Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

    Естествено че има проблеми.Шуми лагер на скоростната кутия, като загрее особенно, за да чуя мотора трябва да натисна съединителя.Ще се сваля другата седмица .Надявам се само с лагери да се размина.Разхода и продължава да е все така висок, след като оправя кутията , ще засичам - пълно -пълно.Предполагам , че и дебитомера- за въздух прави парчета, щото се държи както обяснява Sparkybg , че се е държала неговата преди смяна на въпросното изобретение.Като цяло, все още съм положително настроен, това с кутията го знаех като я вземах/предполагах/.
    Лсд/то ми работи с пълна сила,като я изпържа от първа върви с вратите, че и на втора ако е леко мокро.
    Смятам да помоля мой колега със същото терано да ги покараме заедно за да направя сравнение, преди да се впусна в подмени на датчици...../ще пробвам как е с неговият дебитомер/.
    Като цяло се кара лесно , защото е с габарити, като на среден клас лек автомобил-като изключим височината.Колкото повече я караш, толкова по- не ти се слиза.
    Въобще, след като влезе за кутията, ще и се търсят и други кусури.
    А с какъв кеф си паркирам на джипови места...., и се ровя из калчицата ....

    Коментар


    • #92
      До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

      Първоначално публикуван от pavle Преглед на мнение
      Привет,абе прав си за цената и скъпото,но всичко зависи какви хора имаш в сервиза на Тоиота-не всички сови са това което са.
      Остави работата. Частите са скъпи.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #93
        До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

        Първоначално публикуван от emil5koff Преглед на мнение
        Здравейте колеги! От няколко дни съм горд собственик на Нисан Терано 2, къса база, 2,7 ТДИ, 1997 г. Опитът ми с джипките не е много голям, но тъй като съм ловец, рано или късно, покупката на такъв автомобил беше неизбежна. Реших, че е добре да се регистрирам в този сайд, защото човек не може да знае всичко, а е добре като се "пие вода да е от извора".Първите ми впечатления(ако изобщо Ви интересува) са смесени!?Джипката, странно за мен, се ускорява по асфалт перфектно!Няма тропане, чукане или други шумове, които биха могли да се определят (поне от мен) като странни. "Клатенето" при движение с 80-90 км./час е повече от това на което съм свикнал, но това все пак не е лека кола.За всеки случай, я закарах на "майстор",който сподели, че всичко е ОК,не се налага ремонт незабавно, но е добре да се сменят:"...предни биалетки-2 бр.;тампони предни стабилизираща щанга-2 бр.; биалетка задна-1 бр.; задни тампони на преден носач-4 бр...". Въпросът ми е какво трябва да знам при закупуването на части за Нисана и до колко смяната на въпросните части е свързана с безопасността.
        Смени и двете задни биалети, да си сигурен че всичко е наред.

        За биалети търси "555" или "Delphi", или оригинални. В никакъв случай "Flennor", защото са големи боклуци.

        Предните тампони - само оригинални, за предпочитане смени и втулката между тях. Ориентировъчна цена - 25лв за 1бр.тампон и 10-12лв за втулката. Внимавай, защото има и евтини неоригинални, които са пълно менте и изкарват по 1000 километра. След като ги смениш с оригинални, ще забравиш за тях. Вижте дали не е поразбита и дупката в шасито, в която влиза шангата на която са тия тампони. (централния отвор вече не е кръгъл, а елипсовиден). Ако е разбит - избиваш оригиналните чашки със секач и стругар ти прави същите от стомана 20 или стомана 30 (за да може да се заварява добре), които заваряваш на мястото на старите.
        За оригинални части може да звъннеш в TECHNOLINK - в google ще намериш телефони, имат ги налични, или да питаш колегата "Patrol_fen", или да звъннеш в NISSAN - България, но последното като краен вариант. Тия тампони се сменят масово през 70000-100000км.

        До другите колеги: Причината за шуменето може да не е лагер на скорости, а демпферни пружини на феродовия диск - скапват се и понеже седят хлабаво - дрънчат. Има и едни втулки на вилката на съединителя, които също може да са износени. Или накратко:
        - 1-ви заподозрян - демпферните пружини
        - 2-ри заподозрян - аксиален лагер
        - 3-ти заподозрян - втулки на вилка
        - 4-ти заподозрян - ако има някаква пружинка, с която се крепи лагера към вилката

        И чак накрая търси лагер на скорости. 99.999% съм сигурен че не е той. В същото време съм 80-90% сигурен че са демпферните пружини на феродовия диск. Оправия нямат - сменя се диска.

        Един от начините за диагностика е както си на празен ход и се чува хлопането, без да натискаш съединителя да опиташ леко да натиснеш лоста на скоростите все едно ще вкарваш 4-та скорост. Ако хлопането изчезне - почти сигурно е че са демпферни пружини.

        И мойта хлопа, само че когато е студена. И съм почти 100% сигурен че са тия пружини, обаче съединителя все още ми е във форма и не ми се разправя, пък и интервенцията не е от лесните.

        ПП: Дебитомера ми се оказа читав. Просто е имало малка производствена разлика между двата. Оказа се че джипката има защита, и заради това прави номера с пафкането като се понастъпи по-рязко на празен ход. Стария ми дебитомер отиде тия дни в колегата rsv, понеже неговия беше тромав. Там разликата неше повече от осезаема, като сложихме моя - двигателя стана много по-пъргав спрямо натискането на педала, и respons-a се промени към много по-добро. Бяха се усъмнили в него пичовете, на които я е карал да я чипосват. Казали му че дава малко странни стойности. Като отишъл да я премерят със сложен стария ми дебитомер, вече всичко било в норма.
        Последно редактирано от sparkybg; 27-02-10, 22:27.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #94
          До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Остави работата. Частите са скъпи.
          Абе,то пълно щастие няма,но винаги имат някой процент бонус в отстъпка и на частите,но като цяло найстина са скъпи.Онуй халоген дето е на Равката от личния ми профил,го откраднаха във Варна и какво като е маркиран и застрахован.Бате павле требеше да си го купи-385 лв.с отстъпката от Тойота,като лоялен клиент.Е-ти фалогена,на две щипки е и се вади без инсрумент,но!!!Тойота е Тойота,както казваше онзи домуоправителя на ченгето от рекламата на салама "вежен"-"Две мнения по въпрося няма"!!!
          имах и Toyota Rav 4 2006g.
          Mitsubishi Lancer 2008g.
          Honda CR-V 1998г.
          Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

          Коментар


          • #95
            До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

            Спарки, какво ще кажеш за втулката, в която лагерува първичната ос на скоростната кутия, тази откъм вала. Тя е от някаква специална сплав и не се маже дори с грес. При мен беше станала почти елипсовидна. След смяната й шумовете изчезнаха. А бяха се появили при чисто нов съединител комплект (двата диска + лагера).
            Ако някой от компанията мълчи, причините може да са две : Или няма какво да каже или няма на кого да го каже.

            Коментар


            • #96
              До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

              Първоначално публикуван от zippel Преглед на мнение
              Спарки, какво ще кажеш за втулката, в която лагерува първичната ос на скоростната кутия, тази откъм вала. Тя е от някаква специална сплав и не се маже дори с грес. При мен беше станала почти елипсовидна. След смяната й шумовете изчезнаха. А бяха се появили при чисто нов съединител комплект (двата диска + лагера).
              Безспорно е възможно и това да е, но каква ще да е причината шума да изчезва, когато пробвам номера с бутането на скоростния лост към 4-та без да съм натиснал съединител???
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #97
                До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

                Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
                Естествено че има проблеми.Шуми лагер на скоростната кутия, като загрее особенно, за да чуя мотора трябва да натисна съединителя.Ще се сваля другата седмица .Надявам се само с лагери да се размина.Разхода и продължава да е все така висок, след като оправя кутията , ще засичам - пълно -пълно.Предполагам , че и дебитомера- за въздух прави парчета, щото се държи както обяснява Sparkybg , че се е държала неговата преди смяна на въпросното изобретение.Като цяло, все още съм положително настроен, това с кутията го знаех като я вземах/предполагах/.
                Лсд/то ми работи с пълна сила,като я изпържа от първа върви с вратите, че и на втора ако е леко мокро.
                Смятам да помоля мой колега със същото терано да ги покараме заедно за да направя сравнение, преди да се впусна в подмени на датчици...../ще пробвам как е с неговият дебитомер/.
                Като цяло се кара лесно , защото е с габарити, като на среден клас лек автомобил-като изключим височината.Колкото повече я караш, толкова по- не ти се слиза.
                Въобще, след като влезе за кутията, ще и се търсят и други кусури.
                А с какъв кеф си паркирам на джипови места...., и се ровя из калчицата ....
                Надявам се проблемите да не са чак толкова фатални за автомобила,ако се налага нещо да търсим от София свиркай,не че във втората столица може да го няма,но нали всички на един огън се печем.Спарки ти е дал изчерпателен прогнозен анализ,дано и той да не е прав и да е още по малко зло.От седмица в кооперацията която живея се нанесе под наем фирма за почистване и собственика и ес Терано2 дълга база 2,7 ТДИ внос от Германия от преди четири години.И понеже доголяма степен са зависими и от мене като наематели,няма да ти казвам вече какви приятели сме и какъв опит дубивам.Като информация-той отчита специално за дизела като слабо място лостовете на педала на съединителя,били се изкривили и счупили от експлоатация и ги сменял.Автомобила е взет на 174к и в момента е на 238к и нищо не е правил по него,освен една стабилизираща щанга,но се отказа от нова н сервиза на Нисан била скъпа,обявиха му цена около 700 лв.и взехме втора употреба от автоморга.А пропуснах да кажа,че автомобила почти не е излизал извън асвалтов път от както е в България и найстина е читав.Утре пак го викам на спявка и оглед,ще я науча аз тази пущина с кътните зъби!
                имах и Toyota Rav 4 2006g.
                Mitsubishi Lancer 2008g.
                Honda CR-V 1998г.
                Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                Коментар


                • #98
                  До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

                  Не съм уточнил, но:
                  На свободна на място шуми.
                  При натиснат съединител на място -не.
                  При подаваене на газ , шумът се изменя синхронно с оборотите.Шумът се усилва с увеличаване на скоростта.По инерция при натиснат съединител - изчезва, но при вкарване на 2/а предавка , при натиснат съединител се чува -силно.Смятам , че са лагери на кутията именно поради последната симптоматика-тъй-като по-инерция с натиснат съединител, самият той е игнориран от звуковото оформление, а кутията се развърта през кардана от задния мост.
                  Така или иначе ме дразни този шум и ще се търси източникът.
                  Поздрави !

                  Коментар


                  • #99
                    До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

                    [QUOTE=sparkybg;1063425]Смени и двете задни биалети, да си сигурен че всичко е наред.

                    За биалети търси "555" или "Delphi", или оригинални. В никакъв случай "Flennor", защото са големи боклуци.


                    Благодаря за отговора! Спарки, до колко гореизброените части са взаимозаменяеми с тези на Форд Маверик 2,7 ТДИ. Питам защото съм от Пазарджик,а другата ми кола е форд и по обясними причини имам "добри" взаимоотношения с представителсвото на Мото Пфое в града.Едва ли цената, ще е по високо от тези на Нисан, но кой знае?

                    Коментар


                    • До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

                      В отговор на всички които са гледали Варненската Тойота ще кажа че вчера ходих да гледам м-н добро състояние,капарирах я но пичовете по късно искочиха с версия дълга за писане, и ми я отказаха понеже някакъв техен познат им се обади докъто я оглеждахме,нормално да я дадът на техен човек.

                      Коментар


                      • До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

                        Първоначално публикуван от pavle Преглед на мнение
                        ...Като информация-той отчита специално за дизела като слабо място лостовете на педала на съединителя,били се изкривили и счупили от експлоатация и ги сменял.
                        Веднага споделям своя опит. Преди 3 години, когато купих Тераното от германеца, той каза, че току-що му сменил съединителя. След около 5-6 К педалът започна да се държи неадекватно и скоростите се сменяха трудно. Естествено заподозрян беше съединителя. Оказа се, че наистина е нов, при това истински. Беше се изкривила обаче вилката, която притиска лагера и то до счупване. Заварихме я и така карах още 40К, след което се появиха странни шумове пак в съединителя. Отново упражнението със свалянето му. И пак вилката. Явно при заварката сме нарушили геометрията й (то няма начин!). Този път тя не беше изкривена, но ябълката, на която се опира (лост втори род) беше тотално деформирана и нямаше нищо общо със сфера. Освен това от ексцентричния натиск вследствие горното се баха изкривили ламелите на притискателния диск. Нов съединител - намира се. Не е така обаче с вилката. Продавала се к-т със скоростната кутия. Въобще не питах за цената. Порових се из моргите и я намерих 1 към 1 барабар с ябълката за 100 лв. Монтирахме ги заедно с новия съединител и сега се надявам поне 150 К да нямам проблеми с тези неща.
                        Ако някой от компанията мълчи, причините може да са две : Или няма какво да каже или няма на кого да го каже.

                        Коментар


                        • До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

                          Първоначално публикуван от zippel Преглед на мнение
                          Веднага споделям своя опит. Преди 3 години, когато купих Тераното от германеца, той каза, че току-що му сменил съединителя. След около 5-6 К педалът започна да се държи неадекватно и скоростите се сменяха трудно. Естествено заподозрян беше съединителя. Оказа се, че наистина е нов, при това истински. Беше се изкривила обаче вилката, която притиска лагера и то до счупване. Заварихме я и така карах още 40К, след което се появиха странни шумове пак в съединителя. Отново упражнението със свалянето му. И пак вилката. Явно при заварката сме нарушили геометрията й (то няма начин!). Този път тя не беше изкривена, но ябълката, на която се опира (лост втори род) беше тотално деформирана и нямаше нищо общо със сфера. Освен това от ексцентричния натиск вследствие горното се баха изкривили ламелите на притискателния диск. Нов съединител - намира се. Не е така обаче с вилката. Продавала се к-т със скоростната кутия. Въобще не питах за цената. Порових се из моргите и я намерих 1 към 1 барабар с ябълката за 100 лв. Монтирахме ги заедно с новия съединител и сега се надявам поне 150 К да нямам проблеми с тези неща.
                          А,ето че открихме едно закономерно проблемче,което вече ми бе споделено и от друг приятел с Терано 2,7Дизел.Благодаря колега за споделения опит.Продължавам да се обучавам за теранаджия!
                          имах и Toyota Rav 4 2006g.
                          Mitsubishi Lancer 2008g.
                          Honda CR-V 1998г.
                          Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                          Коментар


                          • До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

                            Първоначално публикуван от pavle Преглед на мнение
                            ...Продължавам да се обучавам за теранаджия!
                            Павле докъде стигна с покупката на терано.

                            Коментар


                            • До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

                              Стягам се да купя терано 2; вече повече дни четем подобни теми и тука не разбрах Павле купил ли е терано ?

                              Коментар


                              • До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

                                Първоначално публикуван от салко Преглед на мнение
                                Стягам се да купя терано 2; вече повече дни четем подобни теми и тука не разбрах Павле купил ли е терано ?
                                Аз не знам, сигурно той ще каже. Пък вие двамата продължавайте да четете, има интересни работи.
                                Гласът на разума е тих, но не успокоява докато не бъде чут.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X