Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-добрите мостове на марката Нисан?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Раде, гледай си ядрената физика и не си ври гъза там където другите си мерят пишките.
    Кога стана калайджия, кога ти почерня задника
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #77
      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
      Те за 61 май са кухи-за олекотяване на конструкцията.
      Дали от 60 не са по-добрия избор?
      Трябва да взема да претегля една полуоска от 61та на лапето, и една от моя патрол, но май старите са си по-читави. С тези кухи полуоски не вярвам да е нещо добро.
      Но пък от друга страна карданите са от тръба, а нали през кардана минава същата мощност както и през полуоската? Щом кардана не се къса-значи и полуоската би трябвало да издържи.
      Знам ли ги жълтурковците, винаги са по-напред от останалия свят, та и с това сигурно са ни изпреварили
      Държал съм в ръцете си полуоски и от у60 и у61 и не си спомням някаква осезаема разлика в теглото. Не мисля, че е куха полуоската на у61. А за въртящия момент, мисля че полуоската е по-натоварена от кардана, тъй като минава през редукцията на дифа. Не знам дали ми е правилна логиката, но нали смисъла на предавките е точно това, да умножават въртящия момент на мотора.

      Коментар


      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        Разбира се, че ти е правилна логиката, Кольо малко не ги е помислил нещата.
        А що тръбата носи по-голям момент, от плътното желЕзо със същото тегло и материал, се учи по механика.
        Също така имам спомен, че кардан се смЕта и за критична ъглова скорост, и понякога размера му зависи от това, а не от момента който предава. Ама да не цапаме темата със куха теория, че нея никой не я признава...освен конструкторите.

      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        Да вземете да си припомните физиката ли?
        И да потърсите малко инфо за кухите полуоски, явно сте поизостанали с инфото.
        Баси, само аз ли съм късал куха полуоска? Ама аз съм си талантлив де, да ви покажа ли скъсана полуоска с диаметър 70 мм скъсана от мен онзи ден?

        Владо, не даваш да пишем в тази тема, ама е полезно-казах ти в онази тема-слагай витарски мост отзад. Мааалко по-слаб е от патролския, но не с много, а е много по-евтин. С внимателно каране би трябвало да даяни колкото патролския. А ако се счупи нещо-частите са на символични цени. Аз съм купувал полуоски за по 20-30 лева, като съм намирал и за по 10. Сам смятай кое е по-изгодно.
        За сведение-патролска полуоска няма под 180-200 лева, и не се намират лесно.
        На всичко отгоре патролите почти винаги се ползват за як офроуд, и метала е уморен, та не се знае кога ще му омръзне да се зори и ще се скъса. Витарите са на другия полюс-не са юркани по трапове и баири, и полуоските не са виждали много зор.
        Последно редактирано от Кольо; 29-01-20, 22:57.

      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Ами проучвам и Витарските, ама там имат някакъв заводски проблем с някакво А-рамо?

    • #78
      Ъэъ
      Кольо шмъ сфини

      Ако имаме само отворени диференциали въртящия момент е еднакъв и в четирите колела.
      Затова ако едното е у въздуха няма мърдане.

      А колко въртящ момент ще има в търкалата зависи от коефициента на триене.
      И като едното е у въздуха, коефициенто е нула, от там силата за движение напред у това търкало е нула, а понеже сите получават еднакъв въртящ момент и на другите три пак е нула и си седим и гледаме умно.

      Ако няма диференциали картинката е различна.
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #79
        И да довърша за въртящио момент.
        Ако нема диференциали, или са блокирани, което е същото, въртящия момент у търкалата се разхожда между нула и сто процента.
        Та затуй на истинските машини полуоските са по така, щото трябва една да може да поеме сичкото въртящ момент.
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          Но и всичкото момент да предава, той в общия случай е...ти си го казал:
          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          А колко въртящ момент ще има в търкалата зависи от коефициента на триене.

        • turtey
          turtey коментира
          Редактиране на коментар
          Така де, у офройда много триене нема.

          Там се троши от друго.

      • #80
        Та да приключим физиката за трети клас.
        Диференциала изравнява въртящия момент и променя скоростта.
        Редукции у тоя възел нема, не имало, нема и да има.

        Колата върви напред от произведението на коефициента на триене и нормалната сила.
        У офройда като цяло триене йок


        Васисдас нормална сила оставям на Цецо ако е на кеф, та да стане ясно оти фтонобила е най натоварен на асфалт като върти гуменките.
        Щото той го загатна ама Ванката и Владо не са разбрали )))
        Последно редактирано от turtey; 29-01-20, 21:54.
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          А касетата изравнява въртящия момент без да редуцира?

        • turtey
          turtey коментира
          Редактиране на коментар
          Чети какво съм написал бе Владко

        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Ами аз от четене стигнах до тук - последно кое редуцира П. и К, или касетата?

      • #81
        Така и така темата придоби леко теоретичен нюанс, а е и за мостове, та в духа на теорията да поговорим малко и за самоблокиращите касети като тип. Предварително ви моля да ми простите за лаишкия език - та забелязвам на пазара тунинг фирмите предлагат два основни вида/типа - винтова блокировка със зъбачатки (по за асфалта) и някакви тип-тресчотка (по за гората). Та какво е вашето мнение. Имате ли опит с такива касети особено в дискутираните мостове на Нисан Н233 и Н260. И не само в тях, така гледам марковите тунинг студиа правят от едни вид/тип за почти всички видове джипки?

        Коментар


        • #82
          Тресчотка викат на въздушните блокажи-дето им трябва компресор. Има там едно дето щрака като тресчотка, та от там. Има различни производители, естествено с различно качество. Ако не са от най-китайските-всичките вършат работа, като разбира се трябва да се внимава. Но не съм чувал досега някой да е строшил АРБ или Иж техно.Това са двете най-именити марки, които сякаш държат най-много. Не,ч е другите са чупливи много де, но все пак-качеството си е качество.

          За винтовите нямам много наблюдения, тъе се слагат главно на беемвета, че да могат да дрифтят, не ми е силна страна.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Самоблокиращи с компресор?! Други тресчотки има предвид, примерно нещо като на Виатнамката диференциала, или тия от БТР 60 които слагат на УАЗ.
            http://www.uazbuka.ru/img/blk3.jpg
            https://www.drive2.ru/b/1689059/

            Сега, колко такива има за нормалните джипки, и то за афтърмаркет вграждане, нямам идея.
            Винтовите са разновидност на Торсен.

            Падедазнам мо'е и аз да съм за пепел по главата, така като те попрочетох пак
            Последно редактирано от cecoa1; 29-01-20, 23:43.

          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Ето нагледно - https://www.youtube.com/watch?v=mO5f...q0&app=desktop

          • rusev
            rusev коментира
            Редактиране на коментар
            Кольо, аз съм трошил ARB и то в родният ти Шумен.

        • #83
          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          Те за 61 май са кухи-за олекотяване на конструкцията.
          Дали от 60 не са по-добрия избор?
          Трябва да взема да претегля една полуоска от 61та на лапето, и една от моя патрол, но май старите са си по-читави. С тези кухи полуоски не вярвам да е нещо добро.
          Коле ще ти бъда благодарен ако ги премериш ,не ми е правило впечатление 61цовите да са по леки ма знам ли след 2001-2002 какво са измислили.Инак Н233 за 60-61 заден излиза с 33мм полуоски с 33 шлица ,и касетите са с 4 сателита .Предните са са с 31мм полуоски и 31 шлица ,касета с 2 сателита .У260 е със заден също Н233 но с 31мм полуоски и 31шлица ,касета 4сателита.Преден С200 с 29 мм п-оски с 29 шлица но конструктивно по различен от Н233 при 60-61!
          Не ми се пишеше в тази тема защото на два пъти му пиша на създателя й ,но и двата пъти се получи като спор с жената!
          Пп Спарки ако му се занимава може да залепи едн
          а тема за дифовете ,ще помагам .
          ​​​​Отивам в бар Наздраве
          "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
          Кольо.

          Коментар


          • hunter vl
            hunter vl коментира
            Редактиране на коментар
            Защото Съйменико когато се залепи една тема в нея ще е събрана цялата информация за мостовете (като размери ,предавателни числа и тн )точно ,кратко и ясно ,в някоко поста от по няколко реда !
            А теми като тази след година-две ще са на няколко страници назад!

          • Kirilpm
            Kirilpm коментира
            Редактиране на коментар
            Без чупене и рязане, единственият достъпен начин, за който се сещам е с почукване, но се иска база за сравнение или тренирано ухо.Способа е безпогрешен и за различаване на чугун от стомана.

          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Освен чисто техническата информация като размери и числа е хубаво и да има анализ на данните, за да могат да се ползват за техническа употреба, а също много важно как да разпознаваме даден модел при закупуване и/или оглед. Без тези пояснения темата става самоцелна - просто копиране на някой Нисан каталог.

        • #84
          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          Тресчотка викат на въздушните блокажи-дето им трябва компресор. Има там едно дето щрака като тресчотка, та от там. Има различни производители, естествено с различно качество. Ако не са от най-китайските-всичките вършат работа, като разбира се трябва да се внимава. Но не съм чувал досега някой да е строшил АРБ или Иж техно.Това са двете най-именити марки, които сякаш държат най-много. Не,ч е другите са чупливи много де, но все пак-качеството си е качество.

