Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Този бившия твой Y260 май е такъв?
п.с. Благодаря за снимките
Да бившия ми е Y260, тъй наречения испански Патрул. В някои отношения повече го харесвам от GR-а, и обратно разбира се. Има и Patrol Y160, който е още по-евтин, там проблема е, че за двигателите трудно се намират части, доколкото знам.. Y260 и Y160 са ресорни.
Непременно дълга база ли се търси? Принципно под 9.000лв. по-реалистично е къса база..
Ами зависи от цената и от колата. Първо се бях мераклисал за нива но май вече не ща. За чероки също гледам но за там, ако не е нещо много специално към 6-7000 ми се дават. Фероза, Самурай са ми доста малки, падам си по дългите пътувания и то не сам....А ако ще се доближава до 10000 лева трябва много да ми хареса и най вече да знам че има възможности макар и бавно и полека да влезе в графата "най-добрия експедиционен джип". Та така хем сърби, хем боли нали знаеш.
Истината е, че парите са малко за дълга база. Иначе Rocky и Feroza са прилични (но малки), трудно се намира читава ТЛК70 за под 10... Рейндж Ровър Класик и Чероки в порядъка 5-7 ще са с доста забележки - за първия съм сигурен, за втория Димата (quadra) ще ти каже.
Експедиционен... Сещам се - ТЛК 60-та серия. Но пак трябват над 10.000...
Така е, няма да са много свят и Черокитата за тези пари. Евентуално някое 4.0 което плаши евентуалните купувачи с "висок разход". Но пък и това е по-добрия вариант...
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
До: Струва ли си покупка на PATROL GR под 10К лв.?
Днес търсейки информация относно дифовете на PATROL GR, попаднах на тази тема, която незнам как не съм видял до сега
На 26.12.2006 сутринта се обаждам по обява от mobile.bg относно въпросния Патрол на цена 8900лв. Още по телефона стана ясно че цената ще бъде 8к ако отида веднага да го купя. Веднага тръгнахме към КАРЛОВО, автомобила се намираше в едно село южно от Карлово с пресна регистрация РВ.
Това е колата която винаги съм искал, дизайна, цвета, дори цената, всички характеристики отговаряха на идеята за бъдещия ни семеен вседеходосвен една дребна подробност-състоянието
Че автомобила в същия, съмнение неможе да има. Потвърждавам всичко казано по горе и мога да добавя още наистина много
Първата и втората снимки са пред КАТ София на 28.12.2006 а третата вече с регистрация СА, пред ключар, нямаше нито една работеща ключалка, палеше се с какъвто и да е плосък ключ
До: Струва ли си покупка на PATROL GR под 10К лв.?
Собственика ми обясни че имали неуредени сметки с предишния/явно човека от Бяла Слатина/ и го взел вместо доста повече пари от реалните за този автомобил. По негови думи 1000лв. били достатъчни да тръгне още тогава ми се въртяха в главата над 5к.
Както пише по горе НЕ МИ СЕ СЛЗАШЕ ОТ ТАЗИ КОЛА, е аз и не слезнах на цена от 7500к след няколко часа пътувах към София.
И тъй днеска ходихме да гледаме. И погледахме. Първо не е във Враца, а в Бяла слатина, ама нищо. Добрата новина е че до днес ме мъчеше мисълта че никой не е съсипал колата си като мене. Вече знам, че и по-зле може.
Сега по същество. Колата се продава от едър и доста любезен мъж с подчертано голям врат и паджеро което преди 6 месеца е било с панделка в магазина. Явно отдавна се е отказал от патрола, който е бил каран от работниците на полето. Каран, каран.... Човека поне видимо не изглеждаше да крие нищо, каза си за дефектите които от самолет ми личи че сам няма да видя никога.
-от горивната помпа тече нафта, така смело тече че е невъзможно да се види откъде.
-на турбото му били отишли семерингите май, свалено е, колата работи без него (покарах я, чесно си казвам, че нямам голям опит с големите машини, но вървеше по леко и по-добре от две годишно MUSSO с работещо турбо и перфектно състояние, доколкото може да се използва този термин за мусо)
-задния кардан трака при освобождаване от скорост при по-висока скорост
-това с предното колело така и не го разбрах- някаква пружина се била счупила и блокажа постоянно зацепвал, заради това предните колела са освободени май...иначе от раздатката работи
-отвътре колата не изглежда по добре - късано, чупено...
-ел инсталацията никой не я знае, нищо не работи освен оборотомера.
-по калниците отвътре има изгнило, и малко ръжда около задните стъкла.
-булбара е удрян, закрепен е смотано с 2мм камаринка и е увиснал. отзад също е удрян леко в резервната гума и ев изкривил задната врата, стопове, мигачи...
Ами това е май горе долу, двигателя работи доста тихо, пробвахме бързи, бавби нищо не трака и не вие, даже съвсем добре звучи.
Въпроса за 1000-те лева явно не е актуален вече, но собственика сам предложи цена: 6500 без да се пазарим изобщо. За това дали ще смъкне още не сме говорили, но все 500 лв трябва да смъкне. Така че вече актуалния въпрос би бол дали може да се реставрира напълно тази барака за около 3000 лв.
Аз за сега по скоро ще се откажа явно, защото нямам необходимия опит за да се захвана колкото и да беше сакпана машината ми стана криво като трябваше да слезна... Иначе ако някой има възможност сам да си я направи и има желание и опит може и да си струва. Все пак за 6000 Патрол'93 година едва ли често изпада.
А относно това дали е патрол, сега ще изпратя снимките на Yaro, това което ме изненада е че окачването е на пружини отпред и пружини с торсиони отзад, аз си мислех че е ресорно....Явно толкова разбирам.
Ами това е информацията, какво мислите може ли изобщо да се съживи такъв труп или е mission impossible.
А преден диф. и турбо просто няма само кожуси
За 3000 не може да се реставрира
Състоянието на купето е напълно задоволително за мен.
До: Струва ли си покупка на PATROL GR под 10К лв.?
Аз месец след като ходих да го гледам видях в мобилето, че се продава от Пловдив за 8000 лв, без да е пипан. А на мен поне ми го предлагаха за 6500...то бива бива, ама....
До: Струва ли си покупка на PATROL GR под 10К лв.?
т.е. ти си го взел? Ами честито! Само се радвам, защото такава машина не заслужава такава съдба, каквато са и отредили прдишните собственици. дано само имаш възможност да го вдигнеш на крака, пожелавам ти успех!
т.е. ти си го взел? Ами честито! Само се радвам, защото такава машина не заслужава такава съдба, каквато са и отредили прдишните собственици. дано само имаш възможност да го вдигнеш на крака, пожелавам ти успех!
Доста бавно но вече се изправя, мина доста време от тогава и още е по сервизи. Но има надежда, просто много ми харесва и стана част от живота ни
Коментар