Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фронтера за състезания

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Фронтера за състезания

    Е това и аз имах в предвид.
    Тъкмо е след ремонт!
    Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

    А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

    Коментар


    • От: Фронтера за състезания

      Никой не плюе Фронтерите.Има мотори 2,5 и 3,0.Отиваш да се състезаваш,особедно с агресивни гуми,тука ти трябва мощност.
      Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
      АСК Ален Мак

      Коментар


      • От: Фронтера за състезания

        Между нас да си остане,ама търся някоя катастрофирала англичанка с 3.2 мотор .

        Коментар


        • От: Фронтера за състезания

          Ето малко примери:Иво Върбанов-3000 177кс,Русев Ево около 350кс,Н.колев 4,2 170кс,Ваню(отбор Черешка) 4,2 170кс,Геро(Тусан) 3,0 около 130кс и още .....
          Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
          АСК Ален Мак

          Коментар


          • От: Фронтера за състезания

            Първоначално публикуван от Венци В Преглед на мнение
            Никой не плюе Фронтерите.Има мотори 2,5 и 3,0.Отиваш да се състезаваш,особедно с агресивни гуми,тука ти трябва мощност.
            Приема се, но във случая дискутираме поведение на състезание от типа ралирейд и то на суха почва. Рошавите гуми не са задължителни, въпреки че е карано със такива. И аз го отчитам като грешка в тактиката.Но отбора е млад и няма възможност за смяна на няколко комплекта с гуми. Ако зависеше отт мен щях да карам със Гудрич Алл терен. Поне на рали етапа.
            Ако мине на трофи както казва ще трябва да се мисли по въпроса. Ама идеята е да се кара със почти заводската окомплектовка и да се извлича максимума от машината!
            Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

            А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

            Коментар


            • От: Фронтера за състезания

              Първоначално публикуван от Венци В Преглед на мнение
              Ето малко примери:Иво Върбанов-3000 177кс,Русев Ево около 350кс,Н.колев 4,2 170кс,Ваню(отбор Черешка) 4,2 170кс,Геро(Тусан) 3,0 около 130кс и още .....
              ЕЕЕ ама те не се състезават във отдела дето кара Николай.
              Не се мери със тях!!!
              Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

              А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

              Коментар


              • От: Фронтера за състезания

                Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
                Приема се, но във случая дискутираме поведение на състезание от типа ралирейд и то на суха почва. Рошавите гуми не са задължителни, въпреки че е карано със такива. И аз го отчитам като грешка в тактиката.Но отбора е млад и няма възможност за смяна на няколко комплекта с гуми. Ако зависеше отт мен щях да карам със Гудрич Алл терен. Поне на рали етапа.
                Ако мине на трофи както казва ще трябва да се мисли по въпроса. Ама идеята е да се кара със почти заводската окомплектовка и да се извлича максимума от машината!
                На моето П2 150кс като му сложа Кайманите се усеща,че му тежи.Заводската окомплектовка е за любители.
                Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
                АСК Ален Мак

                Коментар


                • От: Фронтера за състезания

                  Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                  ...
                  Трасето беше уникално. Неоходимо ми бе само малко да е калничко(заради меките гуми). Но скороста все пак си бе яка. 126км/ч ни е пика по гпс-а.
                  ...
                  Малко на оливане отиват нещата в тази тема...

                  Дори при тези 126км/ч, които са далеч от заветните 140км/ч, се чудя дали ще седи адекватно фронтерата с понатегнати торсиони и нови амортисьори от шарените
                  о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                  Коментар


                  • От: Фронтера за състезания

                    Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
                    Малко на оливане отиват нещата в тази тема...

                    Дори при тези 126км/ч, които са далеч от заветните 140км/ч, се чудя дали ще седи адекватно фронтерата с понатегнати торсиони и нови амортисьори от шарените
                    При цялото ми уважение ще се осмеля да попитам защо не!? Защото е Фронтера, Защото е на торсиони и то натегнати , или защото са и шарени амортесьорите.
                    Когато споменах 140те кмч, визирах точно горният цитат. И именно защото е далеч от максимално възможната за Фронтера скорост. Та значи не е показателно много макс,развивана скорост.
                    И къде точно се оливаме във тази тема, в това че искаме да направим една Фронтера годна за състезания ли. И че вярваме че е възможно!
                    Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                    А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                    Коментар


                    • От: Фронтера за състезания

                      Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
                      И къде точно се оливаме във тази тема, в това че искаме да направим една Фронтера годна за състезания ли. И че вярваме че е възможно!
                      Абе некой се олива,верно,ама май не си ти.Те май хората масово немат представа,що е то Фронтера,на какво е производна,какво и е окачването и т.н.-да не продължавам,щото ме хващат лудите.

                      Коментар


                      • От: Фронтера за състезания

                        Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
                        ...
                        И със 115коня можеш да караш със 140 ако можеш де!!!!
                        Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение
                        И да не те е шубе/страх/ .
                        Първоначално публикуван от Николай Кесов Преглед на мнение
                        ...налягането пада и оттам загубата на мощност.Не ме е страх да карам със 140,само да мога да ги вдигна.
                        Максималната скорост не е показателна, а средната. Така да се каже.
                        Нямам нищо против никой и ничия кола. Всичко може да се направи и да "Става" срещу съответната сума, но изказване като горното... нямам думи.
                        о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                        Коментар


                        • От: Фронтера за състезания

                          Знам за една ОФБ с 2.2 мотор за продаване за части(все още е цяла), но едното от буталата и се виждат отляво на двигателя

                          Коментар


                          • От: Фронтера за състезания

                            Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
                            Знам за една ОФБ с 2.2 мотор за продаване за части(все още е цяла), но едното от буталата и се виждат отляво на двигателя
                            Не,не,аз се ослушвам за 3.2,не за 2.2....

                            Коментар


                            • От: Фронтера за състезания

                              И от Opel Sintra V-6 3000 ,и от Opel Signum V-6 3200 биха свършили работа А разликата в мощностите не е толкова голяма!


                              V6 3,0 Sintra /кода на двигателя-? /1997-1999г.
                              201кс-6000об.мин.
                              260Нм -3600об/мин.


                              V-6 3,2 Signum /кода на двигателя-Z32SE /2003-2005г.
                              211кс-6200об/мин.
                              300Нм -4000об/мин.


                              V-6 3,2 Frontera /кода на двигателя-6VD1 /1998-2004г.
                              205кс.-5400об/мин.
                              290Нм-3000об/мин.


                              V-6таците 2,5 и 2,6,монтират се на Omega/Vectra/Calibra също не са за подценяване.Доста по-мощни са от 2,0i-115кс.
                              Естественно всеки сам си решава какво и как,аз само ще им напиша мощностите(понеже шанса за намиране на V-6 2,5/2,6 е по-голям от на V-6 3,2),а ти си прецени.


                              V-6 2,5 /кода на двигателя-C25XE /1993-2000г.
                              170кс-6000об/мин.
                              230Нм-4200об/мин.
                              Тегло-176кг.


                              V-6 2,6 /кода на двигателя-Y26SE /2000-2003г.
                              180кс-6000об/мин.
                              240Нм-3600об/мин.
                              Тегло-180кг.

                              Мога и няколко обяви за последните да дам(на лични),ако има интерес.
                              Последно редактирано от 4x2; 02-12-11, 23:07. Причина: пояснение
                              Количеството разум на планетата е постоянна величина,а населението непрекъснато се увеличава.

                              Коментар


                              • От: Фронтера за състезания

                                Разликата хич не е малка. Погледни колко и на какви обороти достига макс. въртящ момент 3,2. Той е почти като дизел...
                                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                                Неизвестен мъдрец

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X