Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Re: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

    Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
    Разбира се. Няма по-леки и яки подложки. Дано изкарат по-дълго.
    Нали колегата gimax есента монтира такива на неговата ОФА-КБ,ама няма никакви отзиви...в смисъл как са като здравина и поведение???
    На мене също, идеята за тези подложки ми допада и както казваш дано изкарат....
    Амове и биалетки откъде мислиш да поръчваш???

    Коментар


    • От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

      Биалетки по-дълги и разкачащи се мисля да са тези:



      Амове мисля Rancho RS5000 много съм доволен от тях на другата фронтера.
      no signature no problems

      Коментар


      • От: Re: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

        Първоначално публикуван от minchevp Преглед на мнение
        Нали колегата gimax есента монтира такива на неговата ОФА-КБ,ама няма никакви отзиви...в смисъл как са като здравина и поведение???
        На мене също, идеята за тези подложки ми допада и както казваш дано изкарат....
        Амове и биалетки откъде мислиш да поръчваш???
        Значи подложките не са мръднали-от качествен материал са,но покрай тях трябва да се сменят и амовете-задължително,щото оригиналните окъсяват,поне на мойте им остана само 4см. ход надолу.

        Коментар


        • От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

          Днес жертвата беше закарана при Лозан за изпълнението на едно кратко списъче което му спретнах.
          Според неговото мнение и това на Цецо, двигателя работи много добре и не подозират веригата да е за смяна. Лошото е че само за да я проверим трябва да се свали целия преден мост или мотора.
          Запознах се с колегата Divailo на когото благодаря за превоза и изчерпателното инфо за автомата.
          По последни данни се оказва, че явно тази автоматична кутия 4L30E си работи по този начин и това не е проблем. Явно просто соленоида за 1-ва и 2-ра за локъпа е за смяна. Но и така да се кара не е никакъв проблем.
          Остава да оправя авансовото бутало на помпата за което ще разчитам на Кики и колата влиза в употреба най-накрая
          no signature no problems

          Коментар


          • Re: От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

            fanatic гледам че ще правим едни и същи нища с теб по Б-ките!мисля че може да сме си взаимно полезни! първо искам да те питам дали лозан (до колкото разбрах той ще се занимава с лифта) те посъветва след това повдигане от 5 см. да завъртите и моста.второ-преди време си писахме за внос на амове и ти сподели че доставката е станала доста скъпа,ако си внесем двамата няма ли да ни легне по-евтинко.3-то биалетките от къде и колко???? искам и аз 4-то боди-лифт смятяш ли да правиш-ако да колко? и последно към какъв размер гуми си се насочил???
            ще се радвам ако споделяш постъпково как вървят нещата, тук или на ЛС защото аз почвам мойта март само че при евгени турбото от велинград.
            благодаря предварително!

            Коментар


            • От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

              В началото и аз моята Фронтерка я бях вдигнал с 5 см. но ми се видя твърде малко и после я вдигнах с още 3,5 и сега е с 8,5 см. лифт.
              Просто Фронтера Б, поне късата база е оригинално абсурдно ниска и 5 см. не са и достатъчни като на старата фронтерка.

              Ето ви малко снимки на моята с 8,5 см. за да добиете предства как ще се получи при вас.





              Can Am Outlander 800 EFI Max - XT Limited edition V-twin
              Mitsubishi Pajero Sport 3,0 V6 24V ръчка, R/D Locker

              Коментар


              • Re: От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                ще се караме колега....като постваш такива снимки и ми прескача сърцето.а на живо е още по...
                а нали си говорихме в старите българи че си я дигнал 5 см. и аз си направих удълженията 5 на 8 ? даже каза че искаш да я сваляш още отпред.не съм идвал 2 седмици,да не съ пропуснал нещо?казвай че я почнах мойта....нали знаеш -колкото повече толкова повече бтв ти колко време е караш с лифта? и как е с бъбреците или е поносимо?

