Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми парно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Днес ходих на ул Капитан Райчо и момчетата ми казаха че този радиатор не подлежи на ремонт ! Обясниха ми също че ставало от ФРОНТЕРА с дясна дирекция само се уголемявали отворите на купето през които минават тръбичките .Обиколих и доста от моргите във Варна и региона и само на едно място намерих едно радиаторче което не беше демонтирано . Цените в моргите за такъв компонент варират от 30-40 лв до 90-100 .Продължавам с търсенето имам и една две идеи за ремонт .Благодаря на всички които се включиха в темата !

    Колега на двигателя нищо му няма , антифриза ми е бистър и с хубав червен цвят.Това което виждаш на снимката се получава от използваната добавка за спиране на течове на wynn`s. Добавката е течна и стой разтворена в антифриза и когато изтече навън от системата се окислява и втвърдява като по този начин спира течовете ! След измиване с водоструйка радиаторчето изглежда така :Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09618.jpg
Прегледи:1
Размер:208.3 КБ
ID:5525926
    Последно редактирано от CarTest™; 09-10-13, 21:38.

    Коментар


    • От: Проблеми парно

      Питон , повече от пет минути гледам снимката и се чудя какво да кажа. Дано и другите колеги се отнесат с такова уважение към теб и колата ти , както ти си им представил проблемния радиатор!
      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

      Коментар


      • От: Проблеми парно

        Преди година ми се запуши радиаторчето за парното, след доста четене и съвети, реших да купувам ново, благодарение на Куздов и описанието му за свалене на таблото, разглобих цялото табло и определено не съжалявах че купих ново радиаторче, но, при фронтерата ми която е А, е медно изцяло - питата и корпуса с тръбичките, и ми струваше 250лв. докато на твоя гледам корпуса ти е от пвц и затова майсторите са ти казали че не подлежи на ремонт. Няма да сбъркаш ако вземеш ново, че ако се наложи да разглобиш табло пак и то посред зима......
        Последно редактирано от Еделвайс; 09-10-13, 23:06. Причина: пояснение

        Коментар


        • От: Проблеми парно

          Ъъъ... аз пак с негативно мнение... По-внимателно с водоструйките към радиаторите! Като заклепате финните ламелки намалявате значително площта на охлаждане/отопление на радиатора. И пак да кажа... потърси си по-добре ново радиаторче макар, че вече знаеш, как става разглабянето би било неприятно ако се наложи да го правиш зимата пред блока... в крайна сметка ти си знаеш, ти си решаваш!
          ОФА КБ X20SE + метан

          Коментар


          • От: Проблеми парно

            При положение ,че е с плстмасови колектори такива ремонтират ,ако си ловец пътя за стрелбището някъде срещу диспансера за белодробни заболавания просто като насока не съм ходил лично Поздрави

            Коментар


            • От: Проблеми парно

              Първоначално публикуван от vladavramov Преглед на мнение
              При положение ,че е с плстмасови колектори такива ремонтират ,ако си ловец пътя за стрелбището някъде срещу диспансера за белодробни заболавания просто като насока не съм ходил лично Поздрави
              Колега вчера към 17ч бях при този човек за които ми говориш ! Живее в рибарското селище на спирка "Амонал" точно до тази белодробна болница за която казваш .Има една малка отсечка черен път успореден на асфалтовият път точно до автобусната спирка . Пред къщата на човека има паркирано ремарке от камион , а на входната врата виси камбана .Говорих с майстора вчера и той също ми каза че тези радиатори НЕ ПОДЛЕЖАТ НА РЕМОНТ !Каза че били сглобени под налягане от високотемпературна пластмаса .

