Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нормално ли е мотора да загрява от 5 Км нагорнище?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Нормално ли е мотора да загрява от 5 Км нагорнище?

    Ами да защото когато включи вентилатора веднага охлажда и датчика на таблото също отчита спад в температурата. При мерене с комп включи около 100 те градуса и респективно свали температурата. Ако вентилатора включи по-рано определено няма да достигне такива стойности.
    Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD Overland

    Коментар


    • #47
      До: Нормално ли е мотора да загрява от 5 Км нагорнище?

      Проблема е решен.

      Задръстен радиатор от там неравномерно затопляни и късно включване на перката. Днес промихме цялата система и преди малко направих един тестдрайв. Температурата си стоеше константа през цялото време на таблото. Дори не се наложи да се включва перката. Иначе на теста с компа си включваше нормално когато си трябва.

      Сега се чудя, колко време ще изкара така и да търся ли нов радиатор или засега да карам с този.
      Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD Overland

      Коментар


      • #48
        До: Нормално ли е мотора да загрява от 5 Км нагорнище?

        от какво се е задръстил?при промивката какво излезна?Ако всичко е наред един път в годината ти е предостатъчен.



        Поздрави

        Коментар


        • #49
          До: Нормално ли е мотора да загрява от 5 Км нагорнище?

          Карай смело! Ако започне пак да грее, нова промивка и така ... Ако не протече, от какъв зор ще се набутваш неколкостотин лева?!
          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
          Неизвестен мъдрец

          Коментар


          • #50
            До: Нормално ли е мотора да загрява от 5 Км нагорнище?

            Първоначално публикуван от kograman Преглед на мнение
            от какво се е задръстил?при промивката какво излезна?Ако всичко е наред един път в годината ти е предостатъчен.
            Поздрави
            Незнам какво е излезнало, тъй като имах работа и неможах да съм на място през цялото време. Предполагам, че колата не е карана едно известно време и са се образували утайки и налепи по долната част.

            Ами човека, който прави промивката каза, че няма да има проблеми, но определено резултата няма да е ако се смени с нов.
            Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD Overland

            Коментар


            • #51
              До: Нормално ли е мотора да загрява от 5 Км нагорнище?

              Първоначално публикуван от matematic Преглед на мнение

              Ами човека, който прави промивката каза, че няма да има проблеми, но определено резултата няма да е ако се смени с нов.


              Е то всеки може с нов,карай смело и се небои недеи се впряга много много нова няма да я направиш,ако сериозно протече тогава мисли за нов,но все пак след тази промивка може и това да стане,така че се оглеждай за течове.Ако няма,гас и се радвай на джипката


              Поздрави

              Коментар


              • #52
                До: Нормално ли е мотора да загрява от 5 Км нагорнище?

                "Математик" ще кажеш ли къде ти се намира датчика за вкл.на вентилатора? На тръбата към радиатора, на самия радиатор, долу или отстрани, ако е отстрани, горе долу къде на 1/2 от горния край, на 1/4?
                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                Коментар


                • #53
                  До: Нормално ли е мотора да загрява от 5 Км нагорнище?

                  Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                  "Математик" ще кажеш ли къде ти се намира датчика за вкл.на вентилатора? На тръбата към радиатора, на самия радиатор, долу или отстрани, ако е отстрани, горе долу къде на 1/2 от горния край, на 1/4?
                  Датчиците при Фронтерите са след термостата на средата на тръбата която влиза горе и излиза също горе от другата страна.
                  no signature no problems

                  Коментар


                  • #54
                    До: Нормално ли е мотора да загрява от 5 Км нагорнище?

                    Мерси, приятелю! Въпроса ми беше продиктуван от това че в Милата ни Родина караме каръщисани тук и на запад автомобили и не е ясно кой и какви "подобрения" и заменки е правил, а до "фронтери"-те (2.4i и 2.0i) съм се докосвал преди около 10г. От тогава съм ги забравил тотално. Ако и при "математика" е така, значи има шанс нищо да не са му направили. Датчика преди радиатора НЕ СЕ ВЛИЯЕ от състоянието на радиатор. Той пак трябва да си вкл. на 85гр. само че поради по-ниското КПД на радиатора (намалена заради запушването площ ) трябва да включва по-рано и да изключва по-късно, а не при по-висока температура Без да съм видял и пипал конкретната кола смятам че промивка може да помогне само ако датчика е в долната 1/4 част на радиатора. Тогава той може да е в запушената част, да не го "мие" вряла вода, а да чака топлопренос от метала и т.н и т.н със всичките описани симптоми.
                    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                    Коментар


                    • #55
                      До: Нормално ли е мотора да загрява от 5 Км нагорнище?

                      Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                      Датчиците при Фронтерите са след термостата на средата на тръбата която влиза горе и излиза също горе от другата страна.
                      Това ме подсети, че имаше такъв случай с радиаторче за парно - щом излизат и двата извода от радиатора от горната страна, вътре трябва да има преграда, която беше изгнила и водата минаваше директно...
                      Само подсещане, може пък да е от полза...

                      Коментар


                      • #56
                        До: Нормално ли е мотора да загрява от 5 Км нагорнище?

                        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                        Това ме подсети, че имаше такъв случай с радиаторче за парно - щом излизат и двата извода от радиатора от горната страна, вътре трябва да има преграда, която беше изгнила и водата минаваше директно...
                        Само подсещане, може пък да е от полза...
                        Да при 85% от Фронтерите тази преграда я няма вече....
                        И хората се побъркват да търсят проблемите другаде....
                        А поставянето на датчика на тази тръба е много тъпо инжинерно решение. На моята фронтера е сложен където трябва. Но от мен.
                        no signature no problems

                        Коментар


                        • #57
                          До: Нормално ли е мотора да загрява от 5 Км нагорнище?

                          Е моята си има парно,зимата ще стопи таблото




                          Поздрави

                          Коментар


                          • #58
                            До: Нормално ли е мотора да загрява от 5 Км нагорнище?

                            Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                            Мерси, приятелю! Въпроса ми беше продиктуван от това че в Милата ни Родина караме каръщисани тук и на запад автомобили и не е ясно кой и какви "подобрения" и заменки е правил, а до "фронтери"-те (2.4i и 2.0i) съм се докосвал преди около 10г. От тогава съм ги забравил тотално. Ако и при "математика" е така, значи има шанс нищо да не са му направили. Датчика преди радиатора НЕ СЕ ВЛИЯЕ от състоянието на радиатор. Той пак трябва да си вкл. на 85гр. само че поради по-ниското КПД на радиатора (намалена заради запушването площ ) трябва да включва по-рано и да изключва по-късно, а не при по-висока температура Без да съм видял и пипал конкретната кола смятам че промивка може да помогне само ако датчика е в долната 1/4 част на радиатора. Тогава той може да е в запушената част, да не го "мие" вряла вода, а да чака топлопренос от метала и т.н и т.н със всичките описани симптоми.
                            Адаш , по принцип за датчиците си прав . Но ако радиаторът му е позапушен промивката е задължителна и ще помогне , щото в противен случай където и да са поставени датчиците нормално топлоотвеждане няма да има дори перката за охлаждане да е постоянно включена.
                            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                            Коментар


                            • #59
                              До: Нормално ли е мотора да загрява от 5 Км нагорнище?

                              Изчетох темата, гледам че имаше линк и към моята тема в Опел Клуб Форума...Та така..смених датчик на перктата - 320лв, термостат - 230лв, промивка радиатор + нов антифриз + нова водна помпа - 145лв(всички части са оригинални ГМ) - резултат определено има, температурата вече не подминава 100градуса толкова лесно колкото преди и работната температура е м/у 90 и 100 градуса постоянна, при голям напън вече си подминава 100-те градуса(140км/ч на баира по Предела ), но след като видях че и на термостата пише че започва да отваря на 92 и е напълно отворен на 107 градуса(малко преди червеното), мисля че това са си нормалните работни температури на мотора.Имах съмнения за гарнитури и други такива, но всичко е наред, а колата върви като луда(ако за такъв камион може да се каже нещо подобно).
                              Nissan Navara D22 YD25 Double Cab

                              Коментар


                              • #60
                                До: Нормално ли е мотора да загрява от 5 Км нагорнище?

                                Първоначално публикуван от stifler Преглед на мнение
                                Изчетох темата, гледам че имаше линк и към моята тема в Опел Клуб Форума...Та така..смених датчик на перктата - 320лв, термостат - 230лв, промивка радиатор + нов антифриз + нова водна помпа - 145лв(всички части са оригинални ГМ) - резултат определено има, температурата вече не подминава 100градуса толкова лесно колкото преди и работната температура е м/у 90 и 100 градуса постоянна, при голям напън вече си подминава 100-те градуса(140км/ч на баира по Предела ), но след като видях че и на термостата пише че започва да отваря на 92 и е напълно отворен на 107 градуса(малко преди червеното), мисля че това са си нормалните работни температури на мотора.Имах съмнения за гарнитури и други такива, но всичко е наред, а колата върви като луда(ако за такъв камион може да се каже нещо подобно).
                                Само от любопитство : Как определяш дали са примерно 95 или 100 градуса ? Датчика на таблото е разграфен графично - цифри няма (или само на моята Фронтера е така )
                                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X