Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

    Първоначално публикуван от divailo Преглед на мнение
    Относно офсета (ЕТ) на 15 цоловите джантите е 0 или +5 и стават на фронтера Б.
    Със сигурност са с -ЕТ индекс. Въпроса е с колко. Явно ще свалям и ще меря.
    Фронтера А е с по-тесен мост от Исузу Амиго и са оправили стъпката с по-изнесени джанти.
    no signature no problems

    Коментар


    • #47
      От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

      Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
      Със сигурност са с -ЕТ индекс. Въпроса е с колко. Явно ще свалям и ще меря.
      Фронтера А е с по-тесен мост от Исузу Амиго и са оправили стъпката с по-изнесени джанти.
      Премери ги и се убеди (ЕТ 0), аз съм с такива... лошо то е че не пише никъде какво им е ЕТ-то.

      Коментар


      • #48
        От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

        В аутодатата дават 6x15, 6.5x15, 7x16 но като препоръчителна ширина за 15 е 235x75x15
        OPEL Frontera В 2.2 DTI ДБ
        Polaris Sportsman 800 EFI

        Коментар


        • #49
          От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

          Първоначално публикуван от falkongp Преглед на мнение
          В аутодатата дават 6x15, 6.5x15, 7x16 но като препоръчителна ширина за 15 е 235x75x15
          това е широчината на джантата, а не офсета. 2 различни неща са
          no signature no problems

          Коментар


          • #50
            От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

            Толкова успях да изровя.
            OPEL Frontera В 2.2 DTI ДБ
            Polaris Sportsman 800 EFI

            Коментар


            • #51
              От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

              Първоначално публикуван от falkongp Преглед на мнение
              Толкова успях да изровя.
              Няма грижи, мерси все пак.
              no signature no problems

              Коментар


              • #52
                От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                Такааа... все още нямам никакво време да се занимавам с фронтерата ;( но вече имам аларма с дистанционно палене, регистрация и застраховка. Нещо неприятно ми направи обаче впечатление. Купих си OP-COM за опел. Чете всичко, включително и скоростите. Обаче, може и да си въобразявам но когато карам на 1, 2-ра по нанадолнище оборотите падат на 800. Веднага реших, че Lock-up-a не работи. Но вчера пробвах да минавам от 1-ва на N и има задържане но не и обороти на мотора.
                Някой има ли идея дали нарочно не е направено защото е с турбо и ако оборотите минат 2200 ще се включи или имам проблем с някой селеноид?

                С две думи има ли колега с 2.2дти с автомат да ми каже при него как е?
                И още нещо, какво управлява празния ход на тоя дизеляк? да не би той да се е прецакал.
                Другата седмица ще сменям масло на СК и ще прегледам селеноиди и т.н.

                Чека дето светеше вече не свети, имаше някаква грешка, записал съм я но не знам каква е.
                СК беше изплюла Engine Speed Sensor error. Но само 1 път и след чистенето няма такава грешка.
                no signature no problems

                Коментар


                • #53
                  От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                  А от къде взе OP-COM? Че аз взех някъв китайски и нищо не прави ...

                  Коментар


                  • #54
                    От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                    Първоначално публикуван от hett Преглед на мнение
                    А от къде взе OP-COM? Че аз взех някъв китайски и нищо не прави ...
                    Китайски е пак.
                    Ти с какъв мотор и скорости си?
                    no signature no problems

                    Коментар


                    • #55
                      От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                      Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                      Такааа... все още нямам никакво време да се занимавам с фронтерата ;( но вече имам аларма с дистанционно палене, регистрация и застраховка. Нещо неприятно ми направи обаче впечатление. Купих си OP-COM за опел. Чете всичко, включително и скоростите. Обаче, може и да си въобразявам но когато карам на 1, 2-ра по нанадолнище оборотите падат на 800. Веднага реших, че Lock-up-a не работи. Но вчера пробвах да минавам от 1-ва на N и има задържане но не и обороти на мотора.
                      Някой има ли идея дали нарочно не е направено защото е с турбо и ако оборотите минат 2200 ще се включи или имам проблем с някой селеноид?

                      С две думи има ли колега с 2.2дти с автомат да ми каже при него как е?
                      И още нещо, какво управлява празния ход на тоя дизеляк? да не би той да се е прецакал.
                      Другата седмица ще сменям масло на СК и ще прегледам селеноиди и т.н.

                      Чека дето светеше вече не свети, имаше някаква грешка, записал съм я но не знам каква е.
                      СК беше изплюла Engine Speed Sensor error. Но само 1 път и след чистенето няма такава грешка.

                      Може да видиш при мен как е, но не съм с този двигател, ако решиш, че има смисъл драсни едно лично да ти дам телефон.

