Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"...Ветеранът" :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: "...Ветеранът"

    Като намеря да си купя 10инчови щте меря, но като като се карат на кал 0.5-1атм не вярвам тази 33 да доиде до 83.8см.Въпреки това въпросната гума работи много добре в кал .
    "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
    Кольо.

    Коментар


    • До: "...Ветеранът"

      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
      ...
      Отпред по окачването проблеми няма...
      М...даа, не трябва да се правят прибързани заключения.
      Новата конструкция май дойде лека. Старите ресьори стоят "надървено", пружинират слабо и предницата стои вирната. Отгоре на това и предния мост нещо ми стои назад. Трябваше да се вземат мерки. Като "стара къща" ми се намираха едни малолистови, параболични и дълги ресьори. Проекта е и да се измести предния мост напред с 12-13 см.
      Прикачени файлове
      Последно редактирано от Аndro 160; 13-11-09, 19:12.

      Коментар


      • До: "...Ветеранът"

        Наложи се удължаване на рамата и нови места на ушите:
        Прикачени файлове

        Коментар


        • До: "...Ветеранът"

          Новия ресьор освен по дълъг е и с изместен център. От там дифа се извъртя надолу и се наложи врътване с клин.
          Прикачени файлове

          Коментар


          • До: "...Ветеранът"

            Това беше кардан, после стана полу-кардан.
            Прикачени файлове

            Коментар


            • До: "...Ветеранът"

              После удължен с фтулката, качен и прихванат.
              Прикачени файлове

              Коментар


              • До: "...Ветеранът"

                После обратно на операционната и заварен.
                Прикачени файлове

                Коментар


                • До: "...Ветеранът"

                  С така обърнати джанти смятам да докарам колеята към 1560 мм. В момента междуосието е 2430 мм. Да го направя 2550 - 2600?
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • До: "...Ветеранът"

                    И една конфликтна точка. Амортесьора идва върху една от петите на конструкцията на предния кош. А как мразя да преправям!
                    Добре че, уж само съм прихващал.
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                    • До: "...Ветеранът"

                      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                      После обратно на операционната и заварен.
                      Колега,а не го ли качихте поне на струг да го проверите преди и след заварките?

                      Коментар


                      • До: "...Ветеранът"

                        Андро, освен увеличено междуосие друго търсиш ли? Нещо не ми се връзва идеята за траялна машина и това мощно изнасяне напред. Знам, ще кажеш че това е идеално за монтаж на лебедка но свеса отива на кино. Какво правим при заход към стръмен скат?А при такова спускане? Аз в момента се чудя как да изнеса мостовете така че гумите да стърчат отпред и отзад,извън джипа дето се казва. А и защо търсиш увеличаване на междуосието?
                        Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                        Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                        В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                        Коментар


                        • До: "...Ветеранът"

                          Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                          Андро, освен увеличено междуосие друго търсиш ли? Нещо не ми се връзва идеята за траялна машина и това мощно изнасяне напред. Знам, ще кажеш че това е идеално за монтаж на лебедка но свеса отива на кино. Какво правим при заход към стръмен скат?А при такова спускане? Аз в момента се чудя как да изнеса мостовете така че гумите да стърчат отпред и отзад,извън джипа дето се казва. А и защо търсиш увеличаване на междуосието?
                          Нека каже колегата,но аз мисля,че така балансира машината.Все едно,че е преместил двигатела назад.

                          Коментар


                          • До: "...Ветеранът"

                            Първоначално публикуван от asen_dp Преглед на мнение
                            Колега,а не го ли качихте поне на струг да го проверите преди и след заварките?
                            Тая вечер го заварих. А и като го проверя какво?
                            Фтулката е плътна и трябва да го е вкарала в съосие. После заварките... ма нали фабрично си е заваряван! По същия начин с подвеждащи фтулки. Да не е някаква извън земна работа. Па ако е крив - има баланс.

                            Коментар


                            • До: "...Ветеранът"

                              Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                              Андро, освен увеличено междуосие друго търсиш ли? Нещо не ми се връзва идеята за траялна машина и това мощно изнасяне напред. Знам, ще кажеш че това е идеално за монтаж на лебедка но свеса отива на кино. Какво правим при заход към стръмен скат?А при такова спускане? Аз в момента се чудя как да изнеса мостовете така че гумите да стърчат отпред и отзад,извън джипа дето се казва. А и защо търсиш увеличаване на междуосието?
                              Ванка, свеса си е същия, даже в тоя случай муцуната отива назад, а рамата с ушите все си стърчи малко. Това е бял кахър. Сега обицата е на 60 см. от земята. Както каза Асен трябва да дойде по добър баланс с предния мост напред.
                              А междуосието - от една страна по малко - по добре. От друга страна по голямото ще даде по голяма стъпка и ходове. Абе трябва да намеря баланса.

                              Коментар


                              • До: "...Ветеранът"

                                Аха идеята че разстоянието м/у моста и обеците е все едно и също.Аз минах по този път, явно и ти си наред. Но това не е решението според мен. Аз май ще тръгна по следващата пътека.Апропо, не помисли ли за асиметрични ресори но по-къси.Така хем моста отива напред, хем не удължаваш рамата.
                                Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                                Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                                В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X