Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

    Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
    Искаш да кажеш, че караш постоянно със светнат чек енджин?
    грешката каква беше помниш ли?
    Неее ,не бих го изтърпял!
    "чек енджин" не свети постоянно ,присветва когато мотора е "разтоварен".Като подам газ или сменя предавка-гасне!
    В ECU-то бяха регистрирани трите основни грешки -неизправност на дебитомер,турбина и ЕГР.След изтриване на грешките старирахме мотора и отново изписа -неизправен ЕГР!?!???Тук, малко не мога да си го обясня...проверих и вакууммаркуча и съм убеден ,че ЕГР клапана работи...????
    Просто се чудя защо изписва първо тази грешка,а не -неизправност на дебитомер???

    Коментар


    • От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

      Да ви кажа при мен как е.Присветването на чека е както горе описаното,а при мен просто вакум маркуча е изваден и затапен с един болт.
      Jeep Гранд Чероки 3.1

      Коментар


      • От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

        Следователно ти трябва още едно место откъдето да смуче по малко въздух след дебитомера. Така въздуха преминващ през него ще 80-90% (зависи от калибровката) и ще дава нормални стойности.
        Sent from my Nokia s fenerche

        Коментар


        • От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

          Абе,...нека да отмине зимата!
          Мисля ,да разкача изпускателните колектори и да сменя гарнитурата,т.е. да отворя прохода за рециркулация.
          Ще отворя и смукателните колектори за профилактика.....

          Коментар


          • От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

            Първоначално публикуван от maystora6 Преглед на мнение
            Да ви кажа при мен как е.Присветването на чека е както горе описаното,а при мен просто вакум маркуча е изваден и затапен с един болт.
            Решение, но временно...след време пак светва.
            Проблема с присветването на чека идва от вакумите към ЕГР и изобщо всички вакуми които ходят до 3-те вакумни клапи.
            Там търсете проблема колеги.За тези, които са от София мога да ги насоча към един от малкото хора, които наистина знаят как да се реши проблема!
            Nissan Navara D22 YD25 Double Cab

            Коментар


            • От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

              Първоначално публикуван от stifler Преглед на мнение
              .....За тези, които са от София мога да ги насоча към един от малкото хора, които наистина знаят как да се реши проблема!
              А,тези ,които не сме от София,но обичаме да пътуваме???

              Коментар


              • Re: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                Днес падна яко бачкане. Двамата с брат ми разхвърляхме инструментите в сервиза на Жоро. Оказа, се че ЕГР-а изобщо не е за чистене. Отивайки към Банкя установих отново че колата е тромава. И като и набих камшика светна чека, и пак останах без турбо. Малко гадно скапано мъркуче отново се беше цепнало. Едниственото което не бях сменил и вакума бягал от там.
                След "ремонта" му, вече няма грижи с ЕГР-а и Турбото. Избуших задния диф.
                Мога да се закълна, че нигога не беше отварян. Върху болтовете имаше оригиналното покритие а вътре на резбата червен локтайт. Вътре беше нещо страшно, маслото беше станало на много странна субстанция. След 20 минути изглеждаше така:





                После сменихме маслото на автомата. Също беше зле. Не остана време за предния диф, торсионите са доста отпуснати
                пристигнаха ми подложките за пружините + 2"
                тия дни ще поръчам амортисьори, по-дълги биалетки и т.н.
                no signature no problems

                Коментар


                • От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                  За какво служат зъбите под короната?
                  "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                  Неизвестен мъдрец

                  Коментар


                  • Re: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                    И аз се дзверих, търсих гледах, нямам идея. Мислих си дали не е някакъв датчик като на АБС-а да брои нещо там по ЕСП. Ма няма подобна дивотия. Няма кабели и т.н. да влизат в дифа.
                    no signature no problems

                    Коментар


                    • От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                      това е гривната на АБS а
                      МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                      Коментар


                      • От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                        Те, че влизат кабели в задния диф - влизат, но не бях сигурен, че водят към датчика на ABS-а!
                        Казано е:
                        -"Обичай ближния",
                        щото ако заобичаш далечния... баси транспортните разходи!

                        Коментар


                        • От: Re: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                          Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение


                          ....пристигнаха ми подложките за пружините + 2"
                          .....
                          Предполагам-AL

                          Коментар


                          • От: Re: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                            Първоначално публикуван от minchevp Преглед на мнение
                            Предполагам-AL
                            Не някакъв поли-каучук са ли кво ли са.
                            no signature no problems

                            Коментар


                            • От: Re: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                              Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                              Не някакъв поли-каучук са ли кво ли са.
                              Aaa, колегата-" scorpion"?!?

                              Коментар


                              • От: Re: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                                Първоначално публикуван от minchevp Преглед на мнение
                                Aaa, колегата-" scorpion"?!?
                                Разбира се. Няма по-леки и яки подложки. Дано изкарат по-дълго.
                                no signature no problems

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X