Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-добрите мостове на марката Нисан?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Всъщност за да довършим подобаващо темата, ми се ще да разнищим кои фабрични мостове на Нисан са най-здрави, достъпни и могат да се ползват за донори в други джипки и проекти. Засега по това, което успях да установя в други теми това са мостове от Нисан y60 и y61. В тази връзка моля да споделите вашето мнение кой от двата моста е по-добър със съответните предимства и недостатъци?

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Обаче какво се случва с РК в една такава комбинация - това също е интересно?

    • Kirilpm
      Kirilpm коментира
      Редактиране на коментар
      Предполагам че виетнамската раздатка няма да пострада с тези мостове.

    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      От Урал вероятно пък съвсем няма да има проблеми...

  • #47
    Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
    Всъщност за да довършим подобаващо темата, ми се ще да разнищим кои фабрични мостове на Нисан са най-здрави, достъпни и могат да се ползват за донори в други джипки и проекти. Засега по това, което успях да установя в други теми това са мостове от Нисан y60 и y61. В тази връзка моля да споделите вашето мнение кой от двата моста е по-добър със съответните предимства и недостатъци?
    Те са еднакви. Преден H233, заден H260. 4.625 в болшинството случаи.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #48
      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

      Те са еднакви. Преден H233, заден H260. 4.625 в болшинството случаи.
      Да разбирам ли, че и визуално не се различават? С какво ПЧ е по-добре да се търси с оглед на целите - най-вече здравина и надеждност - не ме интересува дали мостът е бърз/бавен?

      Коментар


      • #49
        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

        Те са еднакви. Преден H233, заден H260. 4.625 в болшинството случаи.



        Не са еднакви, еднакви са само дифовете. От У61 мостовете са с 5 см по-широки и предния е с по-големи карета. В Европа Н260 си е екзотика, среща се само при първите У61 3.0 дизел и Н260 с 4.625 ПЧ няма. Както и като цяло У61 3.0д с 4.625 също няма. 3.0д е с 4.1 автомат и 4.3 ръчка.

        Коментар


        • #50
          Първоначално публикуван от A.pantev Преглед на мнение
          ...В Европа Н260 си е екзотика...
          Хм... от три дето са ми вадили очите, и трите бяха съз значително по-голямо задно прасе. 2 в морга и едно в сервиз. Може и да съм "късметлия" някакъв де - то не съм и гледал твърде задълбочено.

          За другото си прав - имах предвид дифовете, не мостовете като цяло.

          RD28 e с 4.625 и това е най-високото масово намираемо (тоест евтино за придобиване, евентуално). Другите така или иначе са извън сметките. От трите изброени горе това в сервиза беше Y61, дълга база, RD28 и с 4.875. Или са били сменяни, или все пак има и такива екзотики - огледах сервизните за всички години и 4.875 никъде не фигурира изобщо, не само за RD28.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • A.pantev
            A.pantev коментира
            Редактиране на коментар
            H260 и аз съм виждал няколко пъти, но на фона на това колко патроли има в България си е направо рядкост. От много време се опитвам да намеря Н260 без блокаж, но без успех.
            Сигурен ли си, че е бил H260 с 4.875 и то с РД28 ? До колкото знам Н260 никога не се е предлагал с РД28, а и дори афтърмаркет корона и пиньон освен оригиналните 4.1 и 4.3 не мога да намеря, а прерових целия нет.
            4.875 само съм чувал, че го има в патрол. До колкото си спомням имаше Н233 заден с това пч в терано или някой пикап не помня.

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            За предавателното число съм сигурен, за останалото - било е преди 10 години, та няма как да съм сигурен.

            За единия в моргата обаче съм сигурен че беше големия - предния и задния бяха един до друг, задния беше брутално крив и очеизвдано по-голям от предния, при което попитах тия дето са били вътре дали изобщо мърдат още. Беше и с блокаж.

        • #51
          Колега разбирам, че сте експерти в Нисан мостовете, но може ли малко по user-friendly да обяснявате, не всички сме механици и дилъри на части? Може ли просто да направим нещо като обобщение на темата с препоръка за най-оптималният вариант цена/качество/ремонтопригодност и съответно за ultimate - вариант, за който не го бъркат толкова много парите.

