Благодаря за бързият отговор, легах от долу и видях само да попитам отгоре на болтовете има гайка и контра гайка разхлабват ли се първо. И от зад мисля да я вдигам но се чудя как,месля да подложа между моста и ресьора но ще ми трябват по дълги скоби, или по лесно отзат на ресьорите захващането как се казват,люлки ли бяха да ги сменя с по дълги.Как ще е най добре.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Навара d22
Свий
X
-
Днес за жалост установих че LSDто не работи, ако му сменя маслото със специално за такъв деференциал дали има вероятност да се оправи.
Коментар
-
По вероятно не ,знам ,че се натягат дисковете но аз не съм го правил
-
Не се натягат. Сменят се пружинните елементи, които най-вероятно са счупени. Другия вариант е да са износени, но аз още не съм видял LSD с износени дискове дотолкова че да не работи изобщо. Конкретно на терановите ходът на пружинните елементи е нещо като 3мм общо, може и повече. Да се износят пакетите с 3мм означава по 2-3 десетъи на елемент, което е абсурд - тоя диф трябва да е яко тормозен по полето докато е бил пълен с живи жаби вътре. Ама тогава всичко ще е на дреп. Имам 2 разглобени на по 300+ хиляди, единия упорито каран с калпаво масло. Износванията на елементите са в рамките на стотни.
Пружинни елементи обаче вече няма откъде да се купят, поне за терано. Силно е вероятно да ги има и под друг номер, но нямам идея. Нито в Япония, нито в Дубай, нито в Европа ги има. Купих последните 3 преди може би половин година.
-
-
Първоначално публикуван от mauze_3006@abv.bg Преглед на мнениеИ от зад мисля да я вдигам но се чудя как,месля да подложа между моста и ресьора но ще ми трябват по дълги скоби, или по лесно отзат на ресьорите захващането как се казват,люлки ли бяха да ги сменя с по дълги.Как ще е най добре.
Ако не го товариш МНОГО подложки между моста и ресьорите е най лесния варянт .
ПП при мен влезнаха 81 см гуми ,реална 32ка (това беше целта),само отпред се наложи много малко от основата на калобрана и отпред от пласмасовата вежда да ги пилна но не повече от 5мм.
"Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
Кольо.
Коментар
-
...а истинското нещо е смяна на ресорите с лифтови такива, които обикновено идват и с по-голяма товароносимост.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Реално задницата ,без амовете ,ми се върза 100тина лв барабар с две кобалтови бургий,и ден и половина лично време .Това което се получи като повдигане ,товароносимост и не без значение артикулация на задния мост е повече от добро.Почти съм убеден че с лифтовите ефекта нямя да е фрапиращ (личен опит с едната ми 260ка ,над3000 лв и бяха четрите пакета )
По скоро бих инвестирал в едни нови торсиони,и горните носачи никак не ми допадат ,вчера го поразкърших и на моменти се усеща липсата на ход ,колелото увисва.
-
-
По-големите гуми зависят от това какво може да понесе предницата и какво можеш да вкараш там, ако не искаш рязане. Navara D22 като предница е на 95% Терано, а останалите 5% е дискусионно дали са подобрения или обратното, но като гледам кормилното управление е практически тераново.
Еми тераното повече от 31-ци не понася, без сериозни доработки, именно заради кормилното управление, а наварата оригинално е с по-малки гуми от оригиналните на тераното. Ти в момента вече си с 31-ци.Последно редактирано от sparkybg; 03-05-20, 08:01.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеПо-големите гуми зависят от това какво може да понесе предницата и какво можеш да вкараш там, ако не искаш рязане. Navara D22 като предница е на 95% Терано, а останалите 5% е дискусионно дали са подобрения или обратното, но като гледам кормилното управление е практически тераново.
Еми тераното повече от 31-ци не понася, без сериозни доработки, именно заради кормилното управление, а наварата оригинално е с по-малки гуми от оригиналните на тераното. Ти в момента вече си с 31-ци.
Колкото до предницата ,да почти като на Тераното е ,но от към захвати на долните носачи и стабилизираща щанга е по пипната.
Арките на калниците и те май се оказват по голями ,ще кача след малко снимки с 32ки но на оригинална наварова джанта
17ка 7J ет 40
"Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
Кольо.
Коментар
-
1. Стаби щангата на терано 1 е със същите биалети и захват като на наварата. Но това е лесно решим проблем при Терано.
2. Задните захвати стават проблемни, когато упорито не се сменят тампони, шишовете се протъркват и се чупят. Пак, корекцията към по-здраво е сравнително лесна, но се прави рядко, именно защото там проблем няма.
3. Истинския проблем за по-големи гуми и при терано и при навара е кормилното управление. А то е същото. На това корекциите са трудни, скъпи, и до сега съм виждал единици, направени както трябва. Масовата "ширпотреба" е слагане на планки на паразитния хебел, заваряване на планки на рамото му, замяна на болта на централната щанга с шпилка и бронзови втулки, замяна на втулките на хебела с бронзови или изобщо преработка на хебела с по-голям, пак с бронзови втулки. Въпросните бронзови втулки свършват за дни, след като в тях попаднат първите 2 песъчинки.Последно редактирано от sparkybg; 03-05-20, 10:29.
-
-
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение...а истинското нещо е смяна на ресорите с лифтови такива, които обикновено идват и с по-голяма товароносимост.
Предпочитам да сменя торсионите с нови,и не ми харсва положението на горните носачи ,вчера като я поразкърших ми не ми хареса ,няма достатъчно ход ,колелото увисва ."Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
Кольо.
Коментар
-
"Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
Кольо.
Коментар
-
Първоначално публикуван от hunter vl Преглед на мнениеАми не ,напротив моята 103кс излиза заводско с 255/70/15 ,а при него 265/70/16 ,което дори в моя случаи е ако не по голям диаметър то по шорока от терановата !
Колкото до предницата ,да почти като на Тераното е ,но от към захвати на долните носачи и стабилизираща щанга е по пипната.
Арките на калниците и те май се оказват по голями ,ще кача след малко снимки с 32ки но на оригинална наварова джанта
17ка 7J ет 40
Отделно с ET +40 и тераното няма да има проблем с минимум 32ки, включително с побирането им. Ако са по-тесни - още повече. Проблем при терано с побирането няма до 31-ци , 265 широки с офсет не повече от +10 - това е абсолютнния лимит без рязане (в момента съм с такива). Проблемите идват когато ги навирят на макс, и им сложат нулеви ли отрицателни джанти.
На снимката не виждам нищо по-масивно от тераното. Капсулования горен шарнир категорично е по-лошо решение по отношение на поддръжка, ако е наистина капсулован и не е сменяем. Това че захватът му не е с ос а 2 отделни болта, ако е направено читаво, да речем е по-добре, но пък и проблем тераното с тая ос няма, освен при екстремни изпълнения.
Кормилното управление е реалния лимит. А там лесно няма.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар