Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЛСД

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: ЛСД

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    За съжаление такива данни може и въобще да няма. На ферозата например, до колкото помня, работоспособността на LSD-то се проверява при сглобяването на двете части на касетата. За да се съберат, трябва да се приложи натиск в определени граници. Ако помня коректно нормата на тоя натиск беше даден някъде между 300 и 400кг.

    Нищо ли не пише по въпроса в сервизните ръководства на возилата ви?
    По конкретната тема - нищо Аз затова намекнах , че ако има нови екземпляри , лесно ще премерим необходимия въртящ момент , та да ни служи за еталон , ама щайгите ни са на гимназиална възраст . Така че нещата опират до "напипване" .
    Всъщност , дали LSD-то работи на 100 , или на 50% и какви са следствията от това е въпрос на нова ( отделна) тема . ..лично за мен "процента на овехтяване" се компенсира от задкормилното устройство . За рутенето на мацки пред кафенето и без друго темата е без значение.
    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

    Коментар


    • #17
      От: ЛСД

      Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
      Зарежи тая работа. Явно колегата го е правил на BMW щото тая дума Шпер е най-разпространена там. Натягаето на LSD е като натягането на стари накладки от към жилото. Пак става ма крайния резултат е ясен. А пък подлагането на неизвестни стругарски ламарини в диференциал за толкова пари ми се струва крайно несериозно. Подобна инженерна мисъл намерихме в дифа на брат ми на Гранд Черокито, имаше грозна евтина ламаринка навряна в дифа, която се беше изяла и полуоските се разхождаха като луди. Да не ви казвам ударите как се чуваха в купето. LSD се оправя с ремонтен комплект пластини.
      Да наистина съм възтановил напълно шпера на БМВ-то си,но не с ламаринки правени на стругар а с нови пласттинни пружини направени от грамотни хора,със необходимите машини,които измерват силата на опън и натиск върху пружините.Направихме ги малко по-кораваи от оригиналните,които с времето и експлоатацията са поомекнали.
      Причината изобщо да отворя дифа беше тази,счупен капак на шпер-касетата:



      Тук вече новоя капак и лагер:


      И новите пружинни пластини.

      После поработих и върху чашките,в които лежът планетите и сателитите.Пилнах тук там с идеята при подавене на въртящ момент от към кардана,чашките да се изместят навънка и така да упражнят допълнителна сила върху фрикционните дискове,а при отпускане на газта да се приберът и така шпера да разчита само на пружинните си пластини.


      Колкото и нескромно да звучи,преди да направя тези интервенции,гумата си е превъртах с единия си пръст на ръката си,просто дифа се държеше като отворен.Сега ми е необходима доста сила на двете ръце и тялото са за да смогна да превъртя едната гума.
      Не го пиша за да си търкам клавиатурата на компа,а споделям личния си опит...
      Последно редактирано от Борис_Малинов; 11-12-10, 17:07.

      Коментар


      • #18
        От: ЛСД

        Браво добре изглежда. НО, позволи ми да продължавам да се съмнявам, че тези пластини са направени от същата стомана и са закалени по същия начин. А и от друга страна LSD-то не е само пружинните пластини а е осново фрикционните дискове, който съм почти убеден че няма кой да ги произведе в БГ. Пожелавам ти дифа да ти изкара много време но някакси се съмнявам. На DANA35, 44, дават около 100 000 км.
        no signature no problems

        Коментар


        • #19
          От: ЛСД

          За мое щастие фрикционните дискове (кръстатите пластини и абразивните дискове,поне при БМВ са такива)бяхя изключително запазени,без да са вкопани една в друга и без да има образуван ръб по тях.Страите пружинни пластини видимо имаха изразено износавне,особено тази от страната на капака на шпер касетата.По нея имаше образуван ръб около 0,5мм.
          Новите пружинни пластини са направени от точната стомана и ги пращах за закаляванне в Пазарждик.Хората,които ги изработиха ги разпробиха за вземат проба колко са закалени,дали има циментация по тяхната повърхност и т.н.,просто си разбират от работата.
          Просто го споменавам за да не си помисли някой,че ги е правил "бай стругар" от отсрещният гараж,дет ако не пийне три бири не се приближава до струга.
          По принцип и фрикционните дискове може да се изработят,но едвали цаната ще е задоволителна?Най-добрия вариант е да се закупи счупен шпер от човек,който не подозира какво продава и така да възтановява своя,разбира се ако не е тотално износен...Так хем се "минава" тънко от към пари,хем се вдъхва нов живот на стария диф.