          За винтовите нямам много наблюдения, тъе се слагат главно на беемвета, че да могат да дрифтят, не ми е силна страна.
          Да ама точно на Иж-техно им казват тресчоткови и че са за оф.
          Нали беше на ти с руския в този клип им правят сравнителен анализ - ще се радвам, ако хвърлиш едно око -
          https://www.youtube.com/watch?v=mO5f...q0&app=desktop

          Коментар


          • #85
            Този клип е стар, има само от първите блокажи на Иж техно. Те работят малко гадно,, винаги са заключени. Само при завой уж се отключват, но нещо не са го измислили в първия вариант. Все едно си заварил само планетите, а сателитите са свободни, и кога блокират, кога са свободни-знае само руския гений.
            Следващите модели вече са на друг принцип, копирани от Ню текнолоджи диференшъл, и работят както се очаква. Те вече са с въздух и тресчотки, и работят съвсем предвидимо.
            Такъв не съм виждал наживо де, моя патрол си има оригинален заден, и АРБ преден-тресчотъчни, само дето задния ползва вакуум вместо въздух, но е все тая. Просто от дизеловия двигател има много вакуум, и са решили да го ползват вместо да слагат допълнително компресор.
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              Тук нещо много се обърквам? Говорим за самоблокиращи касети - същевременно за вакум и въздух - те не се ли ползват при принудителните блокажи? Поправете ме - ако греша...

            • Kirilpm
              Kirilpm коментира
              Редактиране на коментар
              Не знам що за дизелов двигател имаш, но по принцип не са от най-вакуумиращите.

            • nissan_gr
              nissan_gr коментира
              Редактиране на коментар
              Има си нарочна вакуум помпа

          • #86
            Кольо, виждал съм куха полуоска, ако си спомням добре беше пт някакъв спринтер. Беше много дебела, не съм я вдигал не знам как и е теглото. Странното на тоя мост също беше, самия диф ми се стори много малък, но с много дебела корона и много дебели зъби. Не съм мерил нищо, просто на око така ми се видя.
            А тъй като темата е за патрол да кажа, че при У60 и у61 разликата при полуоските е само в дължината, като допълнително при моделите с ЛСД едната полуоска е по-дълга от тази, която е за блокаж. При Н260 има две различни дебелини и пак съответно различна дължина на дясната май съответно при модела с блокаж или лсд.

            Коментар


            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              Сега вече признавам и колегата Кольо за профи - това са неща, които няма как да се научат с форумно мишкуване и няма как да бъдат разбрани от човек без значим опит в офроуда (може и да се постигне и в хоби офроуда след няколко десетилетия ). Но тук има един важен момент - Нисана на колегата Кольо с какви блокажи е, за да ги съпоставим с тези на Иж-техно?

            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              Между другото какви направи с предния блокаж?

            • Кольо
              Кольо коментира
              Редактиране на коментар
              Всичко замина, Той Франко почина Бог да го прости, и каквото ставаше за продаване-продаде се, другото на скрап.
              Останаха няколко полуоски и един заден мост за УАЗ, ама той преправен за окачване на витара. Може да се възстанови за УАЗ, но нито имам време, нито има защо да го правя, аз вече с УАЗ нямам вземане-даване.

          • #87
            Първоначално публикуван от A.pantev Преглед на мнение
            Кольо, виждал съм куха полуоска, ако си спомням добре беше пт някакъв спринтер. Беше много дебела, не съм я вдигал не знам как и е теглото. Странното на тоя мост също беше, самия диф ми се стори много малък, но с много дебела корона и много дебели зъби. Не съм мерил нищо, просто на око така ми се видя.
            А тъй като темата е за патрол да кажа, че при У60 и у61 разликата при полуоските е само в дължината, като допълнително при моделите с ЛСД едната полуоска е по-дълга от тази, която е за блокаж. При Н260 има две различни дебелини и пак съответно различна дължина на дясната май съответно при модела с блокаж или лсд.
            По отношение на коментар 86.11 трябва да призная, че нямам опит с такава машина в тежки ситуации, но във връзка с осъществяването на един проект (който роди и тази тема за нисанските мостове) съм в контакт с множество хора - ето линк към демонстрация на блокажите на Иж-техно(нека марката не влие има идентични блокажи като принцип на работа и за Нисаните). Според машината е много по-добре контролирана, ако имаше само отзад блокаж. Казвам според мен - всеки може да коментира свободно стига да изгледа клипа до края, особено карането на 3 колела без форсиране. Приятно гледане -
            https://www.facebook.com/markangoshe...&theater&ifg=1

            Коментар


            • A.pantev
              A.pantev коментира
              Редактиране на коментар
              Аз не съм карал със каквито и да е блокажи от типа на иж техно, но карам машина с два принудителни блокажа и в интерес на истината рядко ползвам предния. Въпреки това смятам, че разликата в проходимостта между джип с един и с два блокажа е огромна, но в определени ситуации. Като знам как се управлява с включен преден блокаж, не желая да имам нещо като иж техно в предния мост. Кольо ти е обяснил достатъчно добре.

            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              Добре, но каква е алтернативата на Иж-техно - ARB ?

          • #88
            сайта не бачка

            Коментар


            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              Само бъгва от време на време грешка 502

          • #89
            Има ли вариант за хибрид между преден мост от Патрул и заден от Паджеро? И ако има с какво предавателно число?

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X