Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Навара d22

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Благодаря за бързият отговор, легах от долу и видях само да попитам отгоре на болтовете има гайка и контра гайка разхлабват ли се първо. И от зад мисля да я вдигам но се чудя как,месля да подложа между моста и ресьора но ще ми трябват по дълги скоби, или по лесно отзат на ресьорите захващането как се казват,люлки ли бяха да ги сменя с по дълги.Как ще е най добре.

    Коментар


    • #32
      Разхлабва се контрагайката.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #33
        Днес за жалост установих че LSDто не работи, ако му сменя маслото със специално за такъв деференциал дали има вероятност да се оправи.

        Коментар


        • hunter vl
          hunter vl коментира
          Редактиране на коментар
          По вероятно не ,знам ,че се натягат дисковете но аз не съм го правил

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Не се натягат. Сменят се пружинните елементи, които най-вероятно са счупени. Другия вариант е да са износени, но аз още не съм видял LSD с износени дискове дотолкова че да не работи изобщо. Конкретно на терановите ходът на пружинните елементи е нещо като 3мм общо, може и повече. Да се износят пакетите с 3мм означава по 2-3 десетъи на елемент, което е абсурд - тоя диф трябва да е яко тормозен по полето докато е бил пълен с живи жаби вътре. Ама тогава всичко ще е на дреп. Имам 2 разглобени на по 300+ хиляди, единия упорито каран с калпаво масло. Износванията на елементите са в рамките на стотни.

          Пружинни елементи обаче вече няма откъде да се купят, поне за терано. Силно е вероятно да ги има и под друг номер, но нямам идея. Нито в Япония, нито в Дубай, нито в Европа ги има. Купих последните 3 преди може би половин година.

      • #34
        Първоначално публикуван от mauze_3006@abv.bg Преглед на мнение
        И от зад мисля да я вдигам но се чудя как,месля да подложа между моста и ресьора но ще ми трябват по дълги скоби, или по лесно отзат на ресьорите захващането как се казват,люлки ли бяха да ги сменя с по дълги.Как ще е най добре.
        На мен пикапа ми трябва да го ползвам по предназначението му ,демег да го товаря .Затова свалих ресьорите,мойте са с три листа ,разглобих пакетите и подложих допълнителен лист дълъг колкото втория (така ме посъветваха ресораджийте и не сбъркаха)сглобих пакетите и ги сложих .Едната скоба става оригиналната а другата от магазина ,14 лв е бройката .По дълги и по усилени амортесьори и резултата ме удовлетворява напълно,вдигна се отзад с около 8см .
        Ако не го товариш МНОГО подложки между моста и ресьорите е най лесния варянт .
        ПП при мен влезнаха 81 см гуми ,реална 32ка (това беше целта),само отпред се наложи много малко от основата на калобрана и отпред от пласмасовата вежда да ги пилна но не повече от 5мм.

        "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
        Кольо.

        Коментар


        • #35
          ...а истинското нещо е смяна на ресорите с лифтови такива, които обикновено идват и с по-голяма товароносимост.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • hunter vl
            hunter vl коментира
            Редактиране на коментар
            Реално задницата ,без амовете ,ми се върза 100тина лв барабар с две кобалтови бургий,и ден и половина лично време .Това което се получи като повдигане ,товароносимост и не без значение артикулация на задния мост е повече от добро.Почти съм убеден че с лифтовите ефекта нямя да е фрапиращ (личен опит с едната ми 260ка ,над3000 лв и бяха четрите пакета )
            По скоро бих инвестирал в едни нови торсиони,и горните носачи никак не ми допадат ,вчера го поразкърших и на моменти се усеща липсата на ход ,колелото увисва.

        • #36
          Няма да го товаря с нищо повече от 4-5 кучета,просто искам малка по големи гуми и визия,в момента е с 265×70×16 и то с много добър грайфер.А колкото до LSD то пикапа е само на 114000 мили много бързо се е предал.Утре ке кача снимки

          Коментар


          • #37
            По-големите гуми зависят от това какво може да понесе предницата и какво можеш да вкараш там, ако не искаш рязане. Navara D22 като предница е на 95% Терано, а останалите 5% е дискусионно дали са подобрения или обратното, но като гледам кормилното управление е практически тераново.

            Еми тераното повече от 31-ци не понася, без сериозни доработки, именно заради кормилното управление, а наварата оригинално е с по-малки гуми от оригиналните на тераното. Ти в момента вече си с 31-ци.
            Последно редактирано от sparkybg; 03-05-20, 08:01.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #38
              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              По-големите гуми зависят от това какво може да понесе предницата и какво можеш да вкараш там, ако не искаш рязане. Navara D22 като предница е на 95% Терано, а останалите 5% е дискусионно дали са подобрения или обратното, но като гледам кормилното управление е практически тераново.

              Еми тераното повече от 31-ци не понася, без сериозни доработки, именно заради кормилното управление, а наварата оригинално е с по-малки гуми от оригиналните на тераното. Ти в момента вече си с 31-ци.
              Ами не ,напротив моята 103кс излиза заводско с 255/70/15 ,а при него 265/70/16 ,което дори в моя случаи е ако не по голям диаметър то по шорока от терановата !
              Колкото до предницата ,да почти като на Тераното е ,но от към захвати на долните носачи и стабилизираща щанга е по пипната.
              Арките на калниците и те май се оказват по голями ,ще кача след малко снимки с 32ки но на оригинална наварова джанта
              17ка 7J ет 40
              "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
              Кольо.

              Коментар


              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                1. Стаби щангата на терано 1 е със същите биалети и захват като на наварата. Но това е лесно решим проблем при Терано.

                2. Задните захвати стават проблемни, когато упорито не се сменят тампони, шишовете се протъркват и се чупят. Пак, корекцията към по-здраво е сравнително лесна, но се прави рядко, именно защото там проблем няма.

                3. Истинския проблем за по-големи гуми и при терано и при навара е кормилното управление. А то е същото. На това корекциите са трудни, скъпи, и до сега съм виждал единици, направени както трябва. Масовата "ширпотреба" е слагане на планки на паразитния хебел, заваряване на планки на рамото му, замяна на болта на централната щанга с шпилка и бронзови втулки, замяна на втулките на хебела с бронзови или изобщо преработка на хебела с по-голям, пак с бронзови втулки. Въпросните бронзови втулки свършват за дни, след като в тях попаднат първите 2 песъчинки.
                Последно редактирано от sparkybg; 03-05-20, 10:29.

            • #39
              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              ...а истинското нещо е смяна на ресорите с лифтови такива, които обикновено идват и с по-голяма товароносимост.
              Да може би е най доброто ,но на мен като пари без новите амове ми се върза около 120-130лв барабар с две кобалтови бургий цялата задница ,и резултата е повече от добре като цяло-пътно поведение ,возия ,товароподемнист и най вече артикулацията на задния мост.Преди време последната ми 260ка я черпих с четри австралийски пакета за скромните 3000лв ,ами кой знае каква разлика няма .
              Предпочитам да сменя торсионите с нови,и не ми харсва положението на горните носачи ,вчера като я поразкърших ми не ми хареса ,няма достатъчно ход ,колелото увисва .
              "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
              Кольо.

              Коментар


              • #40
                Наклона на полуоската и на долния носач са добре ,не са пренатегнати ,на горния носач разстоянието до тампона е около 1.5см ,носача е по масивен от терановия ,но май шарнира е капсулован няма ги болтовете за захващането му.
                Прикачени файлове
                "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
                Кольо.

                Коментар


                • #41
                  Резултата е 31/см под предната греда и 24.5-25 под задния диф
                  На последната снимка калобрана до показалеца се наложи да го пилна.
                  Прикачени файлове
                  "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
                  Кольо.

                  Коментар


                  • #42
                    Първоначално публикуван от hunter vl Преглед на мнение
                    Ами не ,напротив моята 103кс излиза заводско с 255/70/15 ,а при него 265/70/16 ,което дори в моя случаи е ако не по голям диаметър то по шорока от терановата !
                    Колкото до предницата ,да почти като на Тераното е ,но от към захвати на долните носачи и стабилизираща щанга е по пипната.
                    Арките на калниците и те май се оказват по голями ,ще кача след малко снимки с 32ки но на оригинална наварова джанта
                    17ка 7J ет 40
                    255/70/15 са 29ки, точно колкото и оригиналните 235/75/15 на терано. Излиза с такива защото все пак е пикап и предполагаемо трябва да носи повече товар.

                    Отделно с ET +40 и тераното няма да има проблем с минимум 32ки, включително с побирането им. Ако са по-тесни - още повече. Проблем при терано с побирането няма до 31-ци , 265 широки с офсет не повече от +10 - това е абсолютнния лимит без рязане (в момента съм с такива). Проблемите идват когато ги навирят на макс, и им сложат нулеви ли отрицателни джанти.

                    На снимката не виждам нищо по-масивно от тераното. Капсулования горен шарнир категорично е по-лошо решение по отношение на поддръжка, ако е наистина капсулован и не е сменяем. Това че захватът му не е с ос а 2 отделни болта, ако е направено читаво, да речем е по-добре, но пък и проблем тераното с тая ос няма, освен при екстремни изпълнения.

                    Кормилното управление е реалния лимит. А там лесно няма.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • #43
                      Обещаните снимки,не знам какво е ЕТ то на джантите
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • #44
                        Да попитам размера 6×139,7 ли е?

                        Коментар


                        • hunter vl
                          hunter vl коментира
                          Редактиране на коментар
                          Да 6х139.7 е междуболтовото ет 40 както всички поне до Д40 наварови оригинални джанти без значение от цолажа

                      • #45
                        Да. Оригинални наварски джанти с ET+40. Само централния отвор не знам колко милиметра е.

                        ПП: Като гледам окачването си е в нормално положение сега. Защо търсиш начин да и навириш задника?
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • hunter vl
                          hunter vl коментира
                          Редактиране на коментар
                          Точно колкото и на Тераното е централния отвор ,онзи ден си играх да налагам теранови 16ки

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X