Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

    Първоначално публикуван от dosseto Преглед на мнение
    Какъв е звука на двигателя,метален ли е като,че ли има хлабава скоба на ауспуха ли? Моята на стодено като я запаля работи двигателя супер и типично за DTI , но като загрее се появява този метален звук , все едно има хлабава скоба на ауспуха. Имам съмнение за обтегач на долната верига.
    И ти си със същия проблем, точно такива са симптомите....
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

    Коментар


    • #77
      От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

      Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
      ....За да се смени тази верига трябвало да се извади коляновия вал, сещаш се какво значи това. ....
      Ако това е единствената процедура - това ще да е доста малоумно решение на Опел . Да не би въпросната верига да си има разглобяемо звено ? Като мотоциклетна . Щото ако е така технологията по смяната( както е известно) е доста облегчена : Закачваш новата за старата и въртиш , докато прекараш цялата . .. а то по принцип да се разглоби целия мотор за смяна на една верига ..баси !
      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

      Коментар


      • #78
        От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

        Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
        Ако това е единствената процедура - това ще да е доста малоумно решение на Опел . Да не би въпросната верига да си има разглобяемо звено ? Като мотоциклетна . Щото ако е така технологията по смяната( както е известно) е доста облегчена : Закачваш новата за старата и въртиш , докато прекараш цялата . .. а то по принцип да се разглоби целия мотор за смяна на една верига ..баси !
        И мен ми е странно, но като го отворя картера ще видя как е.
        no signature no problems

        Коментар


        • #79
          От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

          Информативно да кажа, че и звука от скапан маховик при Фронтерата също доста наподобява този на заминала верига на балансиращите валове...
          П.П.Говоря от опит.Докато карах Фронтера Б X22DTH се появи въпросния звук, разглобихме всичко по мотора и излезе, че веригата е перфектна(мотора беше не 250000км), след доста чудене и маене дали грешката не е в нас нещо, излезе че на маховика демферите се бяха разбили...
          Nissan Navara D22 YD25 Double Cab

          Коментар


          • #80
            От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

            И аз се съмнявам , че е верига.Не е възможно да е на около 220000 км и да се разтегне веригата, доколкото знам верига се сменя на около 500000км. Мисля да проверя обтегача да не би да се е прецакал нещо. Сменях феродовия диск и прегледах маховика , но луфта беше минимален и нямаше дрънкане.
            Audi A6 Avant 4G S-line 313 k.c.
            Ford Ranger Wildtrak 3.0 TDCI 2008

            Коментар


            • #81
              От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

              Първоначално публикуван от dosseto Преглед на мнение
              И аз се съмнявам , че е верига.Не е възможно да е на около 220000 км и да се разтегне веригата, доколкото знам верига се сменя на около 500000км. Мисля да проверя обтегача да не би да се е прецакал нещо. Сменях феродовия диск и прегледах маховика , но луфта беше минимален и нямаше дрънкане.
              Веригата за която говорим тук няма обтегач.
              Последно редактирано от fanatic; 14-01-11, 19:58.
              no signature no problems

              Коментар


              • #82
                От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                Веригата за която говорим тук няма обтегач.
                Е за коя верига говорим ,че немога да разбера? Този двигател има 2 вериги на ангранажа едната долната е върти от коляновия вал ГНП-то и чрез зъбното колело на ГНП-то чрез втората верига се върти разпределителния вал. За какви балансиращи валове става на въпрос?
                Audi A6 Avant 4G S-line 313 k.c.
                Ford Ranger Wildtrak 3.0 TDCI 2008

                Коментар


                • #83
                  От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                  Първоначално публикуван от dosseto Преглед на мнение
                  Е за коя верига говорим ,че немога да разбера? Този двигател има 2 вериги на ангранажа едната долната е върти от коляновия вал ГНП-то и чрез зъбното колело на ГНП-то чрез втората верига се върти разпределителния вал. За какви балансиращи валове става на въпрос?
                  Долу при картера има балансиращи валове, които се въртят в "нищото", просто за баланс. Там е тази верига и недай боже да се скъса. Аз лично съм чувал само веднъж зъ скъсана такава верига. Тук във форума не знам някой да се е оплакал.