              Коментар


              • От: Проблеми парно

                Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
                Преди година ми се запуши радиаторчето за парното, след доста четене и съвети, реших да купувам ново, благодарение на Куздов и описанието му за свалене на таблото, разглобих цялото табло и определено не съжалявах че купих ново радиаторче, но, при фронтерата ми която е А, е медно изцяло - питата и корпуса с тръбичките, и ми струваше 250лв. докато на твоя гледам корпуса ти е от пвц и затова майсторите са ти казали че не подлежи на ремонт. Няма да сбъркаш ако вземеш ново, че ако се наложи да разглобиш табло пак и то посред зима......
                Нов радиатор няма как да си купя , уплашиха ме с цени !!!Питах първо в Bulvaria Варна и като чух цената 1200 лв за целия комплект радиатор , въздуховоди , лостчета ,болтове и т.н.т се обърнах и си тръгнах .После звънях тук там по магазините чух цени от 293лв, 325лв, 600лв и още куп щуротии .Снощи отново седнах на компа и открих това :http://www.ebay.co.uk/itm/Vauxhall-F...item2eca43a14d радиаторчетата за парно на wauxhall-frontera i isuzu trooper са еднакви , НО !!! както всички знаем Wauxhall е Фронтара ама с дясна дирекция ! И така днес си купих радиатор за парно от ISUZU Trooper 3.0 tdi за 50 лева . Само че има нужда от известно "побългаряване " в смисъл ляга точно в кутията на старият радиатор , но тръбичките на радиатора от Isuzu са прави а моите излизат под наклон , заради което се налага пробиване на нов отвор в корпуса на автомобила и разширяване на другия утре ще направя снимки и ще покажа какво точно се случва . Поздрави !

                Коментар


                • От: Проблеми парно

                  След като разпробиеш новите отвори в купето ,запуши и изолирай добре старите! От едно недобре сложено уплътнение зимата така духаше в купето при по-висока скорост....

                  Коментар


                  • От: Проблеми парно

                    ето снимките които обещах да покажа :Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09628.jpg
Прегледи:1
Размер:138.1 КБ
ID:5526306Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09627.jpg
Прегледи:1
Размер:133.8 КБ
ID:5526307Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09629.jpg
Прегледи:1
Размер:114.6 КБ
ID:5526308

                    Коментар


                    • От: Проблеми парно

                      здравеите колеги днес и аз като всички от форума си разглобих радиаторчето на парното понеже снощи го пуснах за сефте да духа на топло и моторчето си бръмка ама няма я тази африка след махането на маркучите отвин откъм двигателя не тече нищо даже и не капна поне и погледнах тук всеки казва как си го е направил без да го сваля позамислих се малко и реших да пробвам по мои начин 2 пакета сода бикарбонат 1 литър оцет и малко по малко докато протече като река Дунав и утре ще го наливам с антифриз а и друго от радиатора направо излизаха мрасотии като попчета ужас ви казвам дано утре да върви всичко по мед и масло успех на всички през зимата и по малко аварий повече каране

                      Коментар


                      • От: Проблеми парно

                        Първоначално публикуван от durlevbmw Преглед на мнение
                        здравеите колеги днес и аз като всички от форума си разглобих радиаторчето на парното понеже снощи го пуснах за сефте да духа на топло и моторчето си бръмка ама няма я тази африка след махането на маркучите отвин откъм двигателя не тече нищо даже и не капна поне и погледнах тук всеки казва как си го е направил без да го сваля позамислих се малко и реших да пробвам по мои начин 2 пакета сода бикарбонат 1 литър оцет и малко по малко докато протече като река Дунав и утре ще го наливам с антифриз а и друго от радиатора направо излизаха мрасотии като попчета ужас ви казвам дано утре да върви всичко по мед и масло успех на всички през зимата и по малко аварий повече каране
                        Уф, уф... ама ти препинателните знаци за нищо ги нямаш! Аз мога да споделя, че след като смених термостат, направих отоплението на изпарителя да не минава през кръга на отоплителния радиатор и най-вече промих добре въпросния, Африка за първа зима е налице От магазин Битова химия си купих някаква гадост за почистване на котлен камък. Разрежда се едно към десет, после се налива в системата, а тя трябва да работи половин час и бля, бля... Нямаше, кой да го чака това и после да чака да изстива. Разредих химикала едно към две с вода и наливах от входящия маркуч на радиаторчето. Изчаквах десетина минути и промивах с градинския маркуч и така два пъти. Накрая пуснах маркуча и през изходящия макуч на радиатора и излезнаха всякаки жаби... Мислех си, че ще проимам парно на тази машина само с купуване на ново радиаторче, но уви! Вече ми е факт африката
                        ОФА КБ X20SE + метан

                        Коментар


                        • От: Проблеми парно

                          Изглежда тази тема става актуална по това време на годината, та в тази връзка и аз да споделя, че ми се налага да сменям въпросното радиаторче на ОФА КБ. Опитах да го промия по описания начин, без да го свалям, но резултат няма. Водата си тече спокойно без никакви симптоми на запушване, което ме навежда на мисълта, че е толкова зле, че изобщо не минава през тялото на радиатора а направо излиза през изхода... В тази връзка днес си купих нов радиатор за 90 лв. (мисля, че цената е доста добра), и през почивните дни ще се опитам да го сменя.

                          Коментар


                          • От: Проблеми парно

                            Първоначално публикуван от YKD Преглед на мнение
                            Изглежда тази тема става актуална по това време на годината, та в тази връзка и аз да споделя, че ми се налага да сменям въпросното радиаторче на ОФА КБ. Опитах да го промия по описания начин, без да го свалям, но резултат няма. Водата си тече спокойно без никакви симптоми на запушване, което ме навежда на мисълта, че е толкова зле, че изобщо не минава през тялото на радиатора а направо излиза през изхода... В тази връзка днес си купих нов радиатор за 90 лв. (мисля, че цената е доста добра), и през почивните дни ще се опитам да го сменя.
                            -
                            Привет колега, за да ти е по-лесно как да свалиш таблото, погледни тази тема от линка - Пост 36 от колегата kuzdov - http://www.offroad-bulgaria.com/show...t=21298&page=2 на мен много ми помогна неговите подробно описаните напъствия и се справих

                            Коментар


                            • От: Проблеми парно

                              Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
                              -
                              Привет колега, за да ти е по-лесно как да свалиш таблото, погледни тази тема от линка - Пост 36 от колегата kuzdov - http://www.offroad-bulgaria.com/show...t=21298&page=2 на мен много ми помогна неговите подробно описаните напъствия и се справих
                              Привет! Аз от известно време проучвах въпроса и се запознах обстойно с цялата тема, а поста на колегата kuzdov, дори съм го разпечатал и стои в жабката Ще го изполозвам задължително, за което много благодаря! :-) Благодаря и на теб за съвета. Ще споделя как е минала трансплантацията след уикенда.

                              Коментар


                              • От: Проблеми парно

                                Здравейте! Макар и със закъснение, все пак да споделя, може някой да помогне със съвет В крайна сметка, радиаторчето го смених и всичко с него е ОК - парно има! Но, още при разглобяването ми направи впечатление, че жилото на километража не е както трябва, защото пластмасовата щипка, която влиза в таблото се движеше свободно. Държа да отбележа, че никога не съм имал оплаквания от скоростомера. След успешната трансплантация на радиаторчето, сглобих обратно таблото и всичко беше наред, въпреки, че щипката беше подвижна, успях да го закрепя. След 3-4 дни интензивно шофиране, изведнъж стрелката спря да се движи и няколко секунди след това, започна да мирише на изгоряло и таблото взе да пуши. Оказа се, че жилото се е скъсало и е дало на късо отзад на таблото. Вследствие на което останах без уреди. Потърсих и намерих друго табло, но от тук изникна друг проблем. Чрез метода проба - грешка, установих, че таблата са различни В момента при нормално шофиране оборотомера ми показва стойности, близки до тези на състезателен автомобил. Ако някой може да помогне със съвет - ще бъда благодарен. На моето табло отпред пише W=633 и подозирам, че това оказва влияне на някакво предавателно число?? Не знам.. но все пак вече проблем с парното нямам! :-) Поздрави
                                Последно редактирано от YKD; 03-12-14, 21:25.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X