          Коментар


          • #20
            От: ЛСД

            Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
            Оправи си накладките. Не е нормална тая работа.
            Дааа ти се оказа напълно прав, че не нормална тази работа да се върти толкова трудно. Обаче не е от наклатките. И понеже аз съм направил невероятна глупост по невнимание - когато вдигнах моста с крика освободих ръчната спирачка, нооо не съм изключил от скорост. Доста глупаво нали При това положение не само, че ще се въртят колелата в противоположни посоки, ами и LSD-то ще задържа и затова толкова трудно ги завъртях. И естествено се оказва, че си имам LSD, но го пробвах както трябва - НА НУЛЕВА ПРЕДАВКА.
            И тук искам да предупредя хората, които за в бъдеще ще проверяват дали имат LSD като повдигат целия мост и въртят гумите, че това трябва да става НА НУЛЕВА ПРЕДАВКА.

            Коментар


            • #21
              От: ЛСД

              ...айде малко тест за да не съм голословен.
              Ясно се вижда,че има добре изразени две непрекъснети и равни следи върху този едър асвалт,който има доста добро сцепление с гумите.Сега съм сигорен,че шпера "заключва" изключително доволно,сравнявайки го,преди да бъде "понатегнат".
              Натоварването на деференциала на тази настилка е осезаемо голямо,но и поакзателно,че работи...,а на кал и сняг,със сигорност ще е "заключен" през цялото време.

              Коментар


              • #22
                От: ЛСД

                Първоначално публикуван от Борис_Малинов Преглед на мнение
                ...айде малко тест за да не съм голословен.
                Ясно се вижда,че има добре изразени две непрекъснети и равни следи върху този едър асвалт,който има доста добро сцепление с гумите.Сега съм сигорен,че шпера "заключва" изключително доволно,сравнявайки го,преди да бъде "понатегнат".
                Натоварването на деференциала на тази настилка е осезаемо голямо,но и поакзателно,че работи...,а на кал и сняг,със сигорност ще е "заключен" през цялото време.
                Щом на сухия асфалт прави такива приятни следи, работата дето си свършил е за 6+ браво.
                no signature no problems

                Коментар


                • #23
                  От: ЛСД

                  А някой има ли снимка на това ЛСД за Фронтера дето го дъвчем толкова?
                  Sent from my Nokia s fenerche

                  Коментар


                  • #24
                    От: ЛСД

                    Схематично из ръководствата го рисуват , но не дава "ремонтна" представа . Нито може да се хванат точни размери , ни марката на материалите . Иначе май имаше поствани тук от отварян диф ( ако не се лъжа) . Нека Фанатик да каже .
                    Проблемът е в друго : У нас всичко може да се изработи . Все още . Ама като пресметнем на каква цена ще дойдат единичните бройки ... в този смисъл на практика се обезсмислят доста ремонтни китове с марка Бг .
                    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                    Коментар


                    • #25
                      От: ЛСД

                      Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                      Иначе май имаше поствани тук от отварян диф ( ако не се лъжа) . Нека Фанатик да каже .
                      Да имам снимки на моя диф, но аз касетата не съм отварял, само дифа, смених лагери и семеринги, ако на някой му трябват номерата на лагерите имам ги. ЛСД-то е в самата касета. Имам снимки на отваряната касета на Dana 35 ( на брат ми на дифа. ) ако някой ги иска да каже.
                      no signature no problems

                      Коментар


                      • #26
                        От: ЛСД

                        Цъкни ги тук да ги видят всички.
                        Sent from my Nokia s fenerche

                        Коментар


                        • #27
                          От: ЛСД

                          Ремонта на моя го има някъде в подфорума, а снимките от Dana 35 ще ги взема от брат ми и ще ги пусна.
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #28
                            От: ЛСД

                            Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                            ...У нас всичко може да се изработи...
                            Пластините - надали. То че не е космическа технология е ясно. Материала може да се хване от анализ например, термообработката - как да е ще се докара някак, обаче каналчетата върху тях, аз поне не виждам начин. Не и на смислена цена.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              От: ЛСД

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Пластините - надали. То че не е космическа технология е ясно. Материала може да се хване от анализ например, термообработката - как да е ще се докара някак, обаче каналчетата върху тях, аз поне не виждам начин. Не и на смислена цена.
                              Има си технология и за каналчетата . И то не само една . Обаче пак опираме до това последното изречение , дето съм го дал Bold
                              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                              Коментар


                              • #30
                                От: ЛСД

                                Всичко може,само да имаш познати и приятели на точните места.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X