Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нещо около 200 коня на Патрол

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Нещо около 200 коня на Патрол

    Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
    Говоря за заден LSD диференциал в Терано 1 3.0.
    В България се продаваше битурбо мотора + скорости за 2500лв, цял ЗХ в гадно състояние и май английски номера - около 5000 лв. В Англия се намират доста често моторите - че и целите коли.
    Отделно VG30DE (без турбо) е доста над 200 коня и се намира масово в разните Нисан Максима.
    Задния е H233B. И на стария Pathfinder, и на Terrano 1, и на Terrano 2 и на Patrol. А предавателни числа дал господ от 3 и нещо до 5 и нещо. Конкретно терано 2 е 4.11, 4.375 и 4.625. Терано 1 е с някакви други, но пак 4 и нещо. Същия е и на патрол, само е с друг брой шлици на полуоските. В тоя смисъл, еднакви са, да.

    ...ама, какво значение имат дифовете? По-важно е да станат скоростите+раздатката. Кардани до колкото знам могат да се направят всякакви.

    ПП: Андро, кога ще ходиш до UK, че да ти кажа и на мен какви железа да натовариш? Там е рай за части, направо!!!

    ППП: Погледнах. И ми текат лигите!!! Цяла MAXIMA може да се намери за 500-700 лири. А по моргите дал господ, та може и само двигател да се вземе.
    Последно редактирано от sparkybg; 23-11-09, 15:54.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #47
      До: Нещо около 200 коня на Патрол

      Дифовете има значение доколкото ще ги натоварваш с турбо-мотор (т.е. с троен въртящ момент). В случая става дума за това че стандартния диф най-вероятно си е съвсем адекватен и на по-якия мотор.

      ПП: Скоростите си остават същите понеже мотора е същия блок (пак уточнявам - говоря за 3.0).

      Коментар


      • #48
        До: Нещо около 200 коня на Патрол

        Относно голям мотор на Патрул, според мен ще ви е много интересен проекта от тази тема:

        http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=36291

        Коментар


        • #49
          До: Нещо около 200 коня на Патрол

          А как стои въпроса с озаконяването на евентуално доста по-мощен от фабричния двигател. Със сигурност са куп разправии и бюрокращина по КАТ, техно тест, данъчно(може би)
          Y61

          Коментар


          • #50
            До: Нещо около 200 коня на Патрол

            Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
            Относно голям мотор на Патрул, според мен ще ви е много интересен проекта от тази тема:

            http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=36291
            Аз за този мотор бях писал още в първата страница ама никои не ми обърна внимание
            Та както писах там за жалост намирането на блок RB30 не е никак лесно.

            Коментар


            • #51
              До: Нещо около 200 коня на Патрол

              Първоначално публикуван от sashko Преглед на мнение
              А как стои въпроса с озаконяването на евентуално доста по-мощен от фабричния двигател. Със сигурност са куп разправии и бюрокращина по КАТ, техно тест, данъчно(може би)
              Няма никакви разправий,технотест и други.Моя го оправих за 5ч в Кат.Между другото новия собственник го продава.

              Коментар


              • #52
                До: Нещо около 200 коня на Патрол

                Няма никакъв смисъл от RB-мотор, VG30 се е доказал до 900 коня в ЗХ-ите. Няма и какво да се ходи до КАТ, мотора влиза в Тераното като у тях си (в случая в този тип мотор), подозирам че дори е възможно да се използва блока на оригиналния VG30E от тераното и да се напълни с карантиите и главите на VG30DETT.

                Коментар


                • #53
                  До: Нещо около 200 коня на Патрол

                  Всъщност доколкото си спомням в случая Патрула от темата е с 2.8 бензинов двигател. Тоя мотор живее именно в стария модел ZX като го има заводско и в турбоверсия:
                  http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_L_engine#L28ET
                  180 коня, леко би достигнала заветните 200. Без нужда от присадка на скорости (понеже блока е пак един и същ).

                  Доколкото проучвах L28, слагат му коляновия вал от дизела (понеже е по-масивен и як), биели мисля от L16 и надуват до много с турбините...

                  Коментар


                  • #54
                    До: Нещо около 200 коня на Патрол

                    Мотора който стига дори над 900 к.с. е RB 26DETT,и се монтира в Skyline, 2.8 мотора е в 280ZX до 83 год. и е 140к.с. с турбина е 200к.с., двата мотора са редови шестаци, а VG30E 170к.с.и VG 30ET е в 300ZX 203 к.с.от 84 до 90 год. и е V-образен. След 90 год. в 300 ZX се монтира VG30DETT който е 286к.с. също V-образен.
                    Скоростите и дифовете на 300ZX и Terrano не са еднакви, двигателя на Terrano-то е с намалена мощност на 148 к.с.
                    TLC 100
                    TLC 120

                    Коментар


                    • #55
                      До: Нещо около 200 коня на Патрол

                      Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
                      Няма никакъв смисъл от RB-мотор, VG30 се е доказал до 900 коня в ЗХ-ите. Няма и какво да се ходи до КАТ, мотора влиза в Тераното като у тях си (в случая в този тип мотор), подозирам че дори е възможно да се използва блока на оригиналния VG30E от тераното и да се напълни с карантиите и главите на VG30DETT.
                      А тая тема за Терано ли е или за Патрол? Защото според заглавието е 2рото. Писал съм за RB мотора поради простата причина, че може без никакви фланци и преобразования да се сложи на оригиналните скорости..(RD и RB блоковете са кажи речи едни и същи като структура) друг е въпроса колко ще е мощен мотора и как ще издържат стандарните скорости на Y60 (примерно)

                      Коментар


                      • #56
                        До: Нещо около 200 коня на Патрол

                        Първоначално публикуван от dido0o``` Преглед на мнение
                        А тая тема за Терано ли е или за Патрол? Защото според заглавието е 2рото. Писал съм за RB мотора поради простата причина, че може без никакви фланци и преобразования да се сложи на оригиналните скорости..(RD и RB блоковете са кажи речи едни и същи като структура) друг е въпроса колко ще е мощен мотора и как ще издържат стандарните скорости на Y60 (примерно)
                        Терановския мотор 2.7D/TD/TDI се куплира към патролски скорости от 2.8TD/TDI. Поеже бензиновото 2.4 терано е със същата скоростна кутия като дизела, та може да се куплира и 2.4 бензин. Сега остава да разберем дали скоростите на 2.4 бензин и 3.0 V6 бензин на Terrano 1/Pathfinder са еднакви, поне като куплиране, и ще сме наясно дали 3.0V6 мотора би могъл да влезе както в дизелово терано, така и в дизелов патрол. Ако може - ето го и решението.

                        Така че, темата е за патрол, но и за терано, дори не само за 1-ца, ами и за двойка.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #57
                          До: Нещо около 200 коня на Патрол

                          Така е, отклоних се към Тераното. Но постнах и развитието L28ET на Патрула.
                          РБ моторите са невъзможни за доставка и ремонт в България на поносима цена пък и не вярвам някой да успее да свали на пътя повече от 400-тина коня така или иначе и то само в 4Х4 режим. Аз лично не виждам никакъв смисъл да се форсира двигателя над 400, темата е много разумно озаглавена "около 200 коня".

                          ПП: Патфайндър в САЩ от 90-те си е 170 коня, само за Азия и Европа мотора е 148 (при Терано 1 - същата кола на практика).
                          При развития с VG мотори Терано 1 версия 3.0 не иска доработки към скоростите (FS5W71C) и задния диференциал е същия както на 300ZX 3.0 турбо (H233), при L28/32(дялкан мотор) Патрула 2.8 бензин не иска доработки към скорости.

                          Коментар


                          • #58
                            До: Нещо около 200 коня на Патрол

                            Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
                            Така е, отклоних се към Тераното. Но постнах и развитието L28ET на Патрула.
                            РБ моторите са невъзможни за доставка и ремонт в България на поносима цена пък и не вярвам някой да успее да свали на пътя повече от 400-тина коня така или иначе и то само в 4Х4 режим. Аз лично не виждам никакъв смисъл да се форсира двигателя над 400, темата е много разумно озаглавена "около 200 коня".

                            ПП: Патфайндър в САЩ от 90-те си е 170 коня, само за Азия и Европа мотора е 148 (при Терано 1 - същата кола на практика).
                            При развития с VG мотори Терано 1 версия 3.0 не иска доработки към скоростите (FS5W71C) и задния диференциал е същия както на 300ZX 3.0 турбо (H233), при L28/32(дялкан мотор) Патрула 2.8 бензин не иска доработки към скорости.
                            Щатският Патфайндър си е точно 187 кончета,с Андро се се чудили каква щуротия да извъртим с моя.

                            Коментар


                            • #59
                              До: Нещо около 200 коня на Патрол

                              Посочи модела и източника моля (за САЩ има и VG33E!).

                              Коментар


                              • #60
                                До: Нещо около 200 коня на Патрол

                                Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                                ... Ти виждал ли си инсталацията на един съвременен дизел? Свалена от автомобила? Аз съм виждал на 3.0 D4D на ТЛК (1KD-FTV). Настила се идеялно в една стая 3 на 4м., така, че да не остане празно по пода. И това (всичко) трябва да влезе в автомобила приемник.
                                Много си прав, че въпросът с ел. инсталацията и електрониката е изключително съществен, особено ако донорът е от по-новите модели, които са се опитали да ги направят по-умни от шофьора и са ги натъпкали с какви ли не глезотии и датчици.

                                Защо да трябва всичко да влезе?!? Една от основните причини да се прави трансплантация на по-мощен мотор е осигуряването на повече мощност за по-сериозни "извращения". А за такива цели - колкото по-малко електроника, толкова по-добре. Че иначе като скочиш 2-3 пъти току-виж, че някой Ентелигентен датчик решил, че си катастрофирал и ти забил автоматичната скоростна кутия в авариен режим да караш на не повече от 2-а ...
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X