Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Навара d22

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Навара d22

    Първоначално публикуван от mauze_3006@abv.bg Преглед на мнение
    Какво е това vin,човека казва че е оригинално поставян,имало ги много рядко,има и фабрично електрически блокаж на задния диференциал като копчето е до подлакътника,на снимката ми се струва че е оригинално
    Vehicle Identification Number, понашему "Номер на шаси".

    Първоначално публикуван от mauze_3006@abv.bg Преглед на мнение
    Говорих с човека няма интерколер некъде към 143 к.с. е ако е добър този мотор да скачам с двата крака пък какво сабя покаже
    Значи, същия "австралийски" вариант.

    Мотора механично е чук (моя беше разглобен на кванти та го познавам доста добре). Но, поне при патрол - буталата на първите са с 80-100 грама по-леки спрямо последните, буталния болт с 30 грама по-лек, управлението на турбото е сбъркано и някои пренадуват, а общо за всички е в сила правилото че в завода слагат керамични подгревни свещи, които след около 100000км започват да отделят парченца или направо да се чупят, със съответните последствия върху буталата и цилиндрите. В резултат - току думне някое бутало. При първите има вариант и без Boost сензор дори, та освен че пренадуват си и траят и се усещаш чак като направи проблем.

    Таа, мотора е на късмет. Въпроса е че и YD25 мотора (масовия дизел за Navara) не е по-добър (според мен дори е по-лош).

    Точно такова като твойто австралийци го чипват на 180-200 коня и няма проблем. Така, както си е без интеркулер. Патролски има и по близо 300 коня. А тамошната експлоатация е мното по-тежка от тукашната.

    И да ми звъниш, повече от това не мога да кажа.

    При добро общо състояние аз бих го взел.

    ...и първото, което трябва да направиш е да смениш подгревни свещи с метални и да свалиш и почистиш смукателния колектор (където заради EGR-а ще завариш не особено лицеприятна картинка).
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #17
      От: Навара d22

      Първоначално публикуван от mauze_3006@abv.bg Преглед на мнение
      Благодаря за мнението колега, понеже понеже по нагоре има залепена тема на колегата Andro за този мотор и до колкото разбирам нодувал маркучи на интерколера и разни др.проблеми,та въпросния пикап който съм харесъл е с този мотор но без интерколер и си мисля че е по добре,за това питам тук във форума.Аз не съм от хората които натискат педала яко,важно е да стигна от точка а до б.
      Гледай последните мои мнения в темата. Не че Андро не е в час - просто съм се ровил значително повече, а много от причините за чупенето на тоя мотор са градски легенди - как не достигало смазване, как робота в завода кривил едната пръскалка, как бил сменен доставчика на бутала след 2003-та и от сорта. Нищо от това не е вярно. Относно буталата ти казах вече - общо са 5 версии и няма никаква черна магия в това. Доставчика/происводителя е един и същ - IZUMI. Просто всяка следваща версия е с между 15 и 30 грама по-тежка от предишната, и буталния болт понякое време става с 30гр по-тежък за сметка на по-тесен централен отвор.

      И в крайна сметка буталата за последната Common Rail версия на Patrol, заедно с болта, са със близо 200 грама по-тежки отколкото първите. Това за алуминиев детайл е значително и дори се вижда ясно къде е добавяно - със собствените си очи съм ги гледал , мерил и сравнявал.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #18
        От: Навара d22

        Бе и аз така си мисля,по добре този ОТ колкото оригиналнияd22,за тях все лоши мнения

        Коментар


        • #19
          От: Навара d22

          А за VIN или номер на рамата,като го питах за ръжди ми каза че номера не е набит на рамата а е на табелка

          Коментар


          • #20
            От: Навара d22

            Отпред при сервото има една табелка на която пише vin номера (на тераното е там, предполагам и на наварата). Иначе всичко е до късмет, зависи мотора как е поддържан преди това, иначе ако е добър и го вземеш и си го поддържаш правилно, щом си и спокоен шофьор мисля че ще останеш с добри мнения за двигателя и като цяло за наварата.
            ПП: Извинявай за спама колега въпросния пикап с zd30 има ли го по сайтовете за търговия на коли, че ми стана любопитно zd 30 без кулер, да го вида кво що е.
            Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

            Коментар


            • #21
              От: Навара d22

              Първоначално публикуван от mauze_3006@abv.bg Преглед на мнение
              А за VIN или номер на рамата,като го питах за ръжди ми каза че номера не е набит на рамата а е на табелка
              Няма такъв филм. Номера винаги го има на рамата, иначе в KAT ще изядеш дебелия. Табелката е само информативна - тя се сменя за 5 минути ако стане нужда.

              При терано освен на въпросната табелка, номера е набит на рамата под пътническото място. Гледай добре и докато не го намерите къде е не купувай нищо, защото ако го е изяла ръждата например, тая кола няма регистриране после.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #22
                От: Навара d22

                Първоначално публикуван от nissan_1978 Преглед на мнение
                Извинявай за спама колега въпросния пикап с zd30 има ли го по сайтовете за търговия на коли, че ми стана любопитно zd 30 без кулер, да го вида кво що е.
                Няма кулер, няма дебитомер, може и турбото да не беше с променлива геометрия, ама не съм сигурен за последното:
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:img_0632-(640x480)-Boxed640x480.jpg
Прегледи:1
Размер:70.9 КБ
ID:5822456

                ПП: Да, с обикновено турбо е. Има само Boost сензор, който употребява само за да се разпищи като напилиш турбото прекалено.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #23
                  Оказва се че няма номер на рамата,въпросният номер е набит вътре в коша,и отделно си има друга табела.Човека обеща да ми го снима а аз ще го пусна тук за да го проверите ако е възможно

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от mauze_3006@abv.bg Преглед на мнение
                    Оказва се че няма номер на рамата,въпросният номер е набит вътре в коша,и отделно си има друга табела.Човека обеща да ми го снима а аз ще го пусна тук за да го проверите ако е възможно
                    Няма такъв филм ,или продавача не е на ясно или шасито е много гнило и номера на шасито не се чете !
                    В коша отдясно има нитвана табела с инфо за автомобила ,а другия номер който може да се намира в коша
                    е номера двигателя който обаче е на самия блок на мотора!
                    Баш номера на шасито е на самото шаси точно под предна дясна врата (в случая шофьорската),ако там е ръждясало много и номера не се намира и чете ,не ти трябва (на други места шасито ще е още по зле),а и мисля че в кат ще имаш проблем !
                    "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
                    Кольо.

                    Коментар


                    • #25
                      Здравейте, нужна ми е помощ за наварата,въпроса ми е как се натягат турсионите,искам да я повдигна малко отпред.

                      Коментар


                      • #26
                        Пропуснах да кажа модела,d22 е2,5 133к.с. 2005г.

                        Коментар


                        • #27
                          И да попитам, малкото копче в ляво за какво е
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                          • #28
                            Като го зпалиш студен,го натискаш и вдига оборотите,т.е подгрява го по-бързо.Би трябвало на загрял двигател да не е активно.
                            "NISAN TERRANO 2" 3.0 tdi 2003 г.
                            0878739299

                            Коментар


                            • #29
                              Не това в дясно,питам за другото долу в ляво,мести се на ляво и на дясно но нищо не се случва.

                              Коментар


                              • hunter vl
                                hunter vl коментира
                                Редактиране на коментар
                                Това е някакво ЦКа ключе слагано допълнително ,проследи му кабелите на къде отиват за да разбереш за какво е.

                            • #30
                              Благодаря колега,ти имаше тема за повдигане на навара,би ли ми казал как се натягат тези турсиони

                              Коментар


                              • hunter vl
                                hunter vl коментира
                                Редактиране на коментар
                                Мисля ,че правилно се пише тОрсиони.По принцип като другите джипки на торсиони ,принципа е еднакъв.Първо мериш с рулетка разтоянието от горния ръб на веждата до долния ръб на джантата и записваш колко е отляво и колко е отдясно.Торсиона задната си част влиза в късо рамо на което има болт .Лягаш отдолу или на подемник и с перманентен маркер бележиш половината глава на болта и срещу белега белег и на гредата на шасито ,за да можеш точно да броиш оборотите .При мен от към шофьорската страна беше малко по ниска и навих два оборота повече.Ако вдигнеш прдните колела във въздуха се натягат по лесно но може и без.Та след като премериш,запишеш и бележиш започваш да навиваш болтовете ,при мен единия го навих с 10 а другия с 12 оборота и ми е достатъчно .Като ги натегнеш колкото прецениш въртиш 2-3 кръгчета на квартала и пак мериш разстоянието вежда-джанта ,на равно разбира се и ако е различно корегираш ,след което отдолу на болтовете който си натягал имат контра гайки който трябва да зарегнеш.След като ги натегнеш премери разстоянието от горния носач до ограничителния тампон при мен остана омоло 1.5см ,горе -долу е добре ама не баш ,но с оригиналните носачи толкова .
                                Само отпред ли ще го вдигаш?

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X