Б 98г с климатик и дъра бъра.Но имам странен проблем ,когато запаля лампата за маслото угасва(значи вдига масло),но стрелката забива горе и не мърда.Когато откача кабела от датчика лампата светва но стрелката си стои горе.Чудя се нещо в инсталацията и има или уреда които показва се е прецакал а не знам как да го проверя.Ако някои има някаква идея ще съм много благодарен за съветите.Рових се из старите теми но не открих нищо.В другата тема си написал, че е 1997-а. А по снимките се вижда, че не е Б а е А. Също не е лошо и без това ще гадаем поне дай насока. Кой мотор, дизел бензин. Попрочети по раздела има много писано, преди да пуснеш тема просто потърси сигурен съм че вече е обсъждано.
no signature no problems
Коментар
-
До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО
Имаш скъсан кабел на датчика за маслото - те са два, един за лампата и един за стрелката. Единия е с кабелна обувка, другия с гайка, но не се сещам вече кой кой беше. Симптомите са точно такива.
Чети тука -> http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=41970
ПП кабелите са два, не датчицитеСтепента на уважение е правопропорционална на калибъра на цевта и обратнопропорционална на разстоянието от нея.
Коментар
-
До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО
Ето ти жокери:
1.Изгорял датчик на маслото..около 60 лв.
2.скъсан или протрит кабел.Един от двата кабела.
3.Таблото.
Значи първо започваш от най-лесното,кабелите ,ако са здрави и няма отечка,таблото,датчика на мотора.Айде честито.Виртуален въпрос,виртуален ремонт.Колата вече работи...тук във форума,сега е време да я оправиш и в профанския живот.Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...
Коментар
-
До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО
Благодаря много още утре я мятам.А за джипката 97г. накрая .И както новата така и старата която беше 94г.и двете имат стрелки за маслото.( коя е А и коя Б не мога да ги управя) Тази е с новото табло на пружини а старата на ресьор и табло като тухличка.Извинете за невежеството[B][I][U]Ако някои се опита да те засенчи остави го да слънчаса[/U][/I][/B]
Коментар
-
До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО
Първоначално публикуван от for_ex Преглед на мнениеБлагодаря много още утре я мятам.А за джипката 97г. накрая .И както новата така и старата която беше 94г.и двете имат стрелки за маслото.( коя е А и коя Б не мога да ги управя) Тази е с новото табло на пружини а старата на ресьор и табло като тухличка.Извинете за невежеството
Коментар
-
До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО
Първоначално публикуван от for_ex Преглед на мнениеБлагодаря много още утре я мятам.А за джипката 97г. накрая .И както новата така и старата която беше 94г.и двете имат стрелки за маслото.( коя е А и коя Б не мога да ги управя) Тази е с новото табло на пружини а старата на ресьор и табло като тухличка.Извинете за невежествотоПървоначално публикуван от bodo Преглед на мнениеНе че и аз съм много в час.... Таблото ми е като тухличка, пък е на пружини и торсиони. 1996 година.....Но съм сигурен, че е ОФА. Погледна ли таблото......има някакви куплунзи, може да са се разместили, или да не правят контакт.
Ето ви отговора на майстора от анкетата А или Б:
Първоначално публикуван от isuzo Преглед на мнениеколеги , съвършен джип няма всички имат недостатъци. ас не се занимавам само със фронтера,въпреки че тя е доминираща ,човъркам и мицубиши и тойота и Г класа , всчки си имат НЕДОСТАТЪЦИ....... фронтерата се дели на три спред мен , а не на две както е според вас . има А 1- ресорна . А 2 -пружинна . и Б ------ Б е комфорлно купе качено върху шасито на А 2 ....разликата е много абстрактна ,ресорната може да троши скали със задия мост но не може да се разчеква толкова много ,а пружинната си криви носачите при удър във тях но има по добро разгъване ...................спора е леко бесмислен , както казах по горе А2 и Б е едно със разлика във комфорта и визията .....има и други дребни разлики но те са незначителниДържа се с другите така, както искам те да се държат с мен.
Фронтера-Б ДБ 2000г. 2.2DTI
Коментар
-
До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО
Първоначално публикуван от wsi4koznaj Преглед на мнениеА къде трябва да сочи стрелката - при загрял и студен мотор? На обороти и в движение?
В движение около 2500 об/м - на половината, т.е. на втората.
Коментар
-
До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО
Колеги, преди 4-5 дни забелязах, че капи масло под джипката. В сервиза казаха, че е гарнитура на охладителя на маслото над масления филтър. Смениха я, но при демонтажа, филтърът е бил повреден и ми сложиха нов. След ремонта забелязах, че на празен ход при загрял двигател стрелката за налягането на маслото седи на 1/8 от скалата(м/у 0 и първото деление). При движение налягането се повишава - при около 2500 оборота е на 1/2, при около 3200 на 3/4. Много ниско ли е налягането на празен ход и може ли новият филтър да е причината? Маслото е 10w40 на около 1000км. Нивото е над средата.ОФА КБ 2.0 '95
Коментар
-
До: ПРОБЛЕМ СЪС СТРЕЛКАТА НА МАСЛОТО
Първоначално публикуван от wsi4koznaj Преглед на мнениеКолеги, преди 4-5 дни забелязах, че капи масло под джипката. В сервиза казаха, че е гарнитура на охладителя на маслото над масления филтър. Смениха я, но при демонтажа, филтърът е бил повреден и ми сложиха нов. След ремонта забелязах, че на празен ход при загрял двигател стрелката за налягането на маслото седи на 1/8 от скалата(м/у 0 и първото деление). При движение налягането се повишава - при около 2500 оборота е на 1/2, при около 3200 на 3/4. Много ниско ли е налягането на празен ход и може ли новият филтър да е причината? Маслото е 10w40 на около 1000км. Нивото е над средата.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар