Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-добрите мостове на марката Нисан?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Най-добрите мостове на марката Нисан?

    Здравейте, колеги нисановоди и ползватели, бих искал да направим тема за най-добрата компилация от преден и заден мост на Нисан като ползваме различни модели, но запазим предавателното число. Идеята ми е да направим ULTIMATE компилация. Като за начало мисля да пробвам да съчетая преден мост от Патрул със заден от Трейд. Интересно ми е Вашето мнение да ли би се получила комбинацията и най-вече ПЧ?

  • #2
    3.9 (terano 3.0D), 4.11(terano 3.0D, рядко),4.375,4.625,4.875 са предавателните числа на патрол и терано, в различни компилации. От патрол 160/260 може да има и други екзотични комбинации, но предполагам ще са рядкост.

    Пълно щастие няма, съответно няма и ULTIMATE. Всичко според целите, които ти не си дефинирал.

    В трейда дифа е отворен, и със сигурност по-слаб от патролския заден (H266B). Нищо чудно и предавателното число да е някакво нямащо нишо общо с джиповите, предвид тотално различното предназначение и размер гуми, та не се сещам за причина точно това да е потенциален кандидат за нещо.

    От друга страна, заден патролски има смисъл ако ще търкаляш поне 33-ки, ако не 35-ци, иначе само мъкнеш ненужни железа. На 33-ки и H233B даяни безгрижно.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      Малко съм нов в занаята, както се пееше в една песен на "Ъпсурт", но да попитам, ако е е толкова слаб задния мост на Трейд ( не е проблем, че е отворен, може да се блокира и принудително), защо върви заводски с двойна гума?

      Коментар


      • #4
        Очевидно си нов. Товароносимост е едно, натоварване на касета - друго. Трейда е и с по-слаб мотор, и с по-малки гуми - няма сила да строши тоя диф. Същия трилитров мотор на патрола е 160 коня и над 300 нютона. В трейда е 90 коня.

        Не си уточнил и какво е "преден мост от патрул" - от какъв патрул (160/260/Y60/Y61), с какъв мотор, коя година и т.н.

        Изобщо не знам защо си се вторачил в тоя Трейд. Пак - искаш мнения, без да си описал какво точно ще правиш с тия мостове. Възможно най-здравите мостове от Nissan са тия от Patrol Y60/Y61, в комплект.

        И как ще го блокираш принудително? Ще заваряваш? Дрифтачка ли ще правиш или? Щото заварен мост за друго не става.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


      • #5
        Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
        Малко съм нов в занаята, както се пееше в една песен на "Ъпсурт", но да попитам, ако е е толкова слаб задния мост на Трейд ( не е проблем, че е отворен, може да се блокира и принудително), защо върви заводски с двойна гума?
        Отварял ли си,имаш ли наличен от Трейд ?Да кажем че Патролските и Терановите и пикапските са ни горе_долу ясни !Но от Треид не съм го разглеждал,ако има някой наличен може да се разсъждава.
        "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
        Кольо.

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Имаме наличен Трейд ама работи, така че няма как да се отвори. Мога да пращам снимки отвън и да меря?

      • #6
        В най-добрия случай е H233 (на снимка е тип "Банджо"), предполагаемо с 2 сателита. Има големи барабани и големи накладки, които предвид проекта са тотално ненужни - патролските спирачки са предостатъчни.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Снимката не излиза?

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Не съм качвал снимка. Гледах снимки из интернет.

        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Това за трейдския мост ли е?

      • #7
        Идеята на проекта е да се направи 4*4 пикап на базата на нисански мостове - за това питам има ли преден мост от Патрул, който да съвпада с предавателното число от задния на Трейда. Идеята е да се съчетае проходимостта на Патрула с товароносимостта на Трейда. За блокирането не се тревожа, тъй като от другия форум слагат такива на почти всичко. Не мога да си изчистя концепцията обаче поради липса на информация за предавателни числа. Всъщност и РК нямам идея каква ще пасне, но мисля, че мостовете трябва да са първи. Другият ми въпрос е може ли лесно да лифтне Трейда, ако ползваме неговото шаси за основа?

        Коментар


        • #8
          Идеята да се ползва шасито на Трейда, според мен е по-смислена, отколкото шасито на Ужаза. Най-малкото е предвидено за по-голяма товароносимост.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            3т. товар не ги усеща, но тук идва проблема с просвета, предния мост и РК и най-вече кабината по-малка даже от уаз-ковата, ако си над 180см. не може да вкараш задната освен, ако не направиш шпагат. Ей, такива дреболии Но за съжаление май и тук не знаят дали ще се комбинира с патрулските предни мостове.

        • #9
          Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
          Идеята да се ползва шасито на Трейда, според мен е по-смислена, отколкото шасито на Ужаза. Най-малкото е предвидено за по-голяма товароносимост.
          +Че на двигателя на Трейда е по вероятно да пасне патролска или теранова СК комплект с раздатка.Принципно при това положение може да се получи прилично 4х4 камйонче с добра проходимост !Ходовете на Патрола няма да можеш да ги постигнеш.
          Няколко въпроса !
          Колко в на трейда предавателното число на дифа?
          Отпред проекта с цял мост ли ще е или "меки " полуоски?
          Трейдовите главини с колко болта са?
          "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
          Кольо.

          Коментар


          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Имаме трейд ама не разглобен и никога не правен дифа - за това питам дали някой му знае ПЧ. За главините казах да проверят, но ще стане по-късно. Отпред нямам идея какъв да е моста - най-здравия патрулски, който вероятно ще е цял. Нямам идея. Нисаните особено патрулите не са ми много познати.

        • #10
          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          В най-добрия случай е H233 (на снимка е тип "Банджо"), предполагаемо с 2 сателита. Има големи барабани и големи накладки, които предвид проекта са тотално ненужни - патролските спирачки са предостатъчни.
          А и не виждам причина АКО държи да е с двойна гума отзад на патролския да се сложат по дълги щпилки и да пзва комплекта трейдови джанти ,стига да са 6х139,7
          "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
          Кольо.

          Коментар


          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Идеята е да ползвам трейдовия мост-задния, като по-товароустойчив.

          • hunter vl
            hunter vl коментира
            Редактиране на коментар
            В това не съм убеден ,ще изчакам Спарки ако му дадеш vin и ако излезнат на Трейда даните и тогава ще е ясно !
            И ще те помоля да си спестиш коментарите от рода "Но за съжаление май и тук не знаят дали ще се комбинира с патрулските предни мостове." след като тук има поне 10 човека знаещи на изуст Патролските мостове ,при условие ,че ТИ самия не знаеш характеристиките на детайлите които искаш да използваш.
            ПП форума е преди всичко за джипки не за камиони !
            Поздрави!

          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Не оспорвам квалификацията ви в Патрулските - даже напротив-нарочно пуснах темата тук, там го споменах в смисъл, че може да направим нещо ново, за да опровергая тезата, че всичко в офроуда е вече открито, която теза битува в определена група форумджии. А относно незнание ми с него започнах - ако знаех едва ли щях да правя такова мащабно проучване.

        • #11
          Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
          Идеята на проекта е да се направи 4*4 пикап на базата на нисански мостове - за това питам има ли преден мост от Патрул, който да съвпада с предавателното число от задния на Трейда. Идеята е да се съчетае проходимостта на Патрула с товароносимостта на Трейда. За блокирането не се тревожа, тъй като от другия форум слагат такива на почти всичко. Не мога да си изчистя концепцията обаче поради липса на информация за предавателни числа. Всъщност и РК нямам идея каква ще пасне, но мисля, че мостовете трябва да са първи. Другият ми въпрос е може ли лесно да лифтне Трейда, ако ползваме неговото шаси за основа?
          Еми кажи какво е предавателното число на трейда, пък после ще ти кажа има ли джипов нисански мост, дето да съвпада. Въпросния трейд не го намирам в никакви каталози, съответно не мога и предавателното му число да намеря.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Има ли някакъв начин да установим без да махаме моста? Той е на братовчеда и съм сигурен, че няма да се съгласи на такава манипулация.

        • #12
          Прати ми на лично съобщение vin -a, да пробвам каталозите по него.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Трябва да го взема от братовчеда, а той забрави да се обади. Ще го питам - това трябва да номера на рамата в големия и малкия талон?

        • #13
          Бахмааму.
          Вдигаш на крик, въртиш и броиш. Просто като свирка, нищо не се разглобява.
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #14
            И да убия темата - в гората диференциал от шосеен автомобил не държи.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              Като не вярваш - ела да поработиш за братовчеда и без това хамалите не му смогват.Ще те снимаме как товариш и ще пуснем снимките за доказателство в темата и без това отдавна се искат снимки.

          • #15
            Лада нива карАл ли си некога?

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X