От: За Nissan Patrol - впечатления, мнения, размисли.
Абе мойта 260-ка е на 176 000 км,ама последните 20 000 и бяха тежки и без много обслужване при едни геодезисти.Това как и да е ама как я беше напънала ръждата по купето ...Добре че поне рамата е здрава.Аз и затова се престраших.Мисълта ми е че дори и поради някакви причини километрите да са под 200000 пак може да има изненади.Например скоростите ми бяха с 3-4 кила вода в маслото,въпреки огромната табела да се проверява маслото след преминаване на дълбоки водни препятствия и т.н.Най големия майтап беше че единия от служителите ми обясняваше че джипа не е лош,ама не бил много проходим щото на един баир дето си ходил с личната Лада Нива бил закъсал.А аз учуден го разпитвам как така и се оказва че изобщо не знае какво се прави с ръчните хъбове за да има и преден мост.Има и една подробност че съм съсобственик на автосервиз и ремонтите си ги правя сам иначе досега да съм го платил още веднъж камиона,че като си помисля само колко часове труд са отишли.....
Абе мойта 260-ка е на 176 000 км,ама последните 20 000 и бяха тежки и без много обслужване при едни геодезисти.Това как и да е ама как я беше напънала ръждата по купето ...Добре че поне рамата е здрава.Аз и затова се престраших.Мисълта ми е че дори и поради някакви причини километрите да са под 200000 пак може да има изненади.Например скоростите ми бяха с 3-4 кила вода в маслото,въпреки огромната табела да се проверява маслото след преминаване на дълбоки водни препятствия и т.н.Най големия майтап беше че единия от служителите ми обясняваше че джипа не е лош,ама не бил много проходим щото на един баир дето си ходил с личната Лада Нива бил закъсал.А аз учуден го разпитвам как така и се оказва че изобщо не знае какво се прави с ръчните хъбове за да има и преден мост.Има и една подробност че съм съсобственик на автосервиз и ремонтите си ги правя сам иначе досега да съм го платил още веднъж камиона,че като си помисля само колко часове труд са отишли.....
Коментар