Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпросче

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Въпросче

    Първоначално публикуван от bay pres Преглед на мнение
    Я надигни мокета от към пасажерската страна .Където стъпват краката и малко нагоре в посока таблото под една ламарина трябва да ти е ЕКУ-то.
    Утре включвам поялника и ще му видя сметката ,щом се крие там . Благодаря за инфото ,че щях да загубя маса време да го издирвам .
    Напред и нагоре
    Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
    0886769809-Юлиян
    kiko00@abv.bg

    Коментар


    • #62
      От: Въпросче

      Първоначално публикуван от kiko00 Преглед на мнение
      Още не съм разглобявал всичко и се чуда дали някой може да ме ориентира . Каде се намира ECU-то на Фронтера Б 2,2 DTH? Просто търся жокер не ,че няма да свалям таблото заради гадния радиатор на парното де.
      Колега,
      Не ти трябва да сваляш ЕКУ то за да го чипнеш(ако всичко мине добре де)става през ОБД2 буксата.Иначе на мойта Фронтера Б 1999г. е под касетофона,сиреч зад централната конзола на таблото и си иска разглобяване.И не се сваля цялото табло,само централната конзола.

      Коментар


      • #63
        От: Въпросче

        Ти сега ме разби . Аз имам букса пред скоростния лост в дясно под монети държача през нея не става . Сега ми кажи ,че има друга букса зад конзолата през която става . А между другото коя година е твоята фронтера ?
        Напред и нагоре
        Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
        0886769809-Юлиян
        kiko00@abv.bg

        Коментар


        • #64
          От: Въпросче

          Първоначално публикуван от kiko00 Преглед на мнение
          Ти сега ме разби . Аз имам букса пред скоростния лост в дясно под монети държача през нея не става . Сега ми кажи ,че има друга букса зад конзолата през която става . А между другото коя година е твоята фронтера ?
          Споко буксата си е там дето я описваш(под стотинките)Не знам кой каза ,че не става през нея(ако е само чип де,без изолиране на EGR).Аз лично сам заредил две,мойта и на Немирко и то поне по два пъти с различни файлове.
          Иначе ЕКУ то е зад конзолата.
          Моита фронтера е 1999
          На Немирко мисля 2001 или 2000г

          Коментар


          • #65
            От: Въпросче

            Първоначално публикуван от bps Преглед на мнение
            Споко буксата си е там дето я описваш(под стотинките)Не знам кой каза ,че не става през нея(ако е само чип де,без изолиране на EGR).Аз лично сам заредил две,мойта и на Немирко и то поне по два пъти с различни файлове.
            Иначе ЕКУ то е зад конзолата.
            Моита фронтера е 1999
            На Немирко мисля 2001 или 2000г

            ей за това в БГ се продава пауръ бокс, октан бустер и чип тунинг който се закача на горивопровода
            Кажи сега за да не ставаш голословен кокво използва за програмиране с какъв хардуер и софтуер Колко променя въртящия момент и какви са стойностите след ремапа?
            Бензиновите ремапваш ли ги?
            no signature no problems

            Коментар


            • #66
              От: Въпросче

              Значи може да заредиш друг софтуер през тази букса ,но не можеш да прочетеш оригиналния софт през нея .А мене това ме вълнува оригинала и най-важното да си запазя оригиналните чипове не пипани ,сложих цокли. Сега като пристигнат новите чипове съм приготвил два-три файла ,записвам свалям слагам и проверка на диното . ЕГР-а не го ли приспиш загубите са големи . Гледах клип с твойта Фронтера и видях много черен дим да излиза през ауспуха ,това не искам да се случва при мен . Търся само чист и здравословен паУер.
              Напред и нагоре
              Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
              0886769809-Юлиян
              kiko00@abv.bg

              Коментар


              • #67
                От: Въпросче

                Първоначално публикуван от kiko00 Преглед на мнение
                Значи може да заредиш друг софтуер през тази букса ,но не можеш да прочетеш оригиналния софт през нея .А мене това ме вълнува оригинала и най-важното да си запазя оригиналните чипове не пипани ,сложих цокли. Сега като пристигнат новите чипове съм приготвил два-три файла ,записвам свалям слагам и проверка на диното . ЕГР-а не го ли приспиш загубите са големи . Гледах клип с твойта Фронтера и видях много черен дим да излиза през ауспуха ,това не искам да се случва при мен . Търся само чист и здравословен паУер.
                Абсолютно си прав,не можеш да свалиш оргиналния софтуер през ОБД буксата.Направи твойта с премахване на ЕГР и обади как се държи,че свалях колектори да чиста преди година,направо няма да казвам какво имаше и как от сажди отворите почти ги няма.

                В отговор на Fanatic- и Power box имам(така си я купих) и баш като го включа пуши.То при мен си е история,бях писал по въпроса.Power box нещо му стана и спря да пали джипката,или палеше кога си иска.Та ,закарах я в ОПЕЛ и там разбрах,че имам външен чип(Power box).Сега е през реле,пала без него и като запала го включвам.Без него почти не пуши,но няма тая "пъргавина" в ниските обороти, независимо от чипа на ЕКУ -то.Не съм я карал на динотест,"казват" около 140 коня трябва да е.Но ,така казват.За програмирането,не съм програмирал аз,фаила ми направи Богомил (дизел форум),аз само го заредих с Galeto (закупено от него)

                Коментар


                • #68
                  От: Въпросче

                  При мен задължително ЕГР-а ще бъде премахнат . Пъргавина в ниските обороти без външния чип няма ,защото повечето тунери ,който си разбират от работата променят картите само в работния диапазон на турбината .По този начин се запазва трансмисия и съединител , склонен съм да вярвам ,защото направих експеримент с голфа .Надух го от 90 коня до 130 ,като кривата на нютон метрите тръгваше нагоре още от 1100 оборота ,в резултат тресене на мотора в диапазона 1100-1800 оборота ,но за сметка на това не си искаше гумите невероятно ускорение . Промених го с по уравновесена настройка подсилих само работния диапазон на турбината сега е 119 коня ,и най-важното премахнах ЕГР-а софтуерно и съм много по доволен . Сила има и в ниските обороти а нагоре вече е друга бира . Така ще процедирам и с Фронтерата просто нямам свободно време . Ако знаеш номера на твоето ЕКУ напиши го да сравня с моя номер и моята е 1999г.
                  Напред и нагоре
                  Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
                  0886769809-Юлиян
                  kiko00@abv.bg

                  Коментар


                  • #69
                    От: Въпросче

                    Първоначално публикуван от kiko00 Преглед на мнение
                    При мен задължително ЕГР-а ще бъде премахнат . Пъргавина в ниските обороти без външния чип няма ,защото повечето тунери ,който си разбират от работата променят картите само в работния диапазон на турбината .По този начин се запазва трансмисия и съединител , склонен съм да вярвам ,защото направих експеримент с голфа .Надух го от 90 коня до 130 ,като кривата на нютон метрите тръгваше нагоре още от 1100 оборота ,в резултат тресене на мотора в диапазона 1100-1800 оборота ,но за сметка на това не си искаше гумите невероятно ускорение . Промених го с по уравновесена настройка подсилих само работния диапазон на турбината сега е 119 коня ,и най-важното премахнах ЕГР-а софтуерно и съм много по доволен . Сила има и в ниските обороти а нагоре вече е друга бира . Така ще процедирам и с Фронтерата просто нямам свободно време . Ако знаеш номера на твоето ЕКУ напиши го да сравня с моя номер и моята е 1999г.
                    Номера на еку- то го нямам,но имам това:
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:frontera.jpg
Прегледи:1
Размер:105.9 КБ
ID:5622264

                    Коментар


                    • #70
                      От: Въпросче

                      Първоначално публикуван от bps Преглед на мнение
                      Номера на еку- то го нямам,но имам това:
                      [ATTACH=CONFIG]754089[/ATTACH]
                      Айде готов съм.Няма ЕГР,остава да свала главата и да изчиста колекторите от насъбралате се нагар.Ще олекне поне с 2-3кг

                      Коментар


                      • #71
                        От: Въпросче

                        Така днес изникна въпрос. След днешното подмиване в язовира от вчерашното оране долавям виене на лагер (предполагам от задния диф) възможно ли е от лагера на полуоската ,който забелязах ,че е протекъл да идва този вой ? Утре ,ще проверя и нивото на маслото в дифа като причина за това ,което чуват моите уши . Ако някой има друга идея ,моля да я сподели . Стъмни се и нямах възможност да хвърля едно око на проблема ,ама не ми дава мира .
                        Напред и нагоре
                        Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
                        0886769809-Юлиян
                        kiko00@abv.bg

                        Коментар


                        • #72
                          От: Въпросче

                          Най вероятно е главинка, щом и тече.
                          Николай Георгиев 0+
                          тел.0887357722

                          Коментар


                          • #73
                            От: Въпросче

                            Утрото е по мъдро от вечерта ,но по всичко личи ,че посещението на бокса е неизбежно .След като се разглоби ,ще се покаже магарията .
                            Напред и нагоре
                            Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
                            0886769809-Юлиян
                            kiko00@abv.bg

                            Коментар


                            • #74
                              От: Въпросче

                              На старата Фронтера смених лагер на полуоска без да е протекъл, на новата имаше същото виене, но там излезнаха виновни лагерите на касетата на диференциала - иска си внимателно слухтене! Неприятното е, че и в двата случая лагерите+труда хич не са евтини!
                              Honda XL600LM, 1987
                              Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                              Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016

                              Коментар


                              • #75
                                От: Въпросче

                                Така днес се пулих достатъчно по моя проблем .Чувам го по силно от лявата страна ,което ме кара да мисля ,че е лагера на полуоса от ляво където е и сълзенето на масло . Купувам сменявам и дупе да и е яко после .
                                Сега и малко помощ .
                                Кой от къде е купувал такъв качествен лагер,и ориентировъчна цена ?
                                Напред и нагоре
                                Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
                                0886769809-Юлиян
                                kiko00@abv.bg

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X