Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ритмичен брум при 80 км/ч

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Ритмичен брум при 80 км/ч

    Я си проверете иглените лагери на предните главини, или това което останало от тях.....
    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

    Коментар


    • #17
      От: Ритмичен брум при 80 км/ч

      Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
      Я си проверете иглените лагери на предните главини, или това което останало от тях.....
      С чисто нови съм,нямат и 100км още.
      Ще следя темата на колегата,дано открием проблема.
      JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

      Коментар


      • #18
        От: Ритмичен брум при 80 км/ч

        Първоначално публикуван от Чичо Преглед на мнение
        От какъв зор?
        Това не са карета, скорости, луфтове в диференциал. Лагера си се върти. Дали полуоската е натоварена или не за него е все едно. Сепаратора със сачмите се върти /претъркалва/ по-бавно отколкото вътрешната гривна която се върти с оборотите на полуоската /колелото/.
        Лагер, особено преден при рязка смяна на посоката на движение (равномерно лакатушене по прав участък) се чува отчетливо да "бучи". Много наподобява вътрешно каре. Това е прост тест за някаква насока къде е проблема. След кратка инспекция на място определяш кое точно е дало фира

        Коментар


        • #19
          От: Ритмичен брум при 80 км/ч

          Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
          Къса база съм без висящ лагер. Кардана се оказа наред, всичко се върти леко без луфтове - явно отивам към лагер на полуоска. Само като видях как е хваната главината ми стана ясно, че отивам на сервиз. Вдигнах задния мост и пуснах да се въртят колелата с 40 км/ч - от към левият лагер се чува постъргване и явно там е проблема, дифа е тих. Тъпото е, че светна АБСа след тази манипулация и няма гасене - Торка не го лови и откачането на акумулатора не помогна. Не мога да разбера защо свети така упорито, все едно съм побуксувал в кал/сняг?! По-принцип си ми светва от време на време, но загасиш ли колата се нулира - сега свети на умряло без да съм пипал нищо по кабелите?!
          В такъв случай повдигане на задния мост на крик някой да включи втора, трета ,а ти с една чамова дъсчица допряна до ухото можеш да преслушаш двата задни лагера.Все някой от тях ще е .
          Между другото за фронтерите с ABS като нищо може да ти дава грешка там заради скапан лагер и луфт в него.И смяната на лагер е приключение.
          Румен Николов

          0888 358 572

          Коментар


          • #20
            От: Ритмичен брум при 80 км/ч

            Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
            Я си проверете иглените лагери на предните главини, или това което останало от тях.....
            Мда. По същата логика няма да е лошо да си смени и въздушния филтър.


            Първоначално публикуван от Чичо Преглед на мнение
            От какъв зор?
            Това не са карета, скорости, луфтове в диференциал. Лагера си се върти. Дали полуоската е натоварена или не за него е все едно. Сепаратора със сачмите се върти /претъркалва/ по-бавно отколкото вътрешната гривна която се върти с оборотите на полуоската /колелото/.
            Чичо , когато говорим за съчмен лагер трябва да имаме предвид , че той носи не само радиално , но и аксиално натоварване . Макар и в доста по-нисък процент . Това натоварване е променливо по време на движение на автомобила. При завой центробежните сили товарят лагера аксиално в максимална степен . Ей тогава се проявява(и се усеща) и въпросния "брум" в максимална степен , когато лагера си е "тръгнал" .
            С други думи : не е задължително да чуваш лагерът да бучи постоянно и непрекъснато
            Последно редактирано от Vlado_Ts; 24-06-14, 07:05.
            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

            Коментар


            • #21
              От: Ритмичен брум при 80 км/ч

              Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
              Лагер, особено преден при рязка смяна на посоката на движение (равномерно лакатушене по прав участък) се чува отчетливо да "бучи". Много наподобява вътрешно каре. Това е прост тест за някаква насока къде е проблема. След кратка инспекция на място определяш кое точно е дало фира
              Така е!
              Коничните лагери които се натягат се държат по този начин.
              На задните полуоски обикновенно и прост съчмен лагер който е "по-инертен".
              сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
              dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

              Коментар


              • #22
                От: Ритмичен брум при 80 км/ч

                Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение



                Чичо , когато говорим за съчмен лагер трябва да имаме предвид , че той носи не само радиално , но и аксиално натоварване . Макар и в доста по-нисък процент . Това натоварване е променливо по време на движение на автомобила. При завой центробежните сили товарят лагера аксиално в максимална степен . Ей тогава се проявява(и се усеща) и въпросния "брум" в максимална степен , когато лагера си е "тръгнал" .
                С други думи : не е задължително да чуваш лагерът да бучи постоянно и непрекъснато
                Минал съм по този път
                сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                Коментар


                • #23
                  От: Ритмичен брум при 80 км/ч

                  Явно доста хора не са прочели по-нагоре, че проблема е открит - ляв лагер на полуоска, десният също не е съвсем безшумен, но поне не изтъргва от време на време. Най-тихо е в дифа. Моста е сух, демек съм още в началото на проблема, но ще трябва да се прави въпреки, че май хич не е лесно! Чета при руснаците, че най-големият проблем е избиването на някакъв фиксиращ лагера пръстен - един беше приложил усилие от 180 бара с някаква хидравлика - луда работа! Мисля, че най-правилно ще е да я дам в сервиз, въпреки рисковете от създаване на други пролеми.
                  Honda XL600LM, 1987
                  Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                  Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016

                  Коментар


                  • #24
                    От: Ритмичен брум при 80 км/ч

                    Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
                    ...Явно доста хора не са прочели по-нагоре, че проблема е открит ....
                    Да , има и такива.

                    Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
                    .... Чета при руснаците, че най-големият проблем е избиването на някакъв фиксиращ лагера пръстен .....
                    Ееее , правено е и в българско де Даже го пишеше някъде из темите .
                    Желателно е впрочем да потърсиш сервиз , в който вече са правили подобна операция , а не да се упражняват върху теб . Или пък за по-сигурно : ( както препоръчват доста колеги) - директно при Лозан .
                    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Ритмичен брум при 80 км/ч

                      Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
                      Явно доста хора не са прочели по-нагоре, че проблема е открит - ляв лагер на полуоска, десният също не е съвсем безшумен, но поне не изтъргва от време на време. Най-тихо е в дифа. Моста е сух, демек съм още в началото на проблема, но ще трябва да се прави въпреки, че май хич не е лесно! Чета при руснаците, че най-големият проблем е избиването на някакъв фиксиращ лагера пръстен - един беше приложил усилие от 180 бара с някаква хидравлика - луда работа! Мисля, че най-правилно ще е да я дам в сервиз, въпреки рисковете от създаване на други пролеми.
                      На Жигулата счупих лагера и после с чука
                      Тази втулка се поставя нагрята и после няма вадене. Трябва да издържа 2 /два/ тона.
                      Оригинално се вади с преса. Някои я престъргват на струг.
                      сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                      dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                      Коментар


                      • #26
                        От: Ритмичен брум при 80 км/ч

                        Първоначално публикуван от Чичо Преглед на мнение
                        На Жигулата счупих лагера и после с чука
                        Тази втулка се поставя нагрята и после няма вадене. Трябва да издържа 2 /два/ тона.
                        Оригинално се вади с преса. Някои я престъргват на струг.
                        Ако не си виждал полуоска на фронтера с АБС-не пиши глупости.Гривната на АБС-а играе ролята на втулка и си е бая голем и дебел "ботор",не знам как може да се избие.С нагряване,обаче кво ще стане с полуоската-абе много въпроси без отговор.Не знам некой да го е правил.Аз се отказах.

                        П.П.Същия проблем го реших с полуоска втора употреба-не вие и не тече,засега.А като извие или протече-резане с шлайфера /флекса/ на гривната и обикновенна втулка,демек без АБС.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Ритмичен брум при 80 км/ч

                          Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение
                          Ако не си виждал полуоска на фронтера с АБС-не пиши глупости.Гривната на АБС-а играе ролята на втулка и си е бая голем и дебел "ботор",не знам как може да се избие.С нагряване,обаче кво ще стане с полуоската-абе много въпроси без отговор.Не знам некой да го е правил.Аз се отказах.

                          П.П.Същия проблем го реших с полуоска втора употреба-не вие и не тече,засега.А като извие или протече-резане с шлайфера /флекса/ на гривната и обикновенна втулка,демек без АБС.
                          Изрично съм написал на Жигула/Лада.
                          Иначе преса.
                          Нагрява се втулката при СЛАГАНЕ, не при вадене.
                          Чети!
                          сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                          dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                          Коментар


                          • #28
                            От: Ритмичен брум при 80 км/ч

                            Първоначално публикуван от Чичо Преглед на мнение
                            Нагрява се втулката при СЛАГАНЕ, не при вадене.
                            Чети!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Ритмичен брум при 80 км/ч

                              Нещо не ми става ясно , проста физика нали метала се разширява при нагряване и следователно се и свива при студено...... , не виждам никаква логика да се нагрява втулката след като е сложена, освен ако не е целта втулката като се напасне и чрез нагряването си да прилепне плътно към каналчето си
                              Последно редактирано от Еделвайс; 24-06-14, 14:58. Причина: правопис

                              Коментар


                              • #30
                                От: Ритмичен брум при 80 км/ч

                                абе кви гривни и АБСи бре?!? Датчика отзад не е ли на диференциала
                                В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X