Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За Nissan Patrol - впечатления, мнения, размисли.

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: За Nissan Patrol - впечатления, мнения, размисли.

    Колеги да ми препоръчате USB диагностика за тераното. Незнам как се води OBD или OBD 2. Буксата е 14 пинова. Джипа е нисан терано 2. Води се 2000 година но е с по малката букса, нямам идея защо.



    Мислех от Китай да поръчам ама там с тяхната нова година ще дойде март месец.

    Нещо до 30-40 лв макс.
    Nissan Terrano 2.7 TDi
    ----------------------------
    Нещо което работи - не се пипа!

    Коментар


    • Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
      От: За Nissan Patrol - впечатления, мнения, размисли.

      У61
      Пластмаси много
      Много жица - японските инженери са се учили при Тоци Бегали.
      3.0 първата версия е кенеф

      У60
      Вече няма живи съученици
      Ръжда
      Крива глава

      За гората аз бих взел У60
      turtey, може ли повече детайли относно подчертаното? И по конкретно от кога почва да се вгражда втората версия и "на живо", примерно при оглед, как могат да се различат?

      Коментар


      • turtey
        turtey коментира
        Редактиране на коментар
        С повечето коне е новата версия

      • Марвин
        Марвин коментира
        Редактиране на коментар
        А нешо код на двг? И също, колко на колко са конете в различните версии?

      • nissan_1978
        nissan_1978 коментира
        Редактиране на коментар
        Zd30 е кода на мотора. Първата версия е 158 коня, а втората е 170 коня. Ако тоя двигател беше кенеф за 12 години в терано щех да съм го блокирал 1000 пъти за 12 години ръгане и не поддръжка.

    • Има междинна 160 коня, след смяната на турбото и добавяне на MAP сензор. Междувременно има 4 версии бутала, 2 версии бутален болт, смяна на дюзите от 5 канални на 6 канални, мисля 2 версии помпи, както и между 2003 и 2004 клапаните не се регулират с пулове, а се сменят целите чашки.

      По-проблемни са версиите до 2002 включително.

      Има предостатъчно милионници с тоя мотор. Мотора механично е доволно здрав, впрочем. Остано е управлението и гламавите керамични свещи, които са първото, дето трябва да се смени след закупуването му. С метални като за CRD версията, от която меджувпрочем се оплакват от значително завишен разход след една сервизна акция.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • Zd30 нямат и много проблеми с горивната помпа като конкурентите си от тези години. Поне аз никога нищо не съм пипал по гнп на мойте терана имам и много приятели с терано и патрол с този мотор не са им правили ядове. Те в терано този мотор се монтира от 2002, а в патрол от 2000 ли?
        Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

        Коментар


        • Или 99та или 2000. Не помня вече.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • Автомата как е като надеждност?

            Коментар


            • Нормално. Няма типични или масови проблеми. Коляновия вал при автомат е различен и не знам дали е възможно да се мине на ръчка.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • След бърз преглед на пазара, леко се поотчаях - поогледах няколко след 2003 и всичките са с яко ръжда по шаситата, като един безе пръскан директно в/у всичката гняс! Каккто и да е де, спрах се на един, малко по-неизгнил в добро общо с-ние, но пък на него не му се чете ВИН номера (все едно въобще го няма). Според продавачът, когато го е купувал) се е виждал. Какво се прави в такъв случай при евентуална продажба?

                Коментар


                • Неволно дублирах поста.
                  Последно редактирано от Марвин; 22-09-20, 15:48.

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от Марвин Преглед на мнение
                    След бърз преглед на пазара, леко се поотчаях - поогледах няколко след 2003 и всичките са с яко ръжда по шаситата, като един безе пръскан директно в/у всичката гняс! Каккто и да е де, спрах се на един, малко по-неизгнил в добро общо с-ние, но пък на него не му се чете ВИН номера (все едно въобще го няма). Според продавачът, когато го е купувал) се е виждал. Какво се прави в такъв случай при евентуална продажба?
                    Здравей, Колега. Имах Патрол 61-ца, от Италия, без точка ръжда, но по някаква причина номера на шасите се бе самозаличил. Предишния собственик, обаче, издебнал момента когато номера все още се е виждал, и извършил в кат пренабиване на номера. Беше пренабит под гуменото уплътнение на пасажерската врата, издават и специален документ. Ако този джип, който ти си си харесал, няма подобно нещо, а номера не се чете, то той не може да бъде пререгистриран в КАТ. Това, че собственика го бил виждал някога не значи нищо, не се набутвай ! Успех !
                    0899 шест5313нула
                    За всекиго по нещо

                    Коментар


                    • Мерси за инфото - значи отпада. Но все пак, чисто теоритично, няма ли някакъв законен начин за излизане от подобна ситуация - явно не е чак толкова рядка?!?

                      п.п. До някъде съм прав, но май трябва на място да се пита: https://www.mvr.bg/opp/%D0%B0%D0%B4%...82%D0%B2%D0%BE
                      Последно редактирано от Марвин; 22-09-20, 18:30.

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от Марвин Преглед на мнение
                        Мерси за инфото - значи отпада. Но все пак, чисто теоритично, няма ли някакъв законен начин за излизане от подобна ситуация - явно не е чак толкова рядка?!?

                        п.п. До някъде съм прав, но май трябва на място да се пита: https://www.mvr.bg/opp/%D0%B0%D0%B4%...82%D0%B2%D0%BE
                        Обърни внимание на следния текст:

                        Не подлежи на възстановяване идентификационен номер на превозно средство, чийто оригинален (автентичен) номер не е установен.

                        Търси италианец, ще намериш...


                        0899 шест5313нула
                        За всекиго по нещо

                        Коментар


                        • Е то това е някакъв параграф 22 - как се установява липсващ номер?!? Или се има предвид, че при регистрацията вече е бил установен?

                          Коментар


                          • Има достатъчно начини да се установи вин.

                            Но има едно просто правило - кола с проблеми в документацията се купува само ако е много много изгодна и можеш да прежалиш сумата.

                            Т.е. тоя патрул трябва да струва не повече от 2к лв
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • Проблем има с ръждата. Документацията му е 6 - талони застраховки, виннетки....овека не изглеждаше на някакъв джамбазин - културен, разказа за колата много неща, които масовите проидавачи обикновено спестяват... леко му прилоша, като почна да търка мястото където трябваше да е номера и не излезе нищо... Какви са начините за истановяване на ВИН?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X