Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЛСД

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: ЛСД

    Първоначално публикуван от Борис_Малинов Преглед на мнение
    ...айде малко тест за да не съм голословен.
    Ясно се вижда,че има добре изразени две непрекъснети и равни следи върху този едър асвалт,който има доста добро сцепление с гумите.Сега съм сигорен,че шпера "заключва" изключително доволно,сравнявайки го,преди да бъде "понатегнат".
    Натоварването на деференциала на тази настилка е осезаемо голямо,но и поакзателно,че работи...,а на кал и сняг,със сигорност ще е "заключен" през цялото време.


    Не-знам защо си мисля че при джиповете, така натегнато ЛСДто ще е в голям минус.
    Георги Владимиров

    Land Rover ‎Discovery 1 v8 3.5

    Коментар


    • #32
      От: ЛСД

      Ако е натегнато не е зле, иначе може да се компенсира с ръчната спирачка Говорим за рядка кал и кофти терен,разбира се. Дори при страничен наклон по-точно. Лично мое мнение, ако мога да го сменя с ARB, ще е по-добре
      Попитали радио Ереван може ли да се "оправи" жена на площада. Отговорът бил: Да,може, но не е препоръчително, защото всеки ще дава акъл.

      Коментар


      • #33
        От: ЛСД

        Първоначално публикуван от ilko75bg Преглед на мнение
        Ако е натегнато не е зле, иначе може да се компенсира с ръчната спирачка Говорим за рядка кал и кофти терен,разбира се. Дори при страничен наклон по-точно. Лично мое мнение, ако мога да го сменя с ARB, ще е по-добре
        Да, ама ако ръчната е разделена на две с два отделни лоста.

        Коментар


        • #34
          От: ЛСД

          Първоначално публикуван от isuzo Преглед на мнение
          Какво е то лсд . Това са фрикционни пластини който затрудняват свободното приплъзване на деференциалния механизъм ( планети и сателити). По принцип неправилно е схващането че лсд се пробва при две вдигнати колелета и неутрална скорост дали и двете ще се движат на пред или ще се разминават във посоките. Много по правилно е да се иследва имаме ли и колко е съпротивата от фрикционите - това може да се разбере като се вдигне едно колело ,сложи се на неутрална скорост ,обедите се че не задържа спирачка и се опитате через завъртане на гумата , през деференциала да завъртите кардана колкото е съпротивата ,толкова е лсд то
          По този начин се разбира не само дали има а и колко работи .
          МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

          Коментар


          • #35
            От: ЛСД

            Първоначално публикуван от isuzo Преглед на мнение
            По този начин се разбира не само дали има а и колко работи .
            Е, точно въртейки го на ръка трудно ще разбереш колко точно работи, освен ако не си в състояние да прецениш усилието с точността поне на китайски динамометричен ключ. А и някои дифове превъртат на сериозно усилие, например 400Nm. Човек трябва да се напъне сериозно, за да ги превърти, а какво остава да прецени дали са в норма (примерно 320-410Nm).
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X