Всъщност за да довършим подобаващо темата, ми се ще да разнищим кои фабрични мостове на Нисан са най-здрави, достъпни и могат да се ползват за донори в други джипки и проекти. Засега по това, което успях да установя в други теми това са мостове от Нисан y60 и y61. В тази връзка моля да споделите вашето мнение кой от двата моста е по-добър със съответните предимства и недостатъци?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Най-добрите мостове на марката Нисан?
Свий
Темата е затворена.
X
X
-
-
Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнениеВсъщност за да довършим подобаващо темата, ми се ще да разнищим кои фабрични мостове на Нисан са най-здрави, достъпни и могат да се ползват за донори в други джипки и проекти. Засега по това, което успях да установя в други теми това са мостове от Нисан y60 и y61. В тази връзка моля да споделите вашето мнение кой от двата моста е по-добър със съответните предимства и недостатъци?Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
Те са еднакви. Преден H233, заден H260. 4.625 в болшинството случаи.
Коментар
-
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
Те са еднакви. Преден H233, заден H260. 4.625 в болшинството случаи.
Не са еднакви, еднакви са само дифовете. От У61 мостовете са с 5 см по-широки и предния е с по-големи карета. В Европа Н260 си е екзотика, среща се само при първите У61 3.0 дизел и Н260 с 4.625 ПЧ няма. Както и като цяло У61 3.0д с 4.625 също няма. 3.0д е с 4.1 автомат и 4.3 ръчка.
Коментар
-
Първоначално публикуван от A.pantev Преглед на мнение...В Европа Н260 си е екзотика...
За другото си прав - имах предвид дифовете, не мостовете като цяло.
RD28 e с 4.625 и това е най-високото масово намираемо (тоест евтино за придобиване, евентуално). Другите така или иначе са извън сметките. От трите изброени горе това в сервиза беше Y61, дълга база, RD28 и с 4.875. Или са били сменяни, или все пак има и такива екзотики - огледах сервизните за всички години и 4.875 никъде не фигурира изобщо, не само за RD28.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
H260 и аз съм виждал няколко пъти, но на фона на това колко патроли има в България си е направо рядкост. От много време се опитвам да намеря Н260 без блокаж, но без успех.
Сигурен ли си, че е бил H260 с 4.875 и то с РД28 ? До колкото знам Н260 никога не се е предлагал с РД28, а и дори афтърмаркет корона и пиньон освен оригиналните 4.1 и 4.3 не мога да намеря, а прерових целия нет.
4.875 само съм чувал, че го има в патрол. До колкото си спомням имаше Н233 заден с това пч в терано или някой пикап не помня.
-
За предавателното число съм сигурен, за останалото - било е преди 10 години, та няма как да съм сигурен.
За единия в моргата обаче съм сигурен че беше големия - предния и задния бяха един до друг, задния беше брутално крив и очеизвдано по-голям от предния, при което попитах тия дето са били вътре дали изобщо мърдат още. Беше и с блокаж.
-
-
Колега разбирам, че сте експерти в Нисан мостовете, но може ли малко по user-friendly да обяснявате, не всички сме механици и дилъри на части? Може ли просто да направим нещо като обобщение на темата с препоръка за най-оптималният вариант цена/качество/ремонтопригодност и съответно за ultimate - вариант, за който не го бъркат толкова много парите.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнениеКолега разбирам, че сте експерти в Нисан мостовете, но може ли малко по user-friendly да обяснявате, не всички сме механици и дилъри на части? Може ли просто да направим нещо като обобщение на темата с препоръка за най-оптималният вариант цена/качество/ремонтопригодност и съответно за ultimate - вариант, за който не го бъркат толкова много парите.Комплектите пиньон/корона са по 500 долара в щатите. Докато дойдат тук ще станат по 1000 с мито и ДДС.
друга комбинация е патролски преден с теранов заден (теранов мост може да се намери за 300-350 кинта целия), но терановия е с по-тънки полуоски и е по-тесен.
За горното че за твоя случай са по-удачни камионски мостове също съм съгласен. Тънката част е да намериш донор. Камиончета с тоя габарит и 4х4 не са твърде масови.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Стандартни мостовете от У61 са си здрави. Ако намериш H260 има два варианта с различна дебелина на полуоските, но не знам как се различават без да се отвори. Тъй като е с разтоварени полуоски няма да е трудно да се извади полуоската.
Ако ти се дават кинти и си твърдо решен да е патролски мост първо приготвяш 2000 долара( Без ДДС транспорт и мито) за РЦВ полуоски с карета за предния и ако искаш още 1980 лева без ДДС за АРБ блокаж или 3400лв за хром молибденов. Евентуално сменяш и хъбовете с хром молибденови капачки.
За задния имаш вариант за хром молибденов блокаж за 3400лв.
Ако искаш и по-бавни дифове, колега спарки ти е казал варианта. Можеш сам сметнеш крайната цена на два тунинговани моста.
Коментар
-
Никакъв проблем няма 15 цолова гума да е по-висока от 20 цолова и то с много.
-
Ааа, аз гуми не продавам, та да имаме сделка.
Просто съм виждал много големи, направо огромни, с голям балон. А големия балон ниси и много на товар. Но не съм се интересувал от този им азпект, за товарене си имам подходящите машини.
Какво е ОД? Овър драйв? Овър драфт? Ох Донкееее....
-
-
Първоначално публикуван от A.pantev Преглед на мнениеСтандартни мостовете от У61 са си здрави. Ако намериш H260 има два варианта с различна дебелина на полуоските, но не знам как се различават без да се отвори. Тъй като е с разтоварени полуоски няма да е трудно да се извади полуоската.
Ако ти се дават кинти и си твърдо решен да е патролски мост първо приготвяш 2000 долара( Без ДДС транспорт и мито) за РЦВ полуоски с карета за предния и ако искаш още 1980 лева без ДДС за АРБ блокаж или 3400лв за хром молибденов. Евентуално сменяш и хъбовете с хром молибденови капачки.
За задния имаш вариант за хром молибденов блокаж за 3400лв.
Ако искаш и по-бавни дифове, колега спарки ти е казал варианта. Можеш сам сметнеш крайната цена на два тунинговани моста.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Владо, в Пловдив един господин направи патрол с мостове от виетнамка, а ти се опитваш да правиш обратното. Замисли се.
- 1 like
Коментар
-
Мисля го и отговорих - пред очите ми един Трейд работи колкото Виетнамка с години гърч по поля и гори. Просто искам да доразвия Трейд технологията в режим 4*4. Не вярвам да е чак толкова сложно. Другият вариант са патрулските мостове - трошени са с големи гуми, а не с товар - поне според вашите думи (Нисан общността). Виетнамкаджиите им свидело да инвестират едни 2к в мостове и да си хвърлят C категорията в коша - поне аз така си го обяснявам и бих дал едни пари да тествам теорията.
-
Atleon 3.5 тона е с H260 заден диф, впрочем. А поне външно е много по-камион от trade.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
. Не виждам кое в това камионче с 90 коня мотор е в състояние да строши 2 съвсем стандартни патролски моста, както ще да се напиня.winks:
Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
Искаш ли да ти покажаwinks:
Разбира се че всичко може да се строши, но то ако тръгнем така, на витара ще се слагат мостове от виетнамка.
Това все пак е камионче, не джипка с магаре зад волана.Нито зорлем ще се навре там, дето вие си трошите мостовете, нито ако се завре ще дава същата газ със същата упоритост.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Сега да обобщим Атлеона е по-здрав от Трейда. Трейда е малко по-слаб - за товар от Виетнамския мост. Така че Атлеона със сигурност ще на нивото на Виетнамския мост, а е възможно да е по-добър. Сега остава да разберем коя модификация на Патрул има Атлеонския диф и може да се направи една наистина оптимална комбинация за Нисан. Също е важно дали Атлеонски мост заден може да се комбинира с Патрулски преден. Според мен, ако моста е Н260 би трябвало-ако го правят с едно предавателно число. Тук обаче е хубаво самите нисанджии да си кажете думата.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар