Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Струва ли си покупка на PATROL GR под 10К лв.?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Колега иди го виж ,но не възлагай големи надежди.За тези километри ми се вижда доста разсипан.Моят е на 220000 и нямам нито един от тези проблеми.Според мене не отписвай турбото този джип тежи 2 тона . За разхода не го вярвам и за ръждата също.Гният задните вежди и на задните прозорци рамките,но това не е страшно .
    Двата моста и кутиите са много здрави (стига да имат масло ).Твоят приятел ще види мотора(слабо място глава) Ако го покараш слушай за неестествени шумове.Напъни го и гледай до къде загрява (не трябва да минава много над средата стрелката) Ако загрее може да е и от виско съединителя(не мисли ,че е евтин-700-900 лв .За Дубайски незнам) Най точно вземи му номера на шасито вкарай го в някоя програма и ще разбереш дали информацията отговаря но истината .ВНИМАВАЙ този номер го има на две места : на табелка и на шасито зад предна дясна гума -хоризонтално или вертикално под дясна врата (Моят не личеше и един месец експертизи в КАТ Трябваше даже да им покажа къде да търсят).Какво да ти кажа -КЪСМЕТ

    Коментар


    • #17
      Офертата е много съмнителна. На 160.000км. със свършила турбина?? Или километрите не са тези, а х2, или има друго..

      Евгени, определено има и далеч по-евтини виско муфи, от споменатите от теб цени за този двигател (RD28T).

      Icerunner, сигурен ли си, че става дума за Patrol GR въобще? Да не е 260-ка, дълга? Трябва да се види колата, но не мисля, че 1000лв. ще са достатъчни за да тръгне.. Успех!

      Коментар


      • #18
        С така описаните проблеми по този автомобил ми се струва че ще се вкараш в приключение. Не изключвай възможността за доста скрити и предстоящи дефекти за който не подозираш. Освен страдания и много наляти пари, от тази оферта не може да очакваш нищо друго. Вземи си нещо което е с някоя и друга хилядарка отгоре, но поне го виждаш и можеш да го пробваш. Имай в предвид, че частите и поддръжката са доста скъпи... нямат нищо общо с тези при автомобилите.
        NO EXCUSE for not driving a TOYOTA!!
        Toyota Land Cruiser LJ70, 2L-T, KUMHO 31/10.5/15, 2,5" TrailMaster, SuperWinch 10000

        Коментар


        • #19
          цената не е важна. важно е колко ще ти струва да го оправиш. дизелово турбо не гори на <160!

          имаш нужда от нова помпа а това за колелото и си нямам идея какво и значи.. но не звучи добре. намирисва ми на цял hub с лагери и прочие.

          не, 1000 лева няма да те оправят изобщо а и мотора е бърникан и никога не знаеш как, защо и от кой.

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от Yaro
            Офертата е много съмнителна. На 160.000км. със свършила турбина?? Или километрите не са тези, а х2, или има друго..

            Евгени, определено има и далеч по-евтини виско муфи, от споменатите от теб цени за този двигател (RD28T).

            Icerunner, сигурен ли си, че става дума за Patrol GR въобще? Да не е 260-ка, дълга? Трябва да се види колата, но не мисля, че 1000лв. ще са достатъчни за да тръгне.. Успех!

            Коментар


            • #21
              Има някъкви муфи около 250-300лв ,но какви са незнам

              Коментар


              • #22
                И тъй днеска ходихме да гледаме. И погледахме. Първо не е във Враца, а в Бяла слатина, ама нищо. Добрата новина е че до днес ме мъчеше мисълта че никой не е съсипал колата си като мене. Вече знам, че и по-зле може.
                Сега по същество. Колата се продава от едър и доста любезен мъж с подчертано голям врат и паджеро което преди 6 месеца е било с панделка в магазина. Явно отдавна се е отказал от патрола, който е бил каран от работниците на полето. Каран, каран.... Човека поне видимо не изглеждаше да крие нищо, каза си за дефектите които от самолет ми личи че сам няма да видя никога.
                -от горивната помпа тече нафта, така смело тече че е невъзможно да се види откъде.
                -на турбото му били отишли семерингите май, свалено е, колата работи без него (покарах я, чесно си казвам, че нямам голям опит с големите машини, но вървеше по леко и по-добре от две годишно MUSSO с работещо турбо и перфектно състояние, доколкото може да се използва този термин за мусо)
                -задния кардан трака при освобождаване от скорост при по-висока скорост
                -това с предното колело така и не го разбрах- някаква пружина се била счупила и блокажа постоянно зацепвал, заради това предните колела са освободени май...иначе от раздатката работи
                -отвътре колата не изглежда по добре - късано, чупено...
                -ел инсталацията никой не я знае, нищо не работи освен оборотомера.
                -по калниците отвътре има изгнило, и малко ръжда около задните стъкла.
                -булбара е удрян, закрепен е смотано с 2мм камаринка и е увиснал. отзад също е удрян леко в резервната гума и ев изкривил задната врата, стопове, мигачи...
                Ами това е май горе долу, двигателя работи доста тихо, пробвахме бързи, бавби нищо не трака и не вие, даже съвсем добре звучи.
                Въпроса за 1000-те лева явно не е актуален вече, но собственика сам предложи цена: 6500 без да се пазарим изобщо. За това дали ще смъкне още не сме говорили, но все 500 лв трябва да смъкне. Така че вече актуалния въпрос би бол дали може да се реставрира напълно тази барака за около 3000 лв.
                Аз за сега по скоро ще се откажа явно, защото нямам необходимия опит за да се захвана колкото и да беше сакпана машината ми стана криво като трябваше да слезна... Иначе ако някой има възможност сам да си я направи и има желание и опит може и да си струва. Все пак за 6000 Патрол'93 година едва ли често изпада.
                А относно това дали е патрол, сега ще изпратя снимките на Yaro, това което ме изненада е че окачването е на пружини отпред и пружини с торсиони отзад, аз си мислех че е ресорно....Явно толкова разбирам.
                Ами това е информацията, какво мислите може ли изобщо да се съживи такъв труп или е mission impossible.
                Technical Rescue Direct - life lies in courage
                http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                Коментар


                • #23
                  Колега, аз съм от Бяла Слатина и го знам Нисана много добре ако си ме питал щях да ти кажа всичко за този Нисан но ти вече си го видял. Ако идваш пак се обади ще ти помогна с каквото можа
                  ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                  Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                  Коментар


                  • #24
                    Ами кажи каквото знаеш, нищо че съм го видял
                    Technical Rescue Direct - life lies in courage
                    http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                    Коментар


                    • #25
                      Точно така е както си го видял и както собственика ти го е описал, каран е като трудовашка количка от тях и техните работници и е каран докато върви, след като се счупи тогава му се обръща някакво внимание
                      ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                      Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                      Коментар


                      • #26
                        Преди да кача снимките на Патрула, да кажа и аз няколко думи (мое скромно мнение):

                        Icerunner, този Нисан ми изглежда много уморена кола!! Дори да се казвам Митко Фулда, Гого Флекса, Геро и т.н., пак няма да ми стигнат време, нерви и най-вече 3000лв. за да го върна обратно в боя. Така мисля аз. Иначе, тази модификация ("Patrol GR") е на пружини и твърди мостове отпред и отзад, не знам за никакви торсиони. Много корава техника, но както всяка друга с пределни възможности. Друго, не се ръководи по годината при покупка на джип, по-добре по-стара година, но по-"жива" колица.

                        В заключение - замисли се за тези 6.000 (з акоито се надяваш да го вземеш) + 3000 (планирани за ремонти), т.е. общо 9.000лв. какво ДРУГО можеш да вземеш.. Успех!



















                        Коментар


                        • #27
                          Здрави коли са тия Патрули брей... Но каквото могъл направил, единственото което ми хрумва е да го застреляте да не се мъчи...
                          VPetrov.photography

                          Коментар


                          • #28
                            Така си е. Просто както казах ми стана мъчно че трябва да сляза от него....Ама то се е видяло че няма да го бъде. В интерес на истината този сезон бях много зает и това беше първата машина която отидох да огледам на място (и то на 170 км). Надявам се като започна да търся по сериозно все нещо да намеря. В интерес на истината 9000 са доста на предела на допустимото за мен, затова и досега не се заглеждах към машини от класа на патрола или TLC. Ама на този като му видях обявата и не се сдържах.
                            А относно окачването от подложката на задните пружини има една около 50 см щанга (успоредна на надлъжната ос на автомобила) която е закачена за купето с подвижно рамо. Не е ли това "торсион"
                            А кои Патрули са на ресори? Този бившия твой Y260 май е такъв?
                            п.с. Благодаря за снимките
                            Technical Rescue Direct - life lies in courage
                            http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                            Коментар


                            • #29
                              Абе що пък...може още да върви, ще стигне на собствен ход до Надин
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар


                              • #30
                                Първоначално публикуван от icerunner
                                А относно окачването от подложката на задните пружини има една около 50 см щанга (успоредна на надлъжната ос на автомобила) която е закачена за купето с подвижно рамо. Не е ли това "торсион"
                                Не, това е най-обикновен носач.
                                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X