И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Е, казаха ти. Пренабиване от КАТ. Или по-точно те пращат в оторизиран от тях сервиз, където извършват процедурата.
Преди 6-7 години купих една Кия Спортидж. Шасито беше пръскано. Продавача тръгна да търка боята върху номера с шкурка и хептен му е*а мамата. Отидохме до КАТ да питаме, какво да правим ... От там казаха какво-що. Но най-важното е, че трябва да се направи от стария собственик по талон!!! Преди да се подпише договор и да се отиде на канала в КАТ. В противен случай отказват нова регистрация.
След седмица продавача се върна с пренабит номер на дясната колонка между вратите. От оторизирана за процедурата фирма. Имаше едни лъскави стикери в началото и края на пренабития номер. Малко талонче, удостоверяващо извършването на процедурата.
Общо взето са му искали документ от официалният представител на марката. В него пишеше кратка история на автомобила - кой му е първия собственик от Швейцария, кой дилър го е продал. Имаше снимка на първите цифри, които все още се четяха, снимка на алуминиевата табелка в коша (която иначе КАТ не признават), последните цифри ги имаше набити фабрично в коша зад двигателя върху купето (снимани и описани). Номера на двигателя също беше сниман и описан че отговаря на този VIN и т.н.
След това подписахме при нотариус. В КАТ видяха всички документи и пренабития номер и нямаше проблем с регистрацията. Преди 3 години продадох въпросния автомобил. Ходих с момчето до КАТ и отново нямаше проблем с регистрацията.
П.П. В талона на автомобила най-отдолу пишат Забележка: "Нестандартен номер на рама"
Задължително иди в КАТ и от там да ти кажат какво да правите. Да не би да са променили нещо в процедурите.
П.П.П. И аз да кажа - не купувай джип с ръждиво шаси. Винаги е по-ръждиво, от колкото се надяваш.
Е, казаха ти. Пренабиване от КАТ. Или по-точно те пращат в оторизиран от тях сервиз, където извършват процедурата.
Преди 6-7 години купих една Кия Спортидж. Шасито беше пръскано. Продавача тръгна да търка боята върху номера с шкурка и хептен му е*а мамата. Отидохме до КАТ да питаме, какво да правим ... От там казаха какво-що. Но най-важното е, че трябва да се направи от стария собственик по талон!!! Преди да се подпише договор и да се отиде на канала в КАТ. В противен случай отказват нова регистрация.
След седмица продавача се върна с пренабит номер на дясната колонка между вратите. От оторизирана за процедурата фирма. Имаше едни лъскави стикери в началото и края на пренабития номер. Малко талонче, удостоверяващо извършването на процедурата.
Общо взето са му искали документ от официалният представител на марката. В него пишеше кратка история на автомобила - кой му е първия собственик от Швейцария, кой дилър го е продал. Имаше снимка на първите цифри, които все още се четяха, снимка на алуминиевата табелка в коша (която иначе КАТ не признават), последните цифри ги имаше набити фабрично в коша зад двигателя върху купето (снимани и описани). Номера на двигателя също беше сниман и описан че отговаря на този VIN и т.н.
След това подписахме при нотариус. В КАТ видяха всички документи и пренабития номер и нямаше проблем с регистрацията. Преди 3 години продадох въпросния автомобил. Ходих с момчето до КАТ и отново нямаше проблем с регистрацията.
П.П. В талона на автомобила най-отдолу пишат Забележка: "Нестандартен номер на рама"
Задължително иди в КАТ и от там да ти кажат какво да правите. Да не би да са променили нещо в процедурите.
П.П.П. И аз да кажа - не купувай джип с ръждиво шаси. Винаги е по-ръждиво, от колкото се надяваш.
Колега, с "...хептен му е*а мамата..." имаш предвид, че нищо ли не се е чело от номера и въпреки това се е оправи? Ако да, то положението на моя продавач не е чак толкова лошо - успял е да изкара 4-5 знака, които съвпадат с номера в талона...
Колега, с "...хептен му е*а мамата..." имаш предвид, че нищо ли не се е чело от номера и въпреки това се е оправи? Ако да, то положението на моя продавач не е чак толкова лошо - успял е да изкара 4-5 знака, които съвпадат с номера в талона...
Четяха се първите 5 или 6 цифри. Но те са еднакви или подобни при всички автомобили от този модел. Последните, които са уникални за конкретния автомобил, не се четяха.
На Кията, номера беше като набит с игла. Доста фино. И му трябва малко, за да се прецака. Сега на Тераното ми са цели и доста по-дълбоко набити цифри.
Пак повтарям, номера на рамата трябва да се пренабие преди продажбата. От стария собственик, преди продажбата.
Освен това отиди и попитай в ТВОЯ КАТ, как да постъпиш, защото във всеки КАТ си тълкуват законите, както на тях им е угодно.
Коментар