Обява

Свий
Няма добавени обяви.

X-Trail - впечатления от собственици

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: X-Trail - впечатления от собственици

    Ау тя работата сериозна стана ...Не знам нямах никава представа просто ми е заръчано да изнамеря нещо от сорта и сметнах че тук ще е удачно да попитам.След търсене открих 2 снимки на нещо от сорта доста ръбати и грозни бих казал по мое мнение но се пак е нещо...като цяло идеята е да се види вариант на прикрепяне на броня от този сорт и различни дизаини може би ако въобще има избор защото за патрол и навари има дости интересни предложения из нета.Та ако някои може да открие за X-trail нещо от сорта ще съм благодарен
    Но да и на двете брони няма лебедка
    Прикачени файлове

    Коментар


    • #47
      До: X-Trail - впечатления от собственици

      Абе то че се намира хора да правят глупости, намира се Те колегите се опитват да задълбочат по скоро не на това дали от инат може да се сложи усилена броня, а как би се отразило това на кола със самоносеща конструкция като x-trail-a с окачване на лека кола. Един вид се едно да сложиш един човек да стои постоянно седнал на предния капак. Да не говорим като няма шаси, при един удар по предвиднета за защита броня, примерно слизане от склон и да забучиш нос в камък точно като слезеш... Ако е с оригиналните пластмаси - ще ги счупиш и ще изкривиш някое желязо отвътре, и толкова. А стая броня ако е по силен удара ще се стигне до някое усукване. Новите коли ги правят да се кривят като хармоники при удар и са добре изчислени при какъв удар какво да се случва. С такава броня променяш коренно динамиката на конструкцията в такава ситуация.

      Има и друг момент.. ще се накичиш така и ще заизглеждаш едно страшно. Малко по малко ще си повярваш че си станал много проходим и ето предпоставка за серьозна беля на 50 км от най близкото място където могат да ти помогнат. Друго си е да осъзнаваш какви са възможностите на колата.

      А и тия идиотски тръби над боронята не са ли малко неподходящи или са за сафари ако блъснеш слон

      Аз бих предложил по скоро някаква защита отдолу на колата, или поне по праговете, ще има пъти повече приложение - да не си оставиш окачването по някой камък или да не отвориш някоя допълнителна дупка за проветряване на купето.

      Коментар


      • #48
        До: X-Trail - впечатления от собственици

        Малко снимки:
        Прикачени файлове
        [SIGPIC][/SIGPIC]Nissan X-Trail 2.0dCi 150 kc 2008г. full екстри:twisted:
        [URL=http://kandonov.mondozoo.com][IMG]http://my.mondozoo.com/mondozoonfs/094c13b097971e1581c27b84f1284f52.png[/IMG][/URL]

        Коментар


        • #49
          До: X-Trail - впечатления от собственици

          Първоначално публикуван от kalin.andonov Преглед на мнение
          Малко снимки:
          Аз на тия снимки X-trail не виждам. Виждам тенекиите на X-trail-а качени върху шаси от нещо, като нещото е даже с цял мост и отпред. Напълно безсмислено упражнение - може там да се сложи купе и от Ламборджини, ако има мерак някой.
          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

          Коментар


          • #50
            До: X-Trail - впечатления от собственици

            На мен не ми изглежда да е с цели мостове, въпреки това нещо което прилича на голям диференциал на първата снимка... На втората отзад просто не стои както би стояла кола с цял мост, килнало се е на една страна.

            Коментар


            • #51
              До: X-Trail - впечатления от собственици

              Първоначално публикуван от kalin.andonov Преглед на мнение
              Малко снимки:
              Както и да е направено това е като да вземеш нещо и да го направиш на нищо.
              Колега, разберете, че конструктивно колата ви не направена за това, за което искате да я използвате.
              Имате чудесно комби 4х4, което се справя на асфалт и макадам по- добре от всяка кола с единично предаване.
              Целите, за които искате да го ползвате, обаче, ще го скапят колосално бързо и разходите по възстановяването ще бъдат огромни. Каското няма да ви покрие щети направени извън пътната мрежа.

