Първоначално публикуван от diw
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Opel Frontera 3.2 V6
Свий
X
-
Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
-
".........Шлайф на главите 300 лв......"
За 300 лева трябва да са станали по-равни от трасажна маса.
-
Абе то ясно за шлайфа , ама аз питах като как докато момчето си караше фронтерата е разбрал, че главите са криви ?! При положение , че не се е оплаквал ни от прекъсване , ни от прегряване , ни от загуба на охлаждаща течност или масло .. и изобщо ...
-
Още първите дни колата вдигна 100 градуса . Смени се термостата при Лозан , но проблема си остана. Виското беше направено да е постоянно зацепено от предния собственик също така е сменял и радиатора. Колата си е била с проблема още преди да я купя. Оказа се, че има мехурчета в разшерителното казанче. Последва мерене и на изгорели газове в охладителната система за да се потвърди диагнозата.Последно редактирано от diw; 11-04-21, 13:37.
-
-
Огладнели са колегите... правят се ремонти с нужда е без нужда - щом има кой да плаща .Фиат Купе
Опел Фронтера В
Мицубиши Паджеро Пинин
Коментар
-
Точно 150 ми взеха за 16 клапанна глава на дизел. И то не шлайфане, а само "вятър" + клапани и легла, без водачи. Преди над 2 години, когато нямаше корона истерия и други подобни истерии. Без проверка за пукнатини и прочие.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
diw коментира
Вчера, 14:31
Още първите дни колата вдигна 100 градуса . Смени се термостата при Лозан , но проблема си остана. Виското беше направено да е постоянно зацепено от предния собственик също така е сменял и радиатора. Колата си е била с проблема още преди да я купя. Оказа се, че има мехурчета в разшерителното казанче. Последва мерене и на изгорели газове в охладителната система за да се потвърди диагнозата.
А между другото , за цените . Не слушай "майсторите" тука . Ако изключим цената на болтовете (макар че не е кой знае колко висока, но пък си струва да сложиш нови) - всички останали са си нормални . И за части и за труд .
Народът има една приказка : "Без пари и влака не върви" .Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
Привет колеги, не съм писал в тази тема от цяла вечност, най-голямото гърне май средно се води, видях че е поизгнил и разцепен от долу и от горе покрай фабричните си заварки, усетих че джипката стана по-шумна и така видях кой е виновника, много държа да е максимално фабрично безшумна, затова каква марка гърне да поръчвам или къде в София, квартал Младост 1,2,3 и 4, да я закарам да ми сменят старото и да сложат наистина читаво гърне, да не е от тези които само външно са лъскави и дотам, държа да има характеристики на безшумност поне близки до оригиналното гърне?
ОФБ 3.2 V6 бензин
Коментар
-
Такива слаганици (правеници) никога не е като оригинала, потърси от морга или си купи готов заместител на извесна марка копие на оригинала. Отвори аутодок там ще намериш
Коментар
-
И в официалния сервиз да отидеш, пак няма да ти сложат нищо "оригинално" Файда йок и за тях и за теб в ценово отношение. Аз се сещам за три варианта - Walker, Аспо-български или полските кюнци от ЕМ комплект33. Смяната може да ти я направят във всеки сервиз с подемник, който може да издържи теглото на камиона.
П.П. ЕМ комплект имат сервиз в Дружба 2, където хем ще ти дадат гърнето, хем ще ти го сменят. Не е много далече от Младостите.
П.П. Гърнетата гният предимно от некаране на колата.Последно редактирано от коко келеша; 05-10-22, 09:36.Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнениеИ в официалния сервиз да отидеш, пак няма да ти сложат нищо "оригинално" Файда йок и за тях и за теб в ценово отношение. Аз се сещам за три варианта - Walker, Аспо-български или полските кюнци от ЕМ комплект33. Смяната може да ти я направят във всеки сервиз с подемник, който може да издържи теглото на камиона.
П.П. ЕМ комплект имат сервиз в Дружба 2, където хем ще ти дадат гърнето, хем ще ти го сменят. Не е много далече от Младостите.
П.П. Гърнетата гният предимно от некаране на колата.
Последно редактирано от Еделвайс; 05-10-22, 19:36.
Коментар
-
Решил съм в скоро време да сменя сам накладките на Фронтерата, купил съм вече отдавна накладките, джипката е с ABS но от години не работи че единия датчик е прецакан, на какво по-специфично трябва да обърна внимание, ще ми трябва ли някакъв специализиран инструмент?