                  Коментар


                  • #84
                    От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                    Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                    Долу при картера има балансиращи валове, които се въртят в "нищото", просто за баланс. Там е тази верига и недай боже да се скъса. Аз лично съм чувал само веднъж зъ скъсана такава верига. Тук във форума не знам някой да се е оплакал.
                    Мерси колега за инфото.
                    Audi A6 Avant 4G S-line 313 k.c.
                    Ford Ranger Wildtrak 3.0 TDCI 2008

                    Коментар


                    • #85
                      От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                      Малко ъпдейт по темата. Колата седи вече 6-ти ден при ел-аджия. Мръсните Дупнишки търгаши дано останат без никакви продажби, да фалират всички. Защо е нужно да трошат така просташки не ми го побира акъла, за да изкъртят лампата на ABS-a защото явно от време на време прави пробем, както установих и аз (ту спира ту работи) отворили таблото и не могли да го извадят и от напъване строшили цялата платка на 2. После я нахакали и тя работи, но като го сваляхме за да се види защо лампата е изгоряла се разпадна. Цялото се наложи да бъде презапоено и залепено. ABS управлението на помпата също е отваряно и там също е срано. И това е ремонтирано.... сложено е и реле на механичния шип на лоста заради дистанционното палене.
                      Купено е масло за СК и гарнитури за 2-та картера на СК-то.
                      no signature no problems

                      Коментар


                      • #86
                        От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                        Аз от подобни ядове от 5 год. съм се зарекъл повече никога да не си купувам кола от България! Предпочитам да търся в Германия ( то и там пак можеш да случиш на нещо "гнило", но в общия случай си я виждаш в първоначалния и вид, без да е била "напудрена" от нашите търгаши ). Въпреки, че винаги в България има по-изгодни предложения.
                        Казано е:
                        -"Обичай ближния",
                        щото ако заобичаш далечния... баси транспортните разходи!

                        Коментар


                        • #87
                          От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                          Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                          Малко ъпдейт по темата. Колата седи вече 6-ти ден при ел-аджия. Мръсните Дупнишки търгаши дано останат без никакви продажби, да фалират всички. Защо е нужно да трошат така просташки не ми го побира акъла, за да изкъртят лампата на ABS-a защото явно от време на време прави пробем, както установих и аз (ту спира ту работи) отворили таблото и не могли да го извадят и от напъване строшили цялата платка на 2. После я нахакали и тя работи, но като го сваляхме за да се види защо лампата е изгоряла се разпадна. Цялото се наложи да бъде презапоено и залепено. ABS управлението на помпата също е отваряно и там също е срано. И това е ремонтирано.... сложено е и реле на механичния шип на лоста заради дистанционното палене.
                          Купено е масло за СК и гарнитури за 2-та картера на СК-то.
                          Задължително смени и филтъра на скоростната кутия, имай предвид, че са два модела за 4L30E, вземи си оригинален, а не китайски!!!

                          Коментар


                          • #88
                            От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                            Първоначално публикуван от divailo Преглед на мнение
                            Задължително смени и филтъра на скоростната кутия, имай предвид, че са два модела за 4L30E, вземи си оригинален, а не китайски!!!
                            Разбира се че ще го сменя. Купил съм оригинален филтър и оригинални гарнитури на 2-та картера и масло Кастрол, тази седмица ще действам.
                            no signature no problems

                            Коментар


                            • #89
                              От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                              Докъде докара ремонта на АБС-а?И на мен ми светва на няколко пъти но се оправя при следващо палене....
                              Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D

                              Коментар


                              • #90
                                От: ОФБ - ДБ - 2.2dti limited АТ.

                                Първоначално публикуван от stasco Преглед на мнение
                                Докъде докара ремонта на АБС-а?И на мен ми светва на няколко пъти но се оправя при следващо палене....
                                АБС-а работи вече.
                                Препоръчвам ти преди да правиш каквото и да било да си почистиш датчиците на колелата, 90% от случайте това помага.
                                no signature no problems

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X