                      Коментар


                      • #56
                        От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                        Първоначално публикуван от divailo Преглед на мнение
                        Може да видиш при мен как е, но не съм с този двигател, ако решиш, че има смисъл драсни едно лично да ти дам телефон.
                        Благодаря, може би ще ти звънна, но ме интересува баш с тоя мотор, имам подозрения, че заради турбото прави подобен номер. Ти с бензиновия ли си?
                        no signature no problems

                        Коментар


                        • #57
                          От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                          Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                          Такааа... все още нямам никакво време да се занимавам с фронтерата ;( но вече имам аларма с дистанционно палене, регистрация и застраховка. Нещо неприятно ми направи обаче впечатление. Купих си OP-COM за опел. Чете всичко, включително и скоростите. Обаче, може и да си въобразявам но когато карам на 1, 2-ра по нанадолнище оборотите падат на 800. Веднага реших, че Lock-up-a не работи. Но вчера пробвах да минавам от 1-ва на N и има задържане но не и обороти на мотора.
                          Някой има ли идея дали нарочно не е направено защото е с турбо и ако оборотите минат 2200 ще се включи или имам проблем с някой селеноид?

                          С две думи има ли колега с 2.2дти с автомат да ми каже при него как е?
                          И още нещо, какво управлява празния ход на тоя дизеляк? да не би той да се е прецакал.
                          Другата седмица ще сменям масло на СК и ще прегледам селеноиди и т.н.

                          Чека дето светеше вече не свети, имаше някаква грешка, записал съм я но не знам каква е.
                          СК беше изплюла Engine Speed Sensor error. Но само 1 път и след чистенето няма такава грешка.
                          Празния ход-софтуерно.Оборотите падат при принудителен празен ход заради големия процент рециркулация.Каква грешка беше записала в двигателния контролер ?
                          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                          Суперскан България www.decbg.com
                          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                          Коментар


                          • #58
                            От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                            Грешките които имаше са:
                            P0725 - Engine Speed Sensor Input Circuit No signal - Not Present
                            P1220 (A) Тая я имаше записана. След изтриването и навъртяни около 40-50 км. Не се е появявала. Не съм сменял горивен филтър още.
                            P0705 - това е заради педала на спирачката, като паля без да е натиснат и се шашка.
                            no signature no problems

                            Коментар


                            • #59
                              От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                              Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                              Такааа... все още нямам никакво време да се занимавам с фронтерата ;( но вече имам аларма с дистанционно палене, регистрация и застраховка. Нещо неприятно ми направи обаче впечатление. Купих си OP-COM за опел. Чете всичко, включително и скоростите. Обаче, може и да си въобразявам но когато карам на 1, 2-ра по нанадолнище оборотите падат на 800. Веднага реших, че Lock-up-a не работи. Но вчера пробвах да минавам от 1-ва на N и има задържане но не и обороти на мотора.
                              Някой има ли идея дали нарочно не е направено защото е с турбо и ако оборотите минат 2200 ще се включи или имам проблем с някой селеноид?

                              С две думи има ли колега с 2.2дти с автомат да ми каже при него как е?
                              И още нещо, какво управлява празния ход на тоя дизеляк? да не би той да се е прецакал.
                              Другата седмица ще сменям масло на СК и ще прегледам селеноиди и т.н.

                              Чека дето светеше вече не свети, имаше някаква грешка, записал съм я но не знам каква е.
                              СК беше изплюла Engine Speed Sensor error. Но само 1 път и след чистенето няма такава грешка.
                              Здравей колега аз имам такава Фронтера автомат от 3 години. Кажи какво точно те интересува да пробвам на мойта.
                              Чесно казано ако сега трябваше пак да избирам бих си взел ръчката щото и наща върви като за Джип автомат ама ръчката върви направо като лека кола и е много динамична джипка.
                              Can Am Outlander 800 EFI Max - XT Limited edition V-twin
                              Mitsubishi Pajero Sport 3,0 V6 24V ръчка, R/D Locker

                              Коментар


                              • #60
                                От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                                Първоначално публикуван от kerkelov Преглед на мнение
                                Здравей колега аз имам такава Фронтера автомат от 3 години. Кажи какво точно те интересува да пробвам на мойта.
                                Чесно казано ако сега трябваше пак да избирам бих си взел ръчката щото и наща върви като за Джип автомат ама ръчката върви направо като лека кола и е много динамична джипка.
                                Мерси колега. Конкретното ми питане е:
                                По нанадолнище като ръгнеш принудително 1-ва с 40-50 км/ч, оборотите на мотора колко остават? без да даваш газ. При мен удрят 800. На други джипки автомат си седят 2000-3000 зависи от мотора.
                                Мисля, че разбрах къде е драмата но все пак ще съм благодарен ако направиш един опит и ми кажеш как е при теб.
                                no signature no problems

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X