При прибирането на буталото за да влезнат новите по-дебели накладки, гледах че най-лесно става с голяма метална дърводелска стяга, като я сложа на спирачния апарат след като е свалена и с навиване на стягата се прибира буталото?
Спирачните водачи и около буталото с каква грес съвсем малко при нужда да намажа, имам подръка специална бързооборотна грес за редуктора на бензиновия тример на Хускварна, ще стане ли с такава грес или трябва да е специална?
Нещо специфично да знам, не съм сменял досега накладки че почти винаги когато е имало нещо да се прави по джипката в сервиза, тогава са сменяли и накладките при нужда, но сега съм решил сам да ги сменя, предните и задните, само тези за ръчната които са вътрешни в самия барабан на диска, няма да ги пипам, те са си добре?Последно редактирано от Еделвайс; 22-01-23, 08:03.
Коментар
-
Не ти трябва високооборотна грес. Там обороти няма. Трябва ти грес, устойчива на високи темпратури. Ползва се медна грес. Продава се в туби като паста за зъби, но малко по-големи.
Почисти хубаво водачите и отворите, в които се движат - с нафта и парцал. Смажи водачите, сложи на буталото, там където ляга накладката. Отстрани накладката се движи спрямо апарата в канал - смажи леко и него. Разбира се гледай да не омажеш феродото и диска 😀
Като особеност - преди да прибереш буталото, отвори казанчето и погледни спирачната течност. Когато прибираш буталото, нивото се покачва малко. Има опасност да прелее, така че преди всяко колело гледай да има малко празен обем.
Освен това, за всяка кола има по няколко вида накладки - според двигател, година и т.н. Гледай да уцелиш правилния модел.
Последно редактирано от bullet_pk; 22-01-23, 10:29.Nissan Terrano 2,7 TDI
- 1 like
Коментар
-
Мерси за инфото, относно грестта, то е ясно че няма високи обороти, въпроса беше дали може да стане с него че го имам поддръка, така и иначе ще купя от медната грес за спирачните водачи, относно накладките за Фронтера B - ДБ 3.2V6 има само два вида, такива за АБС и без, взех на Textar.
Спирачната течност на казанчето в момента е на минимума, именно защото сега нагладките са износени та няма опасност да прелее като сложа новите, нарочно не съм доливал спирачна течност.
-
Водачите се мажат със специални греси за тази цел. Ако смазката съдържа петрол, ще прецака гумичките на водачите. Учудвам се, че 2023 все още има хора, които не са наясно как се обслужват дискови спирачки ...
За водачите конкретно, Textar Hydratec или TRW PFG110. Или си купи един комплект водачи с гумички, хем профилактично да ги смениш. Те вътре си имат смазка.
Коментар
-
Ilia801 e прав. Не използвайте обикновенна грес, без значение дали е медна, ако водачите са с гумени втулки! В този случай по-добре да няма никаква грес, отколкото обикновенна. Ако е с метални втулки, няма проблем, макар че се съмнявам опел от тези години да е с метални втулки. Медната грес се слага тънко на ушите на накладките, а не на водачите, ако са с гума. За тази цел има смазки на силиконова основа. Бих препоръчал неутрална грес, която се използва за монтажи във въздушните инсталации на товарните автомобили. Бяла, на WABCO, или KNORR. И да не се прекалява с количеството, маже се тънко.
Коментар
-
Доста съвременни автомобили са със алуминиеви апарати, там медната грес предизвиква електрохимична корозия. Не че от няколко мазвания ще стане драма, но пиша за да се знае. Продуктът за там е ATE Plastilube, или на Тексар жълтата туба. С тия двете НЕ СЕ МАЖАТ ВОДАЧИТЕ, защото разяждат гумата. Пише го на тубата! Обмислям дали да не напиша една статия за форума как и къде се слага. Тия дни ако ми осатне време може и да се заема.
-
-
Миналата седмица сменях задни накладки, уж лесна работа, но се оказа заварен от ръжда единия водач (здрав маншон) и се скъса. Отказах се от втора употреба апарат и разпробих остатъка, после си купих нов комплект водачи за 15 лева. Та, внимателно - бараките са вече антични!Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
- 2 likes
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар