Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нещо около 200 коня на Патрол

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Губи вода

    Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
    Е, Чавдаре, нали ти все казваш, че няма пълно щастие. Тромавичък е, да, но в сравнение с какво? ...
    Така е, но това не е причина да не го търсим, нали?
    Лични впечатления от двигателя нямам, чета коментари на австралийците, където е доста по-разпространен отколкото в Европа.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #17
      До: Нещо около 200 коня на Патрол

      Абе аз също се поначетох на това кой имал 6 кой 10 пукнатини на TB42 в австралийските форуми. Но след това се начетох и на спукани блокове! на TD42... за бутала не говорим. Онези момчета явно си могат.... А там за RD28T рядко ще прочетеш нещо лошо... просто няма кой да пише
      А за личните впечетления... може да направим някой ден някоя малка разходка, стига да искаш Само да е дълго, стръмно и каменисто за да го видиш в пълния му блясък
      Technical Rescue Direct - life lies in courage
      http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

      Коментар


      • #18
        До: Губи вода

        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
        Темата произхожда от тук

        Че е гарнитура, или глава е ясно. Лошото е, че гарнитурата е стоманена и 99% пука глава. Сега е момента с парите които ще дадеш за глава и гарнитура да смениш 6 цил. RD28 с нещо около 200 коня и да стане звяр отвсякъде.
        Къде,как,и защо се налага да се консумира тази мощност ? Ресьорното окачване не предполаги движение с голяма скорост по пресечени терени,а джиповете са затова.
        Тук май трябва да се самоопределим,кой вижда в джипа просто едно превозно средство което ще му предвижи задника и в сложен терен от точка А до точка Б,и кой вижда в джипа удоволствие от спортната изява и преодоляване на предизвикателства.Едното разбираш е пристрастеност и хоби,другото е студеното разбиране за потребност.
        Вероятно ще правя друго,имам една Газка в много добро състояние,с волгов мотор.Може би ще фрезовам главата на мотора,и ще го куплирам с фланец към скорости от Патрол 3.3 , мостовете патролови ще сложа и кабината,но предницата си остава газкова че регистрацията си е на газката.Не знам на волгов мотор турбо може ли да се сложи,и от какво,не че ще слагам,ама ми хрумна.

        Коментар


        • #19
          До: Нещо около 200 коня на Патрол

          Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
          ... А там за RD28T рядко ще прочетеш нещо лошо... просто няма кой да пише
          А за личните впечетления... може да направим някой ден някоя малка разходка, стига да искаш Само да е дълго, стръмно и каменисто за да го видиш в пълния му блясък
          Е, ако не броиш за лошо мнението, че този двигател на Патрул е недоразумение ...

          Лично мен би ме интересувала не само мощността, но и динамиката на двигателя. Примерно, колко време ще ми трябва да набера скорост след рязко забавяне поради препятствие или остри завои.
          RD28T в това отношение е доста зле, поради което много често се налага да се кара на бавни, дори и на не толкова сложен терен, за да може да се държи в обороти.

          Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнение
          Къде,как,и защо се налага да се консумира тази мощност ? Ресьорното окачване не предполаги движение с голяма скорост по пресечени терени,а джиповете са затова ...
          А защо свързваш мощния двигател само с движение с голяма скорост?!? Той може да се кара както бързо, така и бавно и си е много сериозно предимство и при каране по много крив терен, в голяма кал и т.н.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #20
            До: Нещо около 200 коня на Патрол

            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
            Е, ако не броиш за лошо мнението, че този двигател на Патрул е недоразумение ...

            ....
            Така де, затова ТАМ никой (или почти никой) и не споменава за него!
            Technical Rescue Direct - life lies in courage
            http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнение
              Къде,как,и защо се налага да се консумира тази мощност ? Ресьорното окачване не предполаги движение с голяма скорост по пресечени терени,а джиповете са затова.
              Тук май трябва да се самоопределим,кой вижда в джипа просто едно превозно средство което ще му предвижи задника и в сложен терен от точка А до точка Б,и кой вижда в джипа удоволствие от спортната изява и преодоляване на предизвикателства.Едното разбираш е пристрастеност и хоби,другото е студеното разбиране за потребност.
              Вероятно ще правя друго,имам една Газка в много добро състояние,с волгов мотор.Може би ще фрезовам главата на мотора,и ще го куплирам с фланец към скорости от Патрол 3.3 , мостовете патролови ще сложа и кабината,но предницата си остава газкова че регистрацията си е на газката.Не знам на волгов мотор турбо може ли да се сложи,и от какво,не че ще слагам,ама ми хрумна.
              Така е, въпреки че има и изключения. Патрули и Тойоти на ресьори има в нашия шампионат. Друг е въпроса заслужава ли си базата на Y 260 такива преработки. Y60 обаче според мен си заслужава. Стандартния RD28 с 31-ци стига. Проблемите с двигателя идват с големите гуми - почва да не стига мощност и грее. Та затова явно бая народ мисли подобни схеми.
              Това с Газката нещо не ми харесва! Влез при ГАЗ-каджиите и питай.

              Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
              Андро не знам какво си намислил но аз лично съм против куплирането на двг.към скоростна с фланец.Особено за офроуд където имаш доста тежки режими на движение.От опит,правено на две машини,положението е трагично.То не беше чупене на първични валове и СК.,направо леш,колкото и добре да е направено...
              Иване, сега се замислих и да питам - Проблемите със скоростите от къде дойдоха? Лошо съосие предвид прецизноста на тази стиковка, или "слаба" скоростна кутия предвид мощноста на мотора?
              Последно редактирано от Чавдар (V93); 21-10-09, 08:24. Причина: Сливане на последователни публикации

              Коментар


              • #22
                До: Нещо около 200 коня на Патрол

                Друг е въпроса заслужава ли си базата на Y 260 такива преработки. Y60 обаче според мен си заслужава
                Какво е различното между двата модела ? Всъщност не ги различавам,би ли обяснил ?

                Коментар


                • #23
                  До: Нещо около 200 коня на Патрол

                  Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнение
                  Какво е различното между двата модела ? Всъщност не ги различавам,би ли обяснил ?
                  Колега, защо не прочетете малко в раздела? Има предостатъчно имформация. Ето малко за начало:

                  - 260 е на ресьори, Y60 на пружини
                  - Y60 е с по-широки мостове, с твърда блокировка в задния мост, много рядко няма.
                  - Y60 се предлага и с големи двигатели - 4.2 дизел и бензин, 260-тката само с 2.8тд.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Нещо около 200 коня на Патрол

                    Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнение
                    Какво е различното между двата модела ? Всъщност не ги различавам,би ли обяснил ?
                    Е, само двигателя и скоростите са същите. По-голямо междуосие, колея, предния мост е изработен изцяло стоманен, видимо дифа е по голям, по дебели полуоси, пружини...

                    Коментар


                    • #25
                      До: Нещо около 200 коня на Патрол

                      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение


                      Иване, сега се замислих и да питам - Проблемите със скоростите от къде дойдоха? Лошо съосие предвид прецизноста на тази стиковка, или "слаба" скоростна кутия предвид мощноста на мотора?
                      При едната изработка където беше консуматив първичният вал, според мен от фланеца идваше проблемът.При другата от СК.,но за мен това е грешна позиция. Ей сега се сещам и за един познат на когото му бяха имплантирали някакъв маломощен дизел от Голф на Самурая. Уж професионално за много пари-същите проблеми.Слагай си отделни агрегати.За твоят проект ще ти даде по-голямо право на избор за 4х4
                      задвижването.
                      Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                      Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                      В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                      Коментар


                      • #26
                        До: Нещо около 200 коня на Патрол

                        Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                        При едната изработка където беше консуматив първичният вал, според мен от фланеца идваше проблемът...
                        Да, тук и аз виждам проблем! Ще монтираме фланеца на блока на мотора, или обратно на скоростите. После абсолютно точното центриране на двата корпуса един към друг ще е много "тънка" работа!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Нещо около 200 коня на Патрол

                          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                          Да, тук и аз виждам проблем! Ще монтираме фланеца на блока на мотора, или обратно на скоростите. После абсолютно точното центриране на двата корпуса един към друг ще е много "тънка" работа!
                          Просто трябва да ти направят фланеца както трябва, за което обаче трябва точен чертеж, за който обаче трябва точни измервания, които май няма къде да направят.

                          Иначе се центрира точно както си центрираш скоростната кутия, като си сменяш съединителя. Ако фланеца е направен със всичко необходимо - центриращи отвори и "палци", и към кутията, и към двигателя, центрирането не би трябвало да е проблем, независимо къде първо я сложиш. А и проблем може да има и с куплирането, не само с центрирането. Там също може да се съсипе туй-онуй.

                          Работата не е от лесните.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #28
                            До: Нещо около 200 коня на Патрол

                            Понеже аз не съм машинен инженер или механик с опит, но тази тема ми стана доста интересна и поразпитах разни хора...Единия ми каза :
                            "Че слагайте 3.0d или 2.0d от BMW, кво им се чудите единия е почти 200, другия е 160 и няколко..."
                            Интересно ми е дали е практически осъществимо?

                            Коментар


                            • #29
                              До: Нещо около 200 коня на Патрол

                              Първоначално публикуван от jivotnoto Преглед на мнение
                              Понеже аз не съм машинен инженер или механик с опит, но тази тема ми стана доста интересна и поразпитах разни хора...Единия ми каза :
                              "Че слагайте 3.0d или 2.0d от BMW, кво им се чудите единия е почти 200, другия е 160 и няколко..."
                              Интересно ми е дали е практически осъществимо?
                              Не е невъзможно, но е трудно. Трябва преходник, и тоя преходник трябва да е направен прецизно, а пък тая работа могат да я свършат не особено много хора, да не кажа почти никой.

                              3 литров дизел си има. Чипосва се на 185 коня, и си е правен за Patrol/Terrano.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #30
                                До: Нещо около 200 коня на Патрол

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                                Първоначално публикуван от jivotnoto Преглед на мнение
                                Понеже аз не съм машинен инженер или механик с опит, но тази тема ми стана доста интересна и поразпитах разни хора...Единия ми каза :
                                "Че слагайте 3.0d или 2.0d от BMW, кво им се чудите единия е почти 200, другия е 160 и няколко..."
                                Интересно ми е дали е практически осъществимо?
                                Не е невъзможно, но е трудно. Трябва преходник, и тоя преходник трябва да е направен прецизно, а пък тая работа могат да я свършат не особено много хора, да не кажа почти никой.

                                3 литров дизел си има. Чипосва се на 185 коня, и си е правен за Patrol/Terrano.
                                Проблема не е само в преходниците.
                                Насаждането на съвременен дизел (с всичките му електроники) в друг автомобил, така, че всички тези системи да се запазят и да работят си е... Видях това с очите си с 3.0 D4D на ТЛК120 в ТЛК70 и разправията е голяма.

                                Колкото и да са отлични отзивите от 3.0 дизела на БМВ (примерно в Х5), не мисля, че такъв двигател ще работи адекватно в машина като Патрула. Да, за нормално каране, ще е прекрасно. Но такъв голям туч иска не само въртящ момент, а и повече цилиндри по възможност. ZD30 е доказателство за това.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X