Какво е то лсд . Това са фрикционни пластини който затрудняват свободното приплъзване на деференциалния механизъм ( планети и сателити). По принцип неправилно е схващането че лсд се пробва при две вдигнати колелета и неутрална скорост дали и двете ще се движат на пред или ще се разминават във посоките. Много по правилно е да се иследва имаме ли и колко е съпротивата от фрикционите - това може да се разбере като се вдигне едно колело ,сложи се на неутрална скорост ,обедите се че не задържа спирачка и се опитате через завъртане на гумата , през деференциала да завъртите кардана колкото е съпротивата ,толкова е лсд то
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ЛСД
Свий
X
-
От: ЛСД
Първоначално публикуван от isuzo Преглед на мнение... и се опитате через завъртане на гумата , през деференциала да завъртите кардана колкото е съпротивата ,толкова е лсд тоАко не свършва добре, значи не е свършило!
0888 315 794
LZ1UPI
A1 (Rh+)
-
От: ЛСД
Ами незнам при работещо ЛСД, е ли е възможно преодоляването му с 1 човешка сила.
По принцип нормалната работа на ЛСДто си проличава в почти всеки по-остър завой на черно, а при повечко тяга и на асвалт.
Лично аз съм си правил следния тест. Избирам си едно що-годе прилично нанагорнище и започвам да го качвам на задна, само на задно предаване. В един момент започва боксуване - погледждам в страничните огледала и виждам , че се въртят двете колела. Това е знак, че ЛСДто още го има/ в някаква степен/.Искаш ли да получиш умен отговор-питай умно!
0894328706
Коментар
-
От: ЛСД
Живо , по-живо , най-живо. Когато е на-живо би трябвало една човешка сила да не е достатъчна .
Мен обаче ме интересува низходящата градация : Умрело , по-умрело , най-умрело .
Въпрос : когато е малко поумрело LSD -то , с каква сила се задвижва гумата от човек , тежащ 85 оки , вдигащ щанга 75 кила от лежанка и мацка ( 59 кила) на ръце .
... а по въпроса мисля че е изписано доста в този форум . Мерни единици като една човешка сила , една жива Дина и съпротива на въртене подхождат по-скоро на Никулден , раздел "Спам" и по-малко на сериозни теми.Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
От: ЛСД
Прав е колегата, че "колко работи" LSD-то може да се измери с една задна гума във въздуха. За Опел не знам, за Нисан Спарки беше писал каква сила трябва за да успеем да завъртим гумата. По спомени някъде към 400 Nm.
Владо, може да пробваш един прост тест, не-свързан с технически данни, нютони и динамометри. Дигаш с крикчето едната гума и подлагаш подходящо трупче под моста. Ако джипа слезе и тръгне - добре е. Ако върти гумата във въздуха - не върши много работа. При Нисан сме го пробвали и е показателно.
Поздрави!
Коментар
-
От: ЛСД
Заводско шпера излиза на около 25-30%,с времето и експлоатацията фрикционните дискове се износват и така процента на ограничето приплъзване намалява.
Просто вдигнете едната гума и на неутрална предвака се опитайте да превъртите колелото.Ако успеете да го превъртите само с една ръка,значи шпера се е поизносил,ако е читав ще трябвата да го преборите с две ръце и повечко усилие.
Добрата новина е,че има начин да се "натегне"шпера и отнова да започне да заключва както трябва.Това го пиша от личен опит,а не от четене тук там
Коментар
-
От: ЛСД
Аз лично на моята дългата А фронтера като вдигна целия заден мост, много трудно завъртам едната гума и то с две ръце. И това при положение, че другата се върти в противоположната посока. Демек без LSD.
Моето мнение по въпроса е, че LSD би трябвало да се измерва колко работи като се вдигне едната гума във въздуха и с динамометричен ключ се завърти колелото с определеа сила. Не знам колко точно трябва да бъде силата по стандарт разбира се и може би това е въпросът.
Така се измерва любителски виско муфата на freelander. http://www.youtube.com/watch?v=Oh01nQgh7z8
Представям си го по същия начин, но колко ли дълго трябва да е рамото и колко трябва да тежи тубата с вода
Или с динамометричен ключ и да му се намалямват "килограмите" докато започне да щрака, преди да се е завъртяло колелото. Като се знае при колко "килограма" трябва да става това.
Май трябва да се разровим из нета и да видим как точно става това замерване.Последно редактирано от sony bono; 08-12-10, 21:05.
Коментар
-
От: ЛСД
Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнениеАз лично на моята дългата А фронтера като вдигна целия заден мост, много трудно завъртам едната гума и то с две ръце. И това при положение, че другата се върти в противоположната посока. Демек без LSD. ....."Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
Коментар
-
От: ЛСД
Първоначално публикуван от Борис_Малинов Преглед на мнениеЗаводско шпера излиза на около 25-30%,с времето и експлоатацията фрикционните дискове се износват и така процента на ограничето приплъзване намалява.
Просто вдигнете едната гума и на неутрална предвака се опитайте да превъртите колелото.Ако успеете да го превъртите само с една ръка,значи шпера се е поизносил,ако е читав ще трябвата да го преборите с две ръце и повечко усилие.
Добрата новина е,че има начин да се "натегне"шпера и отнова да започне да заключва както трябва.Това го пиша от личен опит,а не от четене тук тамSent from my Nokia s fenerche
Коментар
-
От: ЛСД
Първоначално публикуван от Р.Якимов Преглед на мнениеЕ хвърли фитила... Казвай как става!щото тая дума Шпер е най-разпространена там. Натягаето на LSD е като натягането на стари накладки от към жилото. Пак става ма крайния резултат е ясен. А пък подлагането на неизвестни стругарски ламарини в диференциал за толкова пари ми се струва крайно несериозно. Подобна инженерна мисъл намерихме в дифа на брат ми на Гранд Черокито, имаше грозна евтина ламаринка навряна в дифа, която се беше изяла и полуоските се разхождаха като луди. Да не ви казвам ударите как се чуваха в купето. LSD се оправя с ремонтен комплект пластини.
no signature no problems
Коментар
-
От: ЛСД
Първоначално публикуван от Борис_Малинов Преглед на мнениеЗаводско шпера излиза на около 25-30%,с времето и експлоатацията фрикционните дискове се износват и така процента на ограничето приплъзване намалява.
Просто вдигнете едната гума и на неутрална предвака се опитайте да превъртите колелото.Ако успеете да го превъртите само с една ръка,значи шпера се е поизносил,ако е читав ще трябвата да го преборите с две ръце и повечко усилие.
Добрата новина е,че има начин да се "натегне"шпера и отнова да започне да заключва както трябва.Това го пиша от личен опит,а не от четене тук тамАко дадеш спецификация с посочен процент "заключване"
на пластинчато LSD, шъ черпя!
Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнениеЗарежи тая работа. Явно колегата го е правил на BMWщото тая дума Шпер е най-разпространена там. Натягаето на LSD е като натягането на стари накладки от към жилото. Пак става ма крайния резултат е ясен. А пък подлагането на неизвестни стругарски ламарини в диференциал за толкова пари ми се струва крайно несериозно. Подобна инженерна мисъл намерихме в дифа на брат ми на Гранд Черокито, имаше грозна евтина ламаринка навряна в дифа, която се беше изяла и полуоските се разхождаха като луди. Да не ви казвам ударите как се чуваха в купето. LSD се оправя с ремонтен комплект пластини.
Може да се смени пружинната шайба, даже според мен си е задължително, или да се подлага на място, където няма триене. И си е чисто проба сиромашки тунинг, понеже например за нисан H233B комплекта пластини струва съизмеримо с нова касета, оригинална или примерно с пълен блокаж.
За това колко е живо LSD-то - индивидуално е. При мен е 400Nm, но на по-стари PathFиnder-и спецификацията е различна, на някои включително около 100Nm, вместо 400. И всичкото това зависи от.... пружинната шайба най-вече, или по-точно с какво усилие ще притиска дисковете. Всичките тия спецификации са за една и съща широкоразпространена касета H233B на NISSAN. Тъй че, трябва да се четат документациите, ако ги има. "На око" не може да се прецени със сигурност, освен примерно ако як човек не успее да превърти гумата на ръка, LSD-то със сигурност е достатъчно работоспособно, че да върши някаква реална работа. Превъртането на ръка обаче не винаги е признак за обратното - неработещо LSD.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: ЛСД
До Спарки и Андро : Аз писаното по темата в раздел Нисан съм го чел . И примерите също .Сега като сте загрижени за Фронтераджиите , ще съм ви безкрайно признателен, ако изровите отнякъде по манюалите данни за LSD , който се монтира на Opel Frontera. Динамометричния ключ и достоверността на измерването ще са моя грижа .
Все пак да отбележа , че Фронтера не се произвежда от времето на управлението на "цар" Симеон , така че нашите LSD-та ( които пък в по-голямата си степен са на тийнейджърска възраст ) са в стадий "поумиращи" при все че сипваме правилното масло . А от там и процента на работоспособността им съвсем не е обект на установяване с мускулите на едната ръка . Нито с торби с камъни . Нека да не влагаме алхимия , че в 21-ви век е несериозно .Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
От: ЛСД
Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнениеДо Спарки и Андро : Аз писаното по темата в раздел Нисан съм го чел . И примерите също .Сега като сте загрижени за Фронтераджиите , ще съм ви безкрайно признателен, ако изровите отнякъде по манюалите данни за LSD , който се монтира на Opel Frontera. Динамометричния ключ и достоверността на измерването ще са моя грижа .
Все пак да отбележа , че Фронтера не се произвежда от времето на управлението на "цар" Симеон , така че нашите LSD-та ( които пък в по-голямата си степен са на тийнейджърска възраст ) са в стадий "поумиращи" при все че сипваме правилното масло . А от там и процента на работоспособността им съвсем не е обект на установяване с мускулите на едната ръка . Нито с торби с камъни . Нека да не влагаме алхимия , че в 21-ви век е несериозно .
Нищо ли не пише по въпроса в сервизните ръководства на возилата ви?Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар