Гумите са добри за там, където смяташ да я караш. Единствено размера според мен е малък. Загледай 265/70/16 или 31/10.5/16.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Opel Frontera 3.2 V6
Свий
X
-
Първоначално публикуван от diw Преглед на мнение.....Гледам да съм максимално подготвен за това какво ще ми трябва при първото обслужване.
Джипката е повдигната с 5 см и е обута с 16" тримесечни гуми за кал, които ще трябва да сменям.
Ще се кара основно по асвалт включително и по магистрала. Ще се ползва и за лов, но по равнинни черни пътища.
Смятам да купя едни Petlas Explero All Weather 245/70/16 107H.....
Що се отнася до гумите : това дето джипката е с лифт 5 см. да не те подвежда . Практически може и никакъв лифт да не е . Така че 245/70/16 е щатния размер за ОФБ и си е баш за нея . Със 265 ще имаш проблеми и файда- никаква .
Отделно, това Аll weather и All season означава "дървено желязо" . Но като начало този евтинджос за 150-60 лв. бройката ще ти върши работа . Поне първата зима.
Ще се наложи и да си купиш още един чифт джанти , щото на лов се ходи с кални гуми ( "Равен черен път" нищо не ми говори) .
.... за другите неща : като му дойде времето .
Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
Здравейте!
Като нов тук имам няколко питания.
1. Има силен стържещ(виещ) звук при завиване в предната част на джипа. При движение направо няма шумове, но при леко навиване на волана се поява отчетливо с увеличаване на скороста се засилва. На две различни места гледаха ходовата част. И на двете места намираха за смяна само тампони на ст. щанги и две биалетки.
От какво може да е?
2. Виското не е в кондиция. На студен мотор трудно се върти. При набиране фучи силно и при студен и топъл мотор. В магазините няма предлагане. Втора ръка опция ли е или рецеклиране?
3. Мотора държи ниска температура(60градуса) при извънградско каране . Термостата за смяна ли е при положение, че виското е проблемно?
При градски режим темп. е малко над 80 градуса.
Коментар
-
Здравейте!
Имам офб 3.2 1999г. От известно време може би година при по-рязко подаване на газ ми светва чека. Не усещам разлика в работата на двигателя, но чека си свети докато не откача акумулатора. А от две седмици по време на шофиране при обороти на празен ход гасне. Прочетох постовете до тук, но не видях някой с точно такъв проблем. Дайте идеи! Или контакт с колегата Лозан. Останах с впечатлението че той разбира доста от тези машини.
Коментар
-
Здравейте!
Имам проблем с виското. Работеше постоянно и го пратих на ремонт. Върнаха ми отговор, че не подлежи на поправка. Причината била , че е пробвано да се ремонтира преди(сложен черен силикон и са го спукали).
Замислям да си търся ново от САЩ.
За мотор 3.2 с 204 к.с. виското на Исузу Амиго и Опел Фронтера дали е еднакво?
Коментар
-
Първоначално публикуван от diw Преглед на мнениеЗдравейте!
Имам проблем с виското. Работеше постоянно и го пратих на ремонт. Върнаха ми отговор, че не подлежи на поправка. Причината била , че е пробвано да се ремонтира преди(сложен черен силикон и са го спукали).
Замислям да си търся ново от САЩ.
За мотор 3.2 с 204 к.с. виското на Исузу Амиго и Опел Фронтера дали е еднакво?
За всеки случай ще те посъветвам да звъннеш на колегата Лозан , със сигурност ще ти каже дали са еднакви .
Телефона му е : О осем 98 78 О шест О4
Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
- 1 like
Коментар
-
Не се знае , може пък да е читаво и повече да не се занимаваш с него . Каква марка е ?Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
Коментар
-
Това за вертикалното положение го забрави - градска легенда. Отварял съм виско 2 пъти (за 2 различни коли) - нищо не налага съхранението му в някакво определено положение, освено ако не е протекло, ама то тогава еднозначно е боклук. Едно денонощие във вертикално положение го връща в изходна позиция, ако толкова ти е драма.
-
Да не е от Автосклад ?
Гледам, че там има за Опел и Исузу виско съединители..
Пиши какви са впечатленията, като го монтираш.
Успех !Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
Коментар
-
Здравейте.
Колата е фронтера Б 3,2 автомат 2003г.
Има ли термостат на скоростната кутия?
След ремонт на кутията, колата не загрява както си трябва.
За това питам дали да се сменя термостата, който си е основен. Или трябва да има такъв и на кутията?
Благодаря.
Коментар
-
Колеги, това 3.2 си е направо бутиков мотор.
Чакаше се доставка на оригинални болтове за главите на мотора 15 работни дни !
Болтовете са Isuzu и за 16 бр. платих 384 лв. Единствено Олимпия можеха да ги доставят.
За гарнитури вариянта бе само на Ajusa . За пълен комплект гарнитури , гумички и т.н цена 380 лв.
Шлайф на главите 300 лв, остава да науча крайната цената на труда(мин. 600лв)
Трудно намерих сервиз, било УЖАС, много работа ,нямало части .
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар