Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нещо около 200 коня на Патрол

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Нещо около 200 коня на Патрол

    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
    Проблема не е само в преходниците.
    Насаждането на съвременен дизел (с всичките му електроники) в друг автомобил, така, че всички тези системи да се запазят и да работят си е... Видях това с очите си с 3.0 D4D на ТЛК120 в ТЛК70 и разправията е голяма.

    Колкото и да са отлични отзивите от 3.0 дизела на БМВ (примерно в Х5), не мисля, че такъв двигател ще работи адекватно в машина като Патрула. Да, за нормално каране, ще е прекрасно. Но такъв голям туч иска не само въртящ момент, а и повече цилиндри по възможност. ZD30 е доказателство за това.
    Абсолютно съм съгласен.

    А какво конкретно му е на ZD30? Имах възможност да покарам такъв, макар и за малко. Не усетих да има някакви фрапиращи недостатъци?
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #32
      До: Нещо около 200 коня на Патрол

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Абсолютно съм съгласен.

      А какво конкретно му е на ZD30? Имах възможност да покарам такъв, макар и за малко. Не усетих да има някакви фрапиращи недостатъци?
      Аз също така мисля. Карал съм и машината (на асвалт) си е доста прилична. НО факт е, че в Австралия отзивите за него са меко казано лоши. Чисто по статистики за ремонти и проблеми по форумите, ZD30 спрямо TD42(T). Факт е също, че и втория е с 25-30% по-скъп от магазина, което кара много потребители да избират 'малкия'. Но пък и мнозина смятат, че навлизането на този двигател при Патрул в последните 10г. рефлектира в значително изоставане на Нисан от едни пазари, където Тойота надделя. Сега има значителен опит за корекция.

      Коментар


      • #33
        До: Нещо около 200 коня на Патрол

        Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
        Аз също така мисля. Карал съм и машината (на асвалт) си е доста прилична. НО факт е, че в Австралия отзивите за него са меко казано лоши. Чисто по статистики за ремонти и проблеми по форумите, ZD30 спрямо TD42(T). Факт е също, че и втория е с 25-30% по-скъп от магазина, което кара много потребители да избират 'малкия'. Но пък и мнозина смятат, че навлизането на този двигател при Патрул в последните 10г. рефлектира в значително изоставане на Нисан от едни пазари, където Тойота надделя. Сега има значителен опит за корекция.
        Да, благодаря, изясни ми се картинката.
        Тоя, дет упорстваше за 3.0д на БМВ, твърдеше, че ще даде по-малък разход, по-динамичен Патрул и незнам-си-какво...Явно толкова разбира, толкова приказва.
        Колкото до Австралия - имам един приятел австралиец, сега живее тук.Навремето е бил главен механик в една от най-големите им рен-а-кар фирми.Та той казва, че в Австралия имало 6.5 милиона 4х4 автомобила, от тях 4 милиона Тойота, 2 милиона Нисан и останалото от всичко друго...

        Коментар


        • #34
          До: Нещо около 200 коня на Патрол

          Е, за сравнение с TD42(Т) като надеждност е ясно че не може да става дума.

          Всъщност, ти ме знаеш на какво съм фен. Ама трябваше да изчакам малко. Сега оферти колкото щеш, а тогава (като си говорихме) - почти нямаше.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #35
            До: Нещо около 200 коня на Патрол

            Първоначално публикуван от jivotnoto Преглед на мнение
            Да, благодаря, изясни ми се картинката.
            Тоя, дет упорстваше за 3.0д на БМВ, твърдеше, че ще даде по-малък разход, по-динамичен Патрул и незнам-си-какво...Явно толкова разбира, толкова приказва.
            Ами добър пример в това отношение е Тойота. 'Малките' (визирам до 3 литра, до 4 или 5 цилиндъра) и съвременни дизели имат отлични показатели като еластичност и въртящ момент, но са и за едни автомобили с една маса и едни допустими натоварвания.
            Тойота, защото те вече 10г. и две поколения Ленд Крузър внедряват 3.0 4-цилиндров D4D в по-лекия Крузър (120). За по-тежкия Крузър - 100/105 или 200 (съизмерим с Патрула) си оставиха 6 и 8 цилиндровите мотори. И това не е случайно, поне според мен.

            Първоначално публикуван от jivotnoto Преглед на мнение
            Колкото до Австралия - имам един приятел австралиец, сега живее тук.Навремето е бил главен механик в една от най-големите им рен-а-кар фирми.Та той казва, че в Австралия имало 6.5 милиона 4х4 автомобила, от тях 4 милиона Тойота, 2 милиона Нисан и останалото от всичко друго...
            Да и аз така знам. Статистиката, с която разполагам според главния инженер на APS/ Safari е Тойота държат над 50% от пазара там. Доста след тях но категорично на второ място са Нисан, след това Мицубиши и разни местни (Холстен и т.н.) и накрая Ленд Ровър с под 2 процента пазарен дял...

            Развитието на 4х4 пазара там, което всъност обуславя и развитието на 4х4 пазар, модели и марки и в други райони на света (Азия, Африка) през годините и всъщност как Тойота става Тойота (с главно Т) е доста интересна тема.

            Коментар


            • #36
              До: Нещо около 200 коня на Патрол

              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
              ...и разни местни (Холстен и т.н.) ...
              Сори за спама, ама Холстен е ... бира . Австралийските возила са Холден.
              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

              Коментар


              • #37
                До: Нещо около 200 коня на Патрол

                Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                Сори за спама, ама Холстен е ... бира . Австралийските возила са Холден.
                Хаха! Благодаря, point taken. В петък следобяд, за едно си мисля, за друго пиша, докато върша и работа...

                Коментар


                • #38
                  До: Нещо около 200 коня на Патрол

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Не е невъзможно, но е трудно. Трябва преходник, и тоя преходник трябва да е направен прецизно, а пък тая работа могат да я свършат не особено много хора, да не кажа почти никой...
                  Спарки, не съм много наясно в детаили, но мисля че, ако се заиграем ще стане. Трябва нещо като подвеждаща фтулка, колкото се може по плътна която да вкара в съосие двата вала. След това се бележат отворите на болтовете. Фланеца е предварително монтиран на един от двата корпуса.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Нещо около 200 коня на Патрол

                    Как така няма да стане. Слагал съм двигател от Пежо Ми-16 в жигули, та това няма да стане. Но т.нар. преходник се прави най-добре на координатна машина. другите неща са по-лесни. Абе, мерак трябва. е, и някой лев, де.
                    Всичко готино на този свят е или незаконно,или неморално или вредно за здравето.
                    -----------------------------------------------
                    Питието определя съзнанието....
                    -----------------------------------------------
                    0887770735

                    Коментар


                    • #40
                      До: Нещо около 200 коня на Патрол

                      Не забравяйте въртящия момент на ТВ42,въобще не е за пренебрегване,а това,че бил тромав не съм съгласен.
                      Последно редактирано от Гена; 20-11-09, 21:08.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Нещо около 200 коня на Патрол

                        Първоначално публикуван от trajal Преглед на мнение
                        Как така няма да стане. Слагал съм двигател от Пежо Ми-16 в жигули, та това няма да стане. Но т.нар. преходник се прави най-добре на координатна машина. другите неща са по-лесни. Абе, мерак трябва. е, и някой лев, де.
                        Хора, защо не четете?
                        Механичното куплиране на агрегатите се прави, ок.
                        Ти виждал ли си инсталацията на един съвременен дизел? Свалена от автомобила? Аз съм виждал на 3.0 D4D на ТЛК (1KD-FTV). Настила се идеялно в една стая 3 на 4м., така, че да не остане празно по пода. И това (всичко) трябва да влезе в автомобила приемник.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Нещо около 200 коня на Патрол

                          Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                          Хора, защо не четете?
                          Механичното куплиране на агрегатите се прави, ок.
                          Ти виждал ли си инсталацията на един съвременен дизел? Свалена от автомобила? Аз съм виждал на 3.0 D4D на ТЛК (1KD-FTV). Настила се идеялно в една стая 3 на 4м., така, че да не остане празно по пода. И това (всичко) трябва да влезе в автомобила приемник.
                          Да бе,само където приемника няма тия размери

                          Коментар


                          • #43
                            До: Нещо около 200 коня на Патрол

                            Първоначално публикуван от jivotnoto Преглед на мнение
                            Понеже аз не съм машинен инженер или механик с опит, но тази тема ми стана доста интересна и поразпитах разни хора...Единия ми каза :
                            "Че слагайте 3.0d или 2.0d от BMW, кво им се чудите единия е почти 200, другия е 160 и няколко..."
                            Интересно ми е дали е практически осъществимо?
                            http://www.youtube.com/watch?v=TbPF4ex-UyY

                            Интересен факт е че Терано 1 използва същата скоростна кутия и диференциал както 300ZX. А и VG30E в Тераното е базовия за VG30DETT - този който се използва в следващите генерации 300ZX (не от клипа).

                            Коментар


                            • #44
                              До: Нещо около 200 коня на Патрол

                              Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
                              http://www.youtube.com/watch?v=TbPF4ex-UyY

                              Интересен факт е че Терано 1 използва същата скоростна кутия и диференциал както 300ZX. А и VG30E в Тераното е базовия за VG30DETT - този който се използва в следващите генерации 300ZX (не от клипа).
                              За диференциал - да. Предния е C200.

                              Не знам дали терано 1 3.0V6 използва същата скоростна кутия като дизелака с ТД27Т. Щото по-малките мотори - бензиновия 2.5 (или 2.4 беше) и дизела 2.7 използват една и съща, която не тарано 2 е леко промена, но може да се куплира без проблем.

                              Ако да, значи това е мотора. Въпроса е как да се внесе от Щатите такъв. Иначе цифрите са впечатляващи. Особено версията с 2 турбокомпресора и 300 кончета. Патрола ще хвърчи направо.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #45
                                До: Нещо около 200 коня на Патрол

                                Говоря за заден LSD диференциал в Терано 1 3.0.
                                В България се продаваше битурбо мотора + скорости за 2500лв, цял ЗХ в гадно състояние и май английски номера - около 5000 лв. В Англия се намират доста често моторите - че и целите коли.
                                Отделно VG30DE (без турбо) е доста над 200 коня и се намира масово в разните Нисан Максима.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X