Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

    Колеги подложките които правя са един размер.Тези,които са монтирали вече твърдят,че повдигането е 5см.Направих това,което поискахте и нека,който е монтирал обясни с колко и как си е повдигнал Фронтерата.За да няма объркване за на пред.
    Само спомените остават да греят в нашите сърца. 0887 51 80 51
    На човек му трябват ум,сърце и две ръце всичко останало е прах,пепел и валерианови капки!
    Като не можеш да помогнеш на някой не пречи!

    Коментар


    • От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

      Няма как да с подложка 7 см. да стане 5 см. повдигане. Просто е въпрос на правилно измерване.
      no signature no problems

      Коментар


      • От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

        колега,забелязвам ,че си писал размер на гумите 31"/15?по мои сметки ако искаш лифт и от гумите ще трябва да са 32". поне аз така го докарвам със скромните си знания:31х10.5х15/265х70х15=
        752мм=245х70х16 което е нашия сток размер.при 32"/265х75х15=779мм. което е разлика с близо 30мм. или реален лифт 15мм.

        Коментар


        • От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

          Бъркаш.

          31х10.5х15 е: 78.74 см. х 266.7 см. процентно изчислена височината е 21 см.
          а 265х70х16 е: 77.7 см. х 265 см. процентно изчислена височината е 18.5 см.
          И от тук ето ти едни 2.5 см. във височина.
          А си пропуснал най-важното. В момента моята фронтера е с гуми 225/60/16, което реално е 15.7 см. високи и спрямо 31"-ците идват 5.3 см. ралика.
          Последно редактирано от fanatic; 25-02-11, 14:05. Причина: лека грешка в цифрите.
          no signature no problems

          Коментар


          • От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

            Божко,тегли един саантиметър от калника до земята да видим с тия гумета колко е,щото не вярвам да стане страшно високо-нали В е по-нисичка от А.Жена ти няма да си се сърди много след като я покара вирната-ми се струва.

            Коментар


            • От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

              Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение
              Божко,тегли един саантиметър от калника до земята да видим с тия гумета колко е,щото не вярвам да стане страшно високо-нали В е по-нисичка от А.Жена ти няма да си се сърди много след като я покара вирната-ми се струва.
              В момента с ниските гумета е 91 см. от земята до веждата на калника. Като сложа 31-ците ще стане почти 97.5 см.
              no signature no problems

              Коментар


              • От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                За да се смени тази верига трябвало да се извади коляновия вал, сещаш се какво значи това. Не ми се дават 2к лева заради една верига. Заради това ще пробваме занитване на място.
                Здравей fanatic, за въпросната верига днес извадих двигателя и го отворих откъм каретера.Свалих балансиращите валове и коляновия вал. Проблема не е веригата на балансиращите валове , а успокоителя на веригата. Тази верига има обтегач и успокоител, а не както беше писал някой тук в тази тема ,че тази верига нямала обтегач. Та мисълта ми беше ,че се износва тефлона на успокоителя пада и веригата вече не е на 100% изпъната и се бие в металната част на успокоителя и затова този метален звук. Напразно свалях балансиращите валове и коляновия вал дори и двигателя. Тази операция може да се направи само като се свали предния диф и картера(обтегача и успокоителя са захванати с по 2 болчета). Никакави такива сваляне на двигателя. За мен няма вариант да се разтегне тази верига при наличие ,че няма такова напрежение там. Пък и моята е на 220000 км. Поръчах направо нов обтегач и успокоител оригинални не са скъпи с отстъпката излязаха 100 лв. Утре идват частите и събирам,като го запаля ще пиша.
                Audi A6 Avant 4G S-line 313 k.c.
                Ford Ranger Wildtrak 3.0 TDCI 2008

                Коментар


                • От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                  Това е прекрасна новина, може ли да качиш снимки на сваленият двигател, веригата и всичко останало. Благодаря предварително
                  LZ1RED

