Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ритмичен брум при 80 км/ч

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Ритмичен брум при 80 км/ч

    Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнение
    Ако все пак се констатира заминал лагер на полуоска пиши да ти кажа, къде отидох да ми разглобят полуоската и да я носят за ремонт на друго място специализирано за ремонт на полуоски, кардани и т.н. Лозан не ти го препоръчвам, защото след ремонт при него веднага ми се появи теч на масло и общо взето една не малка сума пари отиде на кино. След това нови пари за лагер и ремонт...
    Относно филмът и киното ( ТИ ) държеше да ти сменя лагера а ( АЗ ) не исках, ( ТИ ) беше предупреден че не всеки път става успешно. Процентно 50-50................... А защо не кажеш че винаги ремонтите по твоита кола са ми излизали солени,На мен не на теб
    Последно редактирано от isuzo; 28-06-14, 00:47.
    МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

    Коментар


    • #47
      От: Ритмичен брум при 80 км/ч

      Първоначално публикуван от isuzo Преглед на мнение
      Относно филмът и киното ( ТИ ) държеше да ти сменя лагера а ( АЗ ) не исках, ( ТИ ) беше предупреден че не всеки път става успешно. Процентно 50-50................... А защо не кажеш че винаги ремонтите по твоита кола са ми излизали солени,На мен не на теб
      Виж... Тъпо е да се разправяме пред всички, но явно трябва да изложа някои факти. Не вероятности, а факти. Никой, повтарям никой не ми е казал, че вероятността е 50 на 50 относно лагера! Разговарях с брат ти още при предишния ремонт и той ми каза, че ремонтирате лагерите, като направо сменяте полуоската с втора употреба. За трети път казвам никой не ме е предупредил, че ще ми се сложи нов лагер, който 50 на 50 ще протече. Относно скъпите ремонти... при положение, че дадох 350 отново за ремонт на лагера, ти ли си вътре, или аз? Относно другият ремонт на главата, с паднал в блока клапан ли ти докарах колата, или колата дойде на собствен ход? В крайна сметка в момента с глава от старият модел двигател ли съм, който пали трудно студен и му липсва центровка докато не загрее? Някога договаряли ли сме се предварително за пари, или съм плащал винаги, колкото ми кажете след ремонта? Относно времето, което преседя колата при вас няма да коментирам. Ти, като майстор и Аз като клиент няма да се срещнем това е ясно, но дай поне тук да си казваме нещата директно и честно! В крайна сметка проблемът с каръщината на Теб към моята кола, или на Мен към Теб като майстор приключи така, че всичко е наред. А между другото лагерът Koyo ми го смениха за няколко часа при положение, че носиха полуоската в специализиран сервиз. Винаги съм държал на честността си и мога да се закълна във всяка си една дума. Извинете ме за спама, но когато някой ме обвини в свободни съчинения е редно да се защитя.
      ОФА КБ X20SE + метан

      Коментар


      • #48
        От: Ритмичен брум при 80 км/ч

        Колега може ти да си каръка може и Лозан да е карък с теб важното, е че си намерил къде да си ремонтираш колата. Всеки сам си избира майсторите и факта, че доволните от Лозан са 90% от клиентите му говори красноречиво за него. Ако някой бърза или е милионер да ходи направо в Опел там става за секунди.
        no signature no problems

        Коментар


        • #49
          От: Ритмичен брум при 80 км/ч

          - Няма място да коментираме за "каръкщина". Просто тряба да приемаме реалностите обективно, а те са - качество на частите,качество на монтажа и последвалата експлоатация.
          - Също съм извършвал неспоплучливи "интервенции",монтирал съм "менте" части и съм попилявал техника с несъвместима експлоатация,НО на края -извода: Няма да повтарям стари....,ще правя нови...!!!

          Коментар


          • #50
            От: Ритмичен брум при 80 км/ч

            Но
            Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
            Колега може ти да си каръка може и Лозан да е карък с теб важното, е че си намерил къде да си ремонтираш колата. Всеки сам си избира майсторите и факта, че доволните от Лозан са 90% от клиентите му говори красноречиво за него. Ако някой бърза или е милионер да ходи направо в Опел там става за секунди.
            По никакъв начин не искам да развалям репутацията на Лозан. Въпреки тези случки и за мен си остава добър майстор. Предишният ремонт бе смяна лагери на скорости и всичко засега е перфектно. Това, че има някаква каръщина между нас е ясно, но както казах аз няма да го занимавам повече с моите си проблеми. Но някой да казва на черното бяло няма, как да стане. Ако знаех, че лагера 50/50 ще стане щях да дам малко повече пари, да ида в специализиран сервиз, и да си купя Koyo,а не да излиза, че съм накарал някого на сила да свърши нещо 50 на 50 и аз да му платя за това.
            ОФА КБ X20SE + метан

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X