                Коментар


                • От: Re: От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                  Първоначално публикуван от Ares757 Преглед на мнение
                  първо искам да те питам дали лозан (до колкото разбрах той ще се занимава с лифта) те посъветва след това повдигане от 5 см. да завъртите и моста.второ-преди време си писахме за внос на амове и ти сподели че доставката е станала доста скъпа,ако си внесем двамата няма ли да ни легне по-евтинко.3-то биалетките от къде и колко???? искам и аз 4-то боди-лифт смятяш ли да правиш-ако да колко? и последно към какъв размер гуми си се насочил???
                  ще се радвам ако споделяш постъпково как вървят нещата, тук или на ЛС защото аз почвам мойта март само че при евгени турбото от велинград.
                  благодаря предварително!
                  Не ме е съветвал нищо, Лозан само ще ми сложи подложките и ще навие торсионите че ми е малко хладно да го правя в това време навън, няма да ми прави друго по лифта, биалетки тампони амортисьори регулиращ панхарда и т.н. ще си ги правя аз ма по-нататък.
                  гумите са ясни 31"-ци все пак няма да я блъскам по горите яко, тая ще е по експедиционно ориентирана. Джанти 15"х7 ЕТ-20

                  П.С. транспорта е на килограми, единственото евтино е с кораб но за там трябва количество... ще го мисля по-нататък.
                  Последно редактирано от fanatic; 17-02-11, 08:55.
                  no signature no problems

                  Коментар


                  • От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                    Боре отстрани защита на праговете няма ли да ги слагаш.Арес мини в петък да разправяш до къде си стигнал.
                    OPEL Frontera В 2.2 DTI ДБ
                    Polaris Sportsman 800 EFI

                    Коментар


                    • От: Re: От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                      Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                      Не ме е съветвал нищо, Лозан само ще ми сложи подложките и ще навие торсионите че ми е малко хладно да го правя в това време навън, няма да ми прави друго по лифта, биалетки тампони амортисьори регулиращ панхарда и т.н. ще си ги правя аз ма по-нататък.
                      гумите са ясни 31"-ци все пак няма да я блъскам по горите яко, тая ще е по експедиционно ориентирана. Джанти 15"х7 ЕТ-20

                      П.С. транспорта е на килограми, единственото евтино е с кораб но за там трябва количество... ще го мисля по-нататък.
                      За панхарда и биелетките и тампоните ако не те мързи направи някоя снимка да видим начинаещите как става.
                      OPEL Frontera В 2.2 DTI ДБ
                      Polaris Sportsman 800 EFI

                      Коментар


                      • От: Re: От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                        Първоначално публикуван от falkongp Преглед на мнение
                        За панхарда и биелетките .
                        При 5 см. лифт панхарда мърда 5 градуса/от 175 на 180 гр/ и иначе казано моста не мърда на никъде-проверено на стенд.А за биелетките- зимайте направо задни-дължината им е екстра и не опират в амовете.

                        Коментар


                        • От: Re: От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                          Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение
                          При 5 см. лифт панхарда мърда 5 градуса/от 175 на 180 гр/ и иначе казано моста не мърда на никъде-проверено на стенд.А за биелетките- зимайте направо задни-дължината им е екстра и не опират в амовете.
                          Значи ако правилно съм разбрал при 5 см панхарда не се пипа.
                          OPEL Frontera В 2.2 DTI ДБ
                          Polaris Sportsman 800 EFI

                          Коментар


                          • От: Re: От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                            Първоначално публикуван от falkongp Преглед на мнение
                            Значи ако правилно съм разбрал при 5 см панхарда не се пипа.
                            Точно така.

                            Коментар


                            • Re: От: Re: От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                              колкото и да е коментирано,пак си остава че до 5см. лифт трябва само навиване на торсион подложки и запазване хода на амовете! и за 7.5см. е така де ама и без тва куцата возия отива на кино!колкото съм коментирал с колеги, от въртене на заден мост нямя сми при този лифт.за боди-лифта знам че на Б е до 3см. заради рейката за разлика от А където са с кутия.или като удариш чертата без много главоболия и пари получаваш 5см. от окачване + 3см. боди + 2см. от 31-ци = 10см. (като може да се спечели малко още от окачване,като не се знае колко са + и колко минусите)
                              след много четене мерене и умуване тва са мойте изводи.

                              Коментар


                              • От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                                За 3 инча не съм много съгласен че ще се разминеш толкова лесно като гледам май и носачите се сменят пък и някоя друга щанга. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P0002337.jpg
Прегледи:3
Размер:46.9 КБ
ID:5253763
                                OPEL Frontera В 2.2 DTI ДБ
                                Polaris Sportsman 800 EFI

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X