До: Нормално ли е мотора да загрява от 5 Км нагорнище?
Честно да ви кажа фен съм на още една паралелна охл. система.Все някъде ще изкопая някой вентилатор който да става м/у двата радиатора.Вентилаторите за автоклиматици са тънички а и не са толкова мощни като оригиналния за антифриз а за датчик ми се върти в главата някой регулируем- от бойлер да кажем.Ако го закрепя на самия радиатор на входящата страна на антифриза там температурата ще е сравнително по-ниска от реалната темп на антифриза-примерно 50-60-70 градуса но пък имам доста широко поле за регулация и ще намеря с 1-2 проби кога ми трябва да се включва допълнителната перка.Даже ми се струва че ще стане права верига -без реле защото контактните пластини на тея сонди са направени да издържат 20 А без проблем.Другия вариант е още един маркуч (може и 2ра ръка идеята е гнездото за датчика да не цвърчи) и метална снадка.Като се скъсят маркучите се закрепват един към друг с метална снадка и на гнездото на 2 рия се монтира по-хладен датчик само за доп. перка.
А третия вариант е да отворя ебан. радиатор и да видя дали не е изгнила преградата и да я подменя ама малко ме е страх да пипам там че старите хора са казали-"където е текло-пак ще тече"
Честно да ви кажа фен съм на още една паралелна охл. система.Все някъде ще изкопая някой вентилатор който да става м/у двата радиатора.Вентилаторите за автоклиматици са тънички а и не са толкова мощни като оригиналния за антифриз а за датчик ми се върти в главата някой регулируем- от бойлер да кажем.Ако го закрепя на самия радиатор на входящата страна на антифриза там температурата ще е сравнително по-ниска от реалната темп на антифриза-примерно 50-60-70 градуса но пък имам доста широко поле за регулация и ще намеря с 1-2 проби кога ми трябва да се включва допълнителната перка.Даже ми се струва че ще стане права верига -без реле защото контактните пластини на тея сонди са направени да издържат 20 А без проблем.Другия вариант е още един маркуч (може и 2ра ръка идеята е гнездото за датчика да не цвърчи) и метална снадка.Като се скъсят маркучите се закрепват един към друг с метална снадка и на гнездото на 2 рия се монтира по-хладен датчик само за доп. перка.
А третия вариант е да отворя ебан. радиатор и да видя дали не е изгнила преградата и да я подменя ама малко ме е страх да пипам там че старите хора са казали-"където е текло-пак ще тече"

Коментар