              Ежедневно карам Паджеро 4, което е с шаси, има твърди блокажи на централен и заден диф, но в гората ходя с добре подготвена, ръждива Тойота LandCruiser 70, от 89та година.

              Пожелавам ви успех в начинанието, а също така и да не съжалявате за него.
              Зима иде

              Коментар


              • #52
                До: X-Trail - впечатления от собственици

                Дам нещата са наистина невъзможни за тежка и масивна броня значи ще се мисли евентуално за булбар които по скоро ще е за красота(и вдъхващ респект за обикновенните колици) и изготвянето му да се надяваме да е по евтино от тези по магазините.Някакви идеи за захващането му ?
                Прикачени файлове

                Коментар


                • #53
                  До: X-Trail - впечатления от собственици

                  Първоначално публикуван от huko Преглед на мнение
                  ...
                  Имате чудесно комби 4х4, което се справя на асфалт и макадам по- добре от всяка кола с единично предаване.
                  Чак пък от всяка ... на черно да, но на асвалт е много по-зле от болшинството коли ...
                  Грандоман WJ 3.1 QD

                  Коментар


                  • #54
                    До: X-Trail - впечатления от собственици

                    Първоначално публикуван от rotter Преглед на мнение
                    Дам нещата са наистина невъзможни за тежка и масивна броня значи ще се мисли евентуално за булбар които по скоро ще е за красота(и вдъхващ респект за обикновенните колици) и изготвянето му да се надяваме да е по евтино от тези по магазините.Някакви идеи за захващането му ?

                    Не че има смисъл от тия булбари, ама хайде ...

                    За захващането е най-добре да отидете при някой, който отбира от тези неща, за да погледне на място какво има под бронята и да направи сметка къде може да се захване булбар.
                    Имайте предвид обаче, че булбарът може да направи повече поражения, отколкото ще предотврати ...

                    Първоначално публикуван от kalin.andonov Преглед на мнение
                    Малко снимки:
                    Ако някой си мисли, че това нещо със свирепия офроуден изглед е съществено по-проходимо от стандартния Х-Трейл, значи е в сериозна грешка.

                    Навирченото купе е пълна безсмислица, при положение, че железарията отпред си е горе-долу на същата височина, както и на стандартна кола. А пък за сметка на това какво ще е усещането на някое хубаво странично наклонче ...
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #55
                      До: X-Trail - впечатления от собственици

                      Първоначално публикуван от kalin.andonov Преглед на мнение
                      Малко снимки:
                      Аз също съм върл фен на "Нисан" , както личи от ника ми , дори имам намерение да сменя колата на съпругата ми с "Нисан Х-трейл" (само малко да поотмине кризата.. ) , това на снимките обаче си е някаква перверзия...Ни рак , ни риба ...Франкенщайн някакъв . На пътя сигурно е тежко , тромаво и изнервящо , а извън пътя - почти безполезно на места където истински джип би минал във "фабричния" си вид ...

                      Коментар


                      • #56
                        До: X-Trail - впечатления от собственици

                        Първоначално публикуван от kalin.andonov Преглед на мнение
                        Здравейте, от 06.2008г. имам X-Trail нов ,ако има и други които искат да споделят нещо за този модел като прживявания в гората и др. места нека пишат.
                        Здрасти колега,нямам го лично,но от две години с два такива на приятеля ми ходя на лов.Закупи първо по малкия с двулитровия двигател фул екстри-чисто нов от "Нисан"България и после втория по-големия с 2,2 мотора пак фул екстри с камерка за задно паркиране и т.н глезотийки.Виждал съм го и в гора и в кал до ушите и в сняг и двата.По новия,по големия по добре се представя.Като му завъртиш копчето на авто всичко си смята сам и то доста успешно,но като недостатък да те предопредя при екстремна ситуация примерно по кален и стръмен наклон винаги изключвай "Ауто" и мени на ръчно защото на два пъти да слезем в дерето защото не се подчинява на нашите команди,а си задава неговите зашити,спускане по наклон,задържане на спирачки и т.н.Лицензираната система на "Нисан" за предаване на въртящия момент на колелото с най голямо съпротивление няма аналог и е доста успешна.Има си всичко автомобила и като оценка мога да ти кажа,че е класи над "Тойота" същия клас.Да ме извиняват "Тойотаджийте" еми пристрастен съм към "Нисан".Стлува ми се че вози по меко и гъвкаво и има повече възможности извън пътя.Мога да ти кажа много работи за автомобила като възможности и работа питай,просто и двата ги експлоатираме яко и двамата макар да са закупени от колегата.Има един недостатък обаче и то го забелязах и при двата.Вярно е че го юркаме и извън пътя доста,но по много странен начин започва да яде предните гуми от вътрешната страна и почти я излъсква до конци и тел.Незная от какво се получава,от карането по байри ли или от карането н "Ауто" режим ли,незная,но е факт.полечи се и при двата като станаха на по 35,36 000 км,т.е. като се бяха разработили вече.По големия въпреки,че е 2,2 мотор е по икономичен,яко юркане,магистрала гора,пак магистрала,град,повече от 8,7 л.на 100 не е показал по компютър,пък и горе доло по резервоар това излизаше,но не сме го засичали конкретно.Големия много зацапва камерката за паркиране назад която е монтирана над рег.номера отзад и това също го определям като недостатък.Особенно сега зимата трябва все да триеш за да видиш.Като недостатък аз определям и отварящата се нагоре задна врата-на багажника.Вече няколко сменяме при забравянето и от излизане от гаража и някой клон в гората при преместване с отворена врата.Абе това са дреболийки,пък и автомобила не е проектиран баш за гора и лаш,лаш.Като за забягване от време на време извън пътя е просто несравним.Със здраве да го караш!
                        имах и Toyota Rav 4 2006g.
                        Mitsubishi Lancer 2008g.
                        Honda CR-V 1998г.
                        Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                        Коментар


                        • #57
                          До: X-Trail - впечатления от собственици

                          Ето тук http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...FA%E2%E0%ED%E5
                          може да видите колко е за извън пътя
                          ТЛК 80 4,2ТД-95г

                          Коментар


                          • #58
                            До: X-Trail - впечатления от собственици

                            Някой с такава джипка да заповяда при дядо Владо и да види за какво става и за какво не става джипката му ...
                            Грандоман WJ 3.1 QD

                            Коментар


                            • #59
                              До: X-Trail - впечатления от собственици

                              Първоначално публикуван от buysell Преглед на мнение
                              Някой с такава джипка да заповяда при дядо Владо и да види за какво става и за какво не става джипката му ...
                              Абе предложението е много яко,ама на такваз малка бабуна така да окопате "Диското",ама излагате марката и фирмата бре.Иначи завършека е супер.Наздраве на внички!!
                              имах и Toyota Rav 4 2006g.
                              Mitsubishi Lancer 2008g.
                              Honda CR-V 1998г.
                              Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                              Коментар


                              • #60
                                До: X-Trail - впечатления от собственици

                                Първоначално публикуван от Красимир Начев Преглед на мнение
                                Ето тук http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...FA%E2%E0%ED%E5
                                може да видите колко е за извън пътя
                                При този израз "Калта беше доста по посока на движението и дори тракториста не смееше да влезне.Краси влезна без много да му мисли но калта си беше наистина доста Наложи се обиколка от около 20км да се иде от към задния край на нисана" който е от въпросната тема, не мисля, че има смисъл да се говори въобще. Инъче наистина браво на хората които са се отзовали веднага.

                                П.П. А и вече е воден този разговор в тази тема, по в началото.
                                [SIGPIC][/SIGPIC]Nissan X-Trail 2.0dCi 150 kc 2008г. full екстри:twisted:
                                [URL=http://kandonov.mondozoo.com][IMG]http://my.mondozoo.com/mondozoonfs/094c13b097971e1581c27b84f1284f52.png[/IMG][/URL]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X