Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-добрите мостове на марката Нисан?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Атлеона е с 4.11 и 4.375. Може да се комбинира с някои патролски, но..... това е за Атлеон след 2011г., а там цифрата за мост ще е перверзна.

    Стария Cabstar с TD25 мотор е с H233 отзад и 5.143 или 5.571 предавателни числа.

    3.2тонния Cabstar след 2006-та е... с единична гума, H233 и 4.11 предавателни числа. 3.4 тона дълга база с по-големия мотор - пак H233, с 3.9 предавателно число. Същото с двойна гума е с H260 отзад, и 4.375 предавателно число.

    ...или както хортувам отдавна - ако мостове от патрол, от Y60 или по-добре Y61, RD28 мотор, с предавателно 4.625. Други смислени варианти няма.
    Последно редактирано от sparkybg; 28-01-20, 01:03.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Е, тогава няма смисъл оставаме на варианта да ползваме инфо-то от Атлеона и да се търси Нисан с мост с диф Н260 - впрочем и да обобщим този диф само при моделите на У61 ли го има или при У60, че малко не се уточни в предните постове?

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Както горе хазаха - с H260 ще намериш трудно. С правилното предавателно число - още по-трудно. Може да намериш евентуално с 4.11.

    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Логично е да се намира трудно-вероятно се е продавал в лимитирани серии примерно за военни и пр. Но все пак мога да попитам има и доста хора вкарват от Англия вече, почти всеки месец има транспорт натам. Въпросът е как практически да разпознаем, че този мост е с Н260 диф?

  • #62
    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Атлеона е с 4.11 и 4.375. Може да се комбинира с някои патролски, но..... това е за Атлеон след 2011г., а там цифрата за мост ще е перверзна.

    Стария Cabstar с TD25 мотор е с H233 отзад и 5.143 или 5.571 предавателни числа.

    3.2тонния Cabstar след 2006-та е... с единична гума, H233 и 4.11 предавателни числа. 3.4 тона дълга база с по-големия мотор - пак H233, с 3.9 предавателно число. Същото с двойна гума е с H260 отзад, и 4.375 предавателно число.

    ...или както хортувам отдавна - ако мостове от патрол, от Y60 или по-добре Y61, RD28 мотор, с предавателно 4.625. Други смислени варианти няма.
    Не прочетох редакцията, та последно ако Патрула е с ДВГ - RD28, мостовете стават независимо дали дифа е Х260 или Н233? И този мотор е само в У61? Извинявам се за подробностите, но не съм запознат много с номенклатурите на Нисан. И въобще как разбирам на един Нисан какво му е ПЧ, ако не е свален и разглобен дифа?

    Коментар


    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      Предавателното число се разбира с мислене и... На теб оставям да го довършиш. Нали ти тама ме накара да се чудя какво беше там за външния размер...
      А големината на короната се определя визуално. Голяма корона се събира в голям кожух. Дето му викат прасе. Що не е сърничка или теле не знам де.
      Та визуално-за малката корона се прави малък кожух, за голямата-голям. Ако се сложат един до друг разликата се вижда много добре.
      За тренирано око също е лесно да се определи кой кой е, но трябва да си виждал много патроли.

      И още нешо-гплямата корона е в по-голям кожух, но така се намалява клиренса. Докато с малкия кожух има повече просвет, за в гората това си е важно.
      Разбира се-просвета под големия ложух може да се компенсира с по-големи гуми, но това пък повишава риска от счупване на нещо в моста... Няма пълно щастие както се знае...

    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      30см. просвет е напълно оптимално решение за терена на България или по-скоро за планинските части. Не знам защо тук битува мнението, че колкото по-високо толкова по проходимо(не е точно така).

    • petkov_bb
      petkov_bb коментира
      Редактиране на коментар
      30 сантиметра просвет ВИ е достатъчен, а как се постига.........,- сега колко "санта" имате на УАЗката,че съм забравил колко лесно лягаше по корем в коловозите на "батковците".

  • #63
    Владо М, ти тия 30 санта просвет за нищо ги нямаш. Особено ако ти е харесал Н260 заден диф. Аз съмс Н233 и 36 инча гуми и нямам 30см, даже трябва да премеря, че никога не съм мерил, но със сигурност не е 30см. С Н260, за да имаш 30см просвет, поне 38 инча гуми ще ти трябват. Ако си толкова в час с оффроуда, колкото казваш, сам можеш да се сетиш какъв мотор ти трябва, за да въртиш 38мици с 5 тона бруто и то с диф 4.11 или 4.375, каквито са повечето Н260.

    Коментар


    • A.pantev
      A.pantev коментира
      Редактиране на коментар
      Добре трябва да си подбере кутията и раздатката, за да се мести с 5 тона патролски мостове и големи гуми.

    • Джоу (x3mrjoe)
      Джоу (x3mrjoe) коментира
      Редактиране на коментар
      Барем 5-6:1

    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      4,3 РК? ))

  • #64
    Кво е тва 36-ци и 38-ци ?!
    Гòвори нещо 15-ки, 16-ки.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Защо не пуснеш някой клип с 38-ци по баира?

    • Джоу (x3mrjoe)
      Джоу (x3mrjoe) коментира
      Редактиране на коментар
      Щото не ми се получават селфитата докато карам по баирите.

    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Няма ли фенки?

  • #65
    Владо,не разбирам от дърводобива и земеделието което практикувате,но то "камбанариите" са различни-


    https://offroad-bulgaria.com/forum/%...%B0%D0%B7-4540
    Когато имах нужда от проходима техника купих това и с диаметър на гуми 1.30м. пак имаше проблеми....................

    Коментар


    • petkov_bb
      petkov_bb коментира
      Редактиране на коментар
      Уважаеми Колега,
      - не знам за Вашите реалности..... но не аз съм в облаците.
      Притежавах и Лада Тайга и бордова УАЗка и .... и.....,но никога не съм се "сетил" за транспортен бизнес на дървесина с леки коли. Отделно изпитвам алергия към кокошкарския подход при организацията на дадена дейност.
      - Трезвата преценка е желателна и когато няма отправна позиция, може да се огледа как са решили "организацията" другите, а не да "воюва с вятърни мелници". Един непредубеден прочит на това което е писано в Темата ВИ и ще откриете "червената нишка".

      А знанията и опита, който притежават колегите във Форума ( и ВИ отделят "време" ) е токова внушителен ,че заслужават поне уважение !
      (И няма как с "камбанария" построена върху Нива и Уаз да си представите гледката от другите "камбанарии"!!! )

    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Г-н Петков, моля ви не цапаме и по тази тема. Тук се търсят определени мостове от Нисан. За уаз и дърводобив си има други теми, за съжаление вече тотално ос...ни. Така че ако имате нещо за Нисан да кажете - кажете, ако не - със здраве в бар Наздраве!

    • petkov_bb
      petkov_bb коментира
      Редактиране на коментар
      Какво да кажа за "мостовете" на Нисан,всички вкупом споделяме че за да транспортираш товари от 3.5т цялата конструкция (и мостовете)трябва да са оразмерени със задачата. Каква файда да се снабдите с мостове от Nissan Atleon или Trade предвидени за 1.5т. полезен товар.
      - Но Нисан си имат и в класа 3.5т на Kabstar, а при Atleon 2 мостовете са за над 7т. ,т.е. с мостове от ,"джип",миниван и пр. коли НЕ става. Ако ставаше щяха да произвеждат само един модел (малък,лек компактен и здрав) и да монтират на всичко.......................
      И понеже всички производители изработват мостове съобразени с товара , остава всички ТЕ да са в заблуда. Дерзайте!
      А за Вашият "проект", не случайно ВИ посочих като евтина алтернатива такива от Авиа 4х4, защото са сметнати за товара и ще имате от "донора" всичко необходимо-кардани,раздатка,....и т.н.

  • #66
    Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
    Владо,не разбирам от дърводобива и земеделието което практикувате,но то "камбанариите" са различни-


    https://offroad-bulgaria.com/forum/%...%B0%D0%B7-4540
    Когато имах нужда от проходима техника купих това и с диаметър на гуми 1.30м. пак имаше проблеми....................
    Е това последното (в последния коментар) е смислено и има място в темата -щеше ми са всички постове да са такива. Всъщност както казаха колегите, ако сте чели, че Атлеона и на Патрула дифовете в някои модели са идентични Н260, ако не ме лъже паметта. Така че е възможно Патрула да има по-голяма товароспособност или поне моделите снабдени с въпросния диф., но това да не се отразява в талона поради маркетингови, а не поради технически причини.

    Коментар


    • #67
      Първо се научаваме каква е разликата между диференциал и главно предаване
      След това какво са разтоварени полуоски (които са валове)
      И после мислим за цял мост
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Можеш да дадеш кратки разяснения вместо да се надуваш...

      • turtey
        turtey коментира
        Редактиране на коментар
        Мога, разбира се

      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Получаваш специална покана...

    • #68
      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

      Стария Cabstar с TD25 мотор е с H233 отзад и 5.143 или 5.571 предавателни числа.
      Демек корона и пиньон комбинация ,а може би и целия диф У Патролски мост ???

      "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
      Кольо.

      Коментар


      • #69
        Първоначално публикуван от hunter vl Преглед на мнение
        Демек корона и пиньон комбинация ,а може би и целия диф У Патролски мост ???
        Поне в единия, вероятно да. H233 има поне с 2 вида полуоски (може и 3 да бяха), с различен брой шлици и дебелина. Касетата спрямо прасето и короната доколкото ми е известно е универсално съвместима, но пиньона предполагам не съвсем - има горен/долен, заден/преден, и не знам дали при всички прасета размерите му са еднакви.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #70
          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

          Поне в единия, вероятно да. H233 има поне с 2 вида полуоски (може и 3 да бяха), с различен брой шлици и дебелина. Касетата спрямо прасето и короната доколкото ми е известно е универсално съвместима, но пиньона предполагам не съвсем - има горен/долен, заден/преден, и не знам дали при всички прасета размерите му са еднакви.
          С полуоските филма ми е ясен ,разположението на щпилките на различните Н233 също ,Пиньона ако а горен на камйонския още по добре .
          Интересно е ако само коплекта корона -пиньон са взаимно заменяеми ,ако пък пасне цялото прасе още по добре !

          "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
          Кольо.

          Коментар


          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Добре, ама за полуоските щом ти ясно всичко - не може ли да споделиш мнение, коя е най-здрава? Нали все пак това е идеята на темата. Малко по - user-friendly please

        • #71
          Ми най-дебелата е най-здрава. Задна на патрол 60/61
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #72
            Те за 61 май са кухи-за олекотяване на конструкцията.
            Дали от 60 не са по-добрия избор?
            Трябва да взема да претегля една полуоска от 61та на лапето, и една от моя патрол, но май старите са си по-читави. С тези кухи полуоски не вярвам да е нещо добро.
            Но пък от друга страна карданите са от тръба, а нали през кардана минава същата мощност както и през полуоската? Щом кардана не се къса-значи и полуоската би трябвало да издържи.
            Знам ли ги жълтурковците, винаги са по-напред от останалия свят, та и с това сигурно са ни изпреварили
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #73
              Въртящ момент бе Кольо.
              Освен това кухо и плътно няма пряка връзка със здравината щото не е толкова просто. Зависи от дебелината и материала.
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #74
                Да де-въртящ момент-все един и същ си е. Той си зависи от двигателя. Нали всеки двигател си има крива на въртящия момент. Той се предава през съединител, кутия, кардана, и на моста.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #75
                  Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                  Да де-въртящ момент-все един и същ си е. Той си зависи от двигателя. Нали всеки двигател си има крива на въртящия момент. Той се предава през съединител, кутия, кардана, и на моста.
                  ...
                  Последно редактирано от Иван Жоров; 29-01-20, 20:32.
                  Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                  Телефон - в профила!

                  Коментар


                  • turtey
                    turtey коментира
                    Редактиране на коментар
                    Кво кво?
                    Я пак

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X