Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фронтера за състезания

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Фронтера за състезания

    Състезанието в Бу,гас беше тип ",али" или по-точно ско,остен оф,оуд.Не се п,едставихме доб,е-не ни достигаше мощност и окачването отп,ед на то,сион и отзад на ,есьо,и не беше най- доб,ото за такъв тип състезания.Е,участвахме и финиши,ахме,но ще се о,иенти,аме към състезания тип "т,офи"

    Коментар


    • От: Фронтера за състезания

      Е точно пък за рали рейда окачването какъв тип е няма значение. Важен е броят на амортисьорите.Едно време на Дакар Паджеротата не бяха ли на торсиони и те отпред А?
      А за мощността да беше се обадил да я видя тая колица. И със 115коня можеш да караш със 140 ако можеш де!!!!
      Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

      А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

      Коментар


      • От: Фронтера за състезания

        Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
        И със 115коня можеш да караш със 140 ако можеш де!!!!
        И да не те е шубе/страх/ .

        Коментар


        • От: Фронтера за състезания

          Първоначално публикуван от Николай Кесов Преглед на мнение
          Състезанието в Бу,гас беше тип ",али" или по-точно ско,остен оф,оуд.Не се п,едставихме доб,е-не ни достигаше мощност и окачването отп,ед на то,сион и отзад на ,есьо,и не беше най- доб,ото за такъв тип състезания.Е,участвахме и финиши,ахме,но ще се о,иенти,аме към състезания тип "т,офи"

          Окачването тип двоен V носач + торсион е перфектно за рали рейд, всъщност то не става за друго. Проблемът както ти бях писал е че твоята фронтера е в заводски вид, което не е особено подходящо за каквото и да било освен любителски офроуд ( то и за там не става без лек тунинг ). Но ти ще го установиш по трудния начин.
          Все пак се радвам, че ентусиазма не ти е загаснал след първите 2 състезания, всички се радваме че има и фронтера по Българските състезания.

          П.С. повечето рали рейд автомобили от преди 10-15 години бяха точно със същото окачване отпред като на фронтерата, вярно че отзад не са с торсиони но пълно щастие няма.
          no signature no problems

          Коментар


          • От: Фронтера за състезания

            Значи на първа,втора и трета предавка няма проблем с мощността,но на равен път на пета при подаване на газта нямам мощност и ускорение.При леко изкачване се налагаше да превключвам на по-ниска предавка,а на състезанието карах предимно на 2-ра и 3-та при 4-5 хиляди оборота,но пак ми липсваше тяга при натискане на педала на газта.Това става при включен преден мост и гуми Малатеста Кайман 31/10.5/15.Сега свалих Кайманите и с Пирели Скорпион положението е малко по-добро,но пак се усеща загуба на мощност.Единия от майсторите,при които ходих,мисли че проблема е в клапана,който регулира налягането на бензина в рейката.При нормално каране всичко е наред,но при рязко подаване на газ налягането пада и оттам загубата на мощност.Не ме е страх да карам със 140,само да мога да ги вдигна.

            Коментар


            • От: Фронтера за състезания

              Ти компютъра все пак заби ли му кламер да видиш какво показва?
              И тоя майстор няма ли манометър да го мерне това налягане.
              И имай в предвид ,че на сухо при включен преден мост трудно ще караш на пета. Що не кара на задно само? Пак си е добре за висока скорост.
              Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

              А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

              Коментар


              • От: Фронтера за състезания

                И е добре да видим дали има ЕГР тоя мотор и да го затапим. И да и направиш една права тръба от мотора до отзад. Ще хукне. Нали и без това я караш на платформа!
                Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                Коментар


                • От: Фронтера за състезания

                  Колега при мощност 115кс какво очакваш.Сложи нещо по-мощно.
                  Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
                  АСК Ален Мак

                  Коментар


                  • От: Фронтера за състезания

                    Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
                    И е добре да видим дали има ЕГР тоя мотор и да го затапим. И да и направиш една права тръба от мотора до отзад. Ще хукне. Нали и без това я караш на платформа!
                    Пробвано ли е?...Твърдят,че умирал тоя мотор,ако няма поне едно гърне?
                    Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                    Коментар


                    • От: Фронтера за състезания

                      Първоначално публикуван от Венци В Преглед на мнение
                      Колега при мощност 115кс какво очакваш.Сложи нещо по-мощно.

                      Eй това мнение обяснява нещата Другото е второстепенно .
                      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                      Коментар


                      • От: Фронтера за състезания

                        Махнал съм генерацията,оставих само едно гърне и къса тръба,но не вярвам оттам да е проблема.По-скоро ще е свързано с бензиновата помпа и тоя клапан,който регулира налягането в бензиновата рейка.

                        Коментар


                        • От: Фронтера за състезания

                          Е дай да направя едно кръгче че да я опитам тая пущина колко върви!!!!
                          Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                          А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                          Коментар


                          • От: Фронтера за състезания

                            2000cc на Опел е малко слаб със сравнение на Тойота, Митсубиши и Нисан дизеловите за бензиновите да не говорим.
                            Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
                            АСК Ален Мак

                            Коментар


                            • От: Фронтера за състезания

                              Първоначално публикуван от Венци В Преглед на мнение
                              2000cc на Опел е малко слаб със сравнение на Тойота, Митсубиши и Нисан дизеловите за бензиновите да не говорим.
                              Слаб слаб, колко да е слаб. Конете му са достатъчно за да вдига 140. Не знам дали на състезанията се кара със толкоз. Тук не става въпрос колко и кой е по мощен от Опела. Търсим защо Фруктерата на Николай не се е засилила достатъчно на състезанието и проблема не е във 115те коня на мотора.
                              И когато разберем, а това ще стане същата тази Фронтера ще задмине доста от Нисаните и Тойотките и Митсубишитата. Нищо че са по 150 коня. Трябва си и шофьор за тая работа.
                              Моите уважения ама стига сте плюли Фруктерите!!!
                              Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                              А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                              Коментар


                              • От: Фронтера за състезания

                                Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
                                Е дай да направя едно кръгче че да я опитам тая пущина колко върви!!!!
                                Няма п,об.ем,ама ако може аз да п,обвам твоята,та да имам база за с,авнение!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X