За да и сложа 265×75×16 това на 32 ли отговаря и евентоално фланци за да не давам пари за минусови джанти
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Навара d22
Свий
X
-
Мен един инцидент в гората преди 10тина години тотално ме отказа от минусови джанти,а практиката ми е доказала ,че не джантите и дланците са фактор за стабилноста на джипките .Другото Sparky ти го е написал.Първоначално публикуван от mauze_3006@abv.bg Преглед на мнениеЗа да и сложа 265×75×16 това на 32 ли отговаря и евентоално фланци за да не давам пари за минусови джанти
Ако питаш мен за твойте цели не си пипай пикапа ,ако тези джанти не те кефят потърси си други нещо от рода на ет 10-15-20 и на този размер гуми си ок
При мен освен ,че исках максимален клиренс без сериозни преработки,целта да сложа 32ки беше и друга .Моя пикап е с 4.8.. предавателно чисно ,бая бавни дифове,със стандартните гуми на 5скорост при 2000об се движех с около 65км/ч ,а при скорост от 100км/ч на 5 та мотора държеше 3200об. Сега на 5та с 2000об съм на 80км/ч ,предполагам на 100 ще държи около 2700-2800об .
При теб не е така ,твойте диференциали са по бързи .Последно редактирано от hunter vl; 03-05-20, 15:02."Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
Кольо.
Коментар
-
Съгласен съм за кормилните щанги и хебела ,но там за сега толкова.Колкото до горния носач мисля тези дни да се разшетам по моргите да купя един,като е пред мен на тезгяха ще го мисля.Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
На снимката не виждам нищо по-масивно от тераното. Капсулования горен шарнир категорично е по-лошо решение по отношение на поддръжка, ако е наистина капсулован и не е сменяем. Това че захватът му не е с ос а 2 отделни болта, ако е направено читаво, да речем е по-добре, но пък и проблем тераното с тая ос няма, освен при екстремни изпълнения.
Кормилното управление е реалния лимит. А там лесно няма.
"Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
Кольо.
Коментар
-
А пък като махнат КПП-тата и го засилиш насам, мога да поумувам доколко е възможно да направя усилени и за Navara, и тогава казусът с шарнирите ще приключи. Въпроса е да се хване дали разстоянието между оста на тампоните и центъра на топката на шарнира е достатъчно близка до терановата, за да знам дали мога да ползвам терановия станок, на който редя терановите носачи при заваряване. Гледам Calmini имат носачи с почти същата конструкция като терановите, поне на картинка.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Ааа къде насам?Той си е тук ,западна СофияПървоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеА пък като махнат КПП-тата и го засилиш насам
"Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
Кольо.
Коментар
-
Намерих един ,утре или вдруги ден ще пристигне .Шарнира се сменял не бил капсулован ,на шлици бил ,като дойде носача ще го разгледам.Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеМи хубаво де. ако вземеш, обади се. От едно мерене няма да заболи
"Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
Кольо.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.
Коментар