Колега иди го виж ,но не възлагай големи надежди.За тези километри ми се вижда доста разсипан.Моят е на 220000 и нямам нито един от тези проблеми.Според мене не отписвай турбото този джип тежи 2 тона . За разхода не го вярвам и за ръждата също.Гният задните вежди и на задните прозорци рамките,но това не е страшно .
Двата моста и кутиите са много здрави (стига да имат масло ).Твоят приятел ще види мотора(слабо място глава) Ако го покараш слушай за неестествени шумове.Напъни го и гледай до къде загрява (не трябва да минава много над средата стрелката) Ако загрее може да е и от виско съединителя(не мисли ,че е евтин-700-900 лв .За Дубайски незнам) Най точно вземи му номера на шасито вкарай го в някоя програма и ще разбереш дали информацията отговаря но истината .ВНИМАВАЙ този номер го има на две места : на табелка и на шасито зад предна дясна гума -хоризонтално или вертикално под дясна врата (Моят не личеше и един месец експертизи в КАТ Трябваше даже да им покажа къде да търсят).Какво да ти кажа -КЪСМЕТ
Двата моста и кутиите са много здрави (стига да имат масло ).Твоят приятел ще види мотора(слабо място глава) Ако го покараш слушай за неестествени шумове.Напъни го и гледай до къде загрява (не трябва да минава много над средата стрелката) Ако загрее може да е и от виско съединителя(не мисли ,че е евтин-700-900 лв .За Дубайски незнам) Най точно вземи му номера на шасито вкарай го в някоя програма и ще разбереш дали информацията отговаря но истината .ВНИМАВАЙ този номер го има на две места : на табелка и на шасито зад предна дясна гума -хоризонтално или вертикално под дясна врата (Моят не личеше и един месец експертизи в КАТ Трябваше даже да им покажа къде да търсят).Какво да ти кажа -КЪСМЕТ
Коментар