От няколко дни имам странен проблем, при работещ двигател на свободна скорост натискам педала на съединителя и при по-рязко пускане има странен шум като от стържене, та въпроса ми е лагер на първичния вал или лагер на съединител.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Питане
Свий
X
-
От: Питане
Имах такъв проблем на Вектрата, но при мен беше шумене и като давах газ виеше, а при теб е стържене..., майсторите когато отвориха кутията проблема ми се оказа аксиалния лагер, докато не отворят кутията ти може само да се гадае, така и иначе ще ти се наложи да сваляш кутията...Първоначално публикуван от filth Преглед на мнениеОт няколко дни имам странен проблем, при работещ двигател на свободна скорост натискам педала на съединителя и при по-рязко пускане има странен шум като от стържене, та въпроса ми е лагер на първичния вал или лагер на съединител.
-
От: Питане
кои лагери? на съединителя? не става ясно какво си сменил?Първоначално публикуван от filth Преглед на мнениеПри мен бяха се скапали и двата лагера вече е като новno signature no problems
Коментар
-
От: Питане
Дефорсиране на двигател не се ли правеше с цел понижаване на к.с., и това се прави за да бъде с по-добри екологични норми и по-малък разход на гориво, като се запазва динамиката на двигателяПървоначално публикуван от filth Преглед на мнениеНякой дефорсирал ли е 2,4 двигател или подобрявал с цел по голяма мощност?
, едва ли ще се повиши мощността от това, по-скоро с дефорсиране ще имаш по-малък разход на гориво а не повече мощност? Повишаване на мощността ще го постигнеш като направиш форсиран двигател, чип тунинг, турбо все неща които ще са ти за сметка на ресурса на двигателя ти и ще имаш безобразно повишен разход на гориво.
Коментар
-
От: Питане
Май искаш да кажеш форсирал?Първоначално публикуван от filth Преглед на мнениеНякой дефорсирал ли е 2,4 двигател или подобрявал с цел по голяма мощност?
Коментар
-
От: Питане
От какво е двигателя? А за форсиране и дефорсиране може и аз да бъркам едно време си правех жигулата така и тръгваше на 3та с мръсна гасПървоначално публикуван от Nikolai Georgiev (turbo d) Преглед на мнениеКолегата Евгени Турбото форсира неговия 2,4 като го смени с 6 цилиндров.Opel frontera 2.4i
Коментар
-
От: Питане
Ще постигнеш същото като шлайфаш главата с допустимите максимални параметри и в зависимост дали е шлайфана вече главата, но ще ти се наложи да караш с по-високооктанов бензин 98- 100, заради по-голямата степен на сгъстяване...Първоначално публикуван от filth Преглед на мнениеСлагаше се глава от по малкия модел за да стане по голямо налягане я цилиндрите
Коментар
-
От: Питане
В този форум ( и не само) хората се чудят как да форсират двигатели .Първоначално публикуван от filth Преглед на мнениеНякой дефорсирал ли е 2,4 двигател или подобрявал с цел по голяма мощност?
За дефорсиран се сещам навремето за скопеният Москвич 2140 . Единственият ефект от това е че "носи" 86 октанов бензин вместо 93.
В днешно време няма ни единия , ни другия. А не ти и трябва.
Най-лекия начин за "форсаж" е това , което е написал Павката . Последиците : също както ги е написал
...а решението за по-висока мощност, което си заслужава на тези кошници е или 2,8 дизел на Исузу , или V3,2 пак на Исузу ... или директно джип с такъв двигател
...останалото е разправИя и главоболие с неясен резултат .Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар