Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-добрите мостове на марката Нисан?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
    Лада нива карАл ли си некога?
    А ти на Нива 3.5т. качвал ли си? И то в гората!
    А тя пък Нивата нали се слави с най здравите мостове.

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Нивата се чупи и само от товар от по ячки хора, ама да не оцапваме и тази тема...

  • #17
    Понеже май само аз знам, да намалим напрежението

    8/43
    Демек
    5.375
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • turtey
      turtey коментира
      Редактиране на коментар
      Бих могъл стига да се беше държал прилично

    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Е, хайде, нали знаеш, че имаш покана за бира - ще си поговорим за Вермахта, друга любима моя тема и в тая в връзка за свръхинженерството и Адам Смит и така лека по лека ще изгладим противоречията. А може и да направим един батъл Джи vs 469...Мерак да имаш и да не ни надуши жена ми

    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Демек, ако гледаме ПЧ дадени от колегата Спарки, няма да може да се намери патрулски еж?

  • #18
    Между другото тук е мястото да уточним, кое би строшило един мост повече - да върти 33-ки в калта или да вози 3т. товар по предимно сухи офроуд терени, като се има предвид, че товарът пада преобладаващо на задния мост. Това за товара на Трейда мога да го потвърдя от лични и непосредствени впечатления и опит - 2-3г. тежка експлоатация в екстремни условия - 15 часа работа през юли и август. Никакви аварии по окачването или трансмисията на задния мост. Според мен и маслото в дифа не е сменяно. Тук на ход са опитните нисановоди...Моля за обективност

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Работил е със стандартните гуми, които са с малък OD.

  • #19
    Мостовете на трейда нямат много общо с Нисан, да не кажа хич
    Кошника е правен за 1-1.2т полезен товар.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Възможно е, нямам достъп до талона, но по-горе описах на какво е способен кошника в наистина екстремни условия и товари, явно японецът е дал голям запас.

  • #20

    Да, нещо по-камионски бЕха, подобно както е при Ифа Мултикар. Но се намалява и просвета, че май бЕха и доста тумбести.

    Карал съм Трейд самосвал, на един приятел, да си върша малко работа... На мене ми хареса.

    Вчера, 23:11
    За товароносимостта на двойната гума е ясно - умножаваш по две, но как се отразява тя като товар на дифа?
    Дай тука, че по-удобно.
    Нема значение двойната гума за дифа, важен е диаметъра(де факто радиуса, ама все тая). Но слагането на единични гуми може да иска малко творчество.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Колега Цецо, напълно съм съгласен с теб и тези принципи, но в сферата на леки коли. В офроуда такива идеални условия няма. Между другото много малко машини ще въртят на лед или във въздуха, но това е друга тема. Та идеята ми е, че при офроуда освен сцеплението на колета с пътя ( за което не споря, че е най-голямо в/у асфалт и бетон) има и сили на триене, които действат в/у други елементи освен контактната площ на гумите. Тези сили противодействат на двигателната сила предавана от трансмисията със сила обратна на движението и понякога тази сила спира самото движение. Тогава напъна върху елементите на трансмисията е убийствен. Това е все едно два човека цедят чаршаф, въртейки го в обратни посоки. Накрая най-слабото звено не издържа...

    • cecoa1
      cecoa1 коментира
      Редактиране на коментар
      Владо, няма такива тайнствени сили, за каквито ти си въобразяваш. Теорията си важи навсякъде. Да, за да сметнем колко точно и какви сили и моменти действат в точно определена ситуация, та било то и при оффроад, ни трябват много на брой конкретни изходни данни, които няма кой да измери с точност. Но това не е и нужно, достатъчно е да знаем, че нещата са сметнати за по-тежко натоварване. Както в математиката- даден израз е по-голям или равен от друг - типично неравенство. Каквото и да променяме в неравенството, важното е то да остава изпълнено. Точно заради това, за да носиш големи товари, ще ти трябват други мостове.

    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Относно теорията - се предавам, само ще кажа, че тайнствените сили си имат име - "коловоз от Джуган" или още по лошо - от "Урал". Така че имаш официална покана от мен - заповядай с твоя 4*4 техника на гости. Ще те посрещна и ще те запозная с тези тайнствени сили. От мен безплатно филмиране на контакта ти с тях, бира или безалкохолни напитки. И безплатно репатриране, ако техниката не надвишава 3.5т. Относно мостовете ще се опитам да посъбудя уважаемите господа нисановоди, които нещо взеха да бият отбой в тази сфера, където уж всичко е пробвано.

  • #21
    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    Понеже май само аз знам, да намалим напрежението

    8/43
    Демек
    5.375
    Н260 ли е?
    "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
    Кольо.

    Коментар


    • #22
      Кошницата вдига 109 (или теоретично 11
      Пета е 0.813
      Гумите са 185/15
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • turtey
        turtey коментира
        Редактиране на коментар
        118
        Тия имотики са вгз

      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        Значи са ми грешни предположенията

    • #23
      Друга идея за още по силни мостове ми дадоха от Нисан Л35, като по-качествени от тези на Трейда. Друга алтернатива е от Рено Маскот, тъй като ги правят след сливането и е възможно да ги правят с еднакви ПЧ като патрулските.

      Коментар


      • #24
        Горе за гумите си се заблудил. Виж там връзката - сила/площ/триене и кое по кое се умножава Като сложиш 2 гуми, площта е двойна, силата на единица площ е наполовина, а момента на прибоксуване си е все тоя.

        Двете гуми (или по нашите критерии аспиринчета) просто могат да носят повече товар от една със същите размери. Нищо повече няма в това.

        Заводските гуми на патрола са 265, и с диаметър 31-инча - като нищо носят повече от двете на камиончето. Но ако сложиш патролски мост на същите гумета, прасето му ще се влачи по асфалта.

        Ако настоятелно искаш патролски мостове, ще трябва да купиш и двата в комплект, за предпочитане от дълга база, автоматик (4.875). Но като им нанижеш и по-големи гуми (щото заводските надали изобщо могат да се монтират на тоя мост), двигателят съвсем ще омалее.

        ... и т.н....
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Да, но при условие, че минем и отзад на патрулски и изоставим Трейда, което не ми се иска, защото според мен по-здрав.

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Не е по-здрав. Ако видиш патролски заден до тоя на трейда, веднага ще ти стане ясно.

        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Честно казано не разбирам от мостове (освен да ги троша, не е повод за голяма гордост, но поне разбираш кое ги убива най-много). Предполагам, че имаш предвид някой мост, в който е вкарано много повече дебелина на желязото, което е правопропорционално на здравина. Опасявам се обаче, че и при Нисан може да има парадокс както при УАЗ/ГАЗ, при което чисто инженерно при относително равно като дебелина вложение на железа има голяма разлика в устойчивостта на напън/трошене. Волгата хващала на три зъба, а УАЗ-а на един. Та в тази връзка мога да потвърдя за един Трейд в БГ територията, който лично съм карал и който с години мъкне товари 3-3.5т. офроуд и на асфалт. Това е само товарът. Общо стават 4,5-5т. Единствено на асфалт не може да вдигне повече от 100км/ч., но това е бял кахър. Та ако има по-корав патрулски заден мост от на Трейда бих се замислил да инвестирам. Но така без аргументи бих скочил в дълбокото...

      • #25
        Добре де ,погледнах и другата ти тема ,ето мойте 5 лв .
        ​​​​​​Явно,че за да скалъпиш това което си замислил ти трябва бюджет,та моето мнение ,че можеш да се вмъкнеш в един Патрол У61 по възможност да се води товарен(за да си спестиш едни разправий с органите)скъсяваш му купето до предните врати махаш щангите отзад ,качваш го на ресйори ,лек лифт отпред мяташ му 35 и си го товариш с 1-1,2тона
        И понеже такъв леген трудно ще намериш ,може от накакъв бус алуминиева каросерия да се вземе ,та дори и с хидравлика да се вдига.
        "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
        Кольо.

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Сега си хвъркам с два тона, така че не е решение, а и темата е за мостове. Американската концепция за пикапи е пригодена за прерията, а не за пресечени местности, да не осира** и тази тема...

        • hunter vl
          hunter vl коментира
          Редактиране на коментар
          Сори ,че ти осрах темата ,опитах се дати бъда полезен !
          Като видях снимката на уаза в началото на другата ти тема,а от питането ти в тази ,става ясно ,че искаш да събереш някакъв по подготвен пикап .НО с тези два тона и на горе ...разгледай Праги ,Виетнамки и тн.

        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Те са камиони, а ние търсим в тази тема по-специално най-доброто като мостове, което марката Нисан може да даде за проект на базата и с габаритите на джип.

      • #26
        Взимаш си една Тундра,слагаш и едни възглавници на задника и си караш


        Не издържах,да ме извинявате
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • Kirilpm
          Kirilpm коментира
          Редактиране на коментар
          Човека ти казва, че сега си хвърка с 2 тона!Това с ДВГ под 90 коня по спомен, та Тундрата за да я оползотвори трябва да и хакне поне 8.

      • #27
        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
        Взимаш си една Тундра,слагаш и едни възглавници на задника и си караш


        Не издържах,да ме извинявате
        Такома
        "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
        Кольо.

        Коментар


        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Тц,за тон багаж говорят,Такото ще движи на патешко ходене

        • hunter vl
          hunter vl коментира
          Редактиране на коментар
          Стига де ,с 4 литровата надали.По малка е и в гората по я бива

      • #28
        Уважаеми колеги нисановоди - какво стана с ПЧ от Нисан Трейд - успяхте ли да го разберете? И втори въпрос - колегата Цецо не смята, че мостове от марката Нисан са достойни за участие в ULTIMATE проект за пикап - вие съгласни ли сте ? Ако - да, нека темата се затвори от съответния модератор, и да прехвърлим темата в някой друг подфорум - Jeep, Мицубиши и пр. Ако ще отиваме на такъв безславен изход, поне ще помоля да кажете кои мостове биха били по-достоен заместник на нисанските такива за изпроводяк, ако на някой му даде сърце...

        Коментар


        • #29
          Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
          Уважаеми колеги нисановоди - какво стана с ПЧ от Нисан Трейд - успяхте ли да го разберете? ...
          Ти май не четеш. Казаха ти го преди 2 дни.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Информацията не е потвърдена от колегата Спарки, а той пое личен ангажимент. Колегата Търтей не се е аргументирал с източник.

          • Чавдар (V93)
            Чавдар (V93) коментира
            Редактиране на коментар
            А, ти искаш отговор с нотариална заверка

        • #30
          Що му се връзвате? Вече се каза, че този проект е безмислен и от инженерна и от финансова гледна точка. Както и че има смислени готови решения.
          Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X