          Коментар


          • #52
            H233 и H260 реално представляват големината на короната в мм. Сам прецени кой е оптималния вариант. Ultimate вариант за твоите цели са портални мостове от камион, не джипови

            Коментар


            • #53
              Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
              Колега разбирам, че сте експерти в Нисан мостовете, но може ли малко по user-friendly да обяснявате, не всички сме механици и дилъри на части? Може ли просто да направим нещо като обобщение на темата с препоръка за най-оптималният вариант цена/качество/ремонтопригодност и съответно за ultimate - вариант, за който не го бъркат толкова много парите.
              Ако някой не го бъркат парите - два патролски моста и 2 комплекта пиньон+корона с предавателно число 5.9. Комплектите пиньон/корона са по 500 долара в щатите. Докато дойдат тук ще станат по 1000 с мито и ДДС.

              друга комбинация е патролски преден с теранов заден (теранов мост може да се намери за 300-350 кинта целия), но терановия е с по-тънки полуоски и е по-тесен.

              За горното че за твоя случай са по-удачни камионски мостове също съм съгласен. Тънката част е да намериш донор. Камиончета с тоя габарит и 4х4 не са твърде масови.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • Владо М
                Владо М коментира
                Редактиране на коментар
                А тук не съм съгласен!!! В моста на Виетнамката е вложено повече желязо, докато в Трейда - технология. Надявам си си ги виждал визуално. Не съм ги теглил.

              • Владо М
                Владо М коментира
                Редактиране на коментар
                Колега Спарки, 3-те тона багаж не са ли фактор в уравнението, особено при потегляне в баир?

              • KingofROAD
                KingofROAD коментира
                Редактиране на коментар
                Аве братчед, нЪл ти показАФ как се прай. Дешево и сердито. Стига за ФтилясФа и назлъндисФа, ми действай, ко са моташ...

            • #54
              Стандартни мостовете от У61 са си здрави. Ако намериш H260 има два варианта с различна дебелина на полуоските, но не знам как се различават без да се отвори. Тъй като е с разтоварени полуоски няма да е трудно да се извади полуоската.

              Ако ти се дават кинти и си твърдо решен да е патролски мост първо приготвяш 2000 долара( Без ДДС транспорт и мито) за РЦВ полуоски с карета за предния и ако искаш още 1980 лева без ДДС за АРБ блокаж или 3400лв за хром молибденов. Евентуално сменяш и хъбовете с хром молибденови капачки.
              За задния имаш вариант за хром молибденов блокаж за 3400лв.
              Ако искаш и по-бавни дифове, колега спарки ти е казал варианта. Можеш сам сметнеш крайната цена на два тунинговани моста.

              Коментар


              • Skorpion_BG
                Skorpion_BG коментира
                Редактиране на коментар
                Никакъв проблем няма 15 цолова гума да е по-висока от 20 цолова и то с много.

              • Кольо
                Кольо коментира
                Редактиране на коментар
                Ааа, аз гуми не продавам, та да имаме сделка.
                Просто съм виждал много големи, направо огромни, с голям балон. А големия балон ниси и много на товар. Но не съм се интересувал от този им азпект, за товарене си имам подходящите машини.

                Какво е ОД? Овър драйв? Овър драфт? Ох Донкееее....

              • Владо М
                Владо М коментира
                Редактиране на коментар
                Overall ... ти допълни - побутнах те

            • #55
              Първоначално публикуван от A.pantev Преглед на мнение
              Стандартни мостовете от У61 са си здрави. Ако намериш H260 има два варианта с различна дебелина на полуоските, но не знам как се различават без да се отвори. Тъй като е с разтоварени полуоски няма да е трудно да се извади полуоската.

              Ако ти се дават кинти и си твърдо решен да е патролски мост първо приготвяш 2000 долара( Без ДДС транспорт и мито) за РЦВ полуоски с карета за предния и ако искаш още 1980 лева без ДДС за АРБ блокаж или 3400лв за хром молибденов. Евентуално сменяш и хъбовете с хром молибденови капачки.
              За задния имаш вариант за хром молибденов блокаж за 3400лв.
              Ако искаш и по-бавни дифове, колега спарки ти е казал варианта. Можеш сам сметнеш крайната цена на два тунинговани моста.
              ...и тоя хром-молибден ще му свърши работа толкова, колкото да разтяга локумите у селската кръчма. Не виждам кое в това камионче с 90 коня мотор е в състояние да строши 2 съвсем стандартни патролски моста, както ще да се напиня. А двата патролски моста с малко търпение за 2000 лева би-трябвало да се намерят.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • A.pantev
                A.pantev коментира
                Редактиране на коментар
                Човека пита какво може да се направи с мостовете без значение парите. А и като счупиш два фабрични блокажа с джип 2 тона а не 5, хром молибдена ще ти се стори доста привлекателен.

            • #56
              Владо, в Пловдив един господин направи патрол с мостове от виетнамка, а ти се опитваш да правиш обратното. Замисли се.

              Коментар


              • Владо М
                Владо М коментира
                Редактиране на коментар
                Мисля го и отговорих - пред очите ми един Трейд работи колкото Виетнамка с години гърч по поля и гори. Просто искам да доразвия Трейд технологията в режим 4*4. Не вярвам да е чак толкова сложно. Другият вариант са патрулските мостове - трошени са с големи гуми, а не с товар - поне според вашите думи (Нисан общността). Виетнамкаджиите им свидело да инвестират едни 2к в мостове и да си хвърлят C категорията в коша - поне аз така си го обяснявам и бих дал едни пари да тествам теорията.

              • Кольо
                Кольо коментира
                Редактиране на коментар
                Викаш-виетнама с патрулски мостове ще е по-сериозна машина?
                Аферим бабо, машалла...

              • Владо М
                Владо М коментира
                Редактиране на коментар
                Колега, Кольо, ама те японците не им стига акъла да прекопират диф. от камион от ВСВ, да ги ожалиш завалиите.

            • #57
              Atleon 3.5 тона е с H260 заден диф, впрочем. А поне външно е много по-камион от trade.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • Владо М
                Владо М коментира
                Редактиране на коментар
                За гумите с едни 16-ки ще заспи, поне за моите цели.

              • vencibull
                vencibull коментира
                Редактиране на коментар
                H290 е на Атлеон моста.

              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Тсъ. H260 е на атлеон моста:
                https://japancars.ru/index.php?route...d=2&blk_id=380

            • #58
              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

              . Не виждам кое в това камионче с 90 коня мотор е в състояние да строши 2 съвсем стандартни патролски моста, както ще да се напиня.
              Искаш ли да ти покажаwinks:
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • MoridinBG
                MoridinBG коментира
                Редактиране на коментар
                Ниското сцепление е абсолютно също толкова проблем - когато някое завихрено колело намери сцепление, захапе рязко и се опита да помести 5те тона...

              • Владо М
                Владо М коментира
                Редактиране на коментар
                Колегата е прав, но за това си има съединител и педал на газта, може да се компенсира и при добре подбран двигател със силен въртящ момент в ниските и може и да се получи.

              • Кольо
                Кольо коментира
                Редактиране на коментар
                Абе то за регулиране на тягата чрез мозъка си го мислим много хора,ч е ще го приложим, ама като дойде големия зор...
                Иначе си го можем, то всеки го може, въпросът е, че това умение се изпарява като дойде малко адреналинец.

            • #59
              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение

              Искаш ли да ти покажаwinks:
              За тебе знам че и комбайн можеш да строшиш.

              Разбира се че всичко може да се строши, но то ако тръгнем така, на витара ще се слагат мостове от виетнамка.

              Това все пак е камионче, не джипка с магаре зад волана. Нито зорлем ще се навре там, дето вие си трошите мостовете, нито ако се завре ще дава същата газ със същата упоритост.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #60
                Сега да обобщим Атлеона е по-здрав от Трейда. Трейда е малко по-слаб - за товар от Виетнамския мост. Така че Атлеона със сигурност ще на нивото на Виетнамския мост, а е възможно да е по-добър. Сега остава да разберем коя модификация на Патрул има Атлеонския диф и може да се направи една наистина оптимална комбинация за Нисан. Също е важно дали Атлеонски мост заден може да се комбинира с Патрулски преден. Според мен, ако моста е Н260 би трябвало-ако го правят с едно предавателно число. Тук обаче е хубаво самите нисанджии да си кажете думата.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X