Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Разход на газ ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Разход на газ ?

    Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
    Питай "Николай Георгиев turbo D" колко плочки смени докато нагласи неговата 2.4 да върви на метан. Може би поне 10 варианта.
    мани такива съвети не давай, тоя е откачен, скоро и с дизел ще и сложи
    no signature no problems

    Коментар


    • От: Разход на газ ?

      Хахаха , купих всички възможни дифузьори от 26 до 38. Моята 2.4 в момента е с 30мм на метан и мисля че това е моят дуфузьор с по малък не върви с по голям харчи . С 30мм върви и прилично на пропан-бутан и на метан но това е на моята на sony bono върви добре с 38мм , а моята с 36 не може да мръдне. Истината е някаде ама каде е ...... всеки мотор си има собствно мнение и нужди.
      пп. най важното е да не се кара на бензин , той е за палене не за каране ХИХИХИХИХИ..........
      Николай Георгиев 0+
      тел.0887357722

      Коментар


      • От: Разход на газ ?

        Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
        мани такива съвети не давай, тоя е откачен, скоро и с дизел ще и сложи
        Да бе да друг да кара дизел на 2,50 литъра.
        Николай Георгиев 0+
        тел.0887357722

        Коментар


        • От: Разход на газ ?

          Първоначално публикуван от Nikolai Georgiev (turbo d) Преглед на мнение
          Хахаха , купих всички възможни дифузьори от 26 до 38. Моята 2.4 в момента е с 30мм на метан и мисля че това е моят дуфузьор с по малък не върви с по голям харчи . С 30мм върви и прилично на пропан-бутан и на метан но това е на моята на sony bono върви добре с 38мм , а моята с 36 не може да мръдне. Истината е някаде ама каде е ...... всеки мотор си има собствно мнение и нужди.
          пп. най важното е да не се кара на бензин , той е за палене не за каране ХИХИХИХИХИ..........
          След като и аз съм тръгнал натам, да попитам за отворите на смесителя. Еднакъв брой ли са на всичките размери или и там има заигравка? Аз ги смятам по формулата за диаметър и брой за да получа Sr=24.
          Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
          VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

          Коментар


          • От: Разход на газ ?

            Отворите като гледам дифузьорите ги определя настроението на стругаря, правят ги както им падне. Реално колкото е по малък дифузьора са по малко и дупките.
            Николай Георгиев 0+
            тел.0887357722

            Коментар


            • От: Разход на газ ?

              Първоначално публикуван от Nikolai Georgiev (turbo d) Преглед на мнение
              Отворите като гледам дифузьорите ги определя настроението на стругаря, правят ги както им падне. Реално колкото е по малък дифузьора са по малко и дупките.
              Май и при мен е така, ще погледна 33 и 38 мм. за да видя. Сега като се замисля, май затова като сложа по-голяма плочка не обеднява сместа заради повечето въздух, а и върви по-добре. Повече въздух, по-малък вакум, но повечето отвори компенсират липсата на газ от по-слабото засмукване и се получава добре. Това го казвам, защото при смяната на плочката с по-голяма не съм променял подаването на газ от към изпарителя. По-голяма плочка при еднакви настройки и се получава по-добре в моя случай без да обеднява сместа.

              Коментар


              • От: Разход на газ ?

                И да продължа нататък, x22xe 96г. , обикновена газова уредба.
                33 и 38 мм. дифузьор са и двата с по 24 отвора, по около 3 или 3.5 мм. диаметър на отворите.
                Бях при Лозан и тои и произведе на струга нов дифузьор, направен по сметки от формулите, полиран почти до блясък и направен с "любов" за да видим какаво ще се получи като разход и вървене. От формулите сметките излезнаха следните:
                1. за този двигател се получи дифузьор с вътрешен диаметът от 38 до 42 мм. и Лодаан го направи 40 мм. поради възможностите на моята плочка, която не позволява по-голям от 40 мм.
                2. После Лозан реши, че ще прави отворите на дифузьора със свредел 2 мм. и от сметките се получи, че трябва да има 14.5 отвора. Направените отвори бяха 16 бр.
                Поставих новия дифузьор на мястото му. В резултат на това двигателят заработи много гладко и спокойно. При нагласяването на уредбата, при проби в движение, отворих винта на маркуча докрай, но не достигаше газ на високите обороти и над 110 вървеше трудно. Иначе на ниски тръгна перфектно, по-добре и от 38 мм. дифузьор. При това положение разходът си отсата същия като при 38 мм.
                После си позволих, без да предупредя Лозан, но той няма да ми се сърди, да пръбия още 5 отвора и така станаха общо 21 отвора по 2 мм. всеки. Сега фронтерката тръгна перфектно. Винтът на маркуча е по-отворен от 38 милиметровия дифузьор с близо два оборота, но джипарата върви мнаого гладко и равномерно и на ниски, и на високи обороти. При това положение разходът пак се запази както преди (15-16 л. на 100 градско), но вървенето е по-добро и работата на двигателя е по "гладка". Има мегдан още да се отваря, както и да се затваря винтът за да се търси оптимален вариант между вървене и разход, но това ще стане във времето. Ще споделя как е.
                От опиптите ми дотук стигнах до извода, мога смело да кажа, че с дифузьор 40 мм. е най-добре за този двигател. Най-добра работа на двигателя, най-добро вървене и на ниски, и на високи, приличен раход на гориво и никакво пукане, кихане или гърмежи. Не че някога ми е гърмяла и с 27, 33, или 38 мм. дифузьор, но това го казвам заради газаджиите, които ми твърдяха, че щяла да гърми на високите с толкова голям дифузьор.
                И да добавя две неща, които са към по-добро. Буквално изчесна проблемът с потеглянето и изфорсирването на бензин сутрин на студен двигател. Може и от по-топлото време да е, но това стана след смяната на дифузьора. И второто е, че чека светва много рядко на газ.
                Последно редактирано от sony bono; 11-06-11, 23:07.

                Коментар


                • От: Разход на газ ?

                  Откъде в София може да купят оригинални менбрани на Ловато

                  Коментар


                  • От: Разход на газ ?

                    Менбрани не можеш да купиш отникъде - мембрани от всеки магазин за газови уреди. Има български и италиански. От опит зная, че и двата вида вършат работа и разликата в цената не е адекватна на разликата в качеството.
                    Личното ми мнение е, че Ловато далеч не е от най-добрите изпарители. Газаджиите го харесват, защото е доволно прост за обслужване и относително надежден.
                    Специално аз съм много по-доволен от Ренцо Ланди и БРЦ.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • От: Разход на газ ?

                      Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                      И да продължа нататък, x22xe 96г. , обикновена газова уредба.
                      33 и 38 мм. дифузьор са и двата с по 24 отвора, по около 3 или 3.5 мм. диаметър на отворите.
                      Бях при Лозан и тои и произведе на струга нов дифузьор, направен по сметки от формулите, полиран почти до блясък и направен с "любов" за да видим какаво ще се получи като разход и вървене. От формулите сметките излезнаха следните:
                      1. за този двигател се получи дифузьор с вътрешен диаметът от 38 до 42 мм. и Лодаан го направи 40 мм. поради възможностите на моята плочка, която не позволява по-голям от 40 мм.
                      2. После Лозан реши, че ще прави отворите на дифузьора със свредел 2 мм. и от сметките се получи, че трябва да има 14.5 отвора. Направените отвори бяха 16 бр.
                      Поставих новия дифузьор на мястото му. В резултат на това двигателят заработи много гладко и спокойно. При нагласяването на уредбата, при проби в движение, отворих винта на маркуча докрай, но не достигаше газ на високите обороти и над 110 вървеше трудно. Иначе на ниски тръгна перфектно, по-добре и от 38 мм. дифузьор. При това положение разходът си отсата същия като при 38 мм.
                      После си позволих, без да предупредя Лозан, но той няма да ми се сърди, да пръбия още 5 отвора и така станаха общо 21 отвора по 2 мм. всеки. Сега фронтерката тръгна перфектно. Винтът на маркуча е по-отворен от 38 милиметровия дифузьор с близо два оборота, но джипарата върви мнаого гладко и равномерно и на ниски, и на високи обороти. При това положение разходът пак се запази както преди (15-16 л. на 100 градско), но вървенето е по-добро и работата на двигателя е по "гладка". Има мегдан още да се отваря, както и да се затваря винтът за да се търси оптимален вариант между вървене и разход, но това ще стане във времето. Ще споделя как е.
                      От опиптите ми дотук стигнах до извода, мога смело да кажа, че с дифузьор 40 мм. е най-добре за този двигател. Най-добра работа на двигателя, най-добро вървене и на ниски, и на високи, приличен раход на гориво и никакво пукане, кихане или гърмежи. Не че някога ми е гърмяла и с 27, 33, или 38 мм. дифузьор, но това го казвам заради газаджиите, които ми твърдяха, че щяла да гърми на високите с толкова голям дифузьор.
                      И да добавя две неща, които са към по-добро. Буквално изчесна проблемът с потеглянето и изфорсирването на бензин сутрин на студен двигател. Може и от по-топлото време да е, но това стана след смяната на дифузьора. И второто е, че чека светва много рядко на газ.
                      При мен се получи същият проблем - невъзможност да се монтира по-голям дифузор, заради ограничението на външния диаметър на същия. Ограничението идва от това, че не остава "месо" за болтовете за закрепване на предпазната клапа.
                      По тази причина купих алуминиев прът Ф90 мм и сега се изработва ново тяло на дифузора. Проблема с клапата обаче остана защото се оказа,че в магазините за газови уредби всички клапи които предлагат са с еднакъв размер и са малки, като за стандартно тяло. Какво излиза от цялата работа? Дори да се постигнат добри резултати заради диаметъра на клапата всичко се проваля, защото тя се явява ново стеснение на основния отвор на въздуха. По тази причина се налага да изработя нова клапа с по-голям диаметър.
                      Друг проблем който открих са двата щуцера за вход на газта в дифузора. Направени са с малък вътр. диаметър и се обезмисля ролята на трипътния кран. Няма голяма чувствителност дори да го развия докрай, защото те нямат добра пропускателна способност. На новото тяло ще има само един щуцер с отвор вътр. Ф 14 мм. Така по цялата магистрала от изпарителя до дифузора размера ще е еднакъв и кранчето за регулиране на газта вече ще играе ролята си.
                      Като е готово всичко, ще пусна снимки и размери.
                      Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
                      VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

                      Коментар


                      • От: Разход на газ ?

                        Не напразно има мах и мин диаметър на плочката и това е във какво състояние е двигателя.Съответно добър мотор -голям дифузьор и не добър - малък дифузьор.

                        Коментар


                        • От: Разход на газ ?

                          Първоначално публикуван от IVO 68 Преглед на мнение
                          Проблема с клапата обаче остана защото се оказа,че в магазините за газови уредби всички клапи които предлагат са с еднакъв размер и са малки, като за стандартно тяло. Какво излиза от цялата работа? Дори да се постигнат добри резултати заради диаметъра на клапата всичко се проваля, защото тя се явява ново стеснение на основния отвор на въздуха. По тази причина се налага да изработя нова клапа с по-голям диаметър.
                          .
                          Ако говориш за клапата на кихалката, има много просто решение. Просто я махни, защото не е нужна. При мен нарочно казах на газаджията да не я слага. Вместо това махни скобата на маркуча, който отива към пластмасовата резонансна кутия, която е хваната отгре зад радиатора. Ако кихне този маркуч ще излезе и това е. А може и да ти сложат кихалка на самата кутия. Аз така направих и нямам проблем с онази щоротия клапа с кихалка, с гумена лента отвън, дето я слагат обикновено след дебитомера. Опа май те подведох, късата база няма такава кутия, но все пак пробвай без тази кихалка. Само за проба и после, ако те е страх сложи.
                          Също така понеже ги знам какво правят тъпите газаджии, погледни тръбата преди въздушния филтър. Трябва да влиза в калника и оттам да смуче въздух. И понеже са тъпи я вадят ушким да не гасне като караш по инерция, но на фротерата това не е нужно. Вкарай я обратно да си влиза доволно въздух. Няма да ти гасне по инерция. И кажи после дали съм прав
                          Последно редактирано от sony bono; 12-06-11, 21:33.

                          Коментар


                          • От: Разход на газ ?

                            Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                            Ако говориш за клапата на кихалката, има много просто решение. Просто я махни, защото не е нужна. При мен нарочно казах на газаджията да не я слага. Вместо това махни скобата на маркуча, който отива към пластмасовата резонансна кутия, която е хваната отгре зад радиатора. Ако кихне този маркуч ще излезе и това е. А може и да ти сложат кихалка на самата кутия. Аз така направих и нямам проблем с онази щоротия клапа с кихалка, с гумена лента отвън, дето я слагат обикновено след дебитомера. Опа май те подведох, късата база няма такава кутия, но все пак пробвай без тази кихалка. Само за проба и после, ако те е страх сложи.
                            Също така понеже ги знам какво правят тъпите газаджии, погледни тръбата преди въздушния филтър. Трябва да влиза в калника и оттам да смуче въздух. И понеже са тъпи я вадят ушким да не гасне като караш по инерция, но на фротерата това не е нужно. Вкарай я обратно да си влиза доволно въздух. Няма да ти гасне по инерция. И кажи после дали съм прав
                            Точно за кихалката говоря, но ме е страх да я махна заради дебитомера. Веднъж вече го сменях заради гърмеж. При мен двигателя не гасне на празен ход и въздуховода отива в подкалника. Не са променяли нищо при монтажа на газовата. Така или иначе съм в "играта" и ще докладвам за резултатите.
                            Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
                            VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

                            Коментар


                            • От: Разход на газ ?

                              Иво, моята кихалка по спомен е 70мм, толкова ли е фатално при 40мм дифузьор?
                              Въздуховода е 90мм +/-, съмнява ме тази разлика да не може да се компенсира от реглаж, без да навреди на разхода.

                              Коментар


                              • От: Разход на газ ?

                                Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                                Иво, моята кихалка по спомен е 70мм, толкова ли е фатално при 40мм дифузьор?
                                Въздуховода е 90мм +/-, съмнява ме тази разлика да не може да се компенсира от реглаж, без да навреди на разхода.
                                Входа на см. колектор е Ф 66-67 външно, съответно и въздуховода ми е толкова но вътрешно. Това е за X20SE. И моята кихалка като тяло е 70 мм, но самата клапичка няма как да я закрепя ако сложа по-голям дифузор, защото няма място за крепителните болтчета. Поради тази причина правя ново тяло. Ако клапата е с по-малък диаметър от дифузора/както при мен/ се обезмислят всички изчисления, защото тя дроселира въздуха последна. Ще снимам като съм готов да се види. Пък каквото стане. Обмислям вариант за проба и с щуцер вместо дифузор / като при карбураторите/, заради по-голямата скорост на потока в центъра на възд. поток.
                                Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
                                VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X