Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Каз 4540

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Каз 4540

    Добър вечер, колеги.
    Днес случайно попаднах на въпросния Каз 4540, който се продава, а нищо не знам за марката.
    Ако има запознати, нека споделят
    Мисля да го ползвам за подвоз, как ли е от към проходимост, поддръжка..

  • #2
    От: Каз 4540

    Доста хвалено селскостопанско камионче. Производството му е 1984-1998г. Тристранен самосвал, освен ако няма други модификации, постоянно 4х4 с блокаж на междуосевия диференциал. Двигателят (до колкото съм запознат) е ЯМЗ 642, шест цилиндров дизелов, V-образен, с дизайн на КамАЗ-овия двигател; ход и диаметър на буталото: 120х120mm, мощност 160 hp. Скоростната кутия е с 8 предавки. Товароподемност 5,5 - 6t. Заслужава си камиона, тъй като кабината му е изместена много пред предния мост, товарната платформа е с достатъчна дължина, което е рядкост при руските камиони с пълно задвижване. Двигателят ще дава икономия в гората, в сравнение с бензин/газ и няма да бягаш постоянно за газ до бензиностанциите. Сравненията ги правя на базата на широкоизползвания за подвоз ГАЗ 66. Товароносимостта КАЗ-а в случая е 2,5-3 пъти повече по книжка от тази на Виетнамеца. Ако можеш вземай го, стига да е на изгодна цена. Не е известна много марката, но по руските сайтове можеш да намериш информация. Надявам се да съм бил полезен.

    Коментар


    • #3
      От: Каз 4540

      Първоначално публикуван от theblackpearl Преглед на мнение

      Мисля да го ползвам за подвоз, как ли е от към проходимост, поддръжка..
      Роман с преживявания мога да напиша от този автомобил. Купих го на 25000км. и го продадох на 75000 км. КАЗа има свойте плюсове и минуси (като всяка техника).
      -С подходящи гуми проходимостта е много добра. Задния мост и раздатката имат блокажи,може да се постави и в предния .При изкачване има перфектно разпределение на тежеста (двигателя е пред предния мост). Междуосовия диференциал е планетарен,диференциалите са без редуктори ,но здраво изпълнение(само пиньон и корона) идентични с тези на Супер МАЗа. Пневматичния съединител е капризен,раздатката не издържа при "ударно" потегляне на задна (избива паразитната зъбчатка ). При подвоз на повечето терени излиза с 12-15 кубика дърва (5-7т.) "Подръжката " не е от лесните (чупих раздатка,късах полуоска, и ...десетки други.)
      Двигателя не му достига "въртящия момент" и при подвоз усложнява управлението и увеличава разхода (50-100л.)
      От работата с техника използвана в нашите гори считам,че КАЗа,не е много подходяща машина.
      -Ако имате сериозна работа за подвоз и се съчетава с движение по асфалт, бих ВИ предложил да се ориентирате към друг автомобил.
      Можете да ми пишете на лични по въпросите които ВИ интересуват.

      Коментар


      • #4
        От: Каз 4540

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1020767.jpg
Прегледи:1
Размер:86.7 КБ
ID:5642335Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1020770.jpg
Прегледи:1
Размер:114.2 КБ
ID:5642336Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1020771.jpg
Прегледи:1
Размер:153.0 КБ
ID:5642337
        -Няколко снимки "преснех" за онагледяване по тази тема.
        -КАЗа преди и след подготовката за дърводобива.

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X