Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нещо около 200 коня на Патрол

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нещо около 200 коня на Патрол

    Темата произхожда от тук

    Че е гарнитура, или глава е ясно. Лошото е, че гарнитурата е стоманена и 99% пука глава. Сега е момента с парите които ще дадеш за глава и гарнитура да смениш 6 цил. RD28 с нещо около 200 коня и да стане звяр отвсякъде.
    Последно редактирано от Чавдар (V93); 20-10-09, 20:08.

  • #2
    До: Губи вода

    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
    ... Сега е момента с парите които ще дадеш за глава и гарнитура да смениш 6 цил. RD28 с нещо около 200 коня и да стане звяр отвсякъде.
    Сега ако му кажеш и с какво и как да го "върже" към трансмисията ...
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #3
      До: Губи вода

      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
      Сега ако му кажеш и с какво и как да го "върже" към трансмисията ...
      Офф, мисля си и пиша на компа. Връзването е ясно, ама други сметки трябва да се правят. Тобо ако е мераклия да пусне тема и ще го мислим. ...
      Последно редактирано от Чавдар (V93); 20-10-09, 19:53.

      Коментар


      • #4
        До: Губи вода

        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
        Офф, мисля си и пиша на компа. Връзването е ясно, ама други сметки трябва да се правят. Тобо ако е мераклия да пусне тема и ще го мислим. ...
        Ето я темата. Ха да видим сега как стои въпросът в български условия!
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #5
          До: Губи вода

          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
          Ето я темата. Ха да видим сега как стои въпросът в български условия!
          Полудяхме!
          Схемите са известни - мотор със скорости, среден кардан и раздатка; и мотор с фланец към скоростите. Първия ще ни даде синхрон на двигател и скорости, но избор на раздатка, нова компоновка на целия агрегат, нови кардани и местене на задния мост поради прекомерно окъсяване на задния кардан. От там и нова компоновка на задното окачване. Без сваляне на купе няма да стане - бая работа се очертава.
          Интересен е втория - с фланец към кутията. В коша на Патрула място много. Редови шестак и V8 ще си влезат "като у дома". Какъв мотор? На първо четене аз казвам бензин, 6 цил. МБ, или БМВ. Тук според мен трябва сериозно обмисляне, как ще работи силовото предаване с бързооборотен, мощен мотор от лека кола и евентуално какви доработки трябва да се правят. Аз толкова не съм се задълбавал, но от известно време ме гложди тая идея. Сега я хвърлих спонтанно. Надявам се колегите с повече опит и знания да дадат съвет. Аз също ще се консултирам с по знаещи колеги и приятели и ще споделя каквото науча.

          Коментар


          • #6
            До: Нещо около 200 коня на Патрол

            Андро, ти си лесен. Просто слагаш турбо на твоя мотор. L28ET, което е твоя + турбо, заводски е 134 kW и то без интеркулер.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #7
              До: Нещо около 200 коня на Патрол

              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
              Андро, ти си лесен. Просто слагаш турбо на твоя мотор. L28ET, което е твоя + турбо, заводски е 134 kW и то без интеркулер.
              Чакай сега, ще сменяме мотори. Като е лесно, не е интересно.

              Коментар


              • #8
                До: Губи вода

                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                Полудяхме! Схемите са известни ...
                Ми то си е за полудяване! Напъваш нагоре по баира на 2-а или 3-а бавна и стрелката на оборотомера отива в червеното. Качиш една нагоре - нема душа ...

                Схеми има, че и готови решения, но, за съжаление, не и по нашите географски ширини.

                Може би най-лесният вариант би бил конверсия към нисански TB42, още повече, че вече има правени от наши колеги.

                Само че аз нещо се чудя за него. В австралийските форуми срещам достатъчно много информации, че проблемите с прегряването и пукането на глави хич не са чужди и на този двигател. Теглото му не е малко, а срещам и коментари, че е тромавичък.

                Що се отнася до други двигатели, по-скоро бих гласувал за нещо със задокеански произход. Я погледай малко т.т. данни ...
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #9
                  До: Нещо около 200 коня на Патрол

                  Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                  Андро, ти си лесен. Просто слагаш турбо на твоя мотор. L28ET, което е твоя + турбо, заводски е 134 kW и то без интеркулер.
                  Този мотор колега по принцип е доста известен от към тунинг .. и най-вече покраи модела 240z и 280zx .. От това което съм чел най-добрия вариант е конверсия към два карбуратура + турбо .. в комбинация с 3.1 stroker kit (на български не мога да го обясня точно)
                  Но знам че за такъв кит става вал от Ванет 2.3 дизел.

                  В една друга тема бях дал даже и линк към чуждестранен форум за Патроли. Бяха сложили на Y61 с 2.8TDI .. RB30DET като запазиха абсолютно всичко друго стандартно (и първоначално измерената мощност беше към 250киловата с 33" гуми ако не се лъжа). За жалост обаче намирането на RB30 блок не е много лесно.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Нещо около 200 коня на Патрол

                    Andro! Знаеш ли как хубаво си върви по коловозите /Пловдив и приятели/?! Само на страничен наклон му трябват кални гуми, че не е като Сузукито двама души да му дадат насока.
                    В австралийските сайтове гледам готови двигатели, но за 4.2 мотор.
                    Това с раздатки, кардани, мостове, стабилизиращи щанги, планки, амортисьори, захващане на купе, електроника, датчици, регулировки - става голям филм.
                    Прави ми впечатление, че тукашните майстори нямат много опит. Ще струва много пари и може би твърде много дефекти ще се появяват.
                    По-скоро за гора - гониш до 40-50 км макс. скорост и голяма проходимост. Най-евтин вариант ми се струва - оптимизация на мотор, олекотяване на купе, добро окачване комбинирано с правилни бавни.
                    Иначе - слагаш двигател и скорости на Атлас. Нали правят по поръчка?!
                    Няма безнадежни ситуации; има единствено хора, които гледат безнадежно на тях.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Губи вода

                      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                      ...Редови шестак и V8 ще си влезат "като у дома"..
                      6-так от чероки или осмак от гранд

                      Коментар


                      • #12
                        До: Нещо около 200 коня на Патрол

                        Андро не знам какво си намислил но аз лично съм против куплирането на двг.към скоростна с фланец.Особено за офроуд където имаш доста тежки режими на движение.От опит,правено на две машини,положението е трагично.То не беше чупене на първични валове и СК.,направо леш,колкото и добре да е направено.Относно притесненията ти за окъсяване на задният кардан,то можеш да куплираш раздатката и без междинен вал към СК.Друго предимство е че можеш да си подбираш и различни раздатки.Аз си сменям когато искам самурайската или тази от Газ 69.Твой избор. Това от мен.
                        Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                        Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                        В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                        Коментар


                        • #13
                          До: Нещо около 200 коня на Патрол

                          Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                          ...
                          Относно притесненията ти за окъсяване на задният кардан,то можеш да куплираш раздатката и без междинен вал към СК...
                          Имаш в предвид фланец-фланец?
                          Да, ще стане. Но дори и да окъсее задния кардан, не е болка за умиране, в предвид налагането в последно време на по-голямо междуосие.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Нещо около 200 коня на Патрол

                            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                            Имаш в предвид фланец-фланец?
                            Да, ще стане. Но дори и да окъсее задния кардан, не е болка за умиране, в предвид налагането в последно време на по-голямо междуосие.
                            Да гледах напоследък доста куплирани така,та и аз съм тръгнал натам
                            Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                            Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                            В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                            Коментар


                            • #15
                              До: Губи вода

                              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                              ....нагоре по баира на 2-а или 3-а бавна и стрелката на оборотомера отива в червеното. Качиш една нагоре - нема душа ...

                              ...нисански TB42.....а срещам и коментари, че е тромавичък.

                              ......
                              Е, Чавдаре, нали ти все казваш, че няма пълно щастие. Тромавичък е, да, но в сравнение с какво? За сметка на това нагоре по баира може да си караш на която предавка искаш. И дори от 3 почти да спреш на място заради препятствие никога не гасне.... сваляш и си продължава без газ....
                              Technical Rescue Direct - life lies in courage
                              http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X