                  Коментар


                  • От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                    Първоначално публикуван от dosseto Преглед на мнение
                    Здравей fanatic, за въпросната верига днес извадих двигателя и го отворих откъм каретера.Свалих балансиращите валове и коляновия вал. Проблема не е веригата на балансиращите валове , а успокоителя на веригата. Тази верига има обтегач и успокоител, а не както беше писал някой тук в тази тема ,че тази верига нямала обтегач. Та мисълта ми беше ,че се износва тефлона на успокоителя пада и веригата вече не е на 100% изпъната и се бие в металната част на успокоителя и затова този метален звук. Напразно свалях балансиращите валове и коляновия вал дори и двигателя. Тази операция може да се направи само като се свали предния диф и картера(обтегача и успокоителя са захванати с по 2 болчета). Никакави такива сваляне на двигателя. За мен няма вариант да се разтегне тази верига при наличие ,че няма такова напрежение там. Пък и моята е на 220000 км. Поръчах направо нов обтегач и успокоител оригинални не са скъпи с отстъпката излязаха 100 лв. Утре идват частите и събирам,като го запаля ще пиша.
                    Минал съм по тоя път, първо смених и аз обтегача, после и веригата.Тъй като двигателя е свален, силно ти препоръчвам да смениш всичко в комплект.
                    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                    Суперскан България www.decbg.com
                    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                    Коментар


                    • От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                      Първоначално публикуван от dosseto Преглед на мнение
                      Здравей fanatic, за въпросната верига днес извадих двигателя и го отворих откъм каретера...
                      Благодаря за информацията. Наистина ще ми е много полезно ако имаш начин да снимаш самата верига на място и въпросния обтегач. Благодаря предварително.
                      no signature no problems

                      Коментар


                      • От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение037.jpg
Прегледи:1
Размер:27.0 КБ
ID:5257255Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение040.jpg
Прегледи:1
Размер:23.0 КБ
ID:5257256Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение041.jpg
Прегледи:1
Размер:30.8 КБ
ID:5257258
                        Прикачени файлове
                        Audi A6 Avant 4G S-line 313 k.c.
                        Ford Ranger Wildtrak 3.0 TDCI 2008

                        Коментар


                        • От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение037_1.jpg
Прегледи:1
Размер:25.3 КБ
ID:5257377Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение040_1.jpg
Прегледи:1
Размер:24.7 КБ
ID:5257378
                          Ето и новите части и предимно как изглежда новия успокоител. Двигателя е сглобен и утре го пускам. Ще пиша за мъркането на излекувания двигател.
                          Audi A6 Avant 4G S-line 313 k.c.
                          Ford Ranger Wildtrak 3.0 TDCI 2008

                          Коментар


                          • От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                            Първоначално публикуван от dosseto Преглед на мнение
                            [ATTACH=CONFIG]305788[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]305789[/ATTACH]
                            Ето и новите части и предимно как изглежда новия успокоител. Двигателя е сглобен и утре го пускам. Ще пиша за мъркането на излекувания двигател.
                            Обезателно.
                            А що не смениш и веригата направо и без това си свалил вала.

                            П.С. без да се махне вала може ли да се смени веригата?
                            no signature no problems

                            Коментар


                            • От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                              По принцип не беше скъпа,55 лв. беше ,но я нямаше налична и трябваше да чакам около 7 дни. За мен старата верига си е наред,по принцип веригата или всички вериги по двигателя се сменят около 400000-500000 км. Моята е на 220000 км. Смених и другите два обтегача на другите вериги за всеки случай. Не се вижда да има закопчване тази верига, заводски си е занитена, така че без сваляне на вала не става. Трябва български варянт да се реже на място и после да се занитва на място,но това занитване на място не ми се струва надеждно ,защото там няма никаква упора и занитването няма да е качествено.

                              П.С. На тази верига няма почти никакво натоварване, тя задвижва само балансиращите валове. Аз даже ходих с моята до Италия преди да я разглобя минах към 3000-4000 км и с това тракане нямаше проблеми. То аз съм забелязал,че трака само на тихи обороти. Като подам леко газ и се скрива тракането. Така ,че при високи обороти е леко изпъната веригата.
                              Последно редактирано от dosseto; 02-03-11, 19:28.
                              Audi A6 Avant 4G S-line 313 k.c.
                              Ford Ranger Wildtrak 3.0 TDCI 2008

                              Коментар


                              • От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                                Само да допълня, колата дойде в 16ч., помпата беше свалена до вечерта, електрониката ремонтирана през нощта и на другия ден около 2 след обяд колата беше готова.Екпресна услуга-качване и сваляне на помпата + ремонт на ел.блока за под 24 часа
                                Ама пък нали си искаше колата за празниците
                                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                                Суперскан България www.decbg